Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pähkähullu ajatus muuttaa lähelle exää?

Vierailija
24.07.2019 |

Olisi siisti asunto, mutta sijainti on lähes exän naapurissa. Kannattaako vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? ;)

Vierailija
2/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä? Ero on siis hiljattain tullut ja mietin että olisiko se liian ahdistavaa asua aivan lähellä häntä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse osaat kuvitella olisiko ahdistavaa vai ei? Ja hei, voihan olla että sitä exää alkaa ahdistaa ja muuttaa pois.

Vierailija
4/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu miten hyvissä tai huonoissa väleissä olet exäsi kanssa. - Tiedän parin, joilla tosin on yhteisiä lapsia ja nyt vanhempina jakavat vuoroin asumista vanhassa kodissa ilman, että lasten tarvisisi tai olisi tarvinnut muuttaa välillä toisen vanhemman luo. 

Vierailija
5/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki tuon saman tempun ja aloin heti katsella uutta asuntoa.

Vierailija
6/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu exästä ja teidän kokonaistilanteestanne. Itse asun saman kadun varrella kuin exäni. Lasten kannalta oikein kätevä järjestely. Olemme hyvissä ja asiallisissa väleissä, joten itsenikään kannalta asiassa ei ole ongelmaa. 

Vierailija
7/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex on sinulle yhdentekevä eli ihan sama jos silloin tällöin tulee vastaan niin miksei.

Vierailija
8/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet rieku koko päivää pihalla niin tuskin tulette edes törmäämään toisiinne muuten kuin satunnaisesti.

Vierailija
9/9 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on väkivaltainen alkoholisti, joten ei tulisi pieneen mielenkään muuttaa edes samaan kaupunkiin kuin hän.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä