Mulle tarjottiin työpaikkaa, johon joutuu kävelemään 4 km.
En aio ottaa työtä vastaan, vaikka tulisi miten karenssia. Jalat ei kestä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka on sinulle aivan liian kaukana. Yli 2 km työmatka on kohtuuton.
Yli kilsan. Sanoin tän kyllä. Pitäis lähteä klo 03 et mun jaloilla ehtis seiskaksi. Enkä edes pääsis perille. Jalat ei kestä.
Kysy voisiko työpaikka muuttaa sun kanssa samaan rappuun?
LOPETTAKAA pliis nämä työttömiä solvaavat provo-pe rse kirjoitukset !!
Minä sain työpaikan ja työmatkaa on 1,2 km ja aioin sen onnessani kävellä joka aamu ja ilta.
Ei meidän maatilaa voi myydä. Kiitos vaan vinkistä. Kuka sen edes haluaa ostaa? Sinäkö? Lapselle ostetaan kaupungilta bussikortti talvea varten. Muulloin voi pyöräillä.
Siksi juuri en ymmärrä aloittajan valitusta työmatkasta
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän maatilaa voi myydä. Kiitos vaan vinkistä. Kuka sen edes haluaa ostaa? Sinäkö? Lapselle ostetaan kaupungilta bussikortti talvea varten. Muulloin voi pyöräillä.
Siksi juuri en ymmärrä aloittajan valitusta työmatkasta
Tämä on provo.
Jos olet ammattivalittaja, niin eikö miehesi voi ajaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti noin huonosta terveydentilasta saa jo lääkärintodistuksen?
En saanut edes aikaa lääkäriin kuin vasta elokuulle. Ei oo kuulemma kiireellinen.
Hei huomennahan on jo elokuu. Olet selvästi työltä vieroksuva tyyppi. 4 km ei ole matka eikä mikään. Mitä työtä se on, kun et muka voi ajaa pyörällä. Jos et osaa, on korkein aika opetella. Meidän 3- vuotiaskin oppi just. Vai oletko jälkeenjäänyt vai muuten laiska.
Eiköhän julkisia kulkuneuvoja voi käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja tekee toimistotyötä ukkonsa firmassa. Saa palkkaa 800 euroa kuussa. Joo, vietän liikaa aikaa täällä.
Ymmärrän hyvin ap:tä. Minulla on töihin 300 m. Toki ottaisin työn vastaan myös 4 km päästä, sen vielä käveleekin ja pyörällä pääsee varsin sukkelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti noin huonosta terveydentilasta saa jo lääkärintodistuksen?
En saanut edes aikaa lääkäriin kuin vasta elokuulle. Ei oo kuulemma kiireellinen.
Elokuu alkaa huomenna.
Osta kokoontaitettava sähköpyörä tai sähköläski. Kokoontaitettavan voi ottaa ilmaiseksi mukaan vaikka bussiin. Aja ensin bussilla niin lähelle kuin pääset ja fillaroi loppumatka. Tosin sähköavusteisella pyörällä vaikka koko tuollaisen matkan polkaisee vaivatta. Sähköläski siinä tapauksessa, jos haluat sujuvampaa kulkua talven upottavilla sohjokeleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja tekee toimistotyötä ukkonsa firmassa. Saa palkkaa 800 euroa kuussa. Joo, vietän liikaa aikaa täällä.
Niin, mitä sitten? Minulla on kuitenkin ajokortti ja saisin auton käyttööni jos tarvitsisin toisin kuin ap.
Aina voi muuttaa lähemmäs! Työn perässä muutetaan!
Jos kävely ei ole vaihtoehto, niin voithan hyppiä yhdellä jalalla, heittää kärrynpyöriä, karhukävellä, pyöriä kuperkeikkoja tai ihan mitä vaan. Nyt mielikuvista vaan peliin. Ei ole paha rasti.
Et olisi kuin rasite työnantajalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen työ on, jos ei jalat kestä edes 4km matkaa? Totta siellä töissä nyt pitää jotakin tehdäkin, niin miten sen meinaat kestää?
konttorityö. Pitäisi mm vastata sähköposteihin ja hoitaa toimistoa.
Kävely on just hyvää vastapainoa yksipuolisesti kuormittavalla istumatyölle. Istuminen tappaa ja kävely on terveysliikuntaa.
Sillä pyörällä. Vaatetus kuntoon ja nastarenkaat. Talvipyöräily on koko ajan enemmän muodissa, jos muoti motivoi ap:tä tai sinua.