Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, jos naisesta ei ikinä miehet kiinnostu?

Vierailija
27.07.2019 |

Aina sanotaan, että kaikilla naisilla on miehet ovella jonossa.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKO: Nainen on jotenkin "liian vahva" tai pelottava miesten mielestä, jos miehet pelkäävät eivätkä uskalla/halua lähestyä, koska kokevat hänet uhkaavana - luultavasti omalle miehisyydelleen? TAI: Sitten on myöskin näitä pinnallisempia miesihmisiä, jotka arvostavat lähinnä naisen ulkonäköä - kun tällaisten miesten puhetta kuuntelee, niin suorastaan puistattaa!

Ei ole miesten vika ettei naisilla ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö, nuoruus ja seksi.

Vierailija
22/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino toimii ainakin omalla kohdallani tehokkaana miesten karkoittimena. Veikkaisin, että epähygieenisyys toimisi myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKO: Nainen on jotenkin "liian vahva" tai pelottava miesten mielestä, jos miehet pelkäävät eivätkä uskalla/halua lähestyä, koska kokevat hänet uhkaavana - luultavasti omalle miehisyydelleen? TAI: Sitten on myöskin näitä pinnallisempia miesihmisiä, jotka arvostavat lähinnä naisen ulkonäköä - kun tällaisten miesten puhetta kuuntelee, niin suorastaan puistattaa!

Ei nuo mainitsemasi ominaisuudet kerro vielä yhtään mitään. Vahva on subjektiivinen käsite, eikä sellaisen ominaisuuden perusteella voi tehdä ihmisestä päätelmiä, joka ei näy millään tasolla ulospäin. Siispä jäljelle jäävä vaihtoehto on tuo ulkonäkö. Jos katsoo valtaosaa pariutuneista ihmisistä, niin miehet kuin naisetkaan eivät loista kauneudella. Eli kaiken näköiset ihmiset saavat seksiä ja suhteen. Miten on siis mahdollista, että on ihmisiä jotka jäävät yksin, riippumatta heidän ulkoisista ominaisuuksistaan?

Pariutuminen on tahtotila (enkä nyt tarkoita seksiä!). Itse olin ja pysyin sinkkuna yli 40 v., koska en tietoisesti etsinyt parisuhdetta, syystä tai toisesta, joita en tässä käy erittelemään. Mutta sitten kun tein päätöksen, että A) haluan parisuhteen, koska en halua vanheta yksin ja B) päätin millaisen kumppanin haluan, niin vuoden etsinnäin jälkeen olin parisuhteessa, haluami kaltaisen kumppanin kanssa. Kiitos netin parinhakusivuston (ei Tinder)!

Vierailija
24/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo mainitsemasi ominaisuudet kerro vielä yhtään mitään. Vahva on subjektiivinen käsite, eikä sellaisen ominaisuuden perusteella voi tehdä ihmisestä päätelmiä, joka ei näy millään tasolla ulospäin. Siispä jäljelle jäävä vaihtoehto on tuo ulkonäkö. Jos katsoo valtaosaa pariutuneista ihmisistä, niin miehet kuin naisetkaan eivät loista kauneudella. Eli kaiken näköiset ihmiset saavat seksiä ja suhteen. Miten on siis mahdollista, että on ihmisiä jotka jäävät yksin, riippumatta heidän ulkoisista ominaisuuksistaan?

Pariutuminen on tahtotila (enkä nyt tarkoita seksiä!). Itse olin ja pysyin sinkkuna yli 40 v., koska en tietoisesti etsinyt parisuhdetta, syystä tai toisesta, joita en tässä käy erittelemään. Mutta sitten kun tein päätöksen, että A) haluan parisuhteen, koska en halua vanheta yksin ja B) päätin millaisen kumppanin haluan, niin vuoden etsinnäin jälkeen olin parisuhteessa, haluami kaltaisen kumppanin kanssa. Kiitos netin parinhakusivuston (ei Tinder)!

*haluamani

Vierailija
25/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset vaatii itseään parempia miehiä, eli vaativat ihan konkreettisesti jotain tappaja-toimitusjohtaja-kirurgeja.

Väärin!Olen vahva nainen.Tiedän mitä tahdon ja toimin sen mukaan.En kumminkaan komentele ketään.Pärjään omillani.Tarvitsen miestä aika harvaan ns."miesten hommaan".Mulle ei sovi se perinteinen naisen rooli.Se muodostuu ongelmaksi monen miehen kanssa.Ja olen hyvin itsenäinen.

Vierailija
26/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miesten vika ettei naisilla ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö, nuoruus ja seksi.

Tuossapa juuri TAI-vaihtoehto.

Vierailija
27/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin siitä, että kyseinen nainen ei huomaa tai halua huomata miesten kiinnostusta itseensä.

Minun on hyvin vaikea kuvitella millainen nainen voisi kokonaan jäädä ilman miesten kiinnostusta. 

Vierailija
28/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla sitten jotain pahasti vialla. Kyllä ne epäsosiaalisetkin seurustelee jos on yhtään katseenkestävä naama.

Niin-n. Itse olen ok-näköinen, ylipainoa hieman mutta hoikkanakaan ei flaksi käynyt ja käytökseltäni ihan tavallinen. Ei minussa ole luonteen tai ulkonäön puolesta mitään äärimmäsyyksiä. En ole koskaan kelvannut yhdellekään miehelle parisuhteeseen. En ole seurustelukelpoinen, yhden illan seuraa saisin mutta en sellaista halua. En tiedä missä näyttää. Miksi muita naisia miehet lähestyvät aktiivisesti, ja miksen itse saa ketään kiinnostumaan itsestäni vaikka teen aloitteen? Tähän en osaa lainkaan vastata. Toiset jää ilman riippumatta heidän ominaisuuksistaan, ja toisille löytyy seuraa, ihan sama minkä näköinen on tai millainen luonne on.

Voin sanoa että sulle on vientiä enemmän kuin tarpeeksi. En keksi muuta syytä kuin että olet nirso tai sitten että sun luonne on bitch... M44

Vierailija
29/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset vaatii itseään parempia miehiä, eli vaativat ihan konkreettisesti jotain tappaja-toimitusjohtaja-kirurgeja.

Väärin!Olen vahva nainen.Tiedän mitä tahdon ja toimin sen mukaan.En kumminkaan komentele ketään.Pärjään omillani.Tarvitsen miestä aika harvaan ns."miesten hommaan".Mulle ei sovi se perinteinen naisen rooli.Se muodostuu ongelmaksi monen miehen kanssa.Ja olen hyvin itsenäinen.

Ymmärrän mitä tarkoitat, sisko :)

Vierailija
30/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itseäkin ihmetyttää mitä nuo jotkut rumuudesta sanoo. Onko he itse tyttöjä? Nimittäin miehet kyllä tietävät, että se kuuluisa orankikin kelpaa ja siitä ollaan jopa valmiita maksamaan. 

Vierailija
31/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani syitä lienevät:

- en ole vieläkään oikeasti kunnolla toipunut reilu vuosi sitten tapahtuneesta jätetyksi tulemisesta (20v suhteesta) ja käytös on tiedostamatta sen mukaista

- olen isokokoinen (180 cm ja XL) ja sen vuoksi auttamatta pois laskuista monen miehen kohdalla

- olen myös melko vahva ihmisenä enkä varsinaisesti tarvitse ketään, vaikka läheisyys toki kivaa olisikin... mutta siis minusta saattaa huokua se vahvuus ja pärjäävyys

- en varsinaisesti etsi miestä, liikun harvoin missään, missä miehiä on ja silloinkin olen aika omissa ajatuksissani, en sillee katsele miehiä

- ne harvat vetovoimaa sisältäneet kohtaamiset miesten kanssa, mitä on ollut, ei ole olleet sopivien kumppaniehdokkaiden kanssa (huomattavasti liian nuori tai sitten varattu)

Vierailija
32/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaikeasti lähestyttävä. Odotatko, että miehet arjessa: ruokakaupassa, kirjastossa jne. tekisivät aloitteen? Sellaista ei kannata jäädä odottelemaan. Netin deittipalstoille profiilia rustaamaan vaan. Sellaiset naiset löytää miehen, jotka tekevät jotain miehen saadakseen. Jotkut saa kyllä mitään tekemättäkin, toisten on nähtävä vähän enemmän vaivaa. Pelkäät pettymystä? Se on normaalia, mutta sun on poistuttava siltä kuuluisalta "mukavuusalueelta"

Vierailija
33/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ootte te naiset nyt kiistatta sen verran hankalia elämänmuotoja ettei teidän kanssa kukaan kämppikseksi lähde. Kyllä siinä pitää sitten olla ihan sitä kipinää + miehen saada myös jotain siitä suhteesta ja saada tuntea itsensä mieheksi. 

Vierailija
34/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en ole vieläkään oikeasti kunnolla toipunut reilu vuosi sitten tapahtuneesta jätetyksi tulemisesta (20v suhteesta) ja käytös on tiedostamatta sen mukaista

- olen isokokoinen (180 cm ja XL) ja sen vuoksi auttamatta pois laskuista monen miehen kohdalla

- olen myös melko vahva ihmisenä enkä varsinaisesti tarvitse ketään, vaikka läheisyys toki kivaa olisikin... mutta siis minusta saattaa huokua se vahvuus ja pärjäävyys

- en varsinaisesti etsi miestä, liikun harvoin missään, missä miehiä on ja silloinkin olen aika omissa ajatuksissani, en sillee katsele miehiä

- ne harvat vetovoimaa sisältäneet kohtaamiset miesten kanssa, mitä on ollut, ei ole olleet sopivien kumppaniehdokkaiden kanssa (huomattavasti liian nuori tai sitten varattu)

Kysyttiinkö tässä 20v parisuhteessa olleiden naisten mielipiteitä?

Vierailija
35/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaikeasti lähestyttävä. Odotatko, että miehet arjessa: ruokakaupassa, kirjastossa jne. tekisivät aloitteen? Sellaista ei kannata jäädä odottelemaan. Netin deittipalstoille profiilia rustaamaan vaan. Sellaiset naiset löytää miehen, jotka tekevät jotain miehen saadakseen. Jotkut saa kyllä mitään tekemättäkin, toisten on nähtävä vähän enemmän vaivaa. Pelkäät pettymystä? Se on normaalia, mutta sun on poistuttava siltä kuuluisalta "mukavuusalueelta"

Tinder on vihoviimeinen tapa ihmiselle, jolla muutenkin vaikeuksia toimia nykyisten pinnallisten tutustumismallien mukaan.

Vierailija
36/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ootte te naiset nyt kiistatta sen verran hankalia elämänmuotoja ettei teidän kanssa kukaan kämppikseksi lähde. Kyllä siinä pitää sitten olla ihan sitä kipinää + miehen saada myös jotain siitä suhteesta ja saada tuntea itsensä mieheksi. 

Kipinää pitää olla,että suhde edes muodostuu.Mies saa naisen,eikä pikku tyttöä :D.Mitä takoitat tuolla,että miehen pitää saada tuntea itsensä mieheksi????

Vierailija
37/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiinkö tässä 20v parisuhteessa olleiden naisten mielipiteitä?

Onkohan kaikki muutkin mielipiteet vain niiltä, joista kukaan ei ole ikinä kiinnostunut.

Vierailija
38/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule miesten kanssa toimeen, koska minulla ei ole heille mitään annettavaa. Minulla on myös vastenmielisiä kokemuksia miessuhteista, joissa olen tullut petetyksi ja nöyryytetyksi. Olen jollain tasolla poikkeava taustaltani. En usko, että ulkonäköni erityisesti karkottaa miehiä, vaikken mikään kaunotar olekaan. Pikemminkin luonteeni ja poikkeava taustani karkottaa näitä perus-Jusseja, jotka etsivät elämänsä Justiinaa. En saa otetta ihmisiin, enkä enää oikein välitäkään saada. Täten olen todennäköinen kohtaloni on jäädä vanhaksi piiaksi. Suunnittelenkin jo kissan hankkimista.

Vierailija
39/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miksi katselet niin nuoria?

Vierailija
40/139 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vihoviimeinen tapa ihmiselle, jolla muutenkin vaikeuksia toimia nykyisten pinnallisten tutustumismallien mukaan.

Höpö höpö. Tinderissä on kaikenlaisia ihmisiä. Introvertille hyvä, ei tarvitse etsiä seuraa ihmisten ilmoilta vaan voi suoraan lähteä jonkun kanssa vaikka kävelylenkille tai kahville. Ensimmäiset kerrat voivat jännittää mutta siihen tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän