Minkälaisia asioita ihmiset eivät ikinä uskoisi teistä ulkoapäin?
Olen todella hillitty ja ujo, erittäin naisellinen ja varmaan jotenkin siveän oloinen. Annan kiltin ja ystävällisen vaikutelman. Ihmiset eivät tiedä miten paljon sisälläni on vihaa ja katkeruutta, joka juontaa juurena kiusaamisesta ja kaltoinkohtelusta jota olen aikuisenakin kokenut. Sisälläni myllää hirveä raivo ja välillä fantasioin väkivaltaisista asioista. Mietin mitä tekisin miehille jotka ovat minua satuttaneet ja kiusanneet, mietin mitä tekisin heidän naisilleen. Toivon heille pahoja asioita ja kärsimystä. Välillä viha on niin suuri että tunnen sen kehossani ja se vie voimat, joskus makaan sängyssä vain itkemässä. Elämäni on täynnä vihaa ja inhoa. Välillä tunnen inhoa vieraitakin ihmisiä kohtaan, kun he ovat arvokkaita omana itsenään, rakastettuja, ja minä en ole koskaan ollut. Ulkoisesti olen kiltti ja iloinen vieraille ihmisille, kukaan ei varmaan ikinä uskoisi miten suurta raivoa tunnen.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään ap:n ja ensimmäisen kommentoijan kaltaisia ihmisiä. Siis todella p-e-l-k-ä-ä-n.
Ap on tyypillinen kilttinainen. Pinnalta nöyrä ja sopetuva, sisimmässään täynnä raivoa.
Sen verran on tullut tällaisiin naisiin törmättyä, ettei enää yllätä yhtään.
Olen asiallinen ja "viileä" virkanainen. Kuuntelen metallimusiikkia ja olen yli 20 vuoden ajan ollut saman naimisissa olevan miehen rakastajatar.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei päällepäin taatusti uskoisi, että olen yh-isä kahdelle poikalapselle. Rokkari/renttulook itsellä. Älkää tehkö heti lasua, niitä on tehty jo. Ei ollut huomautettavaa, eikä päädytty lastensuojelun asiakkuuteen. Työskentelen vammaisten parissa, sitäkään ei purematta niellä😂
Missä oot, täällä terveydenhuoltoalan rokkariäiti.
Olen sellainen vähän hissukan oloinen nelikymppinen nainen. Luulen, että seksiseikkailuni ja ylipäätään miesjuttuni yllättäisivät monia. Ei ole kyse ihan pelkistä yhden yön jutuista - kaikki kumppanit ovat olleet minulle tärkeitä, ihania ihmisiä ja miehiä, ja on väliin mahtunut pitempiäkin suhteita - mutta on niitä aika villejä kausia ollut. Usein olen harrastanut seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Harrastan myös lieviä BDSM-juttuja. Joskus mietin, että minulla saattaa olla taipumus seksiaddiktioon, mutta vielä sellaista ei luojan kiitos ole puhjennut. Olin myös nuorempana vuosia onnettomassa ja lähes seksittömässä suhteessa, mitä kukaan ei varmaan myöskään olisi arvannut.
Oon tämmönen perus perheenäiti ja sisäisesti aivan hillitön nymfi. Haluaisin panna noin suunnilleen kaikkia vähänkin silmää miellyttäviä. Ehkä 70 pros miehistä.
Ei uskoisi, että olen psyykkisesti sairas, fiksu ja empaattinen ihminen, joka käy mielellään teinihelvetissä tanssimassa (ja vielä hyvin). Puoliks afrikkalaisen alakoululaisen äiti. Mies on 12 vuotta nuorempi ja himopelaaja.
Näytän keski-ikäiseltä, ylipainoiselta kirjastontädiltä (mikä olenkin).
Olen harrastanu seksiä noin 100 miehen kanssa. 98 vielä komeita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomen yksi tasokkaimpia black metal-muusikoita/solisteja. Juuri kukaan ei juuri tiedä oikeaa nimeäni alalla.
Habitukseltani olen kaljuuntuva, pulska 43-v kristitty setämies. Viimeksi kävin vetämässä muutamann tonnin massit kotiin vajaa 2 vuotta sitten.
Miksi soitat helvettiheviä, jos olet uskovainen? Taitaa olla uskosi vain uskonnollista sunnuntaikoreutta.
Hedelmistään puu tunnetaan.
Kristillistä musiikkia löytyy kaikista genreistä. 👍
Olen urallani menestynyt, aikaansaava ja energinen. Moni pitää minua varmaan vähän pelottavankin itsevarmana, vaikka olen ystävällinen ja käyttäydyn aina hyvin. Menestykseni myös näkyy elämäni ulkoisissa puitteissa ja muissa asioissa. Kaikki on kadehdittavankin järjestyksessä ja hyvin: kaunis koti ja perhe, hulppea vapaa-ajan asunto, vene, harrastukset, matkustelut ja muut.
Kukaan ei tiedä, että herään jokaisena aamuyönä outoon puristavan ahdistuksen ja padotun surun tunteeseen. Kaikki tuntuu jotenkin turhalta ja kaoottiselta ja tunnen lamaannuttavaa pelkoa, että menetän otteeni ja elämäni hallinnan. Haaveilen, että saisin vain hiljaa sulkea silmäni ja poistua tästä maailmasta.
Käyn joka viikonloppu seuroissa ja olen kaikin puolin nuhteettoman oloinen vl, mutta syvällä sismmässäni en usko edes Jumalaan ja vielä vähemmän herätysliikkeeni opetuksiin. Olen kai ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas ruma, lihava ja säälittävän oloinen luuseri. Minusta ei kukaan uskoisi kuinka empaattinen ja rakastava ihminen voin sisältä olla, ja että en olekaan tyhmä tai idiootti, vaan syvällinen ja ajatteleva tapaus. Älykkyyteni on testattu, mutta ihmiset näyttävät päättävän minun olevan heikkolahjainen pelkästään ulkonäköni perusteella.
Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa, tuo on kuin minun näppikseltä. No ainakaan en ole siis yksin tämmöinen. :)
Että olen transsukupuolinen nainen
Kaivan nenääni ja syön rään. Ammatiltani olen opettaja alkuopetuksessa 1.-2.lk) ja työhöni kuuluu vahvasti vielä erilaisten käytösmallien opettaminen toisin sanoen ihan puhdas kasvatus.
että minulla on juntti musiikkimaksu. että käyn välillä ulkomaankauppaa (siis myyn yritystoimintani palveluita ulkomaille).
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että olen psyykkisesti sairas, fiksu ja empaattinen ihminen, joka käy mielellään teinihelvetissä tanssimassa (ja vielä hyvin). Puoliks afrikkalaisen alakoululaisen äiti. Mies on 12 vuotta nuorempi ja himopelaaja.
Eikö tuo ole perusafrikkalaisen nainen🤨
Nuorena olin ulkoisesti kovis ja poltin ja join. Todellisuudessa olin tosi herkkä, kokematon ja ujo enkä sitkeistä juoruista huolimatta koskaan sekoillut poikien kanssa. Nykyään olen kiltti tyttö ulkoa ja sisältä enkä tosiaan vihaa ihmisiä vaan olen aidosti ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen vähän hissukan oloinen nelikymppinen nainen. Luulen, että seksiseikkailuni ja ylipäätään miesjuttuni yllättäisivät monia. Ei ole kyse ihan pelkistä yhden yön jutuista - kaikki kumppanit ovat olleet minulle tärkeitä, ihania ihmisiä ja miehiä, ja on väliin mahtunut pitempiäkin suhteita - mutta on niitä aika villejä kausia ollut. Usein olen harrastanut seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Harrastan myös lieviä BDSM-juttuja. Joskus mietin, että minulla saattaa olla taipumus seksiaddiktioon, mutta vielä sellaista ei luojan kiitos ole puhjennut. Olin myös nuorempana vuosia onnettomassa ja lähes seksittömässä suhteessa, mitä kukaan ei varmaan myöskään olisi arvannut.
Sama työn seksin harrastamisen suhteen nuorempana - oli aika villejä vuosia 18 - 27 v. Kukaan ei nykyisen ulkoisen habitukseni perusteella voisi kuvitella että olen pannut yli 50 miestä. Nykyään huomiota ei enää muilta kuin omalta mieheltä tule (yhdessä jo 21 vuotta), joten tulipahan koettua aikanaan, en koe vaikka osittain nuo suhteet (niitä oli kaikenlaisia) olivat epävarman itseni ja huonon itsetuntoni pönkittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole perusafrikkalaisen nainen🤨
En ainakaan tunne yhtään semmosta. Yleensä ikä ja iso perhe ja omaisuus on arvostettua.
Perusafrikkalainen takamus mulla kuitenkin on :D
Kiroilen vapaa-ajalla ihan älyttömän paljon, viljelen v ttua joka väliin. Olen tänä kesänä ryypännyt aika paljon, lähes joka viikonloppu kaksi päivää.
Työkaverit eivät varmasti todellakaan uskoisi tätä koska olen töissä niin kiltti, asiallinen ja ystävällinen. 😂