Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt nyt tänään hellepäivänä?

Vierailija
28.07.2019 |

Onko ollut energiaa suorittaa asioita vai oletko vaan levännyt? Vielä klo 17 oli Etelä-Suomessa +30 astetta...

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin kissan takapihalle iltapäivällä vaikkei se olisi ollut hyvä idea kun asteita oli 30. Sen vatsa meni löysäksi. Illalle pesin kissan peppukarvoja lavuaarissa kun raukka ei saanut niitä itse kunnolla putsattua :(

Vierailija
42/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut ilmastoidussa autossa melkein koko päivän. Taukopaikat on kyllä ollut pätsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin koko päivän ja ulkotyö. Oli aika tuskaista.

Vierailija
44/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkutin koiran ja sitten se rauhottui. On jo niin vanha raasu, että helteet ottaa koville.

Onpa hyvä, että saat sen tuolla konstilla rauhoittumaan. Meillä on 1 vuotias koira, joka juoksee ainakin puoli tuntia ihan vauhkona, kun sen kastelee.

Vierailija
45/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopotellut, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä ja nauttinut ilmalämpöpumpun suomasta 20 asteen sisälämpötilasta. Ulkona oli 32+ ja tuuleskeli, kyllä kuivi pyykit pikaisesti, jopa untuvatakki!

Vierailija
46/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut aikuisten elokuvia, runnkutellut ja juonut kirkkaita.

Vierailija
47/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellonut myötähäpeässä, elämä Kauniaisissa on...

Vierailija
48/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilamstoahdistusta vierottelen, nämä kovat helteet ovat suomalaisten syytä!

Vierailija
49/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä oli alle 20 astetta koko päivän, oli oloni ihan hyvä.

Missä on täällä?

Vierailija
50/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäillyt kotona, tehnyt pitkän kaavan mukaan ruokaostokset ihanan viileässä Prismassa ja laittanut ruokaa. Illemmalla lapsi tuli isältään, kävimme uimassa ja siitä kotiin saunomaan.

Hyvä päivä.

Vierailija
51/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt nyt tänään hellepäivänä?

Täällä ei ole ollut hellepäivä, mutta en ole tehnyt mitään.

Vierailija
52/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin häissä ja tämä päivä on mennyt oksentaen ja pahaa oloa potien. Olen maannut ja maannut ja maannut tuulettimen edessä ja tilasin pizzaonlinesta kebabpitaleivän.

Ois toki voinu paremminkin vapaansa käyttää. Eilen lainattiin häissä tämän päivän iloa.

Vierailija
53/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusella innostuin siivoilemaan: keittiön oikein kunnolla, muuten pyyhin pölyt ja imuroin muualtakin. Sit käytiin ruokakaupassa. Iltapäivällä kyläiltiin ystävien luona ja istuttiin pihalla höpötellen. Oli niin kivaa! Kotiin tullessa olikin sää jo huomattavasti viilentynyt. Muut menivät vielä uimaan, mä en enää jaksanut. Pk-seudulla asutaan ja lämpöistä jää ikävä.

Vierailija
54/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppailemassa, uimassa ja nauttinut että on joskus lämmin.

55/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain migreenin tästä helteestä. Espoossa ollaan. Kissan kastelin viileällä vedellä, kun se oli ihan naatti ja kärsi kuumasta. Juustosämpylä syöty.

Vierailija
56/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästin kissan takapihalle iltapäivällä vaikkei se olisi ollut hyvä idea kun asteita oli 30. Sen vatsa meni löysäksi. Illalle pesin kissan peppukarvoja lavuaarissa kun raukka ei saanut niitä itse kunnolla putsattua :(

Yäk.

Vierailija
57/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkutin koiran ja sitten se rauhottui. On jo niin vanha raasu, että helteet ottaa koville.

Onpa hyvä, että saat sen tuolla konstilla rauhoittumaan. Meillä on 1 vuotias koira, joka juoksee ainakin puoli tuntia ihan vauhkona, kun sen kastelee.

Taitaa olla ensimmäinen koira. Koira hankaa itseään maahan mielellään uimassa käytyäänkin.

Vierailija
58/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä o_O

Vierailija
59/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään totuttelin siihen että oli 14 astetta viileäpää kuin eilen. Pihalla paksu huppari päällä, äkkiseltään 17 astetta tuntui viileältä.

Vierailija
60/64 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla koko päivän. Täällä Helsingissä oli tänään +32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan