Rahaa 40€ käytettävissä juhlatarjoiluun
Kommentit (99)
Minkälaiset juhlat? Kahvi, ruoka, salaattibaari?
Raikkaita voileipiä ja makaroonien keitinvettä?
Juhlat ovat sunnuntaina. Rippijuhla. Voisitteko auttaa miettimään? Nyt en osannut ollenkaan budjetoida ja tuon verran maksimissaan on laittaa tarjoiluihin. Mietin pakastekarjalanpiirakoita munavoilla, jokin salaatti, kakku ja kuivakakku.
Vierailija kirjoitti:
Juhlat ovat sunnuntaina. Rippijuhla. Voisitteko auttaa miettimään? Nyt en osannut ollenkaan budjetoida ja tuon verran maksimissaan on laittaa tarjoiluihin. Mietin pakastekarjalanpiirakoita munavoilla, jokin salaatti, kakku ja kuivakakku.
Oikein hyvät.
Mukavia juhlia ja onnea 🤗
Eikös joistakin pikku k-kaupoista ainakin saa ostettua ruokaa ns. velaksi? Tarkoitan siis kauppatiliä.
Pakasteesta Pirkka tai frödinge prinsessa kakku 5e kpl. Useampi noita.
Paistovalmiina karjalanpiirakat + munavoi
Itse tehty pulla
Mokkapalat tai marjapiiras, jos esim. poimit itse mustikoita
Itse tehty täytekakku
Kahvi, tee, mehu
Tee itse sipsejä. Ohuita siivuja perunasta ja paista oliiviöljyssä. Keitä kananmunia.
Laske kännykän laskimella (tai päässä) tuotteiden hinnat ennen kuin menet kassalle. Tee tarkka suunnitelma etukäteen, koska rahaa on vain 40 euroa käytettävissä.
Diakonin kautta saa 50 euron ruokasetelin, mutta en tiedä, saako sitä viikonloppuna enää.
Itsetehtynä karjalanpiirakat ovat vielä paljon halvemmat.
Vierailija kirjoitti:
Laske kännykän laskimella (tai päässä) tuotteiden hinnat ennen kuin menet kassalle. Tee tarkka suunnitelma etukäteen, koska rahaa on vain 40 euroa käytettävissä.
Netissä on S-ryhmän Foodie ja K-ketjun verkkokauppoja joilla saa yleensä hinnat laskettua etukäteen sentilleen.
Ehkä mä selviän tästä. Tokikaan nyt limukkaa ei ole mahdollista tarjota. Paljonkohan maksaa itse tehty kakku edullisimmillaan? Löytyy jo kuiva-aineet, munat ja kerma.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ollut 15 vuotta aikaa valmistautua moiseen ja nyt rippijuhlat tulevat yllättävänä menoeränä...?
.
Eikös niillä siellä kirkossa ole viini- ja leipäbuffa, eikä sitä pastoria ja seurakuntasisaria ole pakko päästää kotiinsa.
Säästänköhän todella jos itse tekisin karjalanpiirakat? Pakasteenahan 14 kpl on noin 2€
Mikä juhla?