Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko mennyt miehiin lopullisesti, en tiedä mitä teen

Vierailija
26.07.2019 |

Kauniina naisena olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut miehille vain kiva asia, jota voi p anna.

Itkettää. Tapasin taannoin kivan miehen harrastukseni parissa, juttelimme, ihastuin häneen ja hän osoitti kiinnostustaan minuun suoraan, flirttaili jne. No enköhän äsken facebookista huomannut, et hänellä on vaimo kotona.

Tällaiset jutut ei ole eka kerta. Olen ystävällinen, kiltti ja älykäs, jo vuosia olen toivonut että tapaisin sellaisen miehen, joka arvostaisi ja kunnioittaisi minua. En ole mikään b imbo, en todellakaan, aivan normaali ihminen.

En keksi enää mitään syytä tälle kuin ulkonäköni. Sen perusteella minusta saa ehkä kuvan, että mua ei tarvii kunnioittaa, oon ollut kiva edustuskappale ja fe tissien täyttymys ja sit mut on voinut vaan heittää mäkeen.

Kuulostaa teistä varmasti turhalta valitukselta, itsesääliltä tms. En vaan jaksa tätä enää. En oikeasti jaksa.

Kiitos kun jaksoit lukea.

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat panna ennenkuin olet selvittänyt taustat?

Vierailija
2/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panet vain jännä miehiä?

Vierailija
4/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasta miehestä ei kiinnostu kukaan. Saa olla täysin rauhassa vaikka yrittäisikin.

M37

Vierailija
5/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole harrastanut seksiä yli vuoteen, juuri tuosta syystä. En tiedä olinko aikaisemmin liian naiivi, mutta jos tapailen miestä pidemmän aikaa ja olen ihastunut, niin mielestäni on normaalia harrastaa seksiä ja antaa läheisyyttä sekä hellyyttä.

Myös parisuhde päättyi yhden miehen kanssa johon olin hyvinkin rakastunut, kun mies kyllästyi eikä enää halunnutkaan.

Olen tutkiskellut itseäni paljon, tuntuu että vika on jotenkin minussa. En vain ymmärrä että mitä se on. Mulla on ihania ystäviä, ihana perhe, olen muuten hyvin onnellinen. Näen itseni ihan tavallisena ihmisenä.

Vierailija
6/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”En jaksa tätä enää.” No, mitä meinasit sitten tilalle? Haluatko jotain harrastusehdotuksia vai mitä?

Vierailija
7/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan Elliot Rodgerilta ap

mutta naisen vastineelta joka on pyörinyt pahojen poikien kanssa ja ihmettelee miksi kaikki miehet on sikoja.

Vierailija
8/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysynyt siltä, joka kyllästyi, että mihin hän sinussa kyllästyi?

Vierailija
9/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toimintaympäristöä. Netti ja baarit on typeryksille.

Harrasta jotain, laita tavoitteet korkeammalle. Sinun ei tarvi olla erikseen kiitollinen jonkun typeryksen huomiosta, tai näyttää helpolta "uhrilta".

Voit suojella itseäsi. Et tarvi kenenkään hyväksyntää vaan voit kävellä reippaasti typeryksien ohi.

Vierailija
10/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian helppo kohde. Ihastut ja hullaannut heti, kun joku puhuu sinulle ja iskee silmää. Eli vaikutat siis epätoivoiselta. Ja sitten sinua käytetään sen vuoksi hyväksi.

Vierailija
11/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo yksikin mies kyllästyi, luotatko liikaa ulkonäkösi voimaan? Mites se persoona?

Vierailija
12/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda toimintaympäristöä. Netti ja baarit on typeryksille.

Harrasta jotain, laita tavoitteet korkeammalle. Sinun ei tarvi olla erikseen kiitollinen jonkun typeryksen huomiosta, tai näyttää helpolta "uhrilta".

Voit suojella itseäsi. Et tarvi kenenkään hyväksyntää vaan voit kävellä reippaasti typeryksien ohi.

Kiitos.

Harrastan kyllä, en käy baareissa.

Mutta kiitos kommentistasi, auttoi tähän fiilikseen.

Vierailija
13/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Vierailija
14/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Vierailija
15/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo yksikin mies kyllästyi, luotatko liikaa ulkonäkösi voimaan? Mites se persoona?

Musta tuntuu, että olen välillä ulkonäköni vanki. Haluan olla minä, juuri tällainen, en muuttaisi mitään. Mutta jos avaan suuni ja kerron mielipiteeni talouspolitiikkaan, usa:n vankien kohteluun, ihmis- ja eläinoikeuksiin niin saan miehiltä outoja katseita. Ihan kuin olisin heille uhka.

Olen juuri keskellä Desmond Morriksen kirjaa Ihmisten Eläintarha, ja hän puhuu tästä ilmiöstä paljon. On siis jollain tavalla normaalia, että urokset niin ihmisissä kuin muissa lajeissa hakeutuvat alitajuisesti suhteisiin joissa saavat olla ”ottajan” roolissa, eli voimakkaita ja hallitsevia.

Tänne avautuminen auttoi, kiitos kommenteistanne. Sain ajattelemisen aihetta.

Ap

Vierailija
16/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa=sanoma että kiltit miehet viehettää vaikka itse en ihan kiltti välttämättä ole ;D

Mutta en petä jos rakustun niin se on menoa sitten.

Vierailija
17/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paneminen on kivaa?

Vierailija
18/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Vaaditko mieheltä geneettistä komeutta, treenattuja lihaksia, jännyyttä ja pahan pojan elkeitä? Huomaatko lainkaan niitä yksinäisiä kiltti miehiä, jotka ovat katselleet sinua sivustalta koko elämäsi?

Vierailija
19/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos tämä on aina lopputulos, niin kovinkaan älykäs et kyllä ole, mutta normaali ulkonäkö edellä etenevä kannustus kylläkin. Miesmakusi on myös ilmeisen surkea, mitä vastaan sinun tulisikin kamppailla kaikin voimin. Ulkoisen riman lasku miehen haussa voisi tuoda tarjolle jotain aivan uutta. Ennen seuraavaan katastrofin syöksymistä, suosittelen kourallista itsereflektiota joka ilta sekä pakastettuja patalappuja pilhuun.

Vierailija
20/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse antaisi mahdollisuutta ylipainoiselle yh-äidille, joka on lämmin ihminen mutta ulkonäkö on kuormittunut raskaista vuosista?

Ymmärrätkö? Ei ihminen voi vain lähteä parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon ei tunne vetovoimaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi