Onko pähkähullu ajatus muuttaa lähelle exää?
Olisi siisti asunto, mutta sijainti on lähes exän naapurissa. Kannattaako vai ei?
Kommentit (9)
Lisää mielipiteitä? Ero on siis hiljattain tullut ja mietin että olisiko se liian ahdistavaa asua aivan lähellä häntä.
Ap
Ehkä itse osaat kuvitella olisiko ahdistavaa vai ei? Ja hei, voihan olla että sitä exää alkaa ahdistaa ja muuttaa pois.
Sehän riippuu miten hyvissä tai huonoissa väleissä olet exäsi kanssa. - Tiedän parin, joilla tosin on yhteisiä lapsia ja nyt vanhempina jakavat vuoroin asumista vanhassa kodissa ilman, että lasten tarvisisi tai olisi tarvinnut muuttaa välillä toisen vanhemman luo.
Mun exä teki tuon saman tempun ja aloin heti katsella uutta asuntoa.
Riippuu exästä ja teidän kokonaistilanteestanne. Itse asun saman kadun varrella kuin exäni. Lasten kannalta oikein kätevä järjestely. Olemme hyvissä ja asiallisissa väleissä, joten itsenikään kannalta asiassa ei ole ongelmaa.
Jos ex on sinulle yhdentekevä eli ihan sama jos silloin tällöin tulee vastaan niin miksei.
Ellet rieku koko päivää pihalla niin tuskin tulette edes törmäämään toisiinne muuten kuin satunnaisesti.
Exäni on väkivaltainen alkoholisti, joten ei tulisi pieneen mielenkään muuttaa edes samaan kaupunkiin kuin hän.
Miksei? ;)