Mitä olet tehnyt nyt tänään hellepäivänä?
Onko ollut energiaa suorittaa asioita vai oletko vaan levännyt? Vielä klo 17 oli Etelä-Suomessa +30 astetta...
Kommentit (64)
Pakoillut hellettä sisällä, ulkona ollut koko iltapäivän 32, vaikka lupasivat viilentymistä.
Lukenut, juonut vettä. Syönyt migreeniin lääkkeitä, sydän ongelmiin lääkkeitä. Enää 32 astetta joten avasin parvekkeen oven ja huomasin että lyhdyissä on tuikut nesteytyneet, toivonut että huomenna tää pska ei jatku. Haluaisin tehdä muutakin kuin olla kotini vanki.
Suihkutin koiran ja sitten se rauhottui. On jo niin vanha raasu, että helteet ottaa koville.
Vierailija kirjoitti:
Täällä lounaisrannikolla on edelleen helle. Olen järjestänyt ja mapittanut vuoden aikana kertyneet paperit. Teen sen aina lomalla.
Ohis, mutta mitä papereita sulle kertyy mapitettavaksi? Mulla on kaikki laskut sun muut niin sähköisenä että pitkään aikaan ei oo kertynyt oikeastaan muuta kuin veroilmoitus.
Saunonut, vetänyt chiliä, alkoholia ja uunissa paistanut paljon ruokaa! Ikkunat on kiinni sekä parvekkeen ovi, sillä enhän halua että tänne asuntoon tulisi liian kylmä :D Tuuletinta en aio ostaa vaan aion laittaa patterit täysille! Terveisin, hellehullu :)
Päivällä, kun oli vielä hellelukemat, olin vain sisällä ja palstailin. Nyt, kun on enää +19 lähden nauttimaan raikkaasta iltailmasta :)
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Kivinokassa uimassa pyörällä. Metrolla pyörän kanssa Herttoniemeen ja siitä pyörällä metsäteitä Kivinokassa. Vähäsen kuuma mutta kivaa
Voiko pyörällä uidakin 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lounaisrannikolla on edelleen helle. Olen järjestänyt ja mapittanut vuoden aikana kertyneet paperit. Teen sen aina lomalla.
Ohis, mutta mitä papereita sulle kertyy mapitettavaksi? Mulla on kaikki laskut sun muut niin sähköisenä että pitkään aikaan ei oo kertynyt oikeastaan muuta kuin veroilmoitus.
Esim. yrittäjällä kertyy aikas paljonkin papereita mapitettavaksi. -eri
Ajeltiin Espooseen viemään koira koirien uimarannalle. Lisäksi olen palstaillut, käynyt kävelyllä, katsellut telkkaria, nukkunut, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä ja jörninyt. Ei haitannut kuumuus, Helsingissä asun.
Koska täällä oli alle 20 astetta koko päivän, oli oloni ihan hyvä.
Vein lapset retkelle, uitiin, syötiin ravintolassa, saunottiin. Kotona olen vähän järjestellyt, pessyt pyykkiä ym. Iltapalaksi torilta marjoja. Aivan ihana kesäpäivä.
Hellepnot piti keskeyttää drinksujen ottamisen ajaksi. Pitkällinen imeminen rupes janottamaan.
Pyöräillyt, notkunut rannalla. Sen semmosta.
Ei ole ollut hellettä, mutta on mennyt reissatessa unirytmi ihan sekaisin (matkustettu yöllä, kun ei ole ilmastointia autossa) joten olen ollut tänään ihan älyttömän väsynyt.Eli en ole jaksanut tehdä tänään juuri mitään. Mitä nyt käytiin ulkona syömässä, ja sen jälkeen ruokakaupassa. Sen jälkeen nukuin päiväunet, kun silmät eivät yksinkertaisesti pysyneet enää auki, ja illalla pesin koko porukan uikkarit pyykkikoneessa. Ai niin, aamulla maksoin pari laskua.
Istunut vessassa, vissiin helle pilannut ruuat...
Energiaa ei ollut oikein mihinkään. Mittari näytti päivällä varjon puolella taloa olevan 30,7 astetta. Väkisin tuli imuroitua kun oli pakko. Ja kaupassa kävin.
Muuten olen vaan maannut sohvalla pitkillä päikkäreillä tai istunut läppärin äärellä nettiä selaten, välillä koiria ulkona pissittäen. Imuroinnin jälkeen kävin suihkussa että jaksoin kauppaan lähteä, kohta iltakävelylle koirat, josko oisi vähän viilennyt jo ilma että voitaisiin hiukan pihapiiriä kauemmas mennä läkähtymättä. Yhä mitari kyll näyttää 21,8 astetta, mutta toki ei enää porota aurinko.
Onneksi huomenna on jo viileempää.
Meillä oli 22 astetta puolen aikaan ja 18 iltapäivällä. Käytiin silti uimassa.
Kävin salilla lenkkeillen. Raskasta oli.
Fillaroitiin Vantaalta Lahteen ja takaisin.
Kastelin iltapäivällä takapihan taloyhtiön letkulla
Mittari näytti kuistilla 36