Mitä olet tehnyt nyt tänään hellepäivänä?
Onko ollut energiaa suorittaa asioita vai oletko vaan levännyt? Vielä klo 17 oli Etelä-Suomessa +30 astetta...
Kommentit (64)
Olen matkustanut ilmastoidussa autossa melkein koko päivän. Taukopaikat on kyllä ollut pätsejä.
Töissä olin koko päivän ja ulkotyö. Oli aika tuskaista.
Vierailija kirjoitti:
Suihkutin koiran ja sitten se rauhottui. On jo niin vanha raasu, että helteet ottaa koville.
Onpa hyvä, että saat sen tuolla konstilla rauhoittumaan. Meillä on 1 vuotias koira, joka juoksee ainakin puoli tuntia ihan vauhkona, kun sen kastelee.
Juopotellut, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä ja nauttinut ilmalämpöpumpun suomasta 20 asteen sisälämpötilasta. Ulkona oli 32+ ja tuuleskeli, kyllä kuivi pyykit pikaisesti, jopa untuvatakki!
Katsonut aikuisten elokuvia, runnkutellut ja juonut kirkkaita.
Vellonut myötähäpeässä, elämä Kauniaisissa on...
Ilamstoahdistusta vierottelen, nämä kovat helteet ovat suomalaisten syytä!
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä oli alle 20 astetta koko päivän, oli oloni ihan hyvä.
Missä on täällä?
Lepäillyt kotona, tehnyt pitkän kaavan mukaan ruokaostokset ihanan viileässä Prismassa ja laittanut ruokaa. Illemmalla lapsi tuli isältään, kävimme uimassa ja siitä kotiin saunomaan.
Hyvä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt nyt tänään hellepäivänä?
Täällä ei ole ollut hellepäivä, mutta en ole tehnyt mitään.
Eilen olin häissä ja tämä päivä on mennyt oksentaen ja pahaa oloa potien. Olen maannut ja maannut ja maannut tuulettimen edessä ja tilasin pizzaonlinesta kebabpitaleivän.
Ois toki voinu paremminkin vapaansa käyttää. Eilen lainattiin häissä tämän päivän iloa.
Aamusella innostuin siivoilemaan: keittiön oikein kunnolla, muuten pyyhin pölyt ja imuroin muualtakin. Sit käytiin ruokakaupassa. Iltapäivällä kyläiltiin ystävien luona ja istuttiin pihalla höpötellen. Oli niin kivaa! Kotiin tullessa olikin sää jo huomattavasti viilentynyt. Muut menivät vielä uimaan, mä en enää jaksanut. Pk-seudulla asutaan ja lämpöistä jää ikävä.
Suppailemassa, uimassa ja nauttinut että on joskus lämmin.
Sain migreenin tästä helteestä. Espoossa ollaan. Kissan kastelin viileällä vedellä, kun se oli ihan naatti ja kärsi kuumasta. Juustosämpylä syöty.
Vierailija kirjoitti:
Päästin kissan takapihalle iltapäivällä vaikkei se olisi ollut hyvä idea kun asteita oli 30. Sen vatsa meni löysäksi. Illalle pesin kissan peppukarvoja lavuaarissa kun raukka ei saanut niitä itse kunnolla putsattua :(
Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkutin koiran ja sitten se rauhottui. On jo niin vanha raasu, että helteet ottaa koville.
Onpa hyvä, että saat sen tuolla konstilla rauhoittumaan. Meillä on 1 vuotias koira, joka juoksee ainakin puoli tuntia ihan vauhkona, kun sen kastelee.
Taitaa olla ensimmäinen koira. Koira hankaa itseään maahan mielellään uimassa käytyäänkin.
Tänään totuttelin siihen että oli 14 astetta viileäpää kuin eilen. Pihalla paksu huppari päällä, äkkiseltään 17 astetta tuntui viileältä.
Rannalla koko päivän. Täällä Helsingissä oli tänään +32.
Päästin kissan takapihalle iltapäivällä vaikkei se olisi ollut hyvä idea kun asteita oli 30. Sen vatsa meni löysäksi. Illalle pesin kissan peppukarvoja lavuaarissa kun raukka ei saanut niitä itse kunnolla putsattua :(