Millaisia naiset olette kun on ovulaatio?
Itse olen valtavan himokas ja flirttailen ehkä enemmän jne.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit tuhoavat kiiman. Normaalisti ovulaatio tarkoittaa, että naista panettaa aivan hulluna. Ellei parisuhde sitä latista.
Niin tuhoavat ja lisäksi sotkevat vielä parinvalinnankin. Ja niiden jäämät tietysti ovat haitaksi luonnolle. Mutta on se niin ihanan vaivaton ehkäisykeino.
Huomaan ihailevani miehiä ja kaikkea miehistä heissä... Kadulla katselen miesten hauiksia ja selkälihaksia. Seksi pyörii paljon mielessä. Fyysisesti alkaa pakottaa alapäätä, on todella painostava tunne. Pakko saada patukkaa, mikään muu ei lievitä tilannetta. Onneksi olen naimisissa ja mies on innoissaan ovulaatiopäivinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin mennään yökerhoon vähissä vaatteissa ja skannataan itselle illan Chad.
Ratsastetaan Chadia kuin Chadia.
Ikävä fakta, tai punapilleri kaikille miehille. Sillä parisuhteessakin moni nainen tekee tätä. "Tyttöjen ilta".
Näet yökerhon heti aivan eri valossa, kun ymmärrät että suurin osa naisista siellä on ovulaatio-tilassa ja kaikki "taistelevat" illan alfa-miehestä.
Moni sinkkunainen menee yökerhoon keskimäärin kerran kuukaudessa ja yllättäen se on juuri ovulaation aikana. Monella läheisellä ystävällä kierto myös on synkassa, ja ystävillä voi olla molemmilla täten ovulaatio ja myös menkat samanaikaisesti.
Samanpituisessakin kierrossa ovulaatio voi osua eri päiville eri naisilla. Sehän ei suinkaan aina ole puolessavälissä kiertoa.
Minulla ei varmaan muuten ole. Siis puolessa välissä ovulaatio. Olen ollut kolme kertaa raskaana, kierto 30-31 päivää ja edellisistä kuukautisista laskettua aikaa on siirretty aina viikko eteenpäin ultrassa. Eli onko mulla ovis sitten n. kp 21?
Mutta kysymykseen vastauksena. Ei valtavaa eroa muuhun vaiheeseen kiertoa, jos en ole raskaana tai imetä niin olen "himokas" tasapaksusti. Raskaana tuplaten ja imettäessä vähän kiikun kaakun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli seksiä koko ajan sellaisten hyvin lihaksikkaiden, tatuoitujen ja kaljujen miesten kanssa eli ns alffalookki miesten kanssa. Tekee siis muulloinkin kuin ovulaation aikaan mieli tuollaisia miehiä, mutta silloin oikein heitän itseni heille tarjolle kuin lihapalan.
Kuulostaa enemmän wt-lookilta kuin miltään "alfalta".
Nuo ne kuitenkin panee. Ei hoikka ristiverinen mies herätä samalla tavalla vaistoja ovulaation aikana. Silloin nimenomaan vastakohta viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit tuhoavat kiiman. Normaalisti ovulaatio tarkoittaa, että naista panettaa aivan hulluna. Ellei parisuhde sitä latista.
Niin tuhoavat ja lisäksi sotkevat vielä parinvalinnankin. Ja niiden jäämät tietysti ovat haitaksi luonnolle. Mutta on se niin ihanan vaivaton ehkäisykeino.
Tuhoavat muuten nuorten miesten hormonitasotkin. katsokaa nuoria miehiä. Kaikki naismaisen hoikkia ja lihas ei kasva. Tämä ei ole pelleilyn paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli seksiä koko ajan sellaisten hyvin lihaksikkaiden, tatuoitujen ja kaljujen miesten kanssa eli ns alffalookki miesten kanssa. Tekee siis muulloinkin kuin ovulaation aikaan mieli tuollaisia miehiä, mutta silloin oikein heitän itseni heille tarjolle kuin lihapalan.
> tatuoitu ja kalju
> alfalook
Valitse toinen.
Panettaa ja kuolaan kaikkia vähänkään viehättäviä miehiä (öhm ja naisiakin). Töissä jos joku istuu liian lähellä niin tekee mieli kosketella tai painautua kiinni eli kaipaan kosketusta ja on vaikea pitää näppejä kurissa :D Koskettelen myös naispuolisia ystäviäni enemmän silloin. Normaalisti en ole kiinnostunut muista miehistä kuin omastani, mutta oviksen aikaan alkaa kaikki kiinnostamaan ja huomaan, että elokuvia katsellessa ihailen näyttelijöitä joita en ole aiemmin pitänyt komeana. Kerran oltiin mieheni kanssa elokuvissa juuri ovulaationi aikaan ja siinä oli paidaton kohtaus, en meinannut pysyä penkillä :)
Mulla on tänään ja kieltämättä heti mielessä että pitäisi päästä radalle :D JA kyllä miestä tekisi kovasti mieli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhoavat muuten nuorten miesten hormonitasotkin. katsokaa nuoria miehiä. Kaikki naismaisen hoikkia ja lihas ei kasva. Tämä ei ole pelleilyn paikka.
Sanoisin, että ennemmin tuo hormonihäiriö näkyy miehissä sellaisena naistyyppisenä, eli päärynälihavuutena. Varsinkin Etelä-Euroopassa lihavien nuorten miesten joukosta moni on juuri tuolla tavalla lihava.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa ja kuolaan kaikkia vähänkään viehättäviä miehiä (öhm ja naisiakin). Töissä jos joku istuu liian lähellä niin tekee mieli kosketella tai painautua kiinni eli kaipaan kosketusta ja on vaikea pitää näppejä kurissa :D Koskettelen myös naispuolisia ystäviäni enemmän silloin. Normaalisti en ole kiinnostunut muista miehistä kuin omastani, mutta oviksen aikaan alkaa kaikki kiinnostamaan ja huomaan, että elokuvia katsellessa ihailen näyttelijöitä joita en ole aiemmin pitänyt komeana. Kerran oltiin mieheni kanssa elokuvissa juuri ovulaationi aikaan ja siinä oli paidaton kohtaus, en meinannut pysyä penkillä :)
Tämä teksti kiihotti minua, taitaa olla ovulaatio. Menen miestäni hipelöimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä teksti kiihotti minua, taitaa olla ovulaatio. Menen miestäni hipelöimään.
Hehheh, ihanaa kuulla että joku innostui ;) Onneksi itsellä on juuri pahin hormonihöyry mennyt ohi, koska ollaan menossa huomenna rannalle yhden tosi seksikkään pariskunnan kanssa ja mun pitäisi kai pystyä hillitsemään itseni siellä..
Ehdin syödä 6 vuotta e-pillereitä. 2 vuotta sitten lopetin, ja olihan huimaa vasta puoli vuotta sitten todeta hormonitoiminnan palattua jotakuinki normaaliksi, että hitto vie, panettaa! Siis varsinkin ovulaation aikaan. Älkää naiset tumpatko hormoneja itseenne ellei ole todellinen tarve. Itselllä oli perinnöllisen sairauden takia, mutta nyt vasta opettelen elämään näiden uusien halujen kanssa. Ihan hullua :D
Alasajaa viiltää ja vihloo niin kipeästi, että on vaikea kävellä suorassa. Muutenkin kipeä olo vartalossa. Ei tuo minulle ainakaan mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Alasajaa viiltää ja vihloo niin kipeästi, että on vaikea kävellä suorassa. Muutenkin kipeä olo vartalossa. Ei tuo minulle ainakaan mitään positiivista.
*alavatsaa
Panettaa ihan koko ajan, yleensä Koitan aina kaikki matkat miehen kanssa ajoittaa tälle kohdalle. Eli pannaan päivät pitkät, välillä rajusti ja välillä nopeasti, välillä pitkän kaavan mukaan.
Joskus vaan nostan hameen helmaa ja mies alkaa lykkiä.
Olen vihainen ja itkuinen. Nyt 46 ja odotan että vaihdevuodet alkais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että ennemmin tuo hormonihäiriö näkyy miehissä sellaisena naistyyppisenä, eli päärynälihavuutena. Varsinkin Etelä-Euroopassa lihavien nuorten miesten joukosta moni on juuri tuolla tavalla lihava.
Ja manboobseina.
Mun piti kerran kysellä ihan samaa! Koska nyt kun oon ollut ensimmäistä kertaa hedelmällisen elinikäni aikana ilman hormoniehkäisyä, ovulaatioista on tullut aika villejä.
Oireet:
- Panettaa. Panetus alkaa heti kuukautisten päätyttyä ja loppuu pian oviksen jälkeen.
- Kiihottuminen ja orgasmin saaminen on helpompaa.
- Huomaan enemmän viehättäviä ihmisiä ympärilläni, katselen sillä silmällä.
- Jos olen tekemisissä (geneettisesti?) sopivan tyypin kanssa, saatan jopa ihastua päätä pahkaa vaikka olen naimisissa.
- Iho ja hiukset hehkuvat, näytän paremmalta ja vedän katseita puoleeni.
- Varsinaisen ovulaation aikaan vatsa ja kohdunnapukka ovat todella kipeitä n. puoli vrk.
Sellaista. Hassua olla niin hormoniensa armoilla, onneksi tunnistan olotilan nykyään hyvin.
Kuulostaa enemmän wt-lookilta kuin miltään "alfalta".