Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottaako miehesi muita naisia?

Vierailija
24.07.2019 |

Jos tuijottaa, niin miksi?
Jos ei tuijota, niin miksi ei tuijota?
Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melkoista hurskastelua havaittavissa tässä ketjussa. Todellisuudessa sekä miehet että naiset kiinnittävät huomiota ainakin osaan toisen sukupuolen edustajista. Katseet ovat ehkä hienovaraisia vilkuiluja, mutta kuitenkin. Eikä tuossa ole mitään pahaa, vaan se on täysin luonnollista. Mikäli tuollainen ahdistaa, kannattaa yrittää hoitaa itsetuntoa kohdalleen ja ymmärtää että on keskimääräistä mustasukkaisempi.

En usko että kovinkaan monet miehet ajattelevat seksiä kun näkevät itseään miellyttävän naisen. Ainakin itsellä tuo on enemmänkin vain ulkonäön ihastelua. Enkä usko myöskään minua katselevien naisten ajattelevan seksiä, vaan katsovat jotain ulkonäössäni.

Vierailija
142/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuijota, mutta katsoo kyllä tarkasti ja kääntyy usein vilkaisemaan prsettä kun luulee että minä en huomaa. Normaali terve mies, jolla vietit toimivat oikein.

Miehetkö ovat eläimiä edelleen?

Mun isä ei ikinä esim. niin tee.

Kuinka joku voi vastata muiden puolesta "kaikki tekee" kun fakta on ette kaikki tee niin. Ja se ei tee henkilöstä vähemmän normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet sitä tekee varsinkin jos vähänkin näkyy enemmän tissejä niin silmät on metrin päästä ulkona.

Vierailija
144/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet sitä tekee varsinkin jos vähänkin näkyy enemmän tissejä niin silmät on metrin päästä ulkona.

Kyllä sitä tekee naisetkin

Vierailija
145/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kerran ulkona ja sattumalta katselin häntä ikkunasta kun olin keittiössä, yläkerran neitokainen tuli ja meni ohitseen, mies hymyili ja tervehti ja kääntyi sitte katsomaan taakse päin pitkään ja hartaasti perseen. Eipä kovin mukavalta tuntunut minusta.

Ei juma! Tästä tuli jo oikeasti p.a.ska fiilis sun puolesta. Toisaalta jos miehesi osoittaa pitävänsä myös sinua seksikkäänä, niin en ehkä itse suuttuisi vastaavasta yhtälailla kuin sellaisessa suhteessa, jossa kokisin olevani miehelle vain joku paremman puutteessa.

Vierailija
146/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailma on täynnä viehättäviä ihmisiä.Minusta on ihan "normaalia"vilkasta ohi mennen.Mä katson koiria,lintuja,pyöriä,autoja,miehiä,naisia ja lapsia Tuijottaminen,kuolaaminen ja seksin miettiminen tuntemattoman kanssa taas ei,jos olet suhteessa.

Vierailija
147/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kerran ulkona ja sattumalta katselin häntä ikkunasta kun olin keittiössä, yläkerran neitokainen tuli ja meni ohitseen, mies hymyili ja tervehti ja kääntyi sitte katsomaan taakse päin pitkään ja hartaasti perseen. Eipä kovin mukavalta tuntunut minusta.

Ei juma! Tästä tuli jo oikeasti p.a.ska fiilis sun puolesta. Toisaalta jos miehesi osoittaa pitävänsä myös sinua seksikkäänä, niin en ehkä itse suuttuisi vastaavasta yhtälailla kuin sellaisessa suhteessa, jossa kokisin olevani miehelle vain joku paremman puutteessa.

Oikeasti! Pitäisikö miestenkin loukaantua verisesti mikäli naiset ihailevat jotain muusikkoa tai leffatähteä? Voisihan tuonkin tulkita että nainen nyt vain joutui tyytymään minuun kun George Clooneya ei saanut.

Vierailija
148/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jopa avoimesti tuijottaa naisia vaikka syötäisiin illallista kahdestaan jopa valitsee istumapaikankin kauniin naisen viereen. Huomaa selvästi, että tekee itseään tykö heille.

Vierailija
149/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei. Ei halua. Ollaan oltu n. 3 vuotta yhdessä.

Vierailija
150/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ei. Ei halua. Ollaan oltu n. 3 vuotta yhdessä.

Ei kannata järkyttyä kun realismi tulee vastaan. 

Vierailija
151/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jopa avoimesti tuijottaa naisia vaikka syötäisiin illallista kahdestaan jopa valitsee istumapaikankin kauniin naisen viereen. Huomaa selvästi, että tekee itseään tykö heille.

Tuo käytös on jo ehkä normaalin rajan alapuolella. Ihmisiä on moneen junaan. Minua ärsyttää naiset jotka yrittävät pokata baarissa, vaikka oma mies on vieressä.

Vierailija
152/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisen, en tuijottele. Jos tulee kaunis nainen vastaan, saatan ajatella, että onpa ihana.

Sitten unohdan koko asian ja ajattelen muuta.

Miehissä on eroja. Avoimesti kuolaavia kohtaan tunnen myötähäpeää.

Vierailija
153/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kun on mies, eikä lapanen

Vierailija
154/160 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ajoitus. :/ Tuollaisen nähdessään päivittyy mielikuva miehestä taas hieman realistisemmaksi. Ei mua vilkuilu häiritse, mutta pitkä tuijotus on aika junttia.

Vierailija
155/160 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku haluaa sanoa jotain?

Vierailija
156/160 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia te naiset joiden miehet ei tuijota muita naisia ja vielä selkärangattomina kieltää kaiken, vaikka minä tuijotan vieressä suoraan mieheen päin ja nään missä silmät on.Eniten sattuu valehtelu kuin myöntäminen ja ymmärtäisi miltä minusta tuntuu olla silloin vieressä. Tämä on ollut meille aikoinaan suurikin ongelma ja saanut minut tuntemaan huonoa itsetuntoa kun jokainen kaunis nainen saa huomion ja minut unohdetaan nurkkaan. Miehelle on tästä muutkin maininnut. Itse en tekisi sitä miehelleni vaikka olen monet kerrat sanonut että entä jos minä tuijotan komeita miehiä siinä kun hän on vieressä ja vaikka alan haromaan hiuksia ja miettiä uusien vaatteiden ostamista. Jos minä toimisin samoin kuten mieheni, minut leimattaisiin kevytkenkäiseksi, mutta ilmeisesti miehet kun harrastaa tuota niin se on ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
157/160 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee varmaankin, mutta ei jää tuijottamaan tyhmänä, koska hänellä on käytöstapoja. Minua ei haittaa, katselenhan minä itsekin komeita miehiä. (mutta en tuijota)

Vierailija
158/160 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaa jos näkee isorintaisen naisen. Ei kuulemma voi vastustaa tissien vetovoimaa...

Tämä on usein totta. Miehet tykkää tisseistä, ei siinä mitään. Omasta mielestänikin mulla on kivat, sopivan kokoiset ja hyvän muotoiset luomutissit, kyllä niitä saa katsoa. 😅

Vierailija
159/160 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee juuri siinä, että tuijottaminen tai joku junttimainen kommentointi ei ole enää sopivaa. Vilkaista voi aina.

Vierailija
160/160 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, jos tuijottelee toisia naisia, kun en ole paikalla. En koskaan mieti sitä. Mutta on ihan todella loukkaavaa, että tuijottaa silloin kun olen hänen seurassaan. Sellainen hiljainen "kunpa sinäkin olisit tuollainen". 

Tänään ei saanut ravintolassa silmiään irti jostain muijasta, joka kulki useamman kerran ohi. Joka kerta tuijotti muikeana perään. Ihan todella törkeää käytöstä minua kohtaan. Ja myös noloa. Lösähtänyt keski-ikäinen ukko.

Lähtiessä vilkaisin tuon naisen miestä ja melkein purskahdin nauramaan. Sellainen kuntosalilla treenattu hyväkroppainen kolmekymppinen, oma ukko ei ole ollut muuta kuin joskus kolmekymppinen. Mitä se oikein kuvitteli? Miksi miehet luulee itsestään liikoja?

Itse en katsele muita miehiä, koska en kuvittele itsestäni mitään. Olen tällainen tavallinen maatuska, en lihava, mutta en laiha kaunotarkaan. Ihan mieheni tasoinen, mutta tuo on kuolannut ennenkin hoikkien ja nättien naisten perään. Varsinkin suhteen ensimmäisinä vuosina se oli itselleni tosi kova pala. Olin jo unohtanut koko asian ja vähän järkytyin, että tämä tapahtui vieläkin. Tahallaanko halusi loukata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan