Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä tarkoitat jos sanot että miehen kanssa ei ollut kipinää?

Vierailija
30.07.2019 |

Vaikka siis miehessä ei sinänsä olisi mitään vikaa. Mikä aiheuttaa sen kuuluisan kipinän puuttumisen?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ei käynyt kaikilla sylintereillä.

Vierailija
2/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa ettei tunne seksuaalista vetovoimaa sen henkilön kanssa. Se on kauhean vaikea sanoa mistä se johtuu. Sellaisia teorioita on, että eläinten tapaan ihminenkin pystyisi esim. hajusta päättelemään geneettistä yhteensopivuutta lisääntymismielessä, ja nämä alitajuiset mieltymykset sitten olisivat määräämässä kenen kanssa tuntee ns. kemiaa ja kenen ei. 

Mutta ei tosiaan ainakaan mulla ole niin simppeli että voisi sanoa että tietty ulkonäkö, tietty koulutustaso tms ulkoinen tekijä olisi olennainen kipinän suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty määrittelemään. Kipinä voi puuttua vaikka on komea mies mutta sitä voi olla jonkun kanssa jonka kanssa ei ikinä seurustelisi. Kirjoitin tänne joskus aiemmin ettei mitään kipinää komean kunnanjohtajan kanssa mutta yksi ruma ja lihava ja ärsyttävä virkamies sen sijaan 😀.

Vierailija
4/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Ihan samasta syystä kun itselläsi ei ole "kipinää" jonkun naisen kanssa. Ei sen kummempaa

Vierailija
5/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Mies voi olla ihan kiva, mutta ei tee mieli seksiä tai muuta kuitenkaan. Ei sitä tiedä, miksi näin on. Jotain teorioita on, että kyseessä ihan aivokemiallinen asia, ei mikään järkisyy. Älä siis ota itseesi, vaan laita uutta matoa koukkuun vaan :).

Vierailija
6/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä on se molemminpuoleinen halu seksuaaliseen kanssakäymiseen. Kaikkiin miehiin sitä ei synny vaikka olisi millainen adonis.

Vierailija
7/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran kahdeksan tunnin treffit (julkisella paikalla) yhden miehen kanssa. Mies oli komea(hko), hauska, alykas, sosiaalinen, hyvin toimeentuleva ym ym ym eli olisi pitanyt olla ihan unelmamies. 

Treffien loputtua suudeltiin hyvastiksi.

Mies oli niin kamala suutelija, etta meni heti maku koko mieheen. 

Ja suudeltiin viela kahdesti, kun en ekan kerran jalkeen voinut uskoa etta se oikeasti oli niin huono. 

Mies ihastui minuun kovasti ja olisi viela halunnut tavata...en vaan pystynyt. Ei ollut kipinaa. 

Vierailija
8/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain vain on sitä jotain ja joissain ei ole ja siihen ei liity mustavalkoisesti esimerkiksi hyvä ulkonäkö. Joidenkin kanssa sitä kemiaa vain jostain syystä on.

Vierailija
9/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima. Jos olet heteromies, mieti, miksi et haluaisi parisuhdetta miespuolisen työkaverisi kanssa, vaikka tämä on kaikin puolin tosi kiva ja mukava tyyppi. Silloin ymmärrät, että sulta puuttuu hänen kohdallaan tuo kipinä.

Vierailija
10/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valintaprosessi menee niin että niistä miehistä joiden kanssa on kemiaa jatkoon pääsee se jonka ulkonäkö vetoaa (huom, ei sama kuin komea vaan miestyyppi), näistä jatkoon pääsy edellyttää yhteensopivaa älyä ja seuraavaksi yhteistä arvopohjaa ja huumorintajua.

Vierailija
11/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen välinen vetovoima ja kipinä perustuu sukupuolten väliseen erilaisuuteen. Jos nainen alkaa olla kuin mies, vetovoima häviää.

Vierailija
12/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun valintaprosessi menee niin että niistä miehistä joiden kanssa on kemiaa jatkoon pääsee se jonka ulkonäkö vetoaa (huom, ei sama kuin komea vaan miestyyppi), näistä jatkoon pääsy edellyttää yhteensopivaa älyä ja seuraavaksi yhteistä arvopohjaa ja huumorintajua.

Mulla ei ole mitään "valintaprosessia". Jos mies vetää puoleensa, niin se on menoa sitten... Yleensä kyllä vain tietyntyyppiset miehet vetoavat eli siinä mielessä älykkyys ja huumorintaju ovat must. Mutta sitä ei kyllä oma pää ymmärrä, miksi joidenkin miesten kanssa vaan tulee niin hyvä olo. Näin siitäkin huolimatta, että olen ollut jo pitkään naimisissa. Nämä miehet ovat kivoja työkavereita, kun keventävät päivää jo pelkällä olemassaolollaan :D.

Vierailija
13/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen välinen vetovoima ja kipinä perustuu sukupuolten väliseen erilaisuuteen. Jos nainen alkaa olla kuin mies, vetovoima häviää.

Ja toisinpäin sama. Jos miehestä puuttuu maskuliinisuus, vetovoima häviää. Vähän saa ja pitääkin pullistella ;).

Vierailija
14/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi, joten mulla "kipinä" lienee ero kavereiden ja potentiaaliselta kumppanilta tuntuvien välillä.

Nykyiseen mieheeni mulla ei ollut mitään kipinää 10v sitten kun hän oli äkkipikainen, lihava ja keskenkasvuinen vanhempien kanssa asuja. Itse taas olin silloin pinnallisempi ja myöskin varsin lapsellinen. Ihan hauskaa oli silloinkin jos samaan paikkaan osuttiin, mutta en olisi ikinä osannut arvata että kiinnostuisin hänestä.

Jännästi elämänkokemuksen karttuminen kouli meistä toisillemme sopivat yksilöt, ja nyt on todella hyvä olla :)

Vierailija
15/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lompakosta ei näkyny  mustaa amexia tai pursunnu seteleitä

Vierailija
16/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään "valintaprosessia". Jos mies vetää puoleensa, niin se on menoa sitten... Yleensä kyllä vain tietyntyyppiset miehet vetoavat eli siinä mielessä älykkyys ja huumorintaju ovat must. Mutta sitä ei kyllä oma pää ymmärrä, miksi joidenkin miesten kanssa vaan tulee niin hyvä olo. Näin siitäkin huolimatta, että olen ollut jo pitkään naimisissa. Nämä miehet ovat kivoja työkavereita, kun keventävät päivää jo pelkällä olemassaolollaan :D.

Joo, ei se mikään tietoinen menetelmä ole vaan käytännössä tuo järjestys muotoutuu väistämättä. En edes harkitse jatkoa miehen kanssa jonka kanssa ei ole kipinää. Ihan sama vaikka olisi Einstein tai maailman komein. Ja vaikka miehen kanssa olisi jännitettä, jos olemus ei vetoa yhtään niin en minä rupea miettimään mitään. Yksi työkaveri mulla oli jonka kanssa oli mieletön kemia ja joka oli ulkoisesti nappiin mutta mies ei vaan ollut tarpeeksi fiksu, ei meillä ollut oikeasti mitään puhuttavaa. Yksissä pikkujouluissa oli lähellä ettemme päätyneet panemaan mutta onneksi ei, miehellä oli tuolloin jo tyttöystäväkin. Kiertelimme toisiamme työpaikalla monta vuotta kunnes siirryin muualle. Ja sitten jos löytyy se jonka kanssa natsaa hyvin niin jos sen ajatukset maailmasta on ihan toista äärilaitaa eikä ole mitään yhteistä huumoria niin ei siitäkään mitään tuu.

Vierailija
17/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et pääse panemaan tai saa naisseuraa kuin rahalla.

Vierailija
18/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaihtaa kahden vuoden välein kumppania noin suurinpiirtein. Siihen huumaan jää kuulemma koukkuun. Näin yksi nainen selitti asian.

Vierailija
19/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen etumus ei pursua. K*llin koko

Vierailija
20/136 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen etumus ei pursua. K*llin koko

Ja miehen pituus muutenkin....pitkät miehet saavat minut syttymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi