Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, jos naisesta ei ikinä miehet kiinnostu?

Vierailija
27.07.2019 |

Aina sanotaan, että kaikilla naisilla on miehet ovella jonossa.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto, liian ujo, ei käy missään

Vierailija
122/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma saa olla, känkkäränkkäkin saa olla mutta molempia ei saa olla yhtäaikaa jos miesseuraa hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epäsosiaalinen ja ruma

No joo, tässä se jo tulikin mikä piti omalta kohdaltani sanoa. Ruma enkä osaa keskustella mistään, ketäpä kiinnostaisi se.

Miten määritellään ruma? Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Ruma on ruma, kaikki tietävät mitä se tarkoittaa kun jätetään Disney-lässytykset pois. Toki siinä jonkin verran on henkilökohtaista vaihtelua, mutta ei kovin monen pisteen verran.

Vierailija
124/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotaantyöntävä käytös tai ulkonäkö, lähinnä vartalo. Tai sitten on vain piilossa kotona.

Aina tuota samaa jauhantaa "ruma naama", "huono kroppa", epäsosiaalinen käytös" diipa daapaa. Tiedän naisia jotka ovat epäsosiaalisia, kasvoistaan rumia ja lihavia. Siitäkin huolimatta heillä on puoliso. Kadulla näkee jatkuvasti rumia naisia miehensä kanssa. Niin miten sinä selität sen, että joku jäisi yksin sen vuoksi, kun naama on ruma tms? Eihän tuo pidä paikkaansa millään muotoa.

Nekin naiset ovat luultavasti alunperin olleet hyvännäköisiä ja sitten vain vanhentuneet/lihoneet ja miestä ei haittaa kun on rapsitunut tietysti samaa tahtia.

Vierailija
125/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itseäkin ihmetyttää mitä nuo jotkut rumuudesta sanoo. Onko he itse tyttöjä? Nimittäin miehet kyllä tietävät, että se kuuluisa orankikin kelpaa ja siitä ollaan jopa valmiita maksamaan. 

Niin, seksiin kelpaa vaikka oksanreikä mutta tässä puhutaan luultavasti vähän laajemmasta kiinnostuksesta.

Vierailija
126/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKO: Nainen on jotenkin "liian vahva" tai pelottava miesten mielestä, jos miehet pelkäävät eivätkä uskalla/halua lähestyä, koska kokevat hänet uhkaavana - luultavasti omalle miehisyydelleen? TAI: Sitten on myöskin näitä pinnallisempia miesihmisiä, jotka arvostavat lähinnä naisen ulkonäköä - kun tällaisten miesten puhetta kuuntelee, niin suorastaan puistattaa!

Vahvat naiset vaatii itseään parempia miehiä, eli vaativat ihan konkreettisesti jotain tappaja-toimitusjohtaja-kirurgeja.

Väärin!Olen vahva nainen.Tiedän mitä tahdon ja toimin sen mukaan.En kumminkaan komentele ketään.Pärjään omillani.Tarvitsen miestä aika harvaan ns."miesten hommaan".Mulle ei sovi se perinteinen naisen rooli.Se muodostuu ongelmaksi monen miehen kanssa.Ja olen hyvin itsenäinen.

No ootte te naiset nyt kiistatta sen verran hankalia elämänmuotoja ettei teidän kanssa kukaan kämppikseksi lähde. Kyllä siinä pitää sitten olla ihan sitä kipinää + miehen saada myös jotain siitä suhteesta ja saada tuntea itsensä mieheksi. 

Kipinää pitää olla,että suhde edes muodostuu.Mies saa naisen,eikä pikku tyttöä :D.Mitä takoitat tuolla,että miehen pitää saada tuntea itsensä mieheksi????

Minä ymmärrän sen niin, että mies haluaa olla suojelija ja sankari naiselle. Jos naisesta tulee sellainen viba, että minähän en sinua tarvitse mihinkään, niin se voi olla vähän kylmentävää.

Vierailija
127/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä meikkiä, näytän 16-v. hevarijätkältä. Minut sekoitetaan välillä veljeeni jos nopeasti vilkaisee. Yksi homo minusta innostui aikoinaan, sitten kuuli äänestäni että olenkin nainen. Salamarakkautemme kuihtui kasaan hyvin nopeasti 😢 Moni heteromies ei taida hevijätkän näköisestä daamista unelmoida. Olen pitänyt sitä syynä epäsuosiooni. Asialle olisi varmasti jotain tehtävissä, mutta en jaksa vaivautua 😂

Mutta eikös hevariksi laittautuminen juuri vaadi vaivautumista? Periaatteessa kun lakkaat olemasta hevari, niin ongelma katoaa ja vaivakin vain vähenee :)

Vierailija
128/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tässä se jo tulikin mikä piti omalta kohdaltani sanoa. Ruma enkä osaa keskustella mistään, ketäpä kiinnostaisi se.

Miten määritellään ruma? Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Tuo kauneuskäsitys on kyllä mielenkiintoinen juttu. Kouluaikojen tutuistani 2 naista on (ainakin minun, naisen mielestä) kasvoiltaan ns. rumia (vaaleat normi suomi-hiukset, pyöreät kasvot, lyttynenä, huono iho jne.), mutta kropat heillä kummallakin tosi kauniit (jopa minun, heteronaisen mielestä :) ja kummatkin seukanneet nuoresta pitäen, toinen lukio-ajoista ja toinen jatko-opinnoista lähtien. Luonteeltaan varmaan molemmat ihan tavallisia muutoin, paitsi että toinen lapsena kauhean ilkeä ja toinen kauhean kade eli normi vikaisia persoonia. Pointtini on, että vaikka minä olen tätä mieltä heistä, niin heidän miehensä eivät ilmeisesti ole olleet.

Se on kyllä ihan totta, että miesten ja naisten käsitykset naiskauneudesta eivät useinkaan tunnu kohtaavan. Kannattanee jättää sen arviointi meille miehille :)

Vierailija
129/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että teillä kenelläkään kommentoijalla olisi kumppani joka pitäisi teistä. Olette tosi lapsellisia ja ilkeitä.

Keskustelupalstalla nimettömänä totuuksien kertominen ei tarkoita, että näitä asioita lauottaisiin livenä tuolla arkielämässä kenellekään. Taidat olla vähän yksinkertainen?

Vierailija
130/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena paha akne sekä olin ujo ja hiljainen. Kukaan ei ollut minusta kiinnostunut. Sittemmin olen "kaunistunut" tai muuttunut normaalin näköiseksi, ja yllättäen olenkin miesten mielestä kiinnostava persoona. On se kumma. 

Ja sinulla ei varmastikaan vaikuta, onko miehellä paha akne tai vaikka kasvot palaneet onnettomuudessa tai mikään sellainen? Ei tietenkään, sinähän olet disney-prinsessa joka näkee vain sisäisen kauneuden.

Vierailija
131/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista naista ole, josta kukaan mies ei voisi kiinnostua. Eräs tuttuni on poikkeuksellisen yksinkertainen ja lapsellinen eikä ole koskaan ollut hyvännäköinen ja lisäksi on tullut valtavasti ylipainoa. Yleensä hän ei ole ollut miesten suosiossa, mutta nyt kuulin että yksi mies oli tunnustanut olevansa ihastunut häneen.

Taitaa se nainen olla kuitenkin ihanampi tapaus kuin sinä. Kyllä kuule sinussakin olisi paljon lueteltavia vikoja jo pelkästään tuon viestin perusteella, mutta en sellaista harrasta.

No miten minun sitten olisi pitänyt asia ilmaista? Pointti oli, että mies voi kiinnostua sellaisestakin naisesta, joka ei ole ominaisuuksiltaan mikään miesten ihannenainen. Toki tässä tuttavassani on hyviäkin puolia, mutta tosiasia nyt kuitenkin on, että vaatimattoman näköistä, ylipainoista ja tyhmähköä naista ei yleensä pidetä kaikista viehättävimpänä. Se, että onko minussa vikoja ja minkälaisia, ei ole tämän asian kannalta oleellista.

Voitko kertoa vähän esimerkkejä siitä naisen tyhmyydestä, poikkeuksellisesta lapsellisuudesta ja yksinkertaisuudesta? Ja miten hyvin tunnet sen naisen? Kiinnostaa, koska tuo nainen voisin olla vaikka minä jota monet tuntuu pitävän jostain syystä yksinkertaisena, vaikka olen kaikkea muuta. Ulkonäkökuvaus ja lihominen täsmäsi myös minuun.

No, olen tuntenut hänet lapsesta asti. Tässä en uskalla kertoa esimerkkejä, voisi vielä tunnistaa itsensä jos lukee tätä palstaa... Mutta tämä oli tosiaan vain esimerkki siitä, että kyllä jokainen nainen jollekin miehelle kelpaa. Ketjun aiheeseen liittyen. Eri asia tietysti on että onko tunne molemminpuolinen.

En kuitenkaan usko että sinä olet tarkoittamani henkilö, koska hänellä on tapana vain lukea keskustelupalstoja, ei kirjoittaa itse kommentteja. Ainakin omien puheittensa mukaan.

Juma mikä Idiootti. Yksinkertaisuutta on monenlaista.

Ja itsekö pidät kaikkia tuntemiasi naisia fiksuina ja kauniina? Ettet vain joskus ajattelisi, että "tuo nainen on vähän yksinkertainen" tai "tuo nainen on lihava"...

Niinpä. Maailmassa nyt vain on kaikenlaisia ihmisiä, myös rumia ja yksinkertaisia. Tosiasioiden toteaminen, varsinkin kun ei suoraan loukkaa ketään, ei tee kenestäkään huonoa ihmistä.

Vierailija
132/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKO: Nainen on jotenkin "liian vahva" tai pelottava miesten mielestä, jos miehet pelkäävät eivätkä uskalla/halua lähestyä, koska kokevat hänet uhkaavana - luultavasti omalle miehisyydelleen? TAI: Sitten on myöskin näitä pinnallisempia miesihmisiä, jotka arvostavat lähinnä naisen ulkonäköä - kun tällaisten miesten puhetta kuuntelee, niin suorastaan puistattaa!

Vahvat naiset vaatii itseään parempia miehiä, eli vaativat ihan konkreettisesti jotain tappaja-toimitusjohtaja-kirurgeja.

Väärin!Olen vahva nainen.Tiedän mitä tahdon ja toimin sen mukaan.En kumminkaan komentele ketään.Pärjään omillani.Tarvitsen miestä aika harvaan ns."miesten hommaan".Mulle ei sovi se perinteinen naisen rooli.Se muodostuu ongelmaksi monen miehen kanssa.Ja olen hyvin itsenäinen.

No ootte te naiset nyt kiistatta sen verran hankalia elämänmuotoja ettei teidän kanssa kukaan kämppikseksi lähde. Kyllä siinä pitää sitten olla ihan sitä kipinää + miehen saada myös jotain siitä suhteesta ja saada tuntea itsensä mieheksi. 

Kipinää pitää olla,että suhde edes muodostuu.Mies saa naisen,eikä pikku tyttöä :D.Mitä takoitat tuolla,että miehen pitää saada tuntea itsensä mieheksi????

Minä ymmärrän sen niin, että mies haluaa olla suojelija ja sankari naiselle. Jos naisesta tulee sellainen viba, että minähän en sinua tarvitse mihinkään, niin se voi olla vähän kylmentävää.

Käyttäydyn tuolla tavalla vain epäkiinnostavia kolleja kohtaan.

Vierailija
133/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kysymys! Itse olen 36v nainen ja ikisinkku. En usko, että kyse on kohdallani sosiaalisista taidoista. Minulla on vajaa kymmenkunta läheistä ystävää, joiden kanssa voi jakaa kaiken ja suhteet on kestäneet jo vuosikausia. Eli en pidä itseäni epäsosiaalisena kotona istujana. Lisäksi olen hoikka 173cm/60kg ja pidän ulkonäöstä huolta. Meikkaan huolitellusti joka päivä ja voin sanoa, etten kyllä erotu kadunkulkijoista millään tavalla. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan..että päällisin puolin ei todellakaan voi kukaan päätellä mitään.

Mutta. Mutta jostain syystä kaikki miehet pitää mua vain kaverina. Ystäväni ovat löytäneet puolisot, mutta mua kohtaan ei kukaan näytä tuntevan mitään romanttista kiinnostusta.

Kunnes sitten töissä tapasin erään miehen. Meillä synkkasi heti ja vetovoimaa oli puolin ja toisin... Kunnes mulle selvis, että tämä olikin naimisissa. Mies ois halunnu seksiä ja pitää yllä jonkinlaista suhdetta, mutta ite en vaan pysty harrastaan seksiä jonku toisen miehen kans. Mutta pahinta on, ettei tunteet ole kuolleet mihinkään. Tuntuu niin raastavalta, et sitte ku johonki vihdoin on törmännyt, niin siitä ei voikkaan tulla mitään. No, ehkä tästäki jonain päivänä yli päästään...

Mutta halusin siis vaan sanoa, että asia ei ø niin yksoikoinen, että sun täytyy olla joku epäsosiaalinen, rumanpuoleinen ihminen ettei kukaan ole kiinnostunut parisuhteesta.

Vierailija
134/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää naiselta ihailijoita: Huomattava pituus, suuri nenä, pienet silmät, huono iho.

Vaikeuttaa tapaamista ja seurustelua (raittius, vanhanaikaiset moraalikäsitykset esim. seurustelun suhteen). Ei harrastuksia, joissa tapaisi miehiä.

Vierailija
135/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä kysymys! Itse olen 36v nainen ja ikisinkku. En usko, että kyse on kohdallani sosiaalisista taidoista. Minulla on vajaa kymmenkunta läheistä ystävää, joiden kanssa voi jakaa kaiken ja suhteet on kestäneet jo vuosikausia. Eli en pidä itseäni epäsosiaalisena kotona istujana. Lisäksi olen hoikka 173cm/60kg ja pidän ulkonäöstä huolta. Meikkaan huolitellusti joka päivä ja voin sanoa, etten kyllä erotu kadunkulkijoista millään tavalla. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan..että päällisin puolin ei todellakaan voi kukaan päätellä mitään.

Mutta. Mutta jostain syystä kaikki miehet pitää mua vain kaverina. Ystäväni ovat löytäneet puolisot, mutta mua kohtaan ei kukaan näytä tuntevan mitään romanttista kiinnostusta.

Kunnes sitten töissä tapasin erään miehen. Meillä synkkasi heti ja vetovoimaa oli puolin ja toisin... Kunnes mulle selvis, että tämä olikin naimisissa. Mies ois halunnu seksiä ja pitää yllä jonkinlaista suhdetta, mutta ite en vaan pysty harrastaan seksiä jonku toisen miehen kans. Mutta pahinta on, ettei tunteet ole kuolleet mihinkään. Tuntuu niin raastavalta, et sitte ku johonki vihdoin on törmännyt, niin siitä ei voikkaan tulla mitään. No, ehkä tästäki jonain päivänä yli päästään...

Mutta halusin siis vaan sanoa, että asia ei ø niin yksoikoinen, että sun täytyy olla joku epäsosiaalinen, rumanpuoleinen ihminen ettei kukaan ole kiinnostunut parisuhteesta.

Kuulostaa siltä, että ihastut vain saavuttamattomiin miehiin (tai ainakin sellaisiin joiden uskollisuutta et voi saada), ja sivuutat kaikki miehet, jotka antaisivat huomiota ja olisivat kiinnostuneita, mutta eivät ole kummoisen komeita ja varakkaita ja jänniä, ja tämän seurauksena ovat ihan saavutettavissa eikä heistä leiju sellaista "I'm out of your league" auraa kuten niistä miehistä leijuu, joihin ihastut.

Vierailija
136/139 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ihastut vain saavuttamattomiin miehiin (tai ainakin sellaisiin joiden uskollisuutta et voi saada), ja sivuutat kaikki miehet, jotka antaisivat huomiota ja olisivat kiinnostuneita, mutta eivät ole kummoisen komeita ja varakkaita ja jänniä, ja tämän seurauksena ovat ihan saavutettavissa eikä heistä leiju sellaista "I'm out of your league" auraa kuten niistä miehistä leijuu, joihin ihastut.

Niin, ehkä se on sitten niin...mutta kun niitä minusta kiinnostuneita yksinkertaisesti ole ollut. Vaikea on ollut antaa edes mahdollisuutta :D lukuisat kerrat olen seurannut vierestä miten miehet on juossu mun ystävien perässä ja minä oon ollut se, johon suhtaudutaan pelkkänä kaverina. No, ehkä se ihme vielä joskus munkin kohdalla tapahtuu ja törmään johonki, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista .

Vierailija
137/139 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma saa olla, känkkäränkkäkin saa olla mutta molempia ei saa olla yhtäaikaa jos miesseuraa hakee.

Mutta semmosiksi monet muuttuu myöhemmin parisuhteen myötä.... :/

Vierailija
138/139 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa keskustella, niin parisuhteeseen ei kiitos. Jos on ruma, seksiinkään en kelpuuta. En oikein muuta osaa sanoa kuin että pelkällä reiällä ei pitkälle pötkitä, mutta silläkin pääsee varmasti johonkin.

Vierailija
139/139 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono itsetunto, liian ujo, ei käy missään

Nää kaikki mulla.

Johtuu koulukiusaamisesta josta on jäänyt traumat, pelkään aina että ihmiset pitävät salaa minua vastenmielisenä. Mua on sanottu kauniiksi muutamaan otteeseen (varsinkin silmistä tullut kommenttia) ja joskus tuntuu että miehet kattoo/flirttaa. Mutta silti pelkään että kuvittelen kaiken. En uskaltaisi tehdä aloitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme