Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joitakin mielipiteitä, jotka eivät vastaa yleistä näkemystä?

Vierailija
30.07.2019 |

Esim. mun mielestä ananas sopii pitsaan ja ilmastonmuutos on osittain pelkkää propagandaa.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän täydeltä....

Sinun ap oli kyllä hyviä.

Vierailija
2/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin opiskelua tulee jatkaa kouluissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en tarvitse ajokorttia.

Vierailija
4/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi ok jos rikkailla olisi mahdollisuus maksaa itsensä ulos vankilatuomiota istumasta ym selvitä ikävistä asioista rahalla.

Vierailija
5/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marijuanan polttaminen tulisi laillistaa, vaikken edes itse käytä sitä.

Vierailija
6/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en tarvitse ajokorttia.

Vierailija
7/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa itketään miten väärin lapsivihamielisyys on. Mun mielestä huutavia ja muuten huonosti käyttäytyviä lapsia ei pitäisikään joutua kestämään julkisissa ajoneuvoissa, ravintoloissa, kaupoissa tai muutenkaan julkisesti. Ok jos lapsi osaa olla nätisti mutta ei kiinnosta kuunnella jonkun rääkyvää mukulaa. Ei mua kiinnosta pitäiskö vanhempien lukittautua kymmeneksi vuodeksi lapsen kanssa neljän seinän sisään vai tehdä mitä, kunhan ette mun ja muiden päivää pilaa tuomalla niitä huutavia nauriita ihmisten ilmoille.

Vierailija
8/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tää vastaa yleistä käsitystä tällä hetkellä, mutta nykyinen hallitus tulee tekemään tässä neljän vuoden aikana niin paljon tuhoa, että pelottaa jo valmiiksi.

Vierailija
9/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton vuokrakatto ainakin pääkaupunkiseudulle. R---kaajat on kuohittava & tuomiot pidennettävä ja istuttava päivälleen. Työttömyysturva vastikkeelliseksi, samoin toimeentulotuki (esim. 10 - 20 h vkossa 'vapaaehtoistyötä' vanhusten parissa, puistojen siivousta jne). Ruotsin kielen asema säilytettävä v. 1982 tasolla  opetuksessa ja yo-kirjoituksissa. Lihalle, rasvoille & sokerille luja haittavero. Ajoneuvo- ja polttoaineveroja korotettava kaupunkiautoilijoille.

Vierailija
10/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset on hyvä puolue!

Vierailija
11/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei pohjaudu neandertilaisesta uusimpien DNA tutkimusten mukaan, vaan Gromagnonin-ihmisestä joka on yli 200 000 vanha ja lähes tulkoon nykyisen ihmisen kaltainen, vain kallo oli suurempi isompien aivojen takia ja paksummat luut kun liikkui enemmän. Joten koulu opettaa väärin Darwinin evoluutio teoriaa

Vierailija
12/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että on lapsen kannalta parempi että lapsi kasvaa yksin ilman sisaruksia

Vierailija
13/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa itketään miten väärin lapsivihamielisyys on. Mun mielestä huutavia ja muuten huonosti käyttäytyviä lapsia ei pitäisikään joutua kestämään julkisissa ajoneuvoissa, ravintoloissa, kaupoissa tai muutenkaan julkisesti. Ok jos lapsi osaa olla nätisti mutta ei kiinnosta kuunnella jonkun rääkyvää mukulaa. Ei mua kiinnosta pitäiskö vanhempien lukittautua kymmeneksi vuodeksi lapsen kanssa neljän seinän sisään vai tehdä mitä, kunhan ette mun ja muiden päivää pilaa tuomalla niitä huutavia nauriita ihmisten ilmoille.

Ei niiden vanhempien tarvitse lapsensa vuoksi kärsiä, mutta jos eivät saa lastaan millään käyttäytymään, pysymään aloillaan ja olemaan ihmisiksi niin saisivat kyllä kernaasti lukita sen huonosti käyttäytyvän lapsensa kellariin kunnes on täysi-ikäinen.

Vierailija
14/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole missään asiassa ns. toisinajattelija.

Minä olen jokaisesta asiasta täsmälleen sitä mieltä kuin hallitus tahtoo minun olevan.

Vierailija
15/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi maailman ja ihmisen :-)

Vierailija
16/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan uudenlaista yhteiskuntajärjestystä, vähän kommunismin tyylistä. Älkää tulko jauhamaan Neuvostoliitosta, tiedän siitä paljon enemmän kuin te, eikä se ole sellainen yhteiskuntamalli, joka mulla on mielessä, eikä se ollut ikinä menossakaan siihen suuntaan.

Monet tuntuvat kauhistelevan sitä, että ihmisillä on parisuhteen ohella muunkinlaisia suhdevirityksiä (siis yhteisestä sopimuksesta). Mä en kauhistele tätä. Mun tuttavapiirissä tällaiset pariskunnat ovat niin lujimmin yhdessä olevia. En sano, että kaikkien pitää tällaiseen ryhtyä (en itsekään haluaisi), mutta monille se sopii. Ihmiset eivät vain välttämättä uskalla puhua näistä kovin avoimesti, koska asia on tabu.

Vierailija
17/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan kaikki uskontooni liittyvä. Minua pilkataan monista ajatuksistani

Vierailija
18/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden vanhempien tarvitse lapsensa vuoksi kärsiä, mutta jos eivät saa lastaan millään käyttäytymään, pysymään aloillaan ja olemaan ihmisiksi niin saisivat kyllä kernaasti lukita sen huonosti käyttäytyvän lapsensa kellariin kunnes on täysi-ikäinen.

Olet itsekin mieleltäsi lapsi. 

Vierailija
19/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

husu on syytön

Vierailija
20/109 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vankilasta olemisesta ja kuluista pitäisi vangin itse maksaa.

Tuo mielipiteeni ärsyttää monia.

Mutta mielestäni niin kauan kuin opiskelijoiden eläminen, sairaalahoito ja vanhushoito maksaa, tulisi myös vankien maksaa asuminen ja ruoka, eikä maksattaa valtion verorahoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi