Mistä älykkäitä, taiteellisia introvertti-miehiä löytää?
Mistä teitä löytyy? Tykkään introvertti-nörttimiehistä, jotka ovat kuitenkin persoonallisia. Kykenevät syvälliseen keskusteluun, ovat uteliaita elämän ja maailman suhteen, ovat jollakin taiteen saralla lahjakkaita, tykkäisi koneella istumisen lisäksi myös liikkua etenkin luonnossa? Olisi seksuaalisesti aktiivinen, mutta ei harrasta yhden illan juttuja. Ottaa kumppanin huomioon sängyssä, olisi huumorintajuinen...
Perus Jonnet ei sytytä. Eikä egoilijat. Tykkään nöyristä ja pohdiskelevista ihmisistä, lesoilu ja muu leijuminen tappaa oman kiinnostukseni täysin. Ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen, normaali riittää. Ei ylipainoa.
Olen itse hoikka, urheilullinen ja hyvännäköiseksi kehuttu nainen. Omaan kieron huumorintajun ja nautin syvällisistä keskusteluista. Innostun ja kiinnostun helposti eri asioista, olen utelias ja rakastan musiikkia. En välttämättä halua koskaan lapsia enkä haalia omaisuutta. Haluan elää onnellisena ja nauttia elämästä. Ikää on reilu 30 vuotta.
Kommentit (161)
Kiasma? Joku vaellusmatka?
ISTUMAbaari, ei räkälä tai klubi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastusten parista? Tuskin baarista tai Tinderistä.
Sovin kuvaukseen aika täydellisesti, ikää tosin yli 40v.
Samaa epäilen. Voisin rueta käymään livekeikoilla enemmän (hyvän musiikin, ei mitään JVG:tä, Klamydiaa tai muuta p*skaa). Tosin pelkään, että oma ulkonäköni saattaa tavallaan pelottaa turhaan potentiaalisia miehiä pois. Moni saattaa luulla, että etsisin jotain lihaskimppua, rikasta elättäjää ja pullistelijaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona. Joskus lähden ulos kävelemään. Tai kauppaan. Sitten palaan kotiini pohtimaan syviä ja musisoimaan. Ei ole sosiaallisen median tilejä. Naapurin naista ajattelin pyytää ulos kun vastaan tulee. Vaikuttaa mielenkiintoiselta henkilöltä.
Pyydä, ei sitä tiedä jos vaikka olisikin elämäsi rakkaus :). Eli mun pitäisi muuttaa sun naapuriin? Hankalaa. Mistä tiedän, missä rakennuksessa asuu teikäläisiä?
Ap
Vaikea sanoa mistä tietää missä meikäläisiä asustaa. Omien ikkunoideni peittona ei roiku Vallilaa tai muutakaan perinteistä. Ehkä siitä sitten voi jotain päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä.
Mistä täältä? Av:lla suurin osa ”miehistä” on näitä kirjainyhdistelmä-”miehiä” ja semmosta en myöskään halaja...
Ap
En ymmärrä, mikä on 'kirjainyhdistelmä-"mies"', joten luultavasti en ole sellainen. Mielestäni olen mies ihan ilman lainausmerkkejä. Täältä... niin, kotoa. Olen semi-introvertti, oikea termi lienee ambivertti. Tykkään kyllä sosiaalisista jutuista ja tarvitsenkin jossain määrin aktiivisia sosiaalisia suhteita ja ihmisseuraa, mutta viihdyn oikein hyvin myös yksin tai vain kumppanin kanssa, pitkiäkin aikoja, ja joskus suorastaan tarvitsen yksinoloa. Saatan sujuvasti viettää viikon-pari ilman kontakteja, tai olematta ainakaan aloitteellinen. Sitten välillä on taas päästävä ihmisten ilmoille lataamaan sen puolen akkuja.
Tosiaan, mua voi olla hankala löytää, koska vietän paljon aikaa kotona. Työskentelenkin kotona. Ja tietysti harrastan niitä taiteellisia juttuja yksin kotona. Ihmisiä tapaan lähinnä olemalla aktiivinen järjestöissä ja politiikassa. Tavatakseen mut pitää siis osua samoihin järjestöihin. Tässä iässä, kun 40 on jo lähempänä kuin 30, ei enää tule juuri koskaan käytyä baareissa tai bileissä satunnaisia tuttavuuksia tapaamassakaan, jos ei ole kyseessä jokin järjestötoimintaan liittyvä tilaisuus tai jonkun tutun järjestämät isommat juhlat. Juhliminenkin tapahtuu useimmiten hyvin pienellä porukalla läheisten kaverien kanssa jonkun kotona.
Mä oon tuollanen mies, mutta varmaan turhan leso sulle kun tykkään välillä käydä peilistä katsomassa kasvojani, leukalinjaani ja teen tuplahaukka posen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen lukenut, sivistynyt, keskustelutaitoinen, herkkä, älykäs, taiteellinen mies.
