Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuuko kukaan nainen miehestä, joka aloittaa deittisovelluksessa viestittelyn kirjoittamalla "Kaunis oot" tms?

Vierailija
16.07.2025 |

Ainakin itsellä mielenkiinto lopahtaa täysin, jos aloittaa keskustelun näillä ulkonäkökehuilla. Mutta kun tosi moni mies tuota tekee, niin oikeastiko se joidenkin kohdalla toimii?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pantavan näköinen toimii aina 😁

Vierailija
2/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota. Miksei voi sanoa normaalisti "Olet kaunis", tai "Sä oot kaunis", miksi se pitää vääntää toisinpäin? Täysin luonnotonta, ei kukaan puhu tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota. Miksei voi sanoa normaalisti "Olet kaunis", tai "Sä oot kaunis", miksi se pitää vääntää toisinpäin? Täysin luonnotonta, ei kukaan puhu tuolla tavalla.

Suomen kielessä tosin voi sanoa kummin päin vaan, ei ole pakko käyttää vain suoraa sanajärjestystä. Kieliopillinen aspekti ei tuossa ole ongelma, vaan ihan muu.

Vierailija
4/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä keskustelunavaus tuolla olisi hyvä? Aloittaa suoraan geopolitiikasta edes tervehtimättä ensin?

Vierailija
6/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kielessä tosin voi sanoa kummin päin vaan, ei ole pakko käyttää vain suoraa sanajärjestystä. Kieliopillinen aspekti ei tuossa ole ongelma, vaan ihan muu.

Voi, mutta kukaan ei sano. Teennäistä. Ja tuo on vain yksi asia mikä tuossa ärsyttää.

Vierailija
7/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pantavan näköinen toimii aina 😁

Toinen hyvä on aloittaa keskustelu kysymyksellä. Esim. "Nieletkö?" on tehokas pelinavaus.

Vierailija
8/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi mieleen, että sanoo noin kaikille käynnistääkseen keskustelun.

Laiskaa.

Vierailija
9/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä keskustelunavaus tuolla olisi hyvä? Aloittaa suoraan geopolitiikasta edes tervehtimättä ensin?

Millä lailla toisen ulkonäön kommentointi on keskustelunavaus? Vai koetko, että se on yksi tapa tervehtiä? Miten tuollainen "keskustelu" sitten jatkuisi?

"Kaunis oot."

"Joo, tiiän. Mulle on sattunut hyvät geenit ja mulla on kiva tyyli."

Vierailija
10/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi mieleen, että sanoo noin kaikille käynnistääkseen keskustelun.

Laiskaa.

Todennäköisesti. Ja sitten saa ihmetellä, kun yksikään keskustelu ei käynnisty :D

Vierailija
11/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut "miten ois pienet hötsyn tötsyn lav mii tenderit?"

Vierailija
12/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on esitellä vähän itseään, ja pyytää että toinenkin kertoo itsestään jotain?

Vierailija
13/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patukoin pimpsasi mustelmille. < Toimii.

Vierailija
14/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. 

Vierailija
15/15 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloittelin deittailua, yksi kiinnostavan oloinen mies aloitti keskustyelun ulkonäkökehulla. Olin vähän pettynyt, kun häneltä tullut viesti oli pelkkä ulkonäkökommentti, mutta annoin silti mahdollisuuden. Yritin itse kääntää keskustelun kiinnostavampaan suuntaan ja ajattelin että ehkä se tästä. Mies pyysi treffeille ja vastasin "kyllä". Treffit sovittiin n. viikon päähän. Tämän viikon aikana yhden kerran saatiin jotain ajatustenvaihtoa kun itse esitin jonkin kysymyksen miehen profiilissa olevaan asiaan liittyen. Miehen oma-aloitteisesti laittama viesti/keskustelunavaus oli joku "hyvää yötä kaunottarelle" joskus illalla. Koska keskustelu ei lähtenyt käyntiin, peruin treffit pari päivää ennen sovittuja treffejä. Olisi siinä ollut viikko aikaa viestitellä jotain - miehen oma-aloitteinen viestittely koski kaikki minun ulkonäköäni, ja minun yrittämät keskustelunavaukset eivät kovin pitkää jutustelua saaneet aikaiseksi.

Mitä opin? Älä ikinä anna mahdollisuutta miehelle, joka aloittaa ulkonäkökehulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme