Ihmisillä on pakkomielle kengistäni?
Yleisin lause, jota olen kuullut koko elämäni on "kivat kengät". Se on jo alkanut vaivaamaan, oikeastaan ihan helvetisti. Enkä voi olla miettimättä että koko elämäni on joku vitsi tai Truman show tyyppinen vedätys.
Lakkasin käyttämästä "kivoja kenkiä" jo teininä tämän takia. Nyt olen yli 30. Ostan vain mahdollisimman blaah ja tylsiä kenkiä. Yleensä cittarista tai prismasta tms, mustat tennarit, perussaappaat, mustat talvikengät. Ei ikinä koroja, värejä, glittereitä tms. Vältän tietoisesti "kivoja kenkiä" ja myös sitä että ihmiset erityisesti näkisi kenkäni. Koetan seistä vähän puskan takana, otan kengät pois, kotona säilytän kaikki kengät kaapissa eikä esillä.
Ja silti jatkuvasti ihmiset sanoo "kivat kengät, kivat kengät, kivat kengät, kivat kengät". Kun kuolen, se lukee varmaan mun hautakivessä.
Mitä tää kaikki tarkoittaa ja miten sen saa loppumaan.
Ja kyllä mä tiedän miten idiootilta tämä kuulostaa. Juuri siksi tästä ei voi ikinä puhua miehen, perheen tai ystävien kanssa. Tämä on outo, hidas kidutus, joka ajaa mut vähitellen hulluksi.
Eka lapsi on nyt 5kk. Näen toistuvaa painajaista, jossa sen ekat sanat on "kivat kengät".
Kommentit (144)
Täällä vielä.. eipä mitään uutta. Oli ihan kiva tänne päästä viime vuonna purkamaan tunteita, helpotti vähän kun oikeassa elämässä tästä ei voi puhua tasan kellekään.
Enkä enää stressaa että lapsi sanoisi oikeasti mulle mitääm kengistä, koska tajusin ettei se sitä maagisesti opi jos en itse opeta. Lapset kuitenkin poimii puheen ja kaiken ympäristöstä, eikä meillä ole edes kengät esillä enkä puhu niistä muutenkaan.
Kaikki ihan hyvin. Varsinkin nyt kun ollaan vaan kotona koko ajan ja ruuat tilataan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
:D :D :D Tunnustan syntini! Olen joskus kehunut: "kivat kengät", ihan tuntemattomillekin. Nyt lopetan!
Olet hirviö. Tajuatko? Oikea pimeyden ruhtinas. Olet luultavasti traumatisoinut elämäsi aikana kymmeniä ihmisiä.
Voisitko päivittää? Kehutaanko kenkiäsi vieläkin? Oletko pääsyt hoitoon? Onko mahdollista nähdä kengät?
Se on sellanen lattea kehu jonka voi kaikille heittää ja ehkä tosiaan et käytä rumia kenkiä. Vähän niinku kiva paita, jos haluaa toiselle sanoa positiivista.
Oma kengänkoko on 41 enkä saa yleensä kivat kengät kommenttia. Olen nainen. Veikkaan että aloittajalla pieni jalka. Kengät on silloin kivempia.
Ihan hauska aloitus. Ihmiset sanoo typeriä juttuja