Olen tosin myös homo.
Oletko onnistunut löytämään sellaista miesseuraa, joka itseäsi kiinnostaa?
Ap
Olen.
Vastaan aika hyvin kuvausta. Minut löytää parhaiten kirjastosta, metsästä, kirjallisuustapahtumista tai konserteista, silloin tällöin myös museosta. Koskaan en ole noista paikoista tosin kumppania löytänyt, lähinnä kavereita tai hyvänpäiväntuttuja, kun samat naamat tulevat vastaan monta kertaa. Tällaisten kavereiden kautta saattaa löytää kumppaninkin, edellinen parisuhteeni alkoi näin. On myös isompi todennäköisyys, että joku tulee juttelemaan, jos osallistuu johonkin taidejuttuun, jossa yleisökin osallistuu; tilanne rentouttaa ja ihmiset eivät tunnu niin oudoilta. Yleensä siitä ei seuraa mitään erityistä, mutta se mahdollisuus aina on.
Treffipalveluissa en ole, en usko olevani kovinkaan haluttua tyyppiä sellaisissa. Käsitykseni on, että suurin osa naisista haluaa jotain aivan muuta, mutta silloin harvoin kun löytää samanhenkisen ihmisen, tuntuu suhde sitäkin erityisemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita on pilvin pimein. Todellisuudessa eivät vain sytytä naisia vaikka kovin niin väittävätkin. Matkaan tarttuu tinderistä tai baarista se 185 senttinen kokoomusta äänestävä sosiaalisesti taitava ja dominoiva alffa mies.
Kukaan eksistäni ei ole ainakaan minun kanssani ollessa äänestänyt kokoomusta, eivät ole olleet sosiaalisesti taitavia eikä dominoivia. Yksi eksä on jopa liiankin pitkä, yli 175 cm. Olen pieni ja lyhyt nainen ja tykkään, jos mies ei ole liian pitkä niin, että halailu ja suutelu on hankalaa. Mutta sinällään pituudella ei ole merkitystä, vaikka lähtökohtaisesti tykkäänkin lyhyemmistä.
Rahallakaan ei ole merkitystä, kunhan tulee toimeen omillaan eikä yritä hyväksikäyttää minua. En haaveile perinteisestä 8-16 elämästä, joten on jopa plussaa, jos toinen ei ole liian ura- tai työorientoitunut. Pääasia että on herkkä, syvällinen, empaattinen ja utelias ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusten parista? Tuskin baarista tai Tinderistä.
Sovin kuvaukseen aika täydellisesti, ikää tosin yli 40v.
Samaa epäilen. Voisin rueta käymään livekeikoilla enemmän (hyvän musiikin, ei mitään JVG:tä, Klamydiaa tai muuta p*skaa). Tosin pelkään, että oma ulkonäköni saattaa tavallaan pelottaa turhaan potentiaalisia miehiä pois. Moni saattaa luulla, että etsisin jotain lihaskimppua, rikasta elättäjää ja pullistelijaa.
Ap
Voihan se olla. Suurin osa miehistä oppii melko pragmaattisiksi sen suhteen keitä kannattaa yrittää.
Jostain syystä velat eivät vain kohtaa. Minusta taas ovat viime aikoina kiinnostuneet naiset jotka haluavat perheen, ja mielellään aika nopeasti. Ikäluokassa 26-29v. Velanaiset ovat kadonneet jonnekin, tai ehkä on niin että kun ei haluta saada lapsia, ei haluta parisuhdettakaan?
M/40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita on pilvin pimein. Todellisuudessa eivät vain sytytä naisia vaikka kovin niin väittävätkin. Matkaan tarttuu tinderistä tai baarista se 185 senttinen kokoomusta äänestävä sosiaalisesti taitava ja dominoiva alffa mies.
Kukaan eksistäni ei ole ainakaan minun kanssani ollessa äänestänyt kokoomusta, eivät ole olleet sosiaalisesti taitavia eikä dominoivia. Yksi eksä on jopa liiankin pitkä, yli 175 cm. Olen pieni ja lyhyt nainen ja tykkään, jos mies ei ole liian pitkä niin, että halailu ja suutelu on hankalaa. Mutta sinällään pituudella ei ole merkitystä, vaikka lähtökohtaisesti tykkäänkin lyhyemmistä.
Rahallakaan ei ole merkitystä, kunhan tulee toimeen omillaan eikä yritä hyväksikäyttää minua. En haaveile perinteisestä 8-16 elämästä, joten on jopa plussaa, jos toinen ei ole liian ura- tai työorientoitunut. Pääasia että on herkkä, syvällinen, empaattinen ja utelias ihminen.
Ap
Niin niin, kaikki tuo unohtuu kun harteikas dominoivat kasvon piirteet omaava alffa mies käskyttää sinut nelin kontin eteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä.
Mistä täältä? Av:lla suurin osa ”miehistä” on näitä kirjainyhdistelmä-”miehiä” ja semmosta en myöskään halaja...
Ap
Mitä mies sinulta saisi? Sinulla tuntuu olevan sen verran kettumainen luonne, että suurin osa ihanista miehistä ei sellaista halua.
Miksi kuvittelet, että kuvailemasi kaltainen mies kiinnostuisi sinusta? Varsinkin jos et tuo ulkoisesti mitenkään esiin sitä, millainen olet tai ajattelet olevasi. Jos ulkoinen habituksesi on "Basic bitch" tai joku fitnesspimu, niin tuskin introvertti taiteilija sinusta kiinnostuu.
Minä löysin kuvailemasi kaltaisia miehiä sekä kavereiden kautta että Tinderistä. Musiikki oli yhdistävä tekijä. En ole itse musikaalinen, mutta kuuntelen mieluusti ja näytän sen myös. Olen lisäksi toisella taiteen alalla itse kohtalaisen lahjakas ja muutenkin kiinnostunut taiteista ja kulttuurista. Nykyisin olen kihloissa. Mieheni on sosiaalinen introvertti kylläkin eikä mikään syrjään vetäytyvä hiiri, hyvä sosiaalisesti mutta palautuu omissa oloissaan.
Mun mies on tuollainen.
Miten iskeä? Ei ainakaaan Tinderissä ole.
Saatat joutua myös itse tekemään aloitteen. Itse löysin duunipaikalta (IT-ala) ja jouduin tosiaan tekemään aloitteen.
Luulisin, että kulttuuririennoissa noita voi myös pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin niin, kaikki tuo unohtuu kun harteikas dominoivat kasvon piirteet omaava alffa mies käskyttää sinut nelin kontin eteensä.
Vai niin. Tämmönen läppä ei just tällä hetkellä uppoa, vaikka vähän vastaavia sovinistisia juttuja heitänkin ystävieni kanssa. Tai itseasiassa pahempia. Toimivat paremmin livenä, kuin kirjoitettuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Tämmönen läppä ei just tällä hetkellä uppoa, vaikka vähän vastaavia sovinistisia juttuja heitänkin ystävieni kanssa. Tai itseasiassa pahempia. Toimivat paremmin livenä, kuin kirjoitettuna.
Ap
Ei muakaan naurata, koska se on totta.
t. Kiltti mies, jolla liuta etsimiäsi ominaisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että kuvailemasi kaltainen mies kiinnostuisi sinusta? Varsinkin jos et tuo ulkoisesti mitenkään esiin sitä, millainen olet tai ajattelet olevasi. Jos ulkoinen habituksesi on "Basic bitch" tai joku fitnesspimu, niin tuskin introvertti taiteilija sinusta kiinnostuu.
Minä löysin kuvailemasi kaltaisia miehiä sekä kavereiden kautta että Tinderistä. Musiikki oli yhdistävä tekijä. En ole itse musikaalinen, mutta kuuntelen mieluusti ja näytän sen myös. Olen lisäksi toisella taiteen alalla itse kohtalaisen lahjakas ja muutenkin kiinnostunut taiteista ja kulttuurista. Nykyisin olen kihloissa. Mieheni on sosiaalinen introvertti kylläkin eikä mikään syrjään vetäytyvä hiiri, hyvä sosiaalisesti mutta palautuu omissa oloissaan.
No en kyllä tietääkseni sanonut, että näytän fitness-pimulta tai pissikseltä. Jos laittaudun, niin lisään ulkoiseen habitukseeni jotain persoonallista ja omaa silmääni visuaalisesti miellyttävää (korut yms.). Urheilullinen ja hoikka voi olla ilmankin, että näyttää ns. tyhjäpäältä.
Mistäkö luulen, että sellaiset miehet minusta voisivat olla kiinnostuneita? Eksäni on tuollainen, samaten eräs henkilö jota tapailin hetken aikaa. Juttujen tasolla olen aina tullut parhaiten ko. tyyppien kanssa toimeen ja ko. tyypit ovat perinteisesti viihtyneet kanssani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi muakaan naurata, koska se on totta.
Joku kyseli, että mitä tarkoitan kirjainyhdistelmä”miehellä” - tässä on varsin loistava esimerkki sellaisesta. Tällaiset ”kiltit miehet” ei sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi muakaan naurata, koska se on totta.
Joku kyseli, että mitä tarkoitan kirjainyhdistelmä”miehellä” - tässä on varsin loistava esimerkki sellaisesta. Tällaiset ”kiltit miehet” ei sytytä yhtään.
Asia selvä. :D
En ole nörtti enkä kovin vaatimaton, mutta muuten kuvailemasi kaltainen. Kaveripiirikin on tuollaista väkeä etupäässä. Ja meitähän voi havaita kulttuuritapahtumissa, petanquekentällä, töissä, joskus viihteellä ja monesti mökeillä tai muuten luonnonhelmassa. Itse myös kiipeilen ja joogaan, mutta muut harrastaa muita lajeja.