Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko mennyt miehiin lopullisesti, en tiedä mitä teen

Vierailija
26.07.2019 |

Kauniina naisena olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut miehille vain kiva asia, jota voi p anna.

Itkettää. Tapasin taannoin kivan miehen harrastukseni parissa, juttelimme, ihastuin häneen ja hän osoitti kiinnostustaan minuun suoraan, flirttaili jne. No enköhän äsken facebookista huomannut, et hänellä on vaimo kotona.

Tällaiset jutut ei ole eka kerta. Olen ystävällinen, kiltti ja älykäs, jo vuosia olen toivonut että tapaisin sellaisen miehen, joka arvostaisi ja kunnioittaisi minua. En ole mikään b imbo, en todellakaan, aivan normaali ihminen.

En keksi enää mitään syytä tälle kuin ulkonäköni. Sen perusteella minusta saa ehkä kuvan, että mua ei tarvii kunnioittaa, oon ollut kiva edustuskappale ja fe tissien täyttymys ja sit mut on voinut vaan heittää mäkeen.

Kuulostaa teistä varmasti turhalta valitukselta, itsesääliltä tms. En vaan jaksa tätä enää. En oikeasti jaksa.

Kiitos kun jaksoit lukea.

Kommentit (211)

Vierailija
161/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuoikeutetut kauniit ja halutut ihmiset ruikuttavat täällä "kovaa kohtaloaan". Surkeita olioita olette.

Vierailija
162/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Miksi et itse antaisi mahdollisuutta ylipainoiselle yh-äidille, joka on lämmin ihminen mutta ulkonäkö on kuormittunut raskaista vuosista?

Ymmärrätkö? Ei ihminen voi vain lähteä parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon ei tunne vetovoimaa.

Ap

Onko tämä oikeasti ap? Hyi mikä luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo yksikin mies kyllästyi, luotatko liikaa ulkonäkösi voimaan? Mites se persoona?

Musta tuntuu, että olen välillä ulkonäköni vanki. Haluan olla minä, juuri tällainen, en muuttaisi mitään. Mutta jos avaan suuni ja kerron mielipiteeni talouspolitiikkaan, usa:n vankien kohteluun, ihmis- ja eläinoikeuksiin niin saan miehiltä outoja katseita. Ihan kuin olisin heille uhka.

Olen juuri keskellä Desmond Morriksen kirjaa Ihmisten Eläintarha, ja hän puhuu tästä ilmiöstä paljon. On siis jollain tavalla normaalia, että urokset niin ihmisissä kuin muissa lajeissa hakeutuvat alitajuisesti suhteisiin joissa saavat olla ”ottajan” roolissa, eli voimakkaita ja hallitsevia.

Tänne avautuminen auttoi, kiitos kommenteistanne. Sain ajattelemisen aihetta.

Ap

Ole todellakin juuri se kuka olet <3 Jos mies katsoo oudoksuen, hän tuskin on sinulle sopiva puoliso ja avu. Vähän älykkäämpää ehkä voisit katsoa?

Vierailija
164/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan vaan ole tavannut sopivaa?

Mä oon kaunis, älykäs, keskustelen sujuvasti monenlaisista asioista, yleisesti (niin miesten kuin naistenkin keskuudessa) hauskana pidetty jne.

En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, että katsottaisiin oudosti jos tuon mielipiteeni ilmi jossain ihan sama mitä aihetta koskevassa keskustelussa - päinvastoin olen käynyt monia, tuntien mittaisia kiihkeitä keskusteluita/väittelyitä miesten kanssa esim. politiikasta eikä ole yks eikä kaks kertaa, kun mies on ihastunut minuun tuollaisen keskustelun myötä (vaikka olisi siis pitkälti eri mieltä kanssani eli keskustelu ei ole ollut kummaltakaan puolelta mitään jeesjees-myötäilyä).

Olisi mielenkiintoista tavata sinut livenä ja todeta millainen se ulkonäkösi sitten on ja millä tavalla tuot mielipiteitäsi julki/keskustelet, vai liikutko vaan jossain ihan oudoissa ympyröissä?

Kuulostaa nimittäin niin vieraalta tuo kertomasi, kun en itse ole koskaan tuollaiseen törmännyt.

Tuon kyllä sinänsä fiilaan, että voi olla joskus uuvuttavaa jos haluaisi löytää sopivan kumppanin eikä sellaista vaan löydy.

Itsekään en ole kohdannut sopivaa, tosin ikää 26 etten vielä ihan hirveän erikoisena koko asiaa pidä, mutta jos se jostain mun kohdalla johtuu niin sanoisin tuuri ja oma epäaktiivisuus (en ole etsinyt eli yrittänytkään löytää, vaan ajatellut että elämä tuo sellaisen eteeni jos tuo).

Luultavasti sulla on ollut vaan huonoa tuuria ettet ole sopivaa kohdannut, mutta ihan rehellisesti sanottuna kyllä noi piiritkin kuulostaa erittäin oudoilta, jos oikeasti katsotaan oudosti jne. kun tuot ilmi älyllistä puoltasi.

Ja tuohon aloituksen flirttailukeissiin sanoisin, ettei kannata ottaa OLLENKAAN vakavasti jotain satunnaista jutustelua ja pientä flirttiä - sitä voi ja ”saa” harrastaa varatutkin, eli sen perusteella ei kannata tehdä päätelmiä.

Monille satunnaiset mukavien puhumiset ja pienet flirtit viehättävän ihmisen kanssa on vain mukava hetki muun elämän lomassa, ei mikään merkittävä asia jolla yritetään viestiä kiinnostusta.

Vierailija
165/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies kehä 3 ulkopuolelta on mun vinkki. Laadukkaimpia.

Vierailija
166/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kolmesta suomalaisesta naisesta on lahna sängyssä, epäilen että asia kiikastaa tästä. Ennemmin sitä hommaa nuken kun tuollaisen oikean lahnan.

Vierailija
167/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

92 lisää, että en tajua tuota kokkailujen ja ruoka-annosten kuvaamista someen. Tai muutenkaan, että sinne pitää tuutata kaikki. En jaksa pätemistä Twitterissä tai huomionhakuisuutta muutenkaan. Mulla on itsellä IG-tili, mutta ei siellä oikeasti mitään aivoja stimuloivaa sisältöä jaeta. Kaikilla on vaan happy face ja huikee viikonloppu/ kiitti tyypit -postauksia, sellaista keinokultaista hypeä. 

That makes me sad. :(

Mitä omituista on ruoka-annosten kuvaamisessa? Pidätkö outona myöskin maisemakuvia, eläinkuvia tai lapsikuvia? En ymmärrä. Kevyet postaukset eivät ole synonyymi keinokultaiselle hypelle eikä ihmisen ole pakko olla somessa. Itsekään en ole.

No ethän sä näekään siinä mitään outoa, kun olet somekuplassa tuhansien muitten kanssa. Vieroksun sitä, että normaaleja, arkisia asioita laitetaan someen. Ei mua ärsytä toisten postaukset, mutta tulen niistä vähän surulliseksi kun tämä maailma on mennyt siihen.

Mihin tahansa konserttiin menet niin vieressä on kohollaan sata kännykkäkameraa, jos istut nuotiopaikalla niin eikös siinä joku jo ikuista hetkeä. Kaikki haluavat talteen aivan kaikki hetket ja jakaa ne aivan kaikille tuntemattomille.

En suoraan sanottuna käsitä, milloin tämä maailma on mennyt tällaiseksi.. Ja olen itse media-alalla töissä ja käsittelen päivittäin somea ja selailen, ja päivä päivältä tuntuu, että ei tämä voi jatkua näin kovin pitkään. Jossain vaiheessa ihmisten on pakko väsyä ja pistää somet tauolle.

Helsingin suunnalla tuntuu etenkin olevan ihan omanlaisensa naisrotu, jotka ovat menettäneet kosketuksen aitouteen ja hetkessä elämiseen ilman sitä älyluuria.

Sinkkunaiset kokkailee fiinejä illallisia ja kilistää skumppaa ja samaan aikaan valittavat, kun ei löydy miestä. Eivätkä tajua, miten eivät saa, koska ovat kuitenkin "täydellisiä" ja paketti kasassa. 

Jos liikkuu luonnossa päivittäin kuten minä, ei ole tarvetta laitella sinne maisemakuvia. En laita kuvia hampaiden pesustakaan. Jos on ammattivalokuvaaja tai alalla, niin luontokuvat on osa sitä hänen elämää ja some työkalu, jossa kuvia esitellään. 

Mutta ihan tavalliset ihmiset eivät voi esimerkiksi käydä jossain Kolilla ilman että siitä tehdään somepäivitys, niin se on vähän surullista. 

Elämäni parhaat hetket ovat niitä, joista ei ole yhtään boomerangia, somepäivitystä, tägäystä tai kuvaa. Ja se tuntuu mahtavalta, ne hetket ovat vain minun. Yksityisyyden arvoa vaan ei oikein enää kukaan käsitä.

Vierailija
168/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Miksi et itse antaisi mahdollisuutta ylipainoiselle yh-äidille, joka on lämmin ihminen mutta ulkonäkö on kuormittunut raskaista vuosista?

Ymmärrätkö? Ei ihminen voi vain lähteä parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon ei tunne vetovoimaa.

Ap

Johan täällä ketjussa sanottiin, että mitä enemmän ap tänne kirjoittelee sitä enemmän hän alleviivaa niitä syitä miksi on sinkku. Ei kukaan pidä häntä uhkana, ap on vaan ylimielinen ja kirjoitellut tänne ihan asiallisiin viesteihin veemäisiä vastauksia. Eikä varmasti näe vieläkään itsessään mitään vikaa. Joten pää takas pehvaan, ap, vika on miehissä, ei sinussa.

Vierailija
169/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauniina naisena olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut miehille vain kiva asia, jota voi p anna."

Hyväsydämmisenä miehenä olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut naisille vain kiva asia jota voi käyttää hyväkseen taloudellisesti.

Vierailija
170/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kauniina naisena olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut miehille vain kiva asia, jota voi p anna."

Hyväsydämmisenä miehenä olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut naisille vain kiva asia jota voi käyttää hyväkseen taloudellisesti.

Täällä toinen...

Vierailija
171/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kolmesta suomalaisesta naisesta on lahna sängyssä, epäilen että asia kiikastaa tästä. Ennemmin sitä hommaa nuken kun tuollaisen oikean lahnan.

Siinä kiistatonta faktaa ja kun lähteetkin näyttävät olevan kunnossa, niin mitäpä sitä epäilemään.

Vierailija
172/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Johan täällä ketjussa sanottiin, että mitä enemmän ap tänne kirjoittelee sitä enemmän hän alleviivaa niitä syitä miksi on sinkku. Ei kukaan pidä häntä uhkana, ap on vaan ylimielinen ja kirjoitellut tänne ihan asiallisiin viesteihin veemäisiä vastauksia. Eikä varmasti näe vieläkään itsessään mitään vikaa. Joten pää takas pehvaan, ap, vika on miehissä, ei sinussa.

Vastasit varmaankin väärään ketjuun, koska tässä ketjussa mainitsemaasi ei ole tapahtunut.

Vierailija
173/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat saman joka ainoaan suhdeketjuun? Perusta oma ketju omalle itsesäälillesi.

Vierailija
174/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vääntöä taas. Ei kai se, että puhuu fiksuistakin aiheista, tarkoita etteikö tulisi puhuttua myös niistä vähemmän fiksuista. Tyhmät eivät ehkä osaa puhua syvällisemmistä asioista, mutta fiksut kykenevät puhumaan syvällisten aiheiden lisäksi myös niistä pinnallisemmista.

Mutta huomaatko, mitä ap itse kirjoittaa. Ensin "jos avaan suuni ja kerron mielipiteeni talouspolitiikkaan, usa:n vankien kohteluun, ihmis- ja eläinoikeuksiin niin saan miehiltä outoja katseita." Sen jälkeen hän kertoo, kuinka on keskustellut vaikka kuinka usein miesten kanssa näistä asioista ja "jos keskustelu ajautuu itseään kiinnostaviin asioihin, niin pitäisikö mun kieltäytyä puhumasta siitä?" Mitä tarkoittaa tämä "keskustelun ajautuminen" tuollaisiin aiheisiin, jos kerran deittikumppanit eivät halua niistä ap:n kanssa keskustella? Onko se sittenkin vain ap itse, joka yrittää ajaa keskustelua tuohon suuntaan?

Ap löytää jostain näitä miehiä, jotka haluavat puhua esim. politiikasta, mutta ne eivät ilmeisesti ole sellaisia miehiä, joiden kanssa hän voisi tai haluaisi seurustella. Joskus pitää tehdä kompromisseja. Ap:n pitää ehkä tyytyä keskustelemaan oikeuskysymyksistä muiden kuin oman miehensä kanssa.  

Silmään pisti aloituksessa sekin, että häntä harmittaa, että on kuulemma kelvannut vain sänkykumppaniksi. Kuitenkin hän itsekin haluaa seksiä ennemmin eikä myöhemmin. Mitä siis turhaan harmittelemaan, jos on itsekin saanut, mitä on halunnut? Tuntuu, että monikaan nainen ei ole rehellinen itselleen. Jos vähänkin ajattelee, että seksisuhde harmittaa suhteen loppumisen jälkeen, niin ehkä sitten on parempi pidättäytyä. Sellainen ihminen, jota se ei haittaa, ei kirjoita katkerana "olen miehille vain p*anoseuraa". 

Vierailija
175/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen...

Mulla taas ei ole ollut rahaa, mutta olen ollut nöyrä työjuhta. 

Tämmöistä hyväksikäyttöä täällä...

Vierailija
176/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat saman joka ainoaan suhdeketjuun? Perusta oma ketju omalle itsesäälillesi.

Samaa, mutta toisesta kulmasta voisi kysy AP:ltä.

*eri

Vierailija
177/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa, mutta toisesta kulmasta voisi kysy AP:ltä.

*eri

Korkki kiinni.

Vierailija
178/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta miehet etsivät aika yksinkertaisia asioita eli mukavaa ja sopivan hauskaa seuraa, jonka kanssa on rentoa jakaa elämä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vahvemmin uskon, että miehet ovat parinvalinnassa hyvinkin yksinkertaisia. Ehkä sopiva kuvaus olisi, että miehet etsivät keskinkertaista seuraa. Keskinkertaista ulkonäköä, keskinkertaista älykkyyttä, keskinkertaista menestystä jne. 

Vierailija
179/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisit AP kirjoittanut palan omasta elämästäni. Sama virsi ja aina mietin, että onko vika lopulta minussa. Ihastunko joihinkin sellaisiin piirteisiin, jotka huokuvat varatuista miehistä. Se maltillisuus ehkä minun kohdalla, koska vapaat miehet ovat yleensä innokkaampia alussa ja minä vuorostani olen hidasta ja varovaista tyyppiä. Olen jossain määrin sitoutumiskammoinen ja se juontaa puhtaasti pettyneistä ihmissuhteista. Se sama malli toistuu myös jonkin verran ystävissä. Ovat aluksi innoissaan uudesta tuttavuudesta, mutta monesti ystävyys osoittautuu hyväksi käytetyksi. Ollaan innostuttu saamastani huomiosta ja laajasta ystäväpiiristä. 

Tsemppiä AP, uskon sinun löytävän vielä joskus aidon ihmissuhteen. Minäkin jaksan uskoa siihen, vaikka hiljattain juuri poltinkin siipeni. Olen päättänyt seuraavan kohdalla perusteellisesti selvittää taustat. Minusta näteilläkin naisilla on oikeus tuntea tulleensa petetyksi.

Vierailija
180/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää tuollaiset ihmiset jotka eivät osaa elää ilman puolisoa.