Minun käy jotenkin sääliksi tuota Sofiaa
Tyttörukka mahtaa olla allapäin sellissä. En usko että on kivaa joutua olemaan kiven sisässä, varsinkaan jos ei tiennyt rahoista mitään.
Kommentit (152)
en kyllä sääli. Tissit ja huulet törröllään painellaan tonnien käsveskat maailmalla,jaellaan kuvia kuin osuuskaupan onnenlehtisiä,sitten kun jäädään kiinni, niin ollaan saatu julkisuudesta tarpeekseen!
Mitä kohtaa en ymmärtänyt?
Joillekin ne merkkilaukut on vain niin tärkeitä.
Mä mietin sitä Instagramin poistamista. Eikä se ollut vangitsemisen jälkeen? Ei tutkintavankeudesta nimittäin Instagramiin päästä, joten on ollut tunnukset jollain muullakin ja Sofia pyytänyt poistamaan, jos ei itse pysty. Ei siis ihan tietämättömältä vaikuta.
Niko. N on ihmetellyt vuosia sitten seiskassa, kun joku miesporukka kävi vihaisena Sofian kimppuun. Niko oli myös ollut käsirysyssä ja saanut mustansilmän. Ei tiennyt, mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ne merkkilaukut on vain niin tärkeitä.
Jos se sais sinne selliin ne laukkunsa. 🤔
Mitähän Sohvin lapsuudessa on mennyt pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Sofia uskoi ja luotti.
Olisi kuitenkin ollut parempi opiskella joku ammatti.
Höpö höpö. Hänen elämänsä on ollut niin tyhjää, että on paikannut sitä tyhjyyttä tavaralla, vaatteilla ja ehkä aineilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sääliä huumekauppiaita? Myyvät lapsillemme huumeita.
Ihminen voi tuntea useita tunnetiloja samanaikaisesti.
Vaikka tuomitsen jyrkästi ihan kaiken huumeisiin liittyvän tupakasta lähtien, minua silti jotenkin säälittää Sofia ihmisenä sen takia, että uran ollessa nousujohteinen ja elämän vaikuttaessa hänelle juuri sopivalta, eli pääsi rypemään luksukseen, meni ahneuttaan mokaamaan, rämähti sieltä alas, ja kukaties onkin jopa syytön tai tahattomasti syyllinen? Emmehän me sitä vielä tiedä. Voi vielä paljastua mitä vaan.
En minä pidä hänen toiminnoistaan, en töröhuulistaan tai tekotisseistään, posettamisestaan, ilmeistään tai ylimielisestä olemuksestaan, siis yleensä mistään hänessä, mutta silti voin ajatella, että voi tyttörukka. Ja ei, en ole kateellinen.
Vähän sama kuin Matti Nykäsen kanssa. Väkivaltaa, alkoholia, pahoja tekoja, ei ei!!! Mutta silti säälittää, kun toinen puoli on maailmanmestaruutta, olympiakultaa, kimallusta, loistoa, mainetta ja mammonaa. Säälittää, että piti mennä noin. Sääli ei ole puolustelua tai hyväksyntää, vaan ihan puhdasta sääliä, eli harmitusta miksi toimi noin.
Sama tuo Rosanna kulju. Hän loukkaantuu viheltelystä, mutta sitä vartenhan hän on. Nainen tekotisseineen, jota kukaan ei arvosta. Siihen hän on pyrkinyt yhteiseksi omaisuudeksi.
Onko tämä ihminen se joka laittoi nettiin jonkun miehen kuvan salilta ja haukkui tämän vaatteita? Mikäli on sama niin en voi sääliä. Vaikuttaa kiusaajalta. Kiusaajia en osaa sääliä.
Mua ei säälitä tippaakaan! *ituttaa veronmaksajana maksaa näiden pikku hedonisti nilkkien rikostutkinnasta, vankeudesta, oikeudenkäynneistä ym. aiheutuvat kulut. Ei muuten puhuta ihan pikkusummista. Tämä kaikki siksi, että pullamössövajakit halusivat elää leveämmin kun mihin isän rahoilla on varaa. Kun mikään ei riitä...
Ja suhde kuulemma jatkuu...Kertoo ihan kaiken Sofian suhtautumisesta rikollisuuteen.
töröhuulitohina kirjoitti:
en kyllä sääli. Tissit ja huulet törröllään painellaan tonnien käsveskat maailmalla,jaellaan kuvia kuin osuuskaupan onnenlehtisiä,sitten kun jäädään kiinni, niin ollaan saatu julkisuudesta tarpeekseen!
Mitä kohtaa en ymmärtänyt?
Mutta onhan Sofi Kaunis.
Sinccis
Minne se muuten menee, kun vapautuu? Espanjaan? - Millä rahalla? Maman luo Ylivieskaan? Ehkä Niko I jeesaa...
Itse ottaisin paljon mielummin Sofian, kuin jonkun naisen AV:lta.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Minne se muuten menee, kun vapautuu? Espanjaan? - Millä rahalla? Maman luo Ylivieskaan? Ehkä Niko I jeesaa...
Sofi tienas 100 000 viime vuonna. Paljonko sinä tienasit ?
Sinccis
Sitä saa mitä tilaa. Ehti kuitenkin hyvän ajan nauttia luksuselämästä, jota moni meistä ei pääse koskaan kokemaan, koska rehelliset tulot eivät vain riitä sellaiseen. Ehkä hänenkin olisi pitänyt vain meidän muiden tavoin tyytyä siihen, mitä hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin paljon mielummin Sofian, kuin jonkun naisen AV:lta.
Sinccis
Sinä taidat ottaa sen, minkä saat. 😀
Emotion ja Influencer...
Vttu tätä nykyaikaa.