Huoltoyhtiö vaihtoi vuotavan hanan, mutta nyt vuotaa eri kohdasta
Ärsyttää kun ei viitsisi niuhottaa pikkuasiasta, mutta pitäisikö ilmoittaa että ei se vieläkään ole hyvä? Voi sitä vettä kupillinen tippua päivässä, ei paljon mutta silti.
Kommentit (17)
Tottakai, kuuluu taloyhtiön kunnossapito vastuulle.
Pellejä, mikä niitä nyt kiinnosaisi
No eihän se ole kunnossa, jos vuotaa. Laskun kuitenkin lähettävät korjauksesta taloyhtiölle? ja osakkaat maksavat. Jos taas asut vuokralla, niin on sinun velvollisuutesi ilmoittaa havaituista vioista.
Taas on ollut ammattimiehet asialla.
No varmaan järkevämpää olisi lähettää viesti sinne huoltofirmaan eikä Vauva.fi?
Vierailija kirjoitti:
Taas on ollut ammattimiehet asialla.
mita sinna vihajaile ?
Kiitos, raadin antaman tuloksen perusteella huoltoyhtiö saa harjoitella hanan asennusta vielä toisenkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa vuotaa
Seinältä tulevan vesijohtoputken ja uuden hanan liitoskohdan välistä. Menisikö mutteria kiristämällä tai ainakin putkiteipillä, mutta itsehän en tuohon koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa vuotaa
Seinältä tulevan vesijohtoputken ja uuden hanan liitoskohdan välistä. Menisikö mutteria kiristämällä tai ainakin putkiteipillä, mutta itsehän en tuohon koske.
Älä missään nimessä koske, pesevät kätensä kaikesta vastuusta heti.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan järkevämpää olisi lähettää viesti sinne huoltofirmaan eikä Vauva.fi?
Mielipidettä olinkin lähinnä hakemassa.
Ilmoitin kerran huoltoon kun käsisuihku vuoti, heti sen vaihdon jälkeen havaitsin käsisuihkun letkussa vuodon, ei auttanut kuin vaivata kiinteistöhuoltoa heti uudestaan. Vastaavaa on kyllä ennenkin minun kohdalle sattunut että ei tule helpolla mikään kuntoon, ihan kuin harhauttaisi aina luulemaan vikakohdetta joksikin muuksi kuin mikä se varsinainen syy on ja juoksuttaa sekä aiheuttaa ylimääräistä vaivaa se vianetsintä ihan kuin pilkalla! On se yhtä keljuilua tämä minun elämä :/
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin kerran huoltoon kun käsisuihku vuoti, heti sen vaihdon jälkeen havaitsin käsisuihkun letkussa vuodon, ei auttanut kuin vaivata kiinteistöhuoltoa heti uudestaan. Vastaavaa on kyllä ennenkin minun kohdalle sattunut että ei tule helpolla mikään kuntoon, ihan kuin harhauttaisi aina luulemaan vikakohdetta joksikin muuksi kuin mikä se varsinainen syy on ja juoksuttaa sekä aiheuttaa ylimääräistä vaivaa se vianetsintä ihan kuin pilkalla! On se yhtä keljuilua tämä minun elämä :/
Olen aloittaja, minulla alkoi myös käsisuihku vuotaa mutta se kuului ostaa ja vaihtaa itse. Tai vuokranantaja sen maksoi. Ehkä se piti hoitaa itse, koska siinä ei tarvinnut sulkea vedentuloa mistään huoltoluukun takaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ilkeä, hyi! Häpeäisit!
T. Huoltomies
Vierailija kirjoitti:
Tuo on noitten bideesuihkujen tyyppivika, Orakset pahimpia. Monessa hometalossa kosteusongelmat ovatkin alkaneet bideesuihkun vuotamisesta. Taloyhtiöissä kannattaa ehdottomasti ilmoittaa huoltoon heti ja uusia pyyntö aina vaan tarvittaessa.
Vielä haukutaan ilkeäksi jos asiasta sanoo. Vuokralaisena olet VASTUUSSA , että ilmoitat jos jokin ei toimi. Oletko huoltomies vastuussa työstäsi?
Mistä kohtaa vuotaa