Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mol - sivut täynnä vapaita siivoojan paikkoja!

Vierailija
24.07.2019 |

Miksei mm työskentele siivoojina? Ei tämä niin hirveää työtä ole. Esim kaupoissa on nollatuntisopimuksia yms - itse teen kokoaikaisesti.

Välillä on kiire, mutta kunto nousee!

T. Siivooja

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätöissä yhdessä kohteessa siivoaminen on ihan hyvä homma, jos vaikka pääsee jonnekin julkisen puolen laitokseen kuten vaikka kaupungintalolle. Säännöllinen työaika, säännöllinen työpiste, säännöllinen palkka ja ajantasalla olevat työvälineet on se juttu, jota kiertävällä nollatuntilaisella rappusiivoojalla ei ole.

Vierailija
2/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus tuo toisten työnteon kyttääminen on? Mikä, sano! Ja miksi kyttäät niitä mol-sivuja, kun sinulla on töitä, rauhoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osassa ilmoista kyse huijauksista, eivät maksa palkkaa, siksi auki paikka, etsii uutta uhria esim,nuoria huijattu ja osassa kyse työturvallisuus asioista (laiton liian iso työmäärä) eivät kunnos, nämä paikat auki aina valitettavasti olin paikas jossa palkat maksamatta. moni yleises tiedos eli ketään ei mene ikinä töihin noihin riisto juttuihin voi olla isojen firmojenkin ilmoja.ikävää kun toivo herää työpaikasta

Vierailija
4/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti sanoa että en tiedä siivoamisesta mitään. M44

Vierailija
5/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näissä vaaditaan aikaisempaa kokemusta ja/tai autoa/ajokorttia. Ja vaikka itse työ ei autoa vaatisikaan, niin julkisilla voi olla vaikea päästä paikalle klo 6 aamulla, mikä on yllättävän yleinen työaika siivoushommissa. Lisäksi osa työnantajista on tosi nirsoja työnhakijan terveydentilan suhteen, vaikka hakija itse uskoisi pärjäävänsä. Joten siivoojaksi rupeamisesta ei ole universaaliratkaisuksi työttömyyteen.

Vierailija
6/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada ajastani kunnon rahallisen korvauksen, siksi ei siivoukselle.

Vierailija
7/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näissä vaaditaan aikaisempaa kokemusta ja/tai autoa/ajokorttia. Ja vaikka itse työ ei autoa vaatisikaan, niin julkisilla voi olla vaikea päästä paikalle klo 6 aamulla, mikä on yllättävän yleinen työaika siivoushommissa. Lisäksi osa työnantajista on tosi nirsoja työnhakijan terveydentilan suhteen, vaikka hakija itse uskoisi pärjäävänsä. Joten siivoojaksi rupeamisesta ei ole universaaliratkaisuksi työttömyyteen.

Työttömänä ollessani huomasin, että tohtorin on sittenkin helpompi saada oman alan töitä kuin siivoushommia. Yritin kyllä niitäkin hakea.

Vierailija
8/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on akateeminen koulutus ja oman alan vakituinen työpaikka. Pidän työstäni, joten miksi vaihtaisin siivoojaksi?

Vierailija
9/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin rankkaa työtä pienellä palkalla. Esim, jossain kohteessa on 40 ikkunaa jotka täytyy pestä perusteellisesti tietyssä ajassa.

Vierailija
10/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukiolaisena 80-luvun alussa urakkatöissä yksityisessä siivousfirmassa, jossa siivottiin kaikkea tehtaista konttoreihin. Palkka oli erittäin hyvä ja työ omalla tavallaan vapaata.

Nyt minulla on auto ja kova työhalu, mutta selkäni ei kestä edes kymmenen minuutin moppaamista. Kumartumaan en pysty ollenkaan ilman tukea. Aivotyötä pystyn tekemään pari vuorokautta yhteen menoon (olen tehnytkin), mutta fyysiseen työhön minusta ei ole. Talvella innostuin ilmoituksesta, jossa haettiin muistaakseni myymäläpäällikköharjoittelijoita erääseen saksalaiseen firmaan, mutta petyin, kun koulutusaikana(kin) oli tiedossa fyysisesti raskasta myymälätyötä. Olin ajatellut, että ehkä sujuva saksantaito toisi minulle työpaikan, mutta en sitten hakenut. Olisi aika epäreilua mennä töihin ja ryhtyä sairauslomalle ensimmäisen rullakon tyhjentämisen jälkeen.

Vierailija
11/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousalan  koulupaikkoja on myös avoinna heille jotka jäivät ilman koulutuspaikkaa.

Vierailija
12/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lukiolaisena 80-luvun alussa urakkatöissä yksityisessä siivousfirmassa, jossa siivottiin kaikkea tehtaista konttoreihin. Palkka oli erittäin hyvä ja työ omalla tavallaan vapaata.

Nyt minulla on auto ja kova työhalu, mutta selkäni ei kestä edes kymmenen minuutin moppaamista. Kumartumaan en pysty ollenkaan ilman tukea. Aivotyötä pystyn tekemään pari vuorokautta yhteen menoon (olen tehnytkin), mutta fyysiseen työhön minusta ei ole. Talvella innostuin ilmoituksesta, jossa haettiin muistaakseni myymäläpäällikköharjoittelijoita erääseen saksalaiseen firmaan, mutta petyin, kun koulutusaikana(kin) oli tiedossa fyysisesti raskasta myymälätyötä. Olin ajatellut, että ehkä sujuva saksantaito toisi minulle työpaikan, mutta en sitten hakenut. Olisi aika epäreilua mennä töihin ja ryhtyä sairauslomalle ensimmäisen rullakon tyhjentämisen jälkeen.

Nykyään siivotaan suurimmaksi osaksi teknisin apuvälinein ja sähkölaitteilla.

Vierailija
13/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkin aikaa siivoojana, kunnes ihoni meni niin pahaan kuntoon että oli pakko lopettaa. Enää en siivoustyöhön edes yritä. 

Vierailija
14/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tällä alueella yhtäkään paikkaa, jonne voisin edes teoriassa hakea. Minulla kun ei ole autoa eikä ajokorttia, joten en pääse toiselle puolelle kaupunkia klo 5 oikein mitenkään. Olen kyllä kova kävelemään, mutta rajansa siinäkin. 

Vierailija
15/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vasurit töihin halua mennä.

Vierailija
16/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo mm aloituksessasi muualta tänne tulleita? Jos tarkoittaa, heillä muodostuu yleensä ongelmaksi puutteellinen kielitaito. Monissa paikoissa kun siivoojan pitää osata suomea sujuvasti. 

Vierailija
17/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jonkin aikaa siivoojana, kunnes ihoni meni niin pahaan kuntoon että oli pakko lopettaa. Enää en siivoustyöhön edes yritä. 

Tää on asia joka häiritsee minua siivoojana. Kertakäyttökäsineitä ei saisi käyttää kun ne on liian kalliita! Ilman niitä kädet on aina rutikuivat. Käytän salaa. 

Vierailija
18/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että noin 1000 työpaikasta riittää sadoille tuhansille työttömille?

Vierailija
19/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään siivotaan suurimmaksi osaksi teknisin apuvälinein ja sähkölaitteilla.

Jos erilaiset mopit ovat teknisiä apuvälineitä, olet oikeassa.

Vai vedetkö esim. ahtaan luokkahuoneen suoraan yhdistelmäkoneella?

Vierailija
20/46 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä ollessani huomasin, että tohtorin on sittenkin helpompi saada oman alan töitä kuin siivoushommia. Yritin kyllä niitäkin hakea.

Moi A!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan