Naisella kymmenkunta exää - kannaattaako katsoa vai skipata?
Eli tapasin keski-ikäisen naisen jolla on kymmenkunta exää seurustelusuhteista. Hän ei ole niiden kariutumisesta juuri avautunut. Itse olen pitkän suhteen läpikäynyt. Vähän epäilyttää millä agendalla hän on liikkeellä. Taidamme olla molemmat rakastuneita ja nautimme toistemme seurasta. Mutta olenko hänelle vain seuraava ex ja minun jälkeeni tulee se seuraava. Tuhlaanko aikaani vai onko tämä mahdollisuus?
Kommentit (149)
Sinusta itsestäsihän se riippuu. Ei tuo mikään järkyttävä luku ole, nykyään sen verran tuntuu olevan jo teini-ikäisillä.
Ihan mielenkiinnosta, kuinka monta sulla sit on ja minkä ikäinen olet?
ööö.onko sulla on vain 1 ex?mulla on ollu 4 pidempää suhdetta.6 lyhyttä tapailua.Exiähän ne kaikki on.Olen yli 40v.
Mun mielestä et voi välttämättä sanoa mitään, kun et tiedä, mistä syistä nuo on kariutuneet.
Eikö parempi olisi käydä keskustelua siitä, mitä odotatte suhteelta?
Vaikuttaa tyypiltä, joka eroaa alkuhuuman jälkeen. Sinustakin tulee ex jossain vaiheessa, mutta mikset nauttisi suhteesta siihen saakka?
Voihan pitkän suhteen läpikäynyt olla myös ihminen, joka on vain jäänyt jumittamaan suhteeseen, vaikka se ei ole ollut hänestä tyydyttävä. Huonoimmillaan siinä pitkässä suhteessa on ollut kaksi ihmistä, jotka eivät ole saaneet aikaiseksi erota. Miksi siis pitkä suhde on automaattisesti hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Skipata.
Ei siis siksi että nainen olisi jotenkin huono vaan sen takia että hän tuskin tarvitsee miestä joka pohtii hänen eksiään.
En siis pohdi hänen exiään vaan sitä miksi hänen suhteensa eivät kestä muutamaa vuotta kauempaa. Itselläni takana pitkä avioliitto.
Ap
Skippaa heti, 10 exsää ja panot päälle. Sama kun pussaat puolta pitäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööö.onko sulla on vain 1 ex?mulla on ollu 4 pidempää suhdetta.6 lyhyttä tapailua.Exiähän ne kaikki on.Olen yli 40v.
Sie oot aito kylänpyörä, YÖK.
Isäs oli kun sua teki.
Auto skip. Voithan käydä panemassa niin kuin muutkin kylän miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa tyypiltä, joka eroaa alkuhuuman jälkeen. Sinustakin tulee ex jossain vaiheessa, mutta mikset nauttisi suhteesta siihen saakka?
En halua tuhlata kummankaan aikaa ja mahdollisuuksia katsoa muualle. Enkä varsinkaan tehdä vaikeata erotyötä. Tässä vaiheessa olisi tuskattominta laittaa poikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sie oot aito idiootti, YÖK. Millainen juntti miettii ja vielä arvostelee muiden seksielämää?
Vierailija kirjoitti:
Voihan pitkän suhteen läpikäynyt olla myös ihminen, joka on vain jäänyt jumittamaan suhteeseen, vaikka se ei ole ollut hänestä tyydyttävä. Huonoimmillaan siinä pitkässä suhteessa on ollut kaksi ihmistä, jotka eivät ole saaneet aikaiseksi erota. Miksi siis pitkä suhde on automaattisesti hyvä asia?
Tässä ei ole kummankaan osalta tuosta kysymys.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sie oot aito idiootti, YÖK. Millainen juntti miettii ja vielä arvostelee muiden seksielämää?
Sellainen, jolla ei ole oikein kokemusta suhteista tai seksistä, ja joka käyttää elämänsä h uorittelemalla naisia vauvapalstalla.
Ei jatkoon, jos näin paljon asia vaivaa. Monen kanssa itse olet yhdyntää harrastanut ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla ei ole oikein kokemusta suhteista tai seksistä, ja joka käyttää elämänsä h uorittelemalla naisia vauvapalstalla.
Ja joka luulee että heittonsa ovat kauhea loukkaus mutta oikeasti tämänkin tarinan (jos on totta) nainen etsii aikuista miestä joka ei automaattisesti pidä itseään huonoimpana sängyssä kuten kyläpyörättelijät tekee. Ei nainen mitään siinä häviä jos tuollainen itsestään epävarma jättää väliin. Päinvastoin. Ap:ta ymmärrän siinä mielessä että jos itse on sitoutuvaa tyyppiä ja kumppani ei, niin siinä on mietittävää haluaako riskeerata.
Mulla on tuttavia,joilla on tuossa iässä ollu jo monta kumppania.Useat niistä sarjaseurustelee.Lyhyitä suhteita voi olla vuoden aikana montakin.Onhan tänä päivänä ihmisillä pelkkiä seksisuhteitakin.Tervetuloa vuoteen:2000 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skipata.
Ei siis siksi että nainen olisi jotenkin huono vaan sen takia että hän tuskin tarvitsee miestä joka pohtii hänen eksiään.En siis pohdi hänen exiään vaan sitä miksi hänen suhteensa eivät kestä muutamaa vuotta kauempaa. Itselläni takana pitkä avioliitto.
Ap
Sä olet löytänyt sopivamman kumppanin itsellesi. Nainen on löytänyt epäsopivampia, mutta on kuitenkin antanut mahdollisuuden ja katsonut loppuun saakka eikä ole pomppinut sängystä toiseen. Muutama vuosi on pitkäaikainen suhde mielestäni.
Mistä sä tiedät minkälaista juoppoa/hakkaajaa/narsistia sieltä löytyy ja siksi on lähtenyt?
Täytyykö sen naisen siis heti solmia kanssasi avioliitto ja luvata ikuinen tulevaisuus yhdessä? Eikö yleensäkin seurustella ensin?
Sillä välin kun itse olet ollut avioliitossa, niin nainen on seurustellut muutaman kanssa etsien sitä oikeaa, entä sitten?
Ja miksi mietit heti erokuvioita?
Ota ihan rauhallisesti ja ilman paineita, katsele mitä siitä tulee.
Taisit saada aika pahasti siipeesi viime erossa?
Skipata.
Ei siis siksi että nainen olisi jotenkin huono vaan sen takia että hän tuskin tarvitsee miestä joka pohtii hänen eksiään.