Onko teillä joitakin mielipiteitä, jotka eivät vastaa yleistä näkemystä?
Esim. mun mielestä ananas sopii pitsaan ja ilmastonmuutos on osittain pelkkää propagandaa.
Kommentit (109)
Vauvapalsta on elämäänsä kyyllästyneitä ja katkeria mutseja ja mammoja varten
Jos kykenee kävelemään, vastaamaan puhelimeen ja käymään kaupassa niin ei kyllä myöskään tarvitse mitään sairauslomia.
Meikällä saattaa olla joitakin.
N21
Vierailija kirjoitti:
Sähän sen tiedät! Monenko lapsen äiti itse olet?
Suuri osa 50 v.- kuolema miehistä on rasistisia, sovinistisia, itseään täynnä olevia p*skiaisia. Ja haisevat pahalle.
ihan kaikkea ei tarvitse suvaita; kaikki saavat itse päättää mitä suvaitsevat
Vierailija kirjoitti:
Jos kykenee kävelemään, vastaamaan puhelimeen ja käymään kaupassa niin ei kyllä myöskään tarvitse mitään sairauslomia.
Cool no miepä tuun vatsataudissa hoitamaan sun lapsia tai tekemään ravintolaan ruokaasi. Vatsataudissa pystyn nimittäin tekemään kaiken mainitsemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän sen tiedät! Monenko lapsen äiti itse olet?
Itse asiassa lapseton 17-vuotias oon :D
Kaikki Jeesuksen "historiallisuutta" kannattava pilipali huuhaa professorit pitäisi erottaa virastaan ja vaikka haudata elävältä johohonkin syrjäiseen joukkohautaan.
Mun mielestä Afrikka, Etelä-Amerikka, USA ja osa Aasiaa pitäisi hävittää maapallolta, jotta elämä muissa pallon osissa jatkuisi mahdollisimman pitkään. Tai ainakin ihmiset noista osista. Ei tunnu olevan minkäänlaista järkevää touhua missään noista. Lisääntyvät vaan holtittomasti, sotivat jonkun uskontojen takia, alistavat muita tai muuten vaan elävät kuin juntit pellossa. Pois vaan.
Kaikki miehet ovat raiskaajia tai vaikka eivät raiskaa aktiivisesti niin ainakin kuvittelevat raiskaavansa naisia. Pitäisi olla ajatuspoliisi joka sakottaisia miehiä.
Thanos on hyvis. Käyttää vaan logiikkaa eikä tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Some on huono asia, en käytä
Käytit juuri äsken. ;)
Vuokralla asuminen erilaisilla asuntoyhdistyksillä (Sato, Lumo ym.) ja etenkin kaupungilla (pääasia että ei siis yksityisillä vuokranantajilla) on paras asumismuoto. Vuokrien pitäisi olla tosin edullisempia, mutta se lienee yleinen näkemys kaikilla muilla kuin omistajilla.
Että ihminen on käynyt Kuussa.