Onko teillä joitakin mielipiteitä, jotka eivät vastaa yleistä näkemystä?
Esim. mun mielestä ananas sopii pitsaan ja ilmastonmuutos on osittain pelkkää propagandaa.
Kommentit (109)
Minun mielestäni ihminen pärjää kolmilla kengillä (kestävät lenkkarit, juhlavammat sandaalit ja talvikengät), kolmella yläosalla (t-paita, paksumpi pitkähihainen ja juhlavampi paita), kolmella alaosalla (farkun tapaiset, hame ja legginsit) sekä kahdella takilla (talvitakki ja kevyempi), yhdellä repulla ja yhdellä pikkulaukulla. Lisäksi saa omistaa esim. uimapuvun, muutamat alusvaatteet ja ehkä jonkun korun. Muuta mitä pienessä kodissa tarvitsee on pöytä, tuolit, sohva, sänky, keittiö, vessa, suihku, yksi vaatekaappi ja joku valon lähde. Auto ei ole pakollinen, eikä sauna liioin. Kirjoja ja lautapelejä kannattaa olla muutama ja toki myös pyörä. Tietokone jos on pakko. Puhelimeksi käy joku vanhempikin malli. Kahdet lakanat, kaksi pyyhettä ja yksi kasvopyyhe ja yksi käsipyyhe. Sanakirja! Julkisen liikenteen kortti jos on pakko. Astioita sen verran että riittä vieraillekin mutta tarviiko niitä olla kymmeniä? MINIMALISM RULES THE WORDL
Väkivaltaa tulisi käyttää joitain ihmisiä kohtaan. Esim. poliiseilla ja vartijoilla pitäisi olla täysi oikeus lyödä pampulla naamaan, jos joku aukoo päätään. Ulosottomiehillä voisi olla aseet ja oikeus ampua polvet hajalle, jos ei maksa velkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo on armeijaa lukuunottamatta toteutunut ja jäljellä on molempien sukupuolen rakeinteissa olevat epäkohdat. Niille ei voida mitään laeilla ja asetuksilla, ne ovat, poistuvat viiveellä. Nuokin ovat minusta ns tasan. Naisena en vain uskalla sanoa tätä ääneen.
Naisena olen samaa mieltä, tosin tasa-arvo toteutuu nimenomaan Suomessa, monessa maassa taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei pohjaudu neandertilaisesta uusimpien DNA tutkimusten mukaan, vaan Gromagnonin-ihmisestä joka on yli 200 000 vanha ja lähes tulkoon nykyisen ihmisen kaltainen, vain kallo oli suurempi isompien aivojen takia ja paksummat luut kun liikkui enemmän. Joten koulu opettaa väärin Darwinin evoluutio teoriaa
Jos sinulle on koulussa opetettu, että ihminen olisi kehittynyt Neandertalin ihmisestä, niin sinulla on ollut tietämätön opettaja tai melko vanha oppikirja. Ymmärtääkseni arkeologit olivat tästä jotakuinkin yksimielisiä jo 70-luvulla.
Suomen taloudella menee nyt hyvin
Työn tekeminen on suomessa turhaa kun sossutuillakin voi hyvin elää, ainakin pk-seudun ulkopuolella
Yo-kirjoituksiin ei kannata lukea
Opettajat ei saa kouluissa eää lapsia kuriin, kaikki on kännyköillä pitkin tunteja eikä opet sano mitään
Harva ikäiseni sanoo näin kuten minä: nykyään kaikki on paremmin kuin ennen.
Homopariskunnat eivät saa hankkia lapsia koska lapsi joutuu kärsimään
Nykyajan feminismi on tässä maassa turhaa ja aiheuttaa vain haittaa. Monet naiset voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa hoitaa asioitaan ilman että vinkuvat hyväksynnän ja avun perään vain sen takia että haarovälissä on p***u. Tässä maailmassa ei pidä jäädä odottelemaan hyväksyntää joka vastaantulijalta vaan asiat täytyy ottaa rohkeasti omiin käsiin. Ja olen itse tasa-arvoa (joka on itsestäänselvyys) kannattava, 43 v vihervasemmistolainen NAINEN.
Kesä- ja talviaika on ihan hyvä juttu, eikä kellojen siirtämistä ole mitään tarvetta lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Afrikka, Etelä-Amerikka, USA ja osa Aasiaa pitäisi hävittää maapallolta, jotta elämä muissa pallon osissa jatkuisi mahdollisimman pitkään. Tai ainakin ihmiset noista osista. Ei tunnu olevan minkäänlaista järkevää touhua missään noista. Lisääntyvät vaan holtittomasti, sotivat jonkun uskontojen takia, alistavat muita tai muuten vaan elävät kuin juntit pellossa. Pois vaan.
Eli maapallolle jäisi Kanada, Meksiko, Keski-Amerikan ja Karibian pikkuvaltiot, Grönlanti, Eurooppa, osa Aasiaa ja Oseania, tai näiden asukkaat. Hienosti sulla maailmanhistorian ja -politiikan kokonaisuudet hallussa! Olet ihan presidenttiainesta. (Kai sää nyt ainakin ironian tunnistat?)
Apple on huono merkki.Itse olen aina käyttänyt Nokiaa ja sen elinkaaren päätyttyä LG:tä.
On. Mielestäni homoille ei kuulu oikeus avioliittoon. En ole ollenkaan homovastainen, mutta avioliitto on vain miehen ja naisen välinen instituutio.
Irrottaisin kirkon ja valtion irti toisistaan, ja homoille muodostettaisiin juridisesti avioliittoa vastaava pariliitto, jonka he voisivat halutessaan solmia.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei pohjaudu neandertilaisesta uusimpien DNA tutkimusten mukaan, vaan Gromagnonin-ihmisestä joka on yli 200 000 vanha ja lähes tulkoon nykyisen ihmisen kaltainen, vain kallo oli suurempi isompien aivojen takia ja paksummat luut kun liikkui enemmän. Joten koulu opettaa väärin Darwinin evoluutio teoriaa
Mitä ihmettä? Minulle on opetettu jo 80-luvulla että Neandertalin ihmiset olivat "serkkuja", eivät esi-isiä. Tuskin sitä sen jälkeen on toisin opetettu...
Yleinen ja yleinen... No, arkielämässä ärsyttävä: kun matalaotsainen työyhteisöni lukee lehdestä jostain tutkimustuloksesta, he reagoivat nauramalla että höhhöhhhhhhhöh, taas on -tttu tutkittu!
Nämä ihmiset kuitenkin elävät tutkijoiden töiden tulosten keskellä. He eivät ole esim. menehtyneet erinäisiin sairauksiin lääketieteen menestyksen ansiosta, ja heillä on käytössään käsittämättömän monimutkaisia, tekoälyyn perustuvia sovelluksia jotta heidän työnsä olisi helpompaa.
Hampaita ei tarvitse pestä aamuisin. 44 vuoteen en ole pessyt ja yhtään reikää ei ole ollut :) Lapsianikaan en pakota pesemään.
Herttuatar Meghan on ihan hyvä tyyppi? :D EI mitään syytä pilkata ja epäillä hänen toimintaansa
Tasa-arvo on armeijaa lukuunottamatta toteutunut ja jäljellä on molempien sukupuolen rakeinteissa olevat epäkohdat. Niille ei voida mitään laeilla ja asetuksilla, ne ovat, poistuvat viiveellä. Nuokin ovat minusta ns tasan. Naisena en vain uskalla sanoa tätä ääneen.