Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Vierailija kirjoitti:
CD ja DVD -levyt. Enne musuuiikia pystyi hyvin kuuntelemaan iPodilta ja nykyään sen pystyy tekemään netissä. En ole koskaan ymmärtänyt mihin näitä on koskaan tarvittu.
Nyt saatat kyllä järkyttyä kun kerron, että kuuntelen juuri tällä hetkellä musiikkia C-kasetilta! Olen kuunnellut jo useamman kasetin peräkkäin. Olet ehkä kuullut C-kaseteista isovanhemmiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskin makuinen sipsi jota mainostettiin että ei tarvitse mennä baari-illan jälkeen nakkikioskille kun syö näitä.
Oliko vielä kaikilla mausteilla?
Noita "kaikilla mausteilla"-sipsejä taitaa olla vieläkin saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo se s*a tanan lihakorvikkeista jauhaminen.
Niin kuin dildoista?
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaisenlitistin :D
Käytetään yleisesti hampurilaisravintoloissa (enkä nyt tarkoita mäkkäreitä tmv. einestukkupa.skoja valmispihveineen). Kun pitää pari sataa burgeria vääntää jauhelihasta päivässä niin sellainen litistin nopeuttaa toimintaa huomattavasti.
Noin, nyt ymmärrät sen olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun samassa päässä ei asu sekä kiharat että suorat hiukset. Nöö.
Minulla on luonnostaan päässäni suoria ja kiharoita hiuksia.
Asuntovaunu. Täysin järjetöntä kiskoa perässään jäähallinkokoista laitetta, jossa on kuitenkin älyttömän ahdasta, ei voi ymmärtää.
Bored pandassa esiteltiin ukko jolla paljon arjen keksintöjä. Yksi niistä oli feel the grass-kengät eli kengät joista puuttuu pohjat jotta voi tuntea ruohon kävellessä nurmikolla. Saman asian ajaa se että kulkee kokonaan ilman kenkiä
Vierailija kirjoitti:
Asuntovaunu. Täysin järjetöntä kiskoa perässään jäähallinkokoista laitetta, jossa on kuitenkin älyttömän ahdasta, ei voi ymmärtää.
Tietyntyyppiseen matkailuun ehdottoman kätevä kampe.
En itse omista, mutta voisin kuvitella omistavani.
Vierailija kirjoitti:
Rap-"musiikki"
Olemassaolon ymmärrän, mutta suosiota en.
Siinähän musiikillisesti lahjattomat pääsevät ikään kuin musisoimaan, mutta että joku haluaisi sitä tuotosta kuunnella.
Juuri näiden eettisyyshippien takia on vegepekoni. Jos ei kestä sitä tapaa jolla pekoni tehdään niin söisivät sitten vaikka silmät kiinni niitä kaarnalastuja ja kuvittelisivat sen olevan sitä pekonia. Siinä sitä täytyy vasta kummallinen ajatusmaailma olla että täytyy jostain rikkaruohoista saada rasvanmakuisia siivuja sen avulla että se vedetään monen prosessin läpi ja pumpataan jotain lisäaineita täyteen '' koska liha on vaan hyvänmakusta '' #FreeWilly
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävä siltä kantilta että matkailuauton tilat eivät yleensä ole sen kummemmat, mutta hinta moninkertainen. Monia ahtaus ei haittaa, yleensä kyseessä on kuitenkin lyhytaikainen majoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaisenlitistin :D
Käytetään yleisesti hampurilaisravintoloissa (enkä nyt tarkoita mäkkäreitä tmv. einestukkupa.skoja valmispihveineen). Kun pitää pari sataa burgeria vääntää jauhelihasta päivässä niin sellainen litistin nopeuttaa toimintaa huomattavasti.
Noin, nyt ymmärrät sen olemassaolon.
Olen eri, ja ihmettelinkin, mikä on hampurilaisen litistäjä. Ikinä kuullutkaan. Luulin, että koko hamppari liiskataan :D Tarkoittanee siis vain sitä väliin tulevaa pihviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihankorvikkeet tyyliin vegaaninen pekoni tms. Vegaanius on minusta ihan ok, mutta tuntuu typerältä, että pitää olla jotain korvikkeita, jotka ovat "kuin lihaa".
Mikä tässä on niin kamalaa? Moni pitää lihan mausta, mutta tietää ettei lihantuotanto ole eettistä, joten on mukava syödä lihan korvikkeita. Kummallinen ajatusmaailma sinulla.
Eli ollaan eettisiä vain muodon vuoksi. Jos joku asia minusta on epäeettistä, en minä sitä hanki edes korvikkeena. Miksi muuten sinun ajatusmallisi on jotenkin vähemmän kummallinen kuin minun? Siksikö kun kyseenalaistan sinun tekemisesi? Ei mielestäni kovin rakentavaa halveksia toisten ajatusmaailmaa vain siksi, että se on erilainen kuin omasi.
Aamen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikaupassa on luovuttu muovipusseista. Vaihtoehtoina on nuo biokassit ja sitten ne muoviset kestokassit. Minun täytyy myöntää että ostan sitten niitä kestokasseja ja koska niitä kertyy liikaa niin käytän niitä roskiksina koska haluan ostokset kuljetettua ilman että tavarat leviävät matkan varrelle.
Käytä ihmeessä. Omia rahojahan sä tommosella tuhlaat, et meidän muiden.
Ei ollut pointtini. Tarkoitin sitä että ne hirveät muovipussit ovat varmasti ekologisempia kuin nuo paksut kestokassit joita on tuossa tilaanteessa melkein pakko ostaa jos haluaa ostoksensa kotiin ilman häslinkiä ja rikkoontuneita pusseja.
Ette te luonnonsuojelijatkaan voi oikeasti väittää, että nuo eko-pussit korvaisivat sen muovipussin, vai?
Nämä eko-ihmiset eivät yleensä ole ihan kartalla.
Hyvän yleiskielen raskaajat, esim. nro 23. Selitäpä ihan ohimennen, miksi Facebookin käyttäjä on turhake. Ja sitten se pikkuinen Jonne, jolle on niin ylivoimaista käsittää, että on olemassa DVD- ja CD-levyjä. Kysypä isovanhemmiltasi, miten he musiikkia kuuntelivat, kun nuo mainitsemasi härpäkkeet ja lisäksi c-kasetti olivat vielä keksimättä. No joo. lauloivat ja soittivat tietenkin itse, mutta kun kaikilla ei niitä taitoja ollut, niin täytyihän olla jokin keino radion lisäksi. Radiosta tuli lisäksi kovin vähän nuosison mieleistä musiikkia. Onko mummisi tai vaarisi koskaan maininnut vinyylit tai peräti savikiekot? Ne ovat sellaisia mustia pyöreitä lättyjä, joissa on pieni reikä keskella ja joita on eri kokoisia. Ne ovat kaksipuoleisia ja niitä soitetaan levysoittimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rap-"musiikki"
Olemassaolon ymmärrän, mutta suosiota en.
Siinähän musiikillisesti lahjattomat pääsevät ikään kuin musisoimaan, mutta että joku haluaisi sitä tuotosta kuunnella.
Vihasin nuorena tätä änkkäysmusaa, mutta nyt olen ymmärtänyt, että sillä on srvonsa js eytä sitä on parempaa ja huonompaa, yhdenlaista modernia runonlaulantaa.
Parhaimmillaan yhdistyy kantaaottava teksti taidokkaaseen riimittelyyn ja sulavaan rytmiin(hyvä "flow").
Tyylisuunta on antanut myös vaikutteita muihin genreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskin makuinen sipsi jota mainostettiin että ei tarvitse mennä baari-illan jälkeen nakkikioskille kun syö näitä.
Mille nakkikioski maistuu?
Talolle?
Joku sää aina tyydytyksen näistäkin viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Hammastuubin puristin ja monet muut ostostv-tuotteet.
80-luvulla oli valmiiksi rikottuja kananmunia pienessä rasiassa, ettei tartte rikkoa ite.
Banaanin kotelo, jonne voi laittaa kuoritun banaanin odottamaan syömistä.
Aromipesä.
Eikö sinne banaanikoteloon laiteta banaani ihan kuorineen, sen tarkoitus on vaan suojata sitä, laukussa tai repussa niin helposti littaantuu, kolhiintuu ja mustuu. Itsellä ollut joskus, ja hyvin se toimi, vei vaan sen verran tilaa laukusta, että luovuin siitä ja vaihdoin eväsbanaanin paremmin säilyvään välipalaan
Käytä ihmeessä. Omia rahojahan sä tommosella tuhlaat, et meidän muiden.