Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko mennyt miehiin lopullisesti, en tiedä mitä teen

Vierailija
26.07.2019 |

Kauniina naisena olen saanut vuosien saatossa huomata, et olen ollut miehille vain kiva asia, jota voi p anna.

Itkettää. Tapasin taannoin kivan miehen harrastukseni parissa, juttelimme, ihastuin häneen ja hän osoitti kiinnostustaan minuun suoraan, flirttaili jne. No enköhän äsken facebookista huomannut, et hänellä on vaimo kotona.

Tällaiset jutut ei ole eka kerta. Olen ystävällinen, kiltti ja älykäs, jo vuosia olen toivonut että tapaisin sellaisen miehen, joka arvostaisi ja kunnioittaisi minua. En ole mikään b imbo, en todellakaan, aivan normaali ihminen.

En keksi enää mitään syytä tälle kuin ulkonäköni. Sen perusteella minusta saa ehkä kuvan, että mua ei tarvii kunnioittaa, oon ollut kiva edustuskappale ja fe tissien täyttymys ja sit mut on voinut vaan heittää mäkeen.

Kuulostaa teistä varmasti turhalta valitukselta, itsesääliltä tms. En vaan jaksa tätä enää. En oikeasti jaksa.

Kiitos kun jaksoit lukea.

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne avautuminen auttoi, kiitos kommenteistanne. Sain ajattelemisen aihetta.

Ap

Meinasin jo ruveta kirjoittamaan pidempää tarinaa omasta samanlaisesta kokemuksestani, mutta sitten nimimerkki paljasti ikävästi kaiken: pelkkä fantasiatarina.

Taas.

Vierailija
22/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuoikeutettujen naisten "ongelmia". Voitaisipa vaihtaa rooleja vaikka muutamaksi kuukaudeksi. Ekan viikon ehkä nauttisit , että kukaan ei noteeraa sinua, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Vaaditko mieheltä geneettistä komeutta, treenattuja lihaksia, jännyyttä ja pahan pojan elkeitä? Huomaatko lainkaan niitä yksinäisiä kiltti miehiä, jotka ovat katselleet sinua sivustalta koko elämäsi?

Tää. Oletko huomannut sitä miestä joka katsoo ujosti sinua talon kulmalta samalla kun taluttaa kissaa valjaissa? Oletko koskaan kiinnostunut sellaisesta hiljaisemmasta vähän mystisestä miehestä joka kulkee omia teitä vai kostutko aina vain niistä miehistä jotka liikkuvat crewnsa kanssa isossa älämölölaumassa?

Vierailija
24/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika huolestuttavaa ajatella itseään vain kauniina naisena eikä minään muuna. Ihmekös tuo jos vedät puoleesi miehiä, jotka ovat ulkonäkösi perään. Ehkä kannattaisi muuttaa omaa minäkuvaa yksiulotteisesta monipuolisemmaksi? Alkaisit vetää puoleesi moniulotteisia miehiä.

Vierailija
25/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yltäpäältä tatuoitujen kivitalossa istuneiden sijaan kokeilisit sitä ihan tavallista mikkoa joka kävi koulun ja nyt tekee leppoisaa toimistotyötä, asuu rivitalossa ja ajaa harmaalla tojotalla (1.3l)?

Tai miksi et antaisi mahdollisuutta yksinäiselle kiltti miehelle joka tarvitsee rakkautta kaikista eniten?

Vaaditko mieheltä geneettistä komeutta, treenattuja lihaksia, jännyyttä ja pahan pojan elkeitä? Huomaatko lainkaan niitä yksinäisiä kiltti miehiä, jotka ovat katselleet sinua sivustalta koko elämäsi?

En todellakaan vaadi. Ihastun kyllä miehekkäisiin miehiin. Sille en voi mitään. En voi pakottaa itseäni rakastumaan henkilöön, johon en tunne vetovoimaa tai jonka kanssa ei ole kemiaa.

On kai sinullakin jokin naismaku ja sitten on ihmisiä, jotka eivät vain kolahda?

Ap

Vierailija
26/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Oletko huomannut sitä miestä joka katsoo ujosti sinua talon kulmalta samalla kun taluttaa kissaa valjaissa? Oletko koskaan kiinnostunut sellaisesta hiljaisemmasta vähän mystisestä miehestä joka kulkee omia teitä vai kostutko aina vain niistä miehistä jotka liikkuvat crewnsa kanssa isossa älämölölaumassa?

Tämäkin voitaisiin selittää biologialla ja vetovoiman laieilla. Miksi miehet yleisesti kiinnostuvat naisellisista naisista ja naiset sitten vastakappaleista? Tuon kommentin on pakko olla vitsi. Kiinnostuisitko itse bodaaja tarjasta, joka omaa miehekkäitä tapoja, käyttäytyy miesmäisesti mutta on nainen?

Epäilen.

Vierailija
27/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, entinen kaunotar ja voin sanoa, että turhaan syytät itseäsi. Kaunis nainen vetää idiootteja puoleensa.

Mulla on käynyt niin, että mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä fiksumpaa miesseuraa on tarjolla. En enää kuulu idioottien kohderyhmään.

Henkisiltä ominaisuuksiltani en ole merkittävästi muuttunut, joten siitä asia ei ole kiinni. Tarjolla olevien miesten laatu on se, mikä on parantunut.

Vierailija
28/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin voitaisiin selittää biologialla ja vetovoiman laieilla. Miksi miehet yleisesti kiinnostuvat naisellisista naisista ja naiset sitten vastakappaleista? Tuon kommentin on pakko olla vitsi. Kiinnostuisitko itse bodaaja tarjasta, joka omaa miehekkäitä tapoja, käyttäytyy miesmäisesti mutta on nainen?

Epäilen.

Olen eri, mutta kommentti tuskin oli vitsi. Naiset mielellään juoksee miekkaan ja satuttaa itsensä, mutta en ymmärrä miksi. Samaan aikaa ne hyvät miehet jää huomiotta.

Vierailija
29/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sanominen nyt ei ehkä auta mitään, mutta ehkä sinulla on ollut vain huono tuuri, etkä ole sattunut tutustumaan keneenkään sinulle sopivaan niin, että olisitte päätyneet suhteeseen. Niinhän käy aika monillekin. Minkä ikäinen muuten olet, sekin vaikuttaa siihen, onko vielä ehtinyt löytää kumppania.

Tunnetko kuitenkin joitakin fiksuja miehiä, vaikka kavereita, tuttujen miehiä, sukulaisia? Eivät kaikki miehet onneksi ole samanlaisia, vaan voit kyllä löytää itsekin sopivan kumppanin vielä joskus.

Vierailija
30/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen, entinen kaunotar ja voin sanoa, että turhaan syytät itseäsi. Kaunis nainen vetää idiootteja puoleensa.

Mulla on käynyt niin, että mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä fiksumpaa miesseuraa on tarjolla. En enää kuulu idioottien kohderyhmään.

Henkisiltä ominaisuuksiltani en ole merkittävästi muuttunut, joten siitä asia ei ole kiinni. Tarjolla olevien miesten laatu on se, mikä on parantunut.

Oot varmasti vieläkin kaunotar. Kiitos sun kommentista. ❤️

Ap

Vierailija
31/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että liian monet miehet ajattelevat m*lkullaan ja viis veisaavat naisten tunteista. Mutta kyllä niitä helmiäkin löytyy, älä luovuta!

Vierailija
32/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse kiinnostu vain huonoista miehistä.

Tuo että kiinnostut "miehekkäistä" on koodisana niille huonosti kohteleville jännämiehille.

Vierailija
33/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen.

Unohdit ap laittaa tähän viestiin Ap merkin.

Vierailija
34/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse antaisi mahdollisuutta ylipainoiselle yh-äidille, joka on lämmin ihminen mutta ulkonäkö on kuormittunut raskaista vuosista?

Ymmärrätkö? Ei ihminen voi vain lähteä parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon ei tunne vetovoimaa.

Ap

Tätä pohdin varmaan elämäni loppuun saakka, mutta en vain ymmärrä miksi naiset AINA ihastuvat vain niihin pahoihin poikiin. Mutta eniveis, ei se naisten vika ole, pohdinpahan vain.

Vierailija
35/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että sanon tämän, mutta et varmaan ole kovin ihmeellinen sängyssä jos sen jälkeen homma lopahtaa.

Vierailija
36/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tällein tavisnaisena myöskin kelpaa vain hetken panoksi. Mutta pahimmillaan miesten törkeä käytös alkaa jo kesken ensimmäisten treffien, esim kerran mies alkoi kehua että tapaili ennen mallia. Ok... Monet tuijottavat päästä varpaisiin, kyyläävät rintoja jne kuin koko ajan tehdäkseen analyysiä mille mahdankaan näyttää alasti. Joo ei tule toisia treffejä. Ja joskus olen karannut jo hyvin nopeasti treffien alettua kun miehen törkeys tulee ilmi vaikka yritän näin lähtökohtaisesti olla jokaiselle kohtelias. 

Hyviä miehiä on todella vähän. Suurin osa deittipalveluissa varattuja etsimässä salaseuraa. 

Vierailija
37/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse antaisi mahdollisuutta ylipainoiselle yh-äidille, joka on lämmin ihminen mutta ulkonäkö on kuormittunut raskaista vuosista?

Ymmärrätkö? Ei ihminen voi vain lähteä parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon ei tunne vetovoimaa.

Ap

Tätä pohdin varmaan elämäni loppuun saakka, mutta en vain ymmärrä miksi naiset AINA ihastuvat vain niihin pahoihin poikiin. Mutta eniveis, ei se naisten vika ole, pohdinpahan vain.

Samaa miettinyt. Aina pitäisi saada se jännämíes "kun siinä nyt vain on sitä jotain".

Ja samaan aikaan kiltille ja kunnolliselle sanotaan että "olet mukava mutta en vain tunne itsessäni sitä jotain"

Naiset itse valitsevat vääriä miehiä joten en ymmärrä mitä valittavat että "usko mennyt", omaan miesmakuunko?

Vierailija
38/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tällein tavisnaisena myöskin kelpaa vain hetken panoksi. Mutta pahimmillaan miesten törkeä käytös alkaa jo kesken ensimmäisten treffien, esim kerran mies alkoi kehua että tapaili ennen mallia. Ok... Monet tuijottavat päästä varpaisiin, kyyläävät rintoja jne kuin koko ajan tehdäkseen analyysiä mille mahdankaan näyttää alasti. Joo ei tule toisia treffejä. Ja joskus olen karannut jo hyvin nopeasti treffien alettua kun miehen törkeys tulee ilmi vaikka yritän näin lähtökohtaisesti olla jokaiselle kohtelias. 

Hyviä miehiä on todella vähän. Suurin osa deittipalveluissa varattuja etsimässä salaseuraa. 

Edelleenkin.. sinä itse kelpuutat treffeille vain nuo pahimmat panomiehet.

Vierailija
39/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Because im worth it yolo i luv cum.

Vierailija
40/211 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähtenyt treffeille lähes jokaisen kanssa joka vaan on pyytänyt (poislukien pervot, vonkaajat, epätasapainoisilta vaikuttavat jne). Joten ei ole tuollaisesta kyse. Vaan olen antanut hyvin monelaisille miehille mahdollisuuden tutustua. Tästä miehet palkitsevat kohtelemalla kuin paskaa. 

T: tavisnainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi