Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia naiset olette kun on ovulaatio?

Vierailija
25.07.2019 |

Itse olen valtavan himokas ja flirttailen ehkä enemmän jne.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja edelliseen vielä lisäys, eli olen tosi energinen ja itsevarma n. viikon verran ennen ovista.

Vierailija
42/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelen ja kuuma tulee helpommin. Alamahassa tuntuu vihlontaa ja alapää kosteana kokoajan. Samaan aikaan hyvä ja huono olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit tuhoavat kiiman. Normaalisti ovulaatio tarkoittaa, että naista panettaa aivan hulluna. Ellei parisuhde sitä latista.

Kokemukseni mukaan tuossa on perää. Mutta sehän vain parantaa ehkäisytehoa sitten.

Vierailija
45/75 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
46/75 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit tuhoavat kiiman. Normaalisti ovulaatio tarkoittaa, että naista panettaa aivan hulluna. Ellei parisuhde sitä latista.

Kokemukseni mukaan tuossa on perää. Mutta sehän vain parantaa ehkäisytehoa sitten.

E-pillerit pitäisi kieltää: jäämät pilaa nuorten miesten testotasot

Vierailija
47/75 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kipeempi kuin menkkojen aikaan. EI paneta. Ihan järkyttävä olo, joka helpottaa lopulta vasta sotten sit ku menkat alkaa.

Vierailija
48/75 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin syödä 6 vuotta e-pillereitä. 2 vuotta sitten lopetin, ja olihan huimaa vasta puoli vuotta sitten todeta hormonitoiminnan palattua jotakuinki normaaliksi, että hitto vie, panettaa! Siis varsinkin ovulaation aikaan. Älkää naiset tumpatko hormoneja itseenne ellei ole todellinen tarve. Itselllä oli perinnöllisen sairauden takia, mutta nyt vasta opettelen elämään näiden uusien halujen kanssa. Ihan hullua :D

Miten reagoit jos mies antaakin pakit oviksen aikaan kun itseäsi panettaa hulluna? Pystytkö ottamaan aikuismaisen tyynesti ja todeta vaan, että joku toinen kerta sitten?

Vierailija
49/75 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainenhan mä olen.

Vierailija
50/75 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan ei ole hormoniensa vietävänä. Vai miten se oli?

Vierailija
51/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan ei ole hormoniensa vietävänä. Vai miten se oli?

Se vaan johtuu siitä, että naisen hormonit ovat niin voimakkaita, ettei niille voi mitään.

Miehet taas ovat niin heikkoja, että antavat testosteronin viedä ;)

Vierailija
52/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ja mieli on tasaisempi/pehmeämpi. Joissakin muissa kierron vaiheissa olen taipuvaisempi äksyilyyn.

Vierailija
53/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin hormonaalisen ehkäisyn jotain kuukausia sitten. Olin käyttänyt sitä vuosia, lähes vuosikymmeniä.

Ja nyt, ovulaatiot. Apua! :D Ei kipuja tai mitään mutta panetus on järkyttävä. En oikeasti pysty keskittymään mihinkään kun paneminen vaan on mielessä. Mies meinaa pihdata niin siitä on harvoin apua asiaan, omin käsin saa hetkeksi ajatukset pois seksistä.

Ehkä pahinta on se että viimeiset muutaman ovulaation olen haaveillut seksistä miehen kaverin kanssa 24/7. Ilman ovulaatiota kyseinen kaveri ei herätä mussa mitään mielenkiintoa. Kamalaa. :D

Vierailija
54/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä huomaa eroa juurikaan.

Mulla menee niin, että joissain kierroissa ero on suurempi ja toisinaan ei ole juurikaan eroa "normaaliin" olotilaan. Sivumennen sanoen, mikä sitten on se normaali olotila, kun heti ovulaation jälkeen iskee PMS-oireet ja silloin koko elämä on perseestä (no näidenkin oireiden voimakkuus vaihtelee eri kierroissa), sitten taas pari päivää ennen menkkoja panettaa (nykyisin usein jopa enemmän kuin ovulaation aikaan), jne.

Mutta otsikon kysymykseen: panettaa!!! Ja koen olevani tuohon aikaan parhaimmillani, tunnen itseni kauneimmaksi, aikaansaavimmaksi, elämä ahdistaa vähiten... parasta aikaa kuukaudesta noin keskimäärin!

Vierailija
55/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti mennä runkkumatskua jakamaan es-jonnelle, 12 vee.

Vierailija
56/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Huomaa että on ovullation aika meikäläisellä kun tuon lauseen lukeminen jo kiihotti niin että meni märäksi heti.

Jatkuuko tämä, pitääkö hakea popparit?

Näin se biologia meitä vie, sekä miehiä että naisia. :)

Täälläkin ovuloiva nainen linjoilla ja kyllä, seksi to-del-la-kin kiinnostaa...

Vierailija
57/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan ihailevani miehiä ja kaikkea miehistä heissä... Kadulla katselen miesten hauiksia ja selkälihaksia. Seksi pyörii paljon mielessä. Fyysisesti alkaa pakottaa alapäätä, on todella painostava tunne. Pakko saada patukkaa, mikään muu ei lievitä tilannetta. Onneksi olen naimisissa ja mies on innoissaan ovulaatiopäivinä...  

Lucky you!

t. totaali-yh, ei patukkaa tarjolla (koska olen käytännössä aina joko töissä tai lasten kanssa ja muuhun ei ole mahdollisuutta)

Vierailija
58/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näistä mieleen se juttu pari päivää sitten kun hieholehmä lähti possun kanssa kyliltä sonnia etsimään :D ovulaatio tais olla. Mutta tosiaan, hirveä panetus. Tekee mieli flirtata vaikka lähellä ois joku puolituttu mies. Pää on täynnä seksikuvitelmia. No, sitten se menee ohi.

Vierailija
59/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on niin kehonsa vanki. Aina ihan kuin huumattuna. Jos ei ole ovulaatiota niin sitten on kamalat pms oireet, jolloin kaikki maailman asiat ärsyttää ja mikään ei ole hyvin.

Vierailija
60/75 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hormonikierukka ja panettaa päivittäin. Että ei ne hormonit mitään tuhoa aiheuta, mä luulen itse asiassa että te luulette

A) kun ovuloi, niin on pakko tuntea panetusta, koska kaikki sanoo, että silloin on se tunne

B) te pystytte hyvillä mielin kieltäytymään seksistä, koska juuri nyt en ovuloi eikä paneta