olen jo kohta neljäkymmentä ja edelleenkin on ihan täysi mysteeri miten noihin juoksu, suunnistus ja pyöräilytapahtumiin saa kutsun?
Olen käytännössä ajellut ja liikkunut aina yksin, ja joskus huomaa että joku tapahtuma on käynnissä. Mutta siinä kohtaa se on jo vähän liian myöhäistä kun kaikilla muilla on selässä numerolappu.
Kommentit (12)
Usein vaaditaan ilmoittautuminen , hyvissä ajoin.
Sinun pitää itse ilmoittautua ko tapahtumiin. Todelliset huiput kutsutaan.
Mutta että tietää minne ilmoittautua ja milloin, pitää päästä salaiseen sisäpiiriin.
Miksi menisit sinne nolaamaan itsesi? Joutuisit vain naurunalaiseksi.
Ei todellakaan tarvitse kuulua mihinkään sisäpiiriin. Riittää, että seuraa harrastajien julkaisuja (esim. juoksutapahtumien osalta Juoksija-lehteä tai juoksuharrastajien nettifoorumeita). Niissä on runsaasti mainoksia tapahtumista. Jos sinulla on tiedossasi kiinnostavan tapahtuman nimi, voit myös mennä suoraan sen nettisivulle, esim. rantamaraton.fi ja katsoa ilmoittautumisohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Mutta että tietää minne ilmoittautua ja milloin, pitää päästä salaiseen sisäpiiriin.
Mihin ihmeen sisäpiiriin? Noista tapahtumista kerrotaan tapahtumien nettisivuilla hyvissä ajoin, joskus kuukausia etukäteen. Siellä on myös tarkat ilmoittautumisohjeet.
Kai sä osaat pyöräillä ja juosta ilman noita tapahtumiakin. Ei tarvii stressata"kutsuista".
Tässä esim. tapahtuma, jossa saa pyöräillä, juosta, uida ja juoda olutta. En tiedä asiasta muuta kuin että olen nähnyt videoita YouTubesta. https://raisulumous.sporttisaitti.com/terassika/
Siitä valkkaat ja ilmoittsudut. Kohta on lappu selässä
Vierailija kirjoitti:
Jos salaisella sisäpiirillä tarkoitat kaikkia jotka osaavat käyttää internetin hakukonetta, niin kyllä.
Miksi haluat ilmoittautua pyöräilytapahtumiin, aktiivipyöräilijöistä 99% on täysiä mulqquja. Ihan niin kuin koiran omistajat. Minäminäminäeikäkukaanmuu.
Haluatko tosiaan olla sellainen?
Yleensä pitää olla kaveripiirissä joku, joka tietää jonkun ja saa kutsun. Ei noita ole kaikille koskaan tarkoitettu vaan 'sisäpiirille'.