Mistä johtuu, jos naisesta ei ikinä miehet kiinnostu?
Aina sanotaan, että kaikilla naisilla on miehet ovella jonossa.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino tai rumuus. Joskus yhdistelmä molempia. Siihen vielä mielenterveysongelmia niin pysyy miehet loitolla.
Ylipainonen, ruma ja skitsofreenikko! Tuohon kun ympätään vielä pahansuopa ja v-mainen luonne niin tiedätte millainen sisareni on :D
Mutta silti siskollasi on aina välillä mies... Väitteet debunkattu.
Silti siskollani on aina välillä mies... ja lapsia...harhoissaan ja mielettömässä kuvituksessaan :D
Vierailija kirjoitti:
En käytä meikkiä, näytän 16-v. hevarijätkältä. Minut sekoitetaan välillä veljeeni jos nopeasti vilkaisee. Yksi homo minusta innostui aikoinaan, sitten kuuli äänestäni että olenkin nainen. Salamarakkautemme kuihtui kasaan hyvin nopeasti 😢 Moni heteromies ei taida hevijätkän näköisestä daamista unelmoida. Olen pitänyt sitä syynä epäsuosiooni. Asialle olisi varmasti jotain tehtävissä, mutta en jaksa vaivautua 😂
Etkö voisi vähän siistiä hiuksia, jos ne tekevät hevarin näköiseksi? En tietty miehenä näistä kauheasti ymmärrä, mutta tuntuu ettei naisten oikeasti mitenkään kovin paljon tartte tehdä, että miehet juoksee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotaantyöntävä käytös tai ulkonäkö, lähinnä vartalo. Tai sitten on vain piilossa kotona.
Aina tuota samaa jauhantaa "ruma naama", "huono kroppa", epäsosiaalinen käytös" diipa daapaa. Tiedän naisia jotka ovat epäsosiaalisia, kasvoistaan rumia ja lihavia. Siitäkin huolimatta heillä on puoliso. Kadulla näkee jatkuvasti rumia naisia miehensä kanssa. Niin miten sinä selität sen, että joku jäisi yksin sen vuoksi, kun naama on ruma tms? Eihän tuo pidä paikkaansa millään muotoa.
No voitko sitten kertoa, mistä se sinun mielestäsi johtuu?
Veikkaisin ruman ja epäsosiaalisen naisen kovia miesvaatimuksia.
T. eri
Eikö otsikossa kysytty, millaisista naisista miehet eivät kiinnostu, eikä millaiset naiset eivät huoli ketään?
Sanoisin seksin tarjoamisen puute. Huonosti muotoiltu, mutta selitän...
Olin todella kaunis ja laiha nuorena, mutta seksi ei kiinnostanut yhyään. Miehet vaan karttoivat minua, eikä tullut toisia treffejä tms, vaikka mitään ihmeellistä ei tapahtunut ja ekoilla treffeillä juttu kulki ja oli mielestäni hyvinkin kivaa. Miehet jotenkin vaistoavat sen, jos nainen ei ole heistä yhtään kiinnostunut seksuaalisesti ja skippaavat heti.
Vanhempana seksuaalinen puoleni heräsi ja silloin näin miehen, jota oikeasti halusin. Vaikka meni monta kuukautta, ennenkuin menimme sänkyyn, niin se kiinnostukseni laatu kai vaan välittyi jotenkin. Ei voi olla sattumaa, että samantien "pääsin" seurustelusuhteeseen ja naimisiin sen miehen kanssa. Ulkonäöllisesti olin jo rupsahtaneempi ja kiloja oli kertynyt, mutta niin vain tuo seksipuoli oli se ratkaiseva juttu.
Monesti sellainen "äänekäs" nainen kyllä karkoittaa miehet, kun voivat jo valmiiksi kuvitella millaista vääntöä se tulisi jatkossakin olemaan. Toki jos nainen on poikkeuksellisen seksikäs, saattavat miehet katsoa ominaisuutta sormien läpi.
Ei sellaista naista ole, josta kukaan mies ei voisi kiinnostua. Eräs tuttuni on poikkeuksellisen yksinkertainen ja lapsellinen eikä ole koskaan ollut hyvännäköinen ja lisäksi on tullut valtavasti ylipainoa. Yleensä hän ei ole ollut miesten suosiossa, mutta nyt kuulin että yksi mies oli tunnustanut olevansa ihastunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Olin todella kaunis ja laiha nuorena, mutta seksi ei kiinnostanut yhyään. Miehet vaan karttoivat minua, eikä tullut toisia treffejä tms, vaikka mitään ihmeellistä ei tapahtunut ja ekoilla treffeillä juttu kulki ja oli mielestäni hyvinkin kivaa. Miehet jotenkin vaistoavat sen, jos nainen ei ole heistä yhtään kiinnostunut seksuaalisesti ja skippaavat heti.
Vanhempana seksuaalinen puoleni heräsi ja silloin näin miehen, jota oikeasti halusin. Vaikka meni monta kuukautta, ennenkuin menimme sänkyyn, niin se kiinnostukseni laatu kai vaan välittyi jotenkin. Ei voi olla sattumaa, että samantien "pääsin" seurustelusuhteeseen ja naimisiin sen miehen kanssa. Ulkonäöllisesti olin jo rupsahtaneempi ja kiloja oli kertynyt, mutta niin vain tuo seksipuoli oli se ratkaiseva juttu.
On tainnut johtua jostain muusta.
Minua ei seksi paljon kiinnosta, mutta miehet eivät todellakaan vaistoa sitä, eivätkä menetä mielenkiintoaan sen takia vaikka olisin sanonut suoraan että en halua seksiä. Päinvastoin se vain innostaa lähettelemään jotain "Haluan panna sinua" -viestejä. Ehkä se on sitten se haaste, joka kiehtoo.
Mulla on aviomies mutta mä en oikeastaan tiedä, miksi se on mun kanssa. Ainakaan sitä ei seksi kanssani kiinnosta, se pitää mua rumana yms. No on meillä yhteinen lapsi, ehkä sen takia on kanssani. Ei meillä jutella, ei ole hellyyttä, ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epäsosiaalinen ja ruma
No joo, tässä se jo tulikin mikä piti omalta kohdaltani sanoa. Ruma enkä osaa keskustella mistään, ketäpä kiinnostaisi se.
Kyllä niille pi llu aina kelpaa. Menet vaan baariin istumaan ja lähdet jonkun matkaan sieltä. Ei tarvitse osata sosiaalisia taitoja, kyllä ne epätoivoisimmat tulee sinulle juttelemaan.
Jos taas haluat, että joku kunnolla kiinnostuu sinua, niin ala huolehtimaan ulkonäöstäsi ja opettele sosiaaliset perustaidot. Ole aloitteellinen ja lähesty ystävällisesti sinua kiinnostavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aviomies mutta mä en oikeastaan tiedä, miksi se on mun kanssa. Ainakaan sitä ei seksi kanssani kiinnosta, se pitää mua rumana yms. No on meillä yhteinen lapsi, ehkä sen takia on kanssani. Ei meillä jutella, ei ole hellyyttä, ei yhtään mitään.
Aloin tätä itsekseni miettimään ja tulin siihen tulokseen että on mun kanssa koska laitan ruokaa ja hoidan kodin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla sitten jotain pahasti vialla. Kyllä ne epäsosiaalisetkin seurustelee jos on yhtään katseenkestävä naama.
Niin-n. Itse olen ok-näköinen, ylipainoa hieman mutta hoikkanakaan ei flaksi käynyt ja käytökseltäni ihan tavallinen. Ei minussa ole luonteen tai ulkonäön puolesta mitään äärimmäsyyksiä. En ole koskaan kelvannut yhdellekään miehelle parisuhteeseen. En ole seurustelukelpoinen, yhden illan seuraa saisin mutta en sellaista halua. En tiedä missä näyttää. Miksi muita naisia miehet lähestyvät aktiivisesti, ja miksen itse saa ketään kiinnostumaan itsestäni vaikka teen aloitteen? Tähän en osaa lainkaan vastata. Toiset jää ilman riippumatta heidän ominaisuuksistaan, ja toisille löytyy seuraa, ihan sama minkä näköinen on tai millainen luonne on.
Pariutumisessa kyse on aina siitå ettå millaisia huolii. Yksin jäävällä on aina vääristynyt käsitys itsestään, pitää itseään todellisuutta kiinnostavampana. Teet aloitteet miehille jorka ovat ulkona "liigastasi".
Hupaisa ketju. Mikä tahansa ominaisuus mainitaan, heti on alapeukuja ja kommenttia, että ei pidä paikkaansa. Ei haittaa yhtään, vaikka on ruma, lihava, mielisairas, miesmäinen, seksuaalisesti kylmä, tylsä, tyhmä jne. Ei ei, kyllä siskon kummin kaimallakin on miehiä jonossa, vaikka hänellä on kaikki nuo piirteet.
Totuus nyt kuitenkin on, että on naisia, joiden on vaikea löytää miestä, ei vain oman nirsoilun takia, vaan koska ehdokkaita ei ole. Jokin syyhän siihen aina on.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Olen tapaillut miehiä jotka ovat olleet tosi kivoja, mutta he eivät ole sytyttäneet seksuaalisesti. Olen kyllä harrastanut seksiä näiden miesten kanssa, mutta ei siinä minun puolelta suurta himoa ollut. Seksi oli teknisesti hyvää ja nautin, mutta nämä tapailusuhteet loppuivat aina siihen, että miehet eivät olletkaan enää niin kiinnostuneita. Alkuun olivat hyvinkin ihastuneita. Mietin pääni puhki mikä minussa on vialla kun en kelpaa.
Sitten tapasin miehen jota aidosti halusin. Vasta tämän jälkeen ymmärsin, että nuo teknisesti hyvät seksikerrat eivät olleetkaan enää niin hyviä ja mitä hyvä seksi oikeasti on. Parisuhteessa olen edelleen tämän miehen kanssa.
Meidän elekieli kertoo hyvin paljon asioita toiselle tahtomattamme. Samoin mikroilmeet. Kyllä toinen aistii ja huomaa jos aitoa kiinnostusta ei ole. Suurin osa miehistä haluaa naisen joka on hänestä aidosti kiiinnostunut. Oma lukunsa on nämä tapaukset, joilla jotain kiintymyssuhdeongelmaa ja sitten ihastuvat kylmään naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempana seksuaalinen puoleni heräsi ja silloin näin miehen, jota oikeasti halusin. Vaikka meni monta kuukautta, ennenkuin menimme sänkyyn, niin se kiinnostukseni laatu kai vaan välittyi jotenkin. Ei voi olla sattumaa, että samantien "pääsin" seurustelusuhteeseen ja naimisiin sen miehen kanssa. Ulkonäöllisesti olin jo rupsahtaneempi ja kiloja oli kertynyt, mutta niin vain tuo seksipuoli oli se ratkaiseva juttu.On tainnut johtua jostain muusta.
Minua ei seksi paljon kiinnosta, mutta miehet eivät todellakaan vaistoa sitä, eivätkä menetä mielenkiintoaan sen takia vaikka olisin sanonut suoraan että en halua seksiä. Päinvastoin se vain innostaa lähettelemään jotain "Haluan panna sinua" -viestejä. Ehkä se on sitten se haaste, joka kiehtoo.
Haluavatko nämä miehet parisuhteen kanssasi? Seksin harrastaminen on eri asia kuin parisuhde. Aina löytyy näitä pleijereitä jotka tykkäävät haasteista ja yrittävät sitä vaikeaa naista, jos on hyvännäköinen.
Muistetaan, että miehiäkin on erilaisia. Toiselle riittää, että nainen on hyvännäköinen. Toinen taas etsii hyväluonteista naista. Kolmas haluaa samoja harrastuksia ja neljännelle riittää, että on vaan joku vierellä.
Pariutuminen on tahtotila (enkä nyt tarkoita seksiä!). Itse olin ja pysyin sinkkuna yli 40 v., koska en tietoisesti etsinyt parisuhdetta, syystä tai toisesta, joita en tässä käy erittelemään. Mutta sitten kun tein päätöksen, että A) haluan parisuhteen, koska en halua vanheta yksin ja B) päätin millaisen kumppanin haluan, niin vuoden etsinnäin jälkeen olin parisuhteessa, haluami kaltaisen kumppanin kanssa. Kiitos netin parinhakusivuston (ei Tinder)![/quote]
No onnea vaan sulle mutta ei se aina noin hyvin mene vaikka kuinka olisi tahtoa. Mä olen suunnilleen saman ikäinen ja samanlainen seurusteluhistoria (myöskin syistä joita en käy tässä avaamaan). Yli nelikymppisenä päätin myös että haluaisin kumppanin. Laihdutin 15 kiloa (!) ja laitoin ilmoituksen kahteen nettipalveluun. Saldo melkein kahden vuoden jälkeen: yksi ihastus ja sydänsuruja, alle kymmenen kahvittelutapaamista tähän mennessä, tapailua nyt puolisen vuotta erään miehen kanssa, joka kiireinen ja jonka kiinnostus taitaa lopahtaa. Olen ensisijaisesti halunnut saada seuraa ja seksiä- kumpaakaan en ole saanut vielä tähän mennessä.
Olen myös tajunnut että olen normaalipainoisenakin vaatimattoman näköinen ellen peräti ruma, mulla ei ole varaa lihoa koska silloin kukaan mies ei katsoisi päinkään. Siis kukaan lihavakaan mies, netissä mulle viestiä laittavat miehet ovat pääosin lihavia. Tasoni normaalipainoisena naisena on siis lihava mies. Nämä kaikki ovat olleet aika katkeria opetuksia ja musta tuntuu että olin paljon enemmän itseeni tyytyväinen ja onnellinen ennenkuin sain päähäni halun etsiä kumppania. Tähän mennessä olen saanut vain pahaa mieltä, epävarmuutta ja pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Miesmäinen ulkonäkö.
Tämä on varmasti yksi isoimmista. Paksut mustat kulmakarvat, iso nenä, hartiat kuin ladon ovet ja perse kuin kolmen leivän uuni.
Vaikea uskoa että teillä kenelläkään kommentoijalla olisi kumppani joka pitäisi teistä. Olette tosi lapsellisia ja ilkeitä.
Veikkaisin ruman ja epäsosiaalisen naisen kovia miesvaatimuksia.
T. eri