Mulle tarjottiin työpaikkaa, johon joutuu kävelemään 4 km.
En aio ottaa työtä vastaan, vaikka tulisi miten karenssia. Jalat ei kestä.
Kommentit (109)
Työpaikka on sinulle aivan liian kaukana. Yli 2 km työmatka on kohtuuton.
En osaa ajaa pyörällä. Eikä mun jaloilla pystyiskään. Eikä oo rahaakaan.
Miksi et mene pyörällä tai osta pyörää?
Akkiahan tuon kavelee ja kunto nousee samalla! Alle tunnissa vaikka silmat kiinni, huonompikuntoinenkin.
Pyoralla polkaisee vartissa.
Todennäköisesti noin huonosta terveydentilasta saa jo lääkärintodistuksen?
Hiihdä. Ainiin, vastatuuleen ja ylämäkeen kumpaankin suuntaan....
Hanki polkupyörä. Käytetty ei paljoa maksa.
Vierailija kirjoitti:
Yli kilsan. Sanoin tän kyllä. Pitäis lähteä klo 03 et mun jaloilla ehtis seiskaksi. Enkä edes pääsis perille. Jalat ei kestä.
Mikä ihmeen työ se on jos jalat ei kestä pyöräilyä tai 4km kävelyä?
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajaa pyörällä.
Älä valehtele.
Jaa tämmöin työttömiä solvaava provo taas. Minä otin työn vastaan, ensin piti muuttaa yli 300 km vaikka perhe jäi toisaalle ja sitten työmatka oli kävellen 4,5 km, eikä julkisilla mahdollisuutta. Vein kyllä sitten pyörän myöhemmin paikkakunnalle. Pyöriä saa ostettua tosi edullisesti kirppareilta. Mutta ei ap mikään työtön ole. Vähemmän jäi käteen kyllä kuin ansiosidonnainen olisi ollut, mutta kannatti, koska nykyään asutaan miehen kanssa samalla paikkakunnalla ja palkkani on noussut, eikä enää ole kaksia kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti noin huonosta terveydentilasta saa jo lääkärintodistuksen?
En saanut edes aikaa lääkäriin kuin vasta elokuulle. Ei oo kuulemma kiireellinen.
Mikä se sellainen työ on, jos ei jalat kestä edes 4km matkaa? Totta siellä töissä nyt pitää jotakin tehdäkin, niin miten sen meinaat kestää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne joutuu kävelemään?
Ei mee bussia sinnepäin.
Eiks noin huonojalkaisella pitäis olla jo invamopo? Tai työkyvyttömyyseläke? Vai miten siellä Porvoossa noi hommat menee?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä sen työpaikan pitää sijaita naapurissa. Ja pomon pitää tulla hakemaan rullatuolilla töihin kahvikupposen kera.
Osta pyörä.