Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksisuuntainen mielialahäiriö kokemuksia? Mitä olet sekoillut maniassa?

Vierailija
30.07.2019 |

Minulla on siis kaksisuuntainen mielialahäiriö itselläni ja maniat tooodella vauhdikkaita lääkityksestä huolimatta. Esim 2kk aikana tein velkaa yli 20 000, käytin huumeita ja join joka viikko noin 3pv viikosta. Ajelin öisin kun en jaksanut nukkua. Nukuin yössä noin 3h. Katosin kotoa viikoiksi, vaikka olen perheellinen. Sekoilin miesten kanssa siitä huolimatta, että olen avioliitossa. Menetin melkein myös työpaikkani. Sain vahvimman mahdollisen lääkityksen ja hoitosuhteen, mutta se ei vielä ole auttanut. Oireiluni myös paheni lastensaannin jälkeen.

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin bibolaarisen naisen kanssa vähän yli vuoden ja tämä oli aluksi ekat muutamat kuukaudet kuin unelmien suhde, kaikki alkoi muuttumaan pikkuhiljaa ja yht äkkiä sekoilu alkoi ja koko suhteesta tuli helvettiä. Nainen edellisenä päivänä aivan rakastunut ja seuraavana päivänä pakkasi kamat lähti omille teille. Syynä saattoi olla etten ollut vastannut tarpeeksi nopeasti viestiin tai että vaikutin väsyneeltä. Sitten muutamien kuukausien päästä hän etsi minut käsiini kadulta ja itkupotku raivarin jälkeen menin hölmönä ottamaan hänet takaisin ja sama rumba uusiksi parin kuukauden päästä. Tätä jatkui pari kertaa kunnes lopetin koko suhteen. 
Naisella oli juuri todettu lääkärissä kaksisuuntainen mielialahäiriö ja lääkkeet olivat omien sanojensa mukaan kunnossa, hänen äitinsä kyllä epäili että hän ei syö lääkärin määräyksellä lääkkeita koska saattavat lihottaa 😃

En suosittele kellekkään miehellä, en edes pahimmalla viholliselle että seurustelisi kaksisuuntaisen naisen kanssa, kokoajan saat olla varpaillasi että millon hän kääntää takkinsa ja lähtee kuukausiksi pois!

Vierailija
162/162 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain semmoisen käsityksen, että Suomen huume- ja seksibisnes pyörii maanisten AV-mammojen voimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi