Miten osoitat mieltäsi kassajonossa edelliselle asiakkaalle joka ei laita kapulaa omien ostostensa perää?
Itse laitan omat ostokseni hihnalle ja odotan, että kassa on laskuttanut myös minun ostokseni hänen laskuunsa ja sen jälkeen kiitän kohteliaasti ja katoan paikalta.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Missään ei sanota että kapulan laitto on edellä olevan vastuulla. Laitan sen itse enkä ala "kostamaan" edellä olevalle koska ei noudattanut jotain kuvitteellisia sääntöjä.
Ei sanota, mutta onko sitten mukavaa alkaa kassan kanssa selvittää, mikä oli kenenkin? Ihan oman mukavuuden takia kannattaisi laittaa se kapula nimenomaan omien ostosten perään.
Taon rintakehääni, päästelen matalia kurkku-urahduksia ja teen valehyökkäyksiä.
Sitten laitan kapulan hihnalle.
M
Vierailija kirjoitti:
Missään ei sanota että kapulan laitto on edellä olevan vastuulla. Laitan sen itse enkä ala "kostamaan" edellä olevalle koska ei noudattanut jotain kuvitteellisia sääntöjä.
No jos edellä oleva haluaa maksaa minunkin ostokseni, niin olkoon hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätän pienen välin ja ladon ostokseni hihnalle. Sumplikoon edellinen sitten kassan kanssa, missä ostoksensa loppuivat.
Näin. Kun muutaman kerran joutuu sumplimaan, eiköhän ala se kapulan laitto muistua?
Aatelkaas nuaret, et ennen vanhaan ei ollut näitä kapuloita olemassakaan. Koskahan niitä alkoi ilmestyä? 80 tai 90-luvulla? Muistaako kukaan?
Ylimääräisestä kapulan laittamisesta voi saada jopa liikuntaa käsivarteen, meidän kaikkien pitää tätä välttää jotta käsi pääsee palautumaan kaljan/siiderin kumoamisen välissä.
Miten helvetissä tästä asiasta saadaan tällainen vääntö? Laittaa sen kapulan kumpi tahansa, ihan vgtun sama!
Laitan KAIKKI kapulat siihen väliin samalla kun kiroilen juuri sen verran vaimeasti ettei siitä ihan saa selvää. Lopun aikaa katselen tiukasti maahan itsekseni jupisten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole pokkaa antaa toisen maksaa ostoksiani, mutta olen kyllä sanonut ”Niin sähän maksat nääki”. Kerran myyjä kysyi ”tuleeko nää samasta?” ja edellä oleva vastasi ”häh?!”, johon minä tokaisin hymyillen, että ”ilmeisesti”. Yhtäkkiä siihen ilmestyi se kapula. :D
Jos joku sanoisi minulle kuten sinä niin kysyisin että miksi sinä et laittanut sitä kapulaa? Mitä vastaisit?
Vierailija kirjoitti:
M
Pitääpä ottaa käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä tästä asiasta saadaan tällainen vääntö? Laittaa sen kapulan kumpi tahansa, ihan vgtun sama!
Kaikki normaalit tekeekin juuri niin. Sitten on erikseen nämä kapulaänkyrät.
Työnnän ostokseni kiinni edelläolevan ostoksiin ja nautin kun hän pian hätääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole pokkaa antaa toisen maksaa ostoksiani, mutta olen kyllä sanonut ”Niin sähän maksat nääki”. Kerran myyjä kysyi ”tuleeko nää samasta?” ja edellä oleva vastasi ”häh?!”, johon minä tokaisin hymyillen, että ”ilmeisesti”. Yhtäkkiä siihen ilmestyi se kapula. :D
Jos joku sanoisi minulle kuten sinä niin kysyisin että miksi sinä et laittanut sitä kapulaa? Mitä vastaisit?
En ylettynyt siihen. Kapulat olivat sinun kohdallasi. Jos et halua maksaa ostoksiani, mikset laita itse kapulaa väliin?
Ihmisiä on erilaisia. Toiset unohtaa useammin laittaa sen kapulan väliin. Ihmeelinen rankaisu- ja kyykytyskulttuuri yhdestä kapulasta.
Olisi tosi omituista jos kaikki muistaisi sen kapulan laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Pitääpä ottaa käyttöön
Varo kuitenkin yllätyksiä. Teko saa joskus aikaan atavistista käyttäytymistä lähellä olevissa naaraissa. Moni osoittanut punastuneena alistumisen merkkejä. Kerran eräs kassaneiti heittäytyi kontilleen ja paljasti takamuksensa. Nolo hetki.
M
Mulle on käynyt pari kertaa niin että kun olen ollut lappaamassa ostoskärrystä hihnalle kamaa ja sitä on vaikka kuinka paljon vielä kärryssä jäljellä, niin perässä tulija on ruvennut nostelemaan omia ostoksiaan jo hihnalle. Sellainen ottaa kyllä päähän. Ei niinkään se, että joku ei ajatuksissaan tai laiskuuksissaan jaksa laittaa kapulaa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ylettynyt siihen. Kapulat olivat sinun kohdallasi. Jos et halua maksaa ostoksiani, mikset laita itse kapulaa väliin?
"Jos mä maksan sun loispummin ostokset niin ne on sitten minun ostoksiani."
Heittäydyn maahan huutamaan ja potkiskelen jaloillani.