Mistä johtuu, jos naisesta ei ikinä miehet kiinnostu?
Aina sanotaan, että kaikilla naisilla on miehet ovella jonossa.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista naista ole, josta kukaan mies ei voisi kiinnostua. Eräs tuttuni on poikkeuksellisen yksinkertainen ja lapsellinen eikä ole koskaan ollut hyvännäköinen ja lisäksi on tullut valtavasti ylipainoa. Yleensä hän ei ole ollut miesten suosiossa, mutta nyt kuulin että yksi mies oli tunnustanut olevansa ihastunut häneen.
Taitaa se nainen olla kuitenkin ihanampi tapaus kuin sinä. Kyllä kuule sinussakin olisi paljon lueteltavia vikoja jo pelkästään tuon viestin perusteella, mutta en sellaista harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista naista ole, josta kukaan mies ei voisi kiinnostua. Eräs tuttuni on poikkeuksellisen yksinkertainen ja lapsellinen eikä ole koskaan ollut hyvännäköinen ja lisäksi on tullut valtavasti ylipainoa. Yleensä hän ei ole ollut miesten suosiossa, mutta nyt kuulin että yksi mies oli tunnustanut olevansa ihastunut häneen.
Jotenkin paistaa kateus ja katkeruus tästä viestistä.
Luultavasti silloin nainen on ruma tai sitten hyvin torjuva.
Olen nätti, mutta ylipainoa 20kg.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ollut aina tosi vaikea saada miesseuraa. Edes panoseuraa baarista.
Olen 160cm ja vuosien varrella 50-58kg, plus vartalo, en juuri urheile. Nuorena olin ujompi, nykyään en, joskaan en yleensä mikään seuran keskipiste. Kasvot eivät ole kauniit, mutta ei ole esim. aknea tai epämuodostumia, toisaalta nenä on pitkä ja korkeussuunnassa aaltoileva eli ei todellakaan naisellinen tai söpö. S-vika on mikä on turn off monille. Hiukset vaihdelleet polkasta puoliselkämittaan, väri yleensä tumma. Ulos lähtiessä satsaan pukeutumiseen ja laitan usein mekon ja korkkarit. Meikkaan päivittäin, ulos lähtiessä usein aika huolellisestikin. Muistahan ei tarvitse kertoa koska ulkonäkö ja ikä (nyt puhutaan ikävuosista teini - 35) olivat ne ainoat millä on väliä..
Olen ehtinyt käydä ulkona vuosien varrella toki satoja kertoja, joten voin sen ja 20v kokemuksen perusteella sanoa etten kiinnosta miehiä.
Miehet itse tekevät juuri sitä mistä naisia syyttävät eli arvioivat tasoaan kovasti yläkanttiin. Esim. viimeksi ulkona ollessani olin liikkeellä huomattavan kauniin mallikeikkaakin tehneen kaverini kanssa. 3 miestä yritti iskeä häntä. Yhdellä oli aknearpia naamassa, toisella ruokkoamaton muotiparta ja lippis päässä ja kolmas oli sellainen hajuton ja mauton peruspertti 175cm. Kaverini toki on naimisissa raamikkaan 190cm korkeakoulut käyneen ex-mallin kanssa jolla on parin miljoonan omaisuus ja fiini auto ja joka kohtelee ystävääni kuin jumalatarta jne, ei siinä jonkun leuattoman ruudulliseen lyhythihaiseen kauluspaitaan sonnustautuneen sähkärin höpinät kiinnosta.
Jos lähdet mallibestiksen kanssa baanalle, niin silloin sinusta tulee ns. DUFF (designated ugly fat friend=kuumien ystävättäriensä sijaan se porukan epäviehättävä ja naurunalainen tyttö, jonka avulla pojat voivat lähestyä kauniita ja suosittuja tyttöjä). Tiedän, kun olin sitä aina itse bailausvuosinani ja voin sanoa, että viuhka kävi, kun vierestä vietiin. Törkeintä tuossa tilanteessa mielestäni oli aina se, kun pojat/miehet tulivat iskemään näitä kauniita ystäviäni samaan pöytään, niin minä lakkasin ikään kuin olemasta. Minulle käännettiin selkä, poika iski ja ystävä flirttaili.
Just tän takia en enää mene baareihin. Parempinäköisempi kaveri saa aina miesten huomion ja minä olen kuin ilmaa. Tulee paha mieli. Kaveri sitten häikäilemättömästi käyttääkin ulkonäköään siihen, että saa miehet ostelemaan juomia ja ruokaa baarin jälkeen. Mies saattaa vaihtua useasti illan aikana, ennen kun valitsee sen kenen kanssa lähtee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa ketju. Mikä tahansa ominaisuus mainitaan, heti on alapeukuja ja kommenttia, että ei pidä paikkaansa. Ei haittaa yhtään, vaikka on ruma, lihava, mielisairas, miesmäinen, seksuaalisesti kylmä, tylsä, tyhmä jne. Ei ei, kyllä siskon kummin kaimallakin on miehiä jonossa, vaikka hänellä on kaikki nuo piirteet.
Totuus nyt kuitenkin on, että on naisia, joiden on vaikea löytää miestä, ei vain oman nirsoilun takia, vaan koska ehdokkaita ei ole. Jokin syyhän siihen aina on.
Ehdokkaita ei ole? Olisi kiva kuulla missä ja miten tämmöinen tilanne pääsee syntymään. En ole törmännyt yhteenkään naiseen, joka olisi tehnyt vaikkapa 100 aloitetta (oikeaa aloitetta, vilkuiluja ei lasketa) ja saanut 100 kertaa pakit. Miehissä näitä löytyy varmaan likimain jokaisesta kaveriporukasta
Minulla oli nuorena paha akne sekä olin ujo ja hiljainen. Kukaan ei ollut minusta kiinnostunut. Sittemmin olen "kaunistunut" tai muuttunut normaalin näköiseksi, ja yllättäen olenkin miesten mielestä kiinnostava persoona. On se kumma.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa ketju. Mikä tahansa ominaisuus mainitaan, heti on alapeukuja ja kommenttia, että ei pidä paikkaansa. Ei haittaa yhtään, vaikka on ruma, lihava, mielisairas, miesmäinen, seksuaalisesti kylmä, tylsä, tyhmä jne. Ei ei, kyllä siskon kummin kaimallakin on miehiä jonossa, vaikka hänellä on kaikki nuo piirteet.
Totuus nyt kuitenkin on, että on naisia, joiden on vaikea löytää miestä, ei vain oman nirsoilun takia, vaan koska ehdokkaita ei ole. Jokin syyhän siihen aina on.
Niin ja se syy on se minkä jo sivuja sitten kerroin: kyseinen nainen ei huomaa tai tahdo huomata häneen kohdistettua mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se nainen olla kuitenkin ihanampi tapaus kuin sinä. Kyllä kuule sinussakin olisi paljon lueteltavia vikoja jo pelkästään tuon viestin perusteella, mutta en sellaista harrasta.
No miten minun sitten olisi pitänyt asia ilmaista? Pointti oli, että mies voi kiinnostua sellaisestakin naisesta, joka ei ole ominaisuuksiltaan mikään miesten ihannenainen. Toki tässä tuttavassani on hyviäkin puolia, mutta tosiasia nyt kuitenkin on, että vaatimattoman näköistä, ylipainoista ja tyhmähköä naista ei yleensä pidetä kaikista viehättävimpänä. Se, että onko minussa vikoja ja minkälaisia, ei ole tämän asian kannalta oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mitenkään mihinkään. Nykyään suurin osa jonkun pojan kanssa kulkevista tytöistä on lihavia. Näin katuotannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi olisin kateellinen ja katkera? Siksikö, että joku mies, jota en ole koskaan tavannut, on kiinnostunut tästä naisesta? Minun puolestani mies saa olla hänestä kiinnostunut ihan vapaasti, ja itse asiassa minulle oli iloinen yllätys kun kuulin asiasta.
Kertoo paljon henkilöstä (ap), jos kuvittelee jokaisen etsivän jatkuvasti epätoivoisesti edes jotakin kumppania. Ei tarvitse olla nirso, että on sinkku. Riittää jos sopivat miehet on jo varattuja. Lisäksi terveysongelmat voi rajoittaa elämää niin, ettei siihen halua kumppania.
Luulen että nainen, joka on kiinnostunut miehestä ja pelkää tekevänsä jonkin virheen, ei osaa käyttäytyä luontevasti miehen seurassa. Tällöin nainen voi vaikuttaa tylsältä. Usein miehet ihastuvatkin kaverinaisiin, jotka ovat heidän seurassaan rentoja ja huolettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös tajunnut että olen normaalipainoisenakin vaatimattoman näköinen ellen peräti ruma, mulla ei ole varaa lihoa koska silloin kukaan mies ei katsoisi päinkään. Siis kukaan lihavakaan mies, netissä mulle viestiä laittavat miehet ovat pääosin lihavia. Tasoni normaalipainoisena naisena on siis lihava mies. Nämä kaikki ovat olleet aika katkeria opetuksia ja musta tuntuu että olin paljon enemmän itseeni tyytyväinen ja onnellinen ennenkuin sain päähäni halun etsiä kumppania. Tähän mennessä olen saanut vain pahaa mieltä, epävarmuutta ja pettymyksiä!
Onko todellakin noin? Mulla pitkä parisuhde kariutui "sisko ja mun veli" tyyliseksi, jossa kummatkin kärvisteli vain lapsien takia varmaan 5 vuotta. Onneksi ero osattiin tehdä, ja sinkkuna pörräsin about 6kk ja laitoin nettiin profiilin. Eipä ollut hetken rauhaa, viestejä sinkoili yhtenään. Neljät treffit ja se viimeisin oli täysosuma, minua 4v. vanhempi nainen. Uskon että löydät vielä sen oman helmen, tosin omaa rimaa pitää myös tarkastella, josko sitä vaatii himpun liikaa.
En ymmärrä, miten voisin enää laskea rimaa. Olen päättänyt että miehen ylipainolla ja ulkonäöllä ei ole minulle merkitystä jos muuten synkkaa. Luonteesta en ole kuitenkaan valmis tinkimään, en voisi seurustella sivistymättömän ja tyhmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten minun sitten olisi pitänyt asia ilmaista? Pointti oli, että mies voi kiinnostua sellaisestakin naisesta, joka ei ole ominaisuuksiltaan mikään miesten ihannenainen. Toki tässä tuttavassani on hyviäkin puolia, mutta tosiasia nyt kuitenkin on, että vaatimattoman näköistä, ylipainoista ja tyhmähköä naista ei yleensä pidetä kaikista viehättävimpänä. Se, että onko minussa vikoja ja minkälaisia, ei ole tämän asian kannalta oleellista.
Voitko kertoa vähän esimerkkejä siitä naisen tyhmyydestä, poikkeuksellisesta lapsellisuudesta ja yksinkertaisuudesta? Ja miten hyvin tunnet sen naisen? Kiinnostaa, koska tuo nainen voisin olla vaikka minä jota monet tuntuu pitävän jostain syystä yksinkertaisena, vaikka olen kaikkea muuta. Ulkonäkökuvaus ja lihominen täsmäsi myös minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi olisin kateellinen ja katkera? Siksikö, että joku mies, jota en ole koskaan tavannut, on kiinnostunut tästä naisesta? Minun puolestani mies saa olla hänestä kiinnostunut ihan vapaasti, ja itse asiassa minulle oli iloinen yllätys kun kuulin asiasta.
Sille naiselle katkera jostain, koska noin rumasti kuvailet häntä. ”Poikkeuksellisen yksinkertainen ja lapsellinen” Oikeen poikkeuksellisen.. Huoh.
Kyllä se lihavuus ja tanttamaisuus karkottaa monen miehen. Harvan miehen siitin innostuu siitä marttamaisesta ulkomuodosta. Netti on pullollaan ohjeita, kuinka laihtua. Jos kysymyksessä on se, ettei välitä eikä halua laihtua, niin ei tarvi silloin nussiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa vähän esimerkkejä siitä naisen tyhmyydestä, poikkeuksellisesta lapsellisuudesta ja yksinkertaisuudesta? Ja miten hyvin tunnet sen naisen? Kiinnostaa, koska tuo nainen voisin olla vaikka minä jota monet tuntuu pitävän jostain syystä yksinkertaisena, vaikka olen kaikkea muuta. Ulkonäkökuvaus ja lihominen täsmäsi myös minuun.
No, olen tuntenut hänet lapsesta asti. Tässä en uskalla kertoa esimerkkejä, voisi vielä tunnistaa itsensä jos lukee tätä palstaa... Mutta tämä oli tosiaan vain esimerkki siitä, että kyllä jokainen nainen jollekin miehelle kelpaa. Ketjun aiheeseen liittyen. Eri asia tietysti on että onko tunne molemminpuolinen.
En kuitenkaan usko että sinä olet tarkoittamani henkilö, koska hänellä on tapana vain lukea keskustelupalstoja, ei kirjoittaa itse kommentteja. Ainakin omien puheittensa mukaan.
Onko todellakin noin? Mulla pitkä parisuhde kariutui "sisko ja mun veli" tyyliseksi, jossa kummatkin kärvisteli vain lapsien takia varmaan 5 vuotta. Onneksi ero osattiin tehdä, ja sinkkuna pörräsin about 6kk ja laitoin nettiin profiilin. Eipä ollut hetken rauhaa, viestejä sinkoili yhtenään. Neljät treffit ja se viimeisin oli täysosuma, minua 4v. vanhempi nainen. Uskon että löydät vielä sen oman helmen, tosin omaa rimaa pitää myös tarkastella, josko sitä vaatii himpun liikaa.