Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä on paljon mukavampi olla kun kaikki p*skanjauhajat ovat lomalla

Vierailija
25.07.2019 |

Ilmapiiri on rento ja rauhallinen. Ei ole mitään yleistä hälyä eikä kiukuttelijoiden motkotusta. Pääasiassa kaikki tekevät töitä hissukseen ja taukotilassa jutustellaan mukavia hyvällä mielellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis yksin töissä ja kaikki muut ovat ikäviä ihmisiä.

Vierailija
2/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis yksin töissä ja kaikki muut ovat ikäviä ihmisiä.

En ole yksin täällä. Muita on jopa enemmän kuin 5.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks ookki ihmellistä? Meilläki töissä on nämä jotka luulevat omistavansa työpaikan ja kommentoivat ja kritisoivat aivan jatkuvasti.

Vierailija
4/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertin elämä olisi paljon helpompaa jos ei olisi muita ihmisiä.

Vierailija
5/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap samaa mieltä! Kiva myös mennä töihin kun tietää että suurin osa vakiomelskaajista on vielä poissa monta viikkoa ja saa keskittyä työntekoon ja on leppoisa tunnelma.

Vierailija
6/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla on mukava olla, kun ei tarvitse nähdä ja kuulla niitä p*skanjauhajia.

Vierailija
7/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös, miten kiva oli olla töissä kun suurin osa naisista oli lomilla. Avokonttorissa pystyi tekemään töitäkin kun ei kuulunut se kalkatus ja kaakatus. Jotkut vaan rakastaa omaa ääntään niin, etteivät osaa edes puhua hiljaa. Vanhemmiten sitten karjuvat oikein kunnolla, kun kuulokin ehkä heikkenee.  

"Olen niin hyvä ja fiksu ihminen, että MINUN ääneni pitää aina kuulua, MINUN pitää puuttua joka asiaan ja huutaa tästä puuttumisestani kovaan ääneen. Jos sattuisi joku pomo vaikka kävelemään omaan huoneeseensa, hän varmaan kuulisi ja muistaisi, miten toimelias ja reipas MINÄ olen."

Olkaa edes vanhoina joskus hiljaa ja kuunnelkaa muitakin. Tai olkaa vaan hiljaa!

Vierailija
8/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on nämä "tärkeät ja korvaamattomat" persoonat, jotka tekevät kaikesta hirveän numeron. Heidän poissaollessaan asiat hoituvat sutjakasti ja paremmin, puhumattakaan ihanan rauhallisesta ilmapiiristä.

Vierailija
9/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, nautin tästä nyt! :) 

Vierailija
10/10 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa, että kun ekstrovertit ovat poissa, introvertit tekevät saman työn nopeammin, paremmin ja ilman turhaa kiihotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan