Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, jos naisesta ei ikinä miehet kiinnostu?

Vierailija
27.07.2019 |

Aina sanotaan, että kaikilla naisilla on miehet ovella jonossa.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei varmaankaan ole seuraa vailla ja se välittyy hänen olemuksesta.

Vierailija
42/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen on oikeasti ihan kaikille aika vaikeaa.

Siis sopivan kumppanin. Täytyy vaan pitkän aikaa tavata paljon ihmisiä ja suhtautua myönteisesti mukavan oloisiin ehdokkaisiin.

On tärkeää ymmärtää myös se ettei toiselta voi vaatia kovin montaa ominaisuutta vaan ne rumat kengät, penkkiurheilu tai silmälasit kannattaa vaan hyväksyä. Täydellistä kumppania ei ole olemassakaan.

Omassa lähipiirissäni kumppanin ovat löytäneet ihan kaiken näköiset ja malliset naiset. Myös eronneet ja reilusti ylipainoiset yli 50 vuotiaat.

Yksin ovat toistaiseksi jääneet vain pari liian kranttua, joille olisi kelvannut vain se yksi täydellinen unelmien prinssi.

Tutustumista helpottaa jos itse on hyväntuulinen, ystävällinen ja aidosti kiinnostunut muista. Pieni flirtti ei haittaa.

Urheilulliset ihmiset ovat usein suosittuja. Urheilu vaikuttaa positiivisesti paitsi ulkonäköön myös mielialaan. Ja urheiluharrastusten parista löytyy toisia hyväntuulisia ihmisiä.

Itse suosittelen hidasta etenemistä jotta toiseen ehtii tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä, näytän 16-v. hevarijätkältä. Minut sekoitetaan välillä veljeeni jos nopeasti vilkaisee. Yksi homo minusta innostui aikoinaan, sitten kuuli äänestäni että olenkin nainen. Salamarakkautemme kuihtui kasaan hyvin nopeasti 😢 Moni heteromies ei taida hevijätkän näköisestä daamista unelmoida. Olen pitänyt sitä syynä epäsuosiooni. Asialle olisi varmasti jotain tehtävissä, mutta en jaksa vaivautua 😂

Vierailija
44/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino toimii ainakin omalla kohdallani tehokkaana miesten karkoittimena. Veikkaisin, että epähygieenisyys toimisi myös.

Miten olet testannut, että juuri ylipaino on selittävä tekijä?

Vierailija
45/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari naista, jotka eivät millään meinanneet löytää miestä. Kumpikaan ei edusta ulkonäöllisesti yleisesti hyvännäköisenä pidettyä naistyyppiä - toinen on erittäin ylipainoinen ja toinen kyllä hoikka, mutta tyyliltään ja olemukseltaan jotenkin "tätimäinen". Tämä ensinmainittu, isokokoinen, on luonteeltaan vähän sulkeutunut ja tutustuu hirveän hankalasti muihin, ja koska ei oikein kerro itsestään mitään, niin ystävystyminenkin on vaikeaa. Hän on kyllä muuten ihana ihminen, itse tunnen hänet lapsuudesta asti. Sitten tämä toinen, se "tätimäinen" on jotenkin vaan niin asiallinen, myös henkisesti vähän tätimäinen, ja seksuaalisesti jotenkin estyneen oloinen. Kumpikaan ei etsinyt mitään komistuksia - tämä "tätimäinen" itse asiassa ihastui aina mahdollisimman harmittoman ja kiltin oloisiin miehiin, sellaisiin luokkakaveri-tyyppisiin, ja jossain vaiheessa deittaillessa oli avoin suunnilleen kenelle vain (pois lukien toki kaikki "hurjat" miehet, mutta tuskinpa nämä olisivat myöskään olleet kiinnostuneita), mutta niistä jutuista ei koskaan tullut mitään. Muistan, kuinka hän oli treffien jälkeen masentunut, että oli taas pilannut treffit, kun ei keksinyt mitään puhuttavaa ja vaikutti tylsältä. Eli ilmeisesti ujo ja jotenkin sosiaalisesti estynyt.

Sittemmin kumpikin kyllä löysi kumppanin. Tämä tätimäinen nainen otti sen ainoan, jonka sai, vaikkei suhde koskaan vaikuttanut siltä, että siinä olisi ollut mitään ihastumista tms. Tällä hetkellä hän valittaa facebookissa siitä, ettei miehensä osallistu kotitöihin, lapsen hoitoon eikä ole koskaan kotona. Tämä ylipainoinen sitten taas löysi ylipainoisen miehen, joka ainakin vaikutti ihan aidosti ihastuneelta. Uskon, että ovat ihan onnellisia.

Mutta näissä tapauksissa siis ei-niin-kiehtova ulkonäkö yhdistettynä sosiaaliseen jäykkyyteen, ja ainakin toisen kohdalla vielä myös ei-niin-kiinnostavaan persoonaan.

Lisäksi tunnen kyllä muutaman jo kertaalleen eronneen, jotka eivät nelikymppisinä meinaa löytää uutta. Heidänkin kohdallaan on jotain ulkonäkö+luonne -tyyppistä, mutta vähän erilaista.

Vierailija
46/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ulkonäkö on SE juttu. Tunnen ylipainoisia naisia joilla on todella hyvännäköiset miehet. Molemmat naiset mukavia ja rempseitä.

Sitten taas eräs ystäväni on ollut sinkku vuosikausia. Ihan tavallisen näköinen, mutta TYLSÄ. Ei oikein harrasta mitään, on väritön ja mauton. Eli kyllä se persoona vaikuttaa, ulkonäkö on vain osa kokonaisuutta.

Vierailija
47/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino toimii ainakin omalla kohdallani tehokkaana miesten karkoittimena. Veikkaisin, että epähygieenisyys toimisi myös.

Epähygieenisyys joo, mutta mulla selvästi ylipainoa (162cm/65kg) ja mies oli ihan täpinöissään, tää miehennaru on 179/72 joten aika laiha minusta. No en valita, meillä synkkaa yksiin tosi hyvin, ja seksi on ihan loistavaa. Molemmat on käyneet vanhemmat ja sukulaiset läpi. Neljäs vuosi alkaa just...en valita

Vierailija
48/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epäsosiaalinen ja ruma

No joo, tässä se jo tulikin mikä piti omalta kohdaltani sanoa. Ruma enkä osaa keskustella mistään, ketäpä kiinnostaisi se.

Miten määritellään ruma? Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Tuo kauneuskäsitys on kyllä mielenkiintoinen juttu. Kouluaikojen tutuistani 2 naista on (ainakin minun, naisen mielestä) kasvoiltaan ns. rumia (vaaleat normi suomi-hiukset, pyöreät kasvot, lyttynenä, huono iho jne.), mutta kropat heillä kummallakin tosi kauniit (jopa minun, heteronaisen mielestä :) ja kummatkin seukanneet nuoresta pitäen, toinen lukio-ajoista ja toinen jatko-opinnoista lähtien. Luonteeltaan varmaan molemmat ihan tavallisia muutoin, paitsi että toinen lapsena kauhean ilkeä ja toinen kauhean kade eli normi vikaisia persoonia. Pointtini on, että vaikka minä olen tätä mieltä heistä, niin heidän miehensä eivät ilmeisesti ole olleet.

Vierailija
49/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ollut aina tosi vaikea saada miesseuraa. Edes panoseuraa baarista.

Olen 160cm ja vuosien varrella 50-58kg, plus vartalo, en juuri urheile. Nuorena olin ujompi, nykyään en, joskaan en yleensä mikään seuran keskipiste. Kasvot eivät ole kauniit, mutta ei ole esim. aknea tai epämuodostumia, toisaalta nenä on pitkä ja korkeussuunnassa aaltoileva eli ei todellakaan naisellinen tai söpö. S-vika on mikä on turn off monille. Hiukset vaihdelleet polkasta puoliselkämittaan, väri yleensä tumma. Ulos lähtiessä satsaan pukeutumiseen ja laitan usein mekon ja korkkarit. Meikkaan päivittäin, ulos lähtiessä usein aika huolellisestikin. Muistahan ei tarvitse kertoa koska ulkonäkö ja ikä (nyt puhutaan ikävuosista teini - 35) olivat ne ainoat millä on väliä..

Olen ehtinyt käydä ulkona vuosien varrella toki satoja kertoja, joten voin sen ja 20v kokemuksen perusteella sanoa etten kiinnosta miehiä.

Miehet itse tekevät juuri sitä mistä naisia syyttävät eli arvioivat tasoaan kovasti yläkanttiin. Esim. viimeksi ulkona ollessani olin liikkeellä huomattavan kauniin mallikeikkaakin tehneen kaverini kanssa. 3 miestä yritti iskeä häntä. Yhdellä oli aknearpia naamassa, toisella ruokkoamaton muotiparta ja lippis päässä ja kolmas oli sellainen hajuton ja mauton peruspertti 175cm. Kaverini toki on naimisissa raamikkaan 190cm korkeakoulut käyneen ex-mallin kanssa jolla on parin miljoonan omaisuus ja fiini auto ja joka kohtelee ystävääni kuin jumalatarta jne, ei siinä jonkun leuattoman ruudulliseen lyhythihaiseen kauluspaitaan sonnustautuneen sähkärin höpinät kiinnosta.

Vierailija
50/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm ja vuosien varrella 50-58kg, plus vartalo, en juuri urheile. Nuorena olin ujompi, nykyään en, joskaan en yleensä mikään seuran keskipiste. Kasvot eivät ole kauniit, mutta ei ole esim. aknea tai epämuodostumia, toisaalta nenä on pitkä ja korkeussuunnassa aaltoileva eli ei todellakaan naisellinen tai söpö. S-vika on mikä on turn off monille. Hiukset vaihdelleet polkasta puoliselkämittaan, väri yleensä tumma. Ulos lähtiessä satsaan pukeutumiseen ja laitan usein mekon ja korkkarit. Meikkaan päivittäin, ulos lähtiessä usein aika huolellisestikin. Muistahan ei tarvitse kertoa koska ulkonäkö ja ikä (nyt puhutaan ikävuosista teini - 35) olivat ne ainoat millä on väliä..

Olen ehtinyt käydä ulkona vuosien varrella toki satoja kertoja, joten voin sen ja 20v kokemuksen perusteella sanoa etten kiinnosta miehiä.

Miehet itse tekevät juuri sitä mistä naisia syyttävät eli arvioivat tasoaan kovasti yläkanttiin. Esim. viimeksi ulkona ollessani olin liikkeellä huomattavan kauniin mallikeikkaakin tehneen kaverini kanssa. 3 miestä yritti iskeä häntä. Yhdellä oli aknearpia naamassa, toisella ruokkoamaton muotiparta ja lippis päässä ja kolmas oli sellainen hajuton ja mauton peruspertti 175cm. Kaverini toki on naimisissa raamikkaan 190cm korkeakoulut käyneen ex-mallin kanssa jolla on parin miljoonan omaisuus ja fiini auto ja joka kohtelee ystävääni kuin jumalatarta jne, ei siinä jonkun leuattoman ruudulliseen lyhythihaiseen kauluspaitaan sonnustautuneen sähkärin höpinät kiinnosta.

Jos lähdet mallibestiksen kanssa baanalle, niin silloin sinusta tulee ns. DUFF (designated ugly fat friend=kuumien ystävättäriensä sijaan se porukan epäviehättävä ja naurunalainen tyttö, jonka avulla pojat voivat lähestyä kauniita ja suosittuja tyttöjä). Tiedän, kun olin sitä aina itse bailausvuosinani ja voin sanoa, että viuhka kävi, kun vierestä vietiin. Törkeintä tuossa tilanteessa mielestäni oli aina se, kun pojat/miehet tulivat iskemään näitä kauniita ystäviäni samaan pöytään, niin minä lakkasin ikään kuin olemasta. Minulle käännettiin selkä, poika iski ja ystävä flirttaili.

Vierailija
51/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani syitä lienevät:

- en ole vieläkään oikeasti kunnolla toipunut reilu vuosi sitten tapahtuneesta jätetyksi tulemisesta (20v suhteesta) ja käytös on tiedostamatta sen mukaista

- olen isokokoinen (180 cm ja XL) ja sen vuoksi auttamatta pois laskuista monen miehen kohdalla

- olen myös melko vahva ihmisenä enkä varsinaisesti tarvitse ketään, vaikka läheisyys toki kivaa olisikin... mutta siis minusta saattaa huokua se vahvuus ja pärjäävyys

- en varsinaisesti etsi miestä, liikun harvoin missään, missä miehiä on ja silloinkin olen aika omissa ajatuksissani, en sillee katsele miehiä

- ne harvat vetovoimaa sisältäneet kohtaamiset miesten kanssa, mitä on ollut, ei ole olleet sopivien kumppaniehdokkaiden kanssa (huomattavasti liian nuori tai sitten varattu)

siis miksi katselet niin nuoria?

Siis en katsele. En ylipäänsä katsele miehiä. Elämässä vaan joutuu joskus kohtaamaan toisia ihmisiä joissakn tilanteissa.

Vierailija
52/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne miehet olisi sormustettua naista iskeneet? Tais mennä satuilun puolelle siellä.

M/39

Vierailija
53/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKO: Nainen on jotenkin "liian vahva" tai pelottava miesten mielestä, jos miehet pelkäävät eivätkä uskalla/halua lähestyä, koska kokevat hänet uhkaavana - luultavasti omalle miehisyydelleen? TAI: Sitten on myöskin näitä pinnallisempia miesihmisiä, jotka arvostavat lähinnä naisen ulkonäköä - kun tällaisten miesten puhetta kuuntelee, niin suorastaan puistattaa!

Vahvat naiset vaatii itseään parempia miehiä, eli vaativat ihan konkreettisesti jotain tappaja-toimitusjohtaja-kirurgeja.

Tappaja 😂😂

Vierailija
54/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut hius- ja meikkityylillä jotain vaikutusta siihen, millaiset miehet sinua lähestyvät?

Vierailija
55/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKO: Nainen on jotenkin "liian vahva" tai pelottava miesten mielestä, jos miehet pelkäävät eivätkä uskalla/halua lähestyä, koska kokevat hänet uhkaavana - luultavasti omalle miehisyydelleen? TAI: Sitten on myöskin näitä pinnallisempia miesihmisiä, jotka arvostavat lähinnä naisen ulkonäköä - kun tällaisten miesten puhetta kuuntelee, niin suorastaan puistattaa!

Vahvat naiset vaatii itseään parempia miehiä, eli vaativat ihan konkreettisesti jotain tappaja-toimitusjohtaja-kirurgeja.

Tappaja 😂😂

Naiset pitää miehistä, jotka hakkaa tai jopa tappaa muita miehiä.

Vierailija
56/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappaja 😂😂

Naiset pitää miehistä, jotka hakkaa tai jopa tappaa muita miehiä.

😂

Vierailija
57/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epäsosiaalinen ja ruma

No joo, tässä se jo tulikin mikä piti omalta kohdaltani sanoa. Ruma enkä osaa keskustella mistään, ketäpä kiinnostaisi se.

Miten määritellään ruma? Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Kuten rumuuskin.

Vierailija
58/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotaantyöntävä käytös tai ulkonäkö, lähinnä vartalo. Tai sitten on vain piilossa kotona.

Aina tuota samaa jauhantaa "ruma naama", "huono kroppa", epäsosiaalinen käytös" diipa daapaa. Tiedän naisia jotka ovat epäsosiaalisia, kasvoistaan rumia ja lihavia. Siitäkin huolimatta heillä on puoliso. Kadulla näkee jatkuvasti rumia naisia miehensä kanssa. Niin miten sinä selität sen, että joku jäisi yksin sen vuoksi, kun naama on ruma tms? Eihän tuo pidä paikkaansa millään muotoa.

No voitko sitten kertoa, mistä se sinun mielestäsi johtuu?

Vierailija
59/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino tai rumuus. Joskus yhdistelmä molempia. Siihen vielä mielenterveysongelmia niin pysyy miehet loitolla.

Ylipainonen, ruma ja skitsofreenikko! Tuohon kun ympätään vielä pahansuopa ja v-mainen luonne niin tiedätte millainen sisareni on :D

Vierailija
60/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino tai rumuus. Joskus yhdistelmä molempia. Siihen vielä mielenterveysongelmia niin pysyy miehet loitolla.

Ylipainonen, ruma ja skitsofreenikko! Tuohon kun ympätään vielä pahansuopa ja v-mainen luonne niin tiedätte millainen sisareni on :D

Mutta silti siskollasi on aina välillä mies... Väitteet debunkattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi