Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat nämä verotoimistojen viisaammat joihin verotoimiston asiakaspalvelijat viittaavat kun ei tiedä asiasta?

Vierailija
31.07.2019 |

Kahdelta asiakaspalvelijalta olen kysynyt yhtä veroasiaa. Ensimmäinen ei tiennyt ja antoi minulle puhelinnumeron viisaammalle joka tietää tästä asiasta. Soitin sitten häneltä ja hän sitten vastasi kysymykseeni nihkeästi, että oletko lukenut nettisivuiltamme. Sanoin, että olen, mutta en ymmärrä sitä tekstiä ja että kuinka sitä sovelletaan tähän tiettyyn asiaan kun sitä ei suoraan kerrota heidän sivuillaan.
Sitten tämä virkailija kaivoi sen tekstin netistä ja luki sen niin kuin siellä sanotaan ja minkä minäkin olin lukenut. Ajatteli varmaan että näin pääsee minusta nopeasti eroon. No kysyin sitten lisäkysymyksieni kanssa että miten tätä tähän sovelletaan. Hän sanoi että hän käsittäisi asian näin, mutta ei tiedä sitten miten se kuitenkaan käsitellään verotuksessa, että sitä pitää kysyä sitten viisaammilta.
Kysyin, että voisiko sen tiedon saada ennen kuin tulee lopullinen verotus, niin hän sanoi, että saa sen mutta se maksaa 450 euroa.
Mutta kysymys oli se, että keitä ne viisaat on siellä jotka päättää ja voiko heihinkään oikeasti luottaa, kun nuo asiakaspalvelijatkaan ei ymmärtäneet asiasta yhtään mitään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän