Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko mennyt miehiin lopullisesti, en tiedä mitä teen

Vierailija
26.07.2019 |

Kauniina naisena olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut miehille vain kiva asia, jota voi p anna.

Itkettää. Tapasin taannoin kivan miehen harrastukseni parissa, juttelimme, ihastuin häneen ja hän osoitti kiinnostustaan minuun suoraan, flirttaili jne. No enköhän äsken facebookista huomannut, et hänellä on vaimo kotona.

Tällaiset jutut ei ole eka kerta. Olen ystävällinen, kiltti ja älykäs, jo vuosia olen toivonut että tapaisin sellaisen miehen, joka arvostaisi ja kunnioittaisi minua. En ole mikään b imbo, en todellakaan, aivan normaali ihminen.

En keksi enää mitään syytä tälle kuin ulkonäköni. Sen perusteella minusta saa ehkä kuvan, että mua ei tarvii kunnioittaa, oon ollut kiva edustuskappale ja fe tissien täyttymys ja sit mut on voinut vaan heittää mäkeen.

Kuulostaa teistä varmasti turhalta valitukselta, itsesääliltä tms. En vaan jaksa tätä enää. En oikeasti jaksa.

Kiitos kun jaksoit lukea.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panet vain jännä miehiä?

Samanlaisia kaikki miehet ovat siinä vaiheessa kun pääsevät naisen makuun.

Vierailija
62/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo yksikin mies kyllästyi, luotatko liikaa ulkonäkösi voimaan? Mites se persoona?

Musta tuntuu, että olen välillä ulkonäköni vanki. Haluan olla minä, juuri tällainen, en muuttaisi mitään. Mutta jos avaan suuni ja kerron mielipiteeni talouspolitiikkaan, usa:n vankien kohteluun, ihmis- ja eläinoikeuksiin niin saan miehiltä outoja katseita. Ihan kuin olisin heille uhka.

Olen juuri keskellä Desmond Morriksen kirjaa Ihmisten Eläintarha, ja hän puhuu tästä ilmiöstä paljon. On siis jollain tavalla normaalia, että urokset niin ihmisissä kuin muissa lajeissa hakeutuvat alitajuisesti suhteisiin joissa saavat olla ”ottajan” roolissa, eli voimakkaita ja hallitsevia.

Tänne avautuminen auttoi, kiitos kommenteistanne. Sain ajattelemisen aihetta.

Ap

Tämä kyllä ihmetyttää minua. Olen kaunis nainen ja tottunut saamaan huomiota ulkonäölläni. Tapailemilleni miehille ei kuitenkaan koskaan ole ollut ongelma, että minulla on hyvä yleissivistys ja olen hyvin perillä esimerkiksi politiikasta. Keskustelen mielelläni mainitsemistasi aiheista, enkä ole ikinä saanut outoja katseita. Ehkä sitten nirsoudessa on puolensa, kun olen päätynyt treffailemaan vain miehiä, jotka arvostavat sitä, että seuraan maailman menoa ja minulla on mielipiteitä asioista. Nykyään seurustelen onnellisesti miehen kanssa, joka ihastui minussa sekä ulkonäköön että pääni sisältöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP itse kiinnostu vain huonoista miehistä.

Tuo että kiinnostut "miehekkäistä" on koodisana niille huonosti kohteleville jännämiehille.

No ei todellakaan ole :D Miehekäs mies on reilu ja kunnollinen. -eri

Vierailija
64/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan ryhtyä poliitikoksi niin saisit keskustella niistä asioista mistä olet kiinnostunut. Samalla löytyisi sopiva puolisokin kenties. Sitten voisitte yhdessä kävellä käsi kädessä auringonlaskuun vankien oloista keskustellen. Mikä ihana mielikuva ❤️.

Vierailija
65/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vääntöä taas. Ei kai se, että puhuu fiksuistakin aiheista, tarkoita etteikö tulisi puhuttua myös niistä vähemmän fiksuista. Tyhmät eivät ehkä osaa puhua syvällisemmistä asioista, mutta fiksut kykenevät puhumaan syvällisten aiheiden lisäksi myös niistä pinnallisemmista.

Itse aiheeseen sanoisin, että jos koet ulkonäön olevan ongelmana, tee sille jotain. Itse olin nuorempana juuri se, joka sai miesten huomion ja jota yritettiin sänkyyn, mutta parisuhteeseen en sitten kelvannutkaan. Hyvä ystävä sitten kerran asiaa taas ihmetellessäni sanoi, että mitä jos pukeutuisin eri lailla, meikkaisin vähemmän jne. En ollut edes ajatellut tätä, mutta saatoinhan näyttää vähän pinnalliselta ja sitä kautta ehkä helpoltakin. En nyt tiedä, miten se sitten auttoi nykyisen pitkän suhteen löytymiseen, mutta vaikutti, ettei pienen ulkonäön tuunauksen jälkeen miesten leuka enää niin paljon loksahtanut, kun kykenin keskustelemaan fiksuistakin aiheista.

Kyse ei siis ole mielestäni varsinaisesta itsensä muuttamisesta, vaan siitä, että jos kokee itsessään olevan jonkun ongelman/ esteen vakavan suhteen löytämiselle, tekee sille jotain. Toki ympärilläsi voi olla vain idiootteja. Silloin ei auta kuin ympyröiden vaihto.

Vierailija
66/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Vaaditko mieheltä geneettistä komeutta, treenattuja lihaksia, jännyyttä ja pahan pojan elkeitä? Huomaatko lainkaan niitä yksinäisiä kiltti miehiä, jotka ovat katselleet sinua sivustalta koko elämäsi?

En todellakaan vaadi. Ihastun kyllä miehekkäisiin miehiin. Sille en voi mitään. En voi pakottaa itseäni rakastumaan henkilöön, johon en tunne vetovoimaa tai jonka kanssa ei ole kemiaa.

On kai sinullakin jokin naismaku ja sitten on ihmisiä, jotka eivät vain kolahda?

Ap

Ne Miehekkäät Miehet eivät innostu sinun vihervas-mielipiteistä. Sen takia et löydä mitään pysyvää. Jäät vaan kaadoksi.

Vierailija
67/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ootan pidempään ennen sänkyyn menemistä. Ollut nyt suhteessa 3 vuotta ja seksiä harrastettiin vasta kun tiedettiin että halutaan sitoutua. Noin 20-30 kertaa tavattiin. Ei kannata ennen kun tuntee toisen. Saattaa toki silti tulla paskaa niskaan...

Vierailija
68/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo jännisjauhajat on kyllä säälittäviä. Suurin osa naisista haluaa rakkaussuhteen eikä mitään sekopäätä elämäänsä sekoilemaan. 

Sen takia nuo jän.nikset jäävätkin aina ilman naista???

Vierailija
69/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä viestiini, että ihmiset hakeutuvat monesti sellaiseen seuraan, jonka luulevat olevan sitä mitä etsivät. Seksisuhdetta hakevat hakeutuvat niiden seuraan, jotka vaikuttavat sitä etsivät js ja useinhan tämä ensin päätellään juuri ulkonäön perusteella.

Vierailija
70/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
71/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat panna ennenkuin olet selvittänyt taustat?

Miten tämä tehdään?

Vierailija
72/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen yritys meni kaiketi bittiavaruuteen...

Luulen että "sivistynyt keskustelusi" on syy miksi miehet näkevät sinut ainoastaan pantavana. Itse arvostan älykästä keskustelua naisen kanssa yli kaiken, mutta esittämäsi keskustelun aiheet ovat sellaisia, mihin liittyy paljon kiihko ajattelua. Minä en pidä siitä että ihmiset yrittävät tuputtaa minulle väkisin omia mielipiteitään, varsinkin vajavaisilla tai virheellisillä faktoilla.

Käännetään asetelma toisinpäin. Mille sinusta tuntuisi, mikäli komea mies todistelisi älykyyttään sillä, että hän haluaisi keskustella maahanm*utosta? 

Vierailija
73/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena.... niin, saahan sitä itsestään olla mielipiteitä. Eri asia onko se muiden mielipidi sama?

Vierailija
74/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vähän tietoja jakoon?

Täällä olisi yksinäinen 43v kunnollinen mies mistä naiset eivät ikinä ole kiinnostuneita, tuntuu että olen erittäin hyvä naisen karkoitin.

Lounasruokalassakaan yksikään nainen ei tule samaan pöytään ja parhaimmillaan mennyt pöytään missä 1 tyhjä paikka naisen vieressä ja sekin alkaa pikkuhiljaa hivuttautumaan kauemmaksi.

Käyn pesulla, pesen hampaat, en polta, en haise pahalta ja töissäkin on dimexit päällä joten ei voi johtua pukeutumisesta.

Vierailija
75/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman. Kaunis nainen on kuin rikas mies. Kelpaa vaikka kenelle, mutta on vaikea nähdä, kuka on kiinnostunut oikeasti minusta eikä ulkonäöstä/rahasta. Minä löysin mieheni yli 30-vuotiaana, sitä ennen oli vain kaksi seurustelua, molemmat "miehet" luonnevikaisia. Kannatti odottaa tätä oikeaa.

Vierailija
76/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en jaksa uskoa, että vika olisi varsinaisesti ap:ssa. Nämä jutut ei vaan aina mene kauhean loogisesti. Voi olla vaikka kuinka hyvää kumppanimatskua paperilla ja kivannäköinen, mutta kukaan ei vakavassa mielessä kiinnostu. Sen sijaan esim. jotkut naiset, jotka eivät ole kovin ihmeellisiä ulkoisesti sekä ovat hankalia persoonia saavat miehet aivan sekaisin, menevät monta kertaa naimisiin ja löytävät kumppaneita helposti. Kaikenlainen epävakaus ja narsistisuus tuntuu vetävän kumppaneita puoleensa magneetin tavoin- sekä naisia että miehiä.

Ehkä ihmisiä aina kiehtoo se mikä ei ole helposti saatavilla ja jännitys. Ap voisi ehkä koettaa olla jotenkin mystisempi ja jännempi? Muuta en keksi. Oikeastihan se on pitkälti tuurista kiinni kenet sattuu tapaamaan.

Tää on niin totta! Itse olen ihan hyvän näköinen ja kurvikas nainen, suhteellisen älykäs ja omillani toimeen tuleva. Olen välillä hämmästynyt, miten hyvä seula mulla on miesten suhteen. Osaan poimia helposti ne helmet treffipalstoilta ja miehet ihastuvat minuun nopeasti. Kiltit, ihanat, fiksut miehet.

Käyn psykoterapiassa ja olen ”hankala luonne”, temperamenttinen, ailahtelevainen, neuroottinen, masennukseen taipuvainen. (Toisaalta avoin tästä ja yritän aidosti työstää näitä asioita). Hulluuteni on parhaimmillaan kumppanille spontaaniutta, voimakasta seksuaalisuutta, sekopäähuumoria. Pahimmillaan hemmetin rankkaa molemmille.

Toisaalta itse välttelen liian itsetietoisia, liian sliipattuja ja itseään korostavia tyyppejä. Tai liian ”äijiä”. Tietty arkisuus ja maanläheisyys miehessä viehättää. Siitä tosi kiltistä perusmiehesäkin saa sängyssä kuorittua esiin ihan kunnon äijän, mutta se vaatii aikaa ja yhteyttä -kuten hyvä suhde ja seksuaalisuus aina.

Vierailija
77/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä jotka iskee naisia on varattuja. Näin se menee

Naisetkin iskee miehiä jotka ovat varattuja.

Vierailija
78/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Minäpä sen kerron. Teidän naisten tulee oppia nöyryyttä.

Miehet oppivat sitä usein esim. urheilun kautta. Saavat selkäänsä jne. Naisille harvoin näin käy ja siksi usein sitä nöyryyttä ei löydy!

Sinccis

Nykyään on hankala löytää nainen jolla on jalat maassa ja tietää ettei maailma pyöri hänen ympärillä. Some on pilannut naiset.

Vierailija
79/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen, entinen kaunotar ja voin sanoa, että turhaan syytät itseäsi. Kaunis nainen vetää idiootteja puoleensa.

Mulla on käynyt niin, että mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä fiksumpaa miesseuraa on tarjolla. En enää kuulu idioottien kohderyhmään.

Henkisiltä ominaisuuksiltani en ole merkittävästi muuttunut, joten siitä asia ei ole kiinni. Tarjolla olevien miesten laatu on se, mikä on parantunut.

Oletko koskaan miettinyt, että ehkä itse muutuit ?

Sinccis

Vierailija
80/211 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Minäpä sen kerron. Teidän naisten tulee oppia nöyryyttä.

Miehet oppivat sitä usein esim. urheilun kautta. Saavat selkäänsä jne. Naisille harvoin näin käy ja siksi usein sitä nöyryyttä ei löydy!

Sinccis

Nykyään on hankala löytää nainen jolla on jalat maassa ja tietää ettei maailma pyöri hänen ympärillä. Some on pilannut naiset.

Mä seurustelen helsinkiläisen miehen kanssa, joka on ollut sinkkuna monta vuotta. Luuli olevansa itse vaan kranttu, mutta sitten kun me tavattiin niin kuulemma alkoi tajuamaan mistä kiikasti. Mies on itse hyvin maanläheinen ja sellainen mökillä viihtyvä, tekee paljon töitä eikä ole kiinnostunut mistään pelaamisesta. Ei ole sosiaalisessa mediassa paitsi Facebookissa, jota käyttää tosi epäaktiivisesti. 

Sanoi, että tosi paljon oli tapailusuhteissa ylimääräistä draamaa ja naiset yrittivät olla hirveän erikoisia. Kaikilla on joku kokkausharrastus (fine dining-fetissi), eli ruoka ei ole polttoaine vaan elämys. Ja kun ei sitten osannut arvostaa sitä naisen virittämää illallista, syntyi draama. Samoin on saanut syyllistämistä auton omistamisesta (Helsingissä ei saisi kuulemma olla autoa), ettei lajittele biojätteitä tai että tykkää matkustella myös miespuolisten kavereitten kanssa. Samoin rahankäytöstä on väitellyt, kun naisten mielestä olisi ihan ok maksaa häät velkarahalla.

Sanoi myös huomionhakuisuuden olevan yksi piirre, joka on tosi monessa naisessa. Miehen piti koko ajan huomata kaikki ja tehdä asioita, että nainen tuntee itsensä tärkeäksi. Sanoi olleensa selibaatissa kolme vuotta koska kyllästyi naisiin ja riitoihin, jotka tuntuivat syntyvän tyhjästä. 

Joten sanoisin itse näin itäsuomalaisena pienen paikkakunnan ihmisenä, että en samaistu yhtään näihin miehen kokemuksiin. Monet hänen käymänsä ihmissuhderiidat ovat aivan absurdeja ja riitaa on tullut kaikesta mahdollisesta vain siksi, että mies ei ole TAJUNNUT naisessa jotain.

Mä en mene parisuhteeseen muuttamaan toista. Lajittelen itse biojätteitä ja jos asuttais yhdessä, meillä olisi biojäteastia. Tietysti se sitten sitä käyttäisi, mutta mikä mä olen toisen kotiin menemään ja julistamaan lajittelun tärkeyttä, omapa on kotinsa. Eikä mikään asia muutu päätä aukomalla. Pitää antaa aikaa sopeutua ja huomata, että se lajittelu itseasiassa on hyvä, koska se roskapussi ei sitten valuta nestettä.

Tuntuu oikeasti pahalta joidenkin miesten puolesta, että joudutaan etsimään kumppania tämän pinnallisen somen pilaamista naisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi