Tuijottaako miehesi muita naisia?
Jos tuijottaa, niin miksi?
Jos ei tuijota, niin miksi ei tuijota?
Kauanko olette olleet yhdessä?
Kommentit (160)
Terve mies katselee jokaista vastaantulevaa naista seksi mielessä. Se on meille luontaista eikä sitä voi mitenkään meistä häivyttää. Jos mies ei ajattele panemista kun näkee naisen kuin naisen, niin hän on sairas.
Panettaa kokoajan. Onneks vaimoakin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on eri asia, katsooko mies autoa, moottoripyörää tai naista. Kun hän katsoo naista, on hänellä seksuaaliset ajatukset mielessä toisin kuin autoa katsoessa. Ihan varmasti mies arvioi kauniin naisen mahdollisena seksikumppanina toisin kuin auton.
Ja te, jotka katsotte kauniita naisia yhdessä puolisonne kanssa, en ymmärrä teitä. Ihan varmasti miehenne vertaa teitä tuohon kauniiseen naiseen.
Mitä sitten jos vertaa? Mikä tuossa vertaamisessa joitakin niin kauhistuttaa? Loppujen lopuksi mies on kuitenkin minun sängyssäni kun aurinko laskee.
Siis, onko niin, että mies ajattelee aina seksiä, kun hän näkee naisen. Sehän on ihan hullua!!! Eikö mies ajattele mitään muuta kuin seksiä???? Miten hän sitten pystyy olemaan yhden, sen oman naisensa kanssa, jos on seksi aina mielessä, kun hän näkee naisen?
Ällöä, sanon minä. Ei, en ole aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Siis, onko niin, että mies ajattelee aina seksiä, kun hän näkee naisen. Sehän on ihan hullua!!! Eikö mies ajattele mitään muuta kuin seksiä???? Miten hän sitten pystyy olemaan yhden, sen oman naisensa kanssa, jos on seksi aina mielessä, kun hän näkee naisen?
Miksi ei pystyisi? Niin sitä seksiä helpoiten saa että on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on eri asia, katsooko mies autoa, moottoripyörää tai naista. Kun hän katsoo naista, on hänellä seksuaaliset ajatukset mielessä toisin kuin autoa katsoessa. Ihan varmasti mies arvioi kauniin naisen mahdollisena seksikumppanina toisin kuin auton.
Ja te, jotka katsotte kauniita naisia yhdessä puolisonne kanssa, en ymmärrä teitä. Ihan varmasti miehenne vertaa teitä tuohon kauniiseen naiseen.
Mitä sitten jos vertaa? Mikä tuossa vertaamisessa joitakin niin kauhistuttaa? Loppujen lopuksi mies on kuitenkin minun sängyssäni kun aurinko laskee.
Ja käyttää sinua patjanaan paremman puutteessa, fantasioiden muista. Olet reikä johon tyydytään. Wau mikä suhde - mikä elämä!
Mitä sitten jos vertaa? Mikä tuossa vertaamisessa joitakin niin kauhistuttaa? Loppujen lopuksi mies on kuitenkin minun sängyssäni kun aurinko laskee?
Eikö sinua häiritse, että "pannessaan sinua", miehesi ajattelee sitä kaunista naista, jonka hän näki päivällä. Olet vain tuon kauniin naisen korvike...
Tää on kyllä jännä tämä menettämisen pelko mikä joillakin tuntuu olevan jatkuvasti päällä. Kaikkea ympäristöä ja miehen tekemisiä skannataan jatkuvasti sillä mielellä että yrittääkö se löytää jonkun toisen, onko sillä jo joku, aikooko se erota, eroaisiko jos löytäisi jonkun, pettääkö se jos tulee tilaisuus, pitäisikö itse varalta jättää se ennen kuin se ehtii...
Rauhoittukaa. On kesä. Ihmiset näyttää kivalta. Teitäkin joku kattoo ja menee sen jälkeen kotiin keittään uusia pottuja.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä tämä menettämisen pelko mikä joillakin tuntuu olevan jatkuvasti päällä. Kaikkea ympäristöä ja miehen tekemisiä skannataan jatkuvasti sillä mielellä että yrittääkö se löytää jonkun toisen, onko sillä jo joku, aikooko se erota, eroaisiko jos löytäisi jonkun, pettääkö se jos tulee tilaisuus, pitäisikö itse varalta jättää se ennen kuin se ehtii...
Rauhoittukaa. On kesä. Ihmiset näyttää kivalta. Teitäkin joku kattoo ja menee sen jälkeen kotiin keittään uusia pottuja.
Illuusiosi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos vertaa? Mikä tuossa vertaamisessa joitakin niin kauhistuttaa? Loppujen lopuksi mies on kuitenkin minun sängyssäni kun aurinko laskee?
Eikö sinua häiritse, että "pannessaan sinua", miehesi ajattelee sitä kaunista naista, jonka hän näki päivällä. Olet vain tuon kauniin naisen korvike...
No ei. En ole koskaan kuvitellut että miehen ajatukset olisivat minun määräysvallan alla. Hän on kanssani vapaaehtoisesti. Itsellänikin on vilkas mielikuvitus, eikä sitä pysty kytkemään pois päältä. Mutta meidän suhteessa merkitsee teot, ei se minkälaisia kuvia päässä vilisee päivän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illuusiosi.
Illuusio mistä? Minä tiedän että mieheni voi jonakin päivänä ottaa ja lähteä. En vain usko että se on tällainen kaunis kesäpäivä jonka aikana nyhjäämme kylki kyljessä rannalla ja revimme kilpaa vaatteita pois päältä illalla. Se on joku toinen päivä, jos joskus on. Huolehdin siitä sitten siinä vaiheessa.
Eiköhän se riitä että suree surut yhteen kertaan, silloin kun ne tapahtuu, eikä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen seksuaalisuuden rumuus tiivistettynä. Loput osat sitten jossain muussa ketjussa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käyttää sinua patjanaan paremman puutteessa, fantasioiden muista. Olet reikä johon tyydytään. Wau mikä suhde - mikä elämä!
We all walk in someone elses shadow, sukunimihullu. Se on vain elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olet todella paha ihminen. Sinunlaiset ihmiset on hirviöitä joista miehiä pitäisi varottaa. Ei ole oikein että pääset piinaamaan ketään miestä.
Miksi naisen pitäisi hyväksyä se, että hänen miehensä tuijottaa muita naisia seksi mielessä? Tuntuu, että suurin osa vastaajista (naisista) vain hyväksyy asian.
Elämme 2000-luvulla ja käsittääkseni tasa-arvoisessa maassa. Onko tämä tasa-arvoa? Ja missä se RAKKAUS ja KUNNIOITUS omaa kumppania kohtaan silloin on, kun kuolataan muita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet ajattelee nähdessään kauniin naisen? Entä jos jää oikein tuijottamaan?
Seksiä. Tuota kun pääsisi panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi hyväksyä se, että hänen miehensä tuijottaa muita naisia seksi mielessä? Tuntuu, että suurin osa vastaajista (naisista) vain hyväksyy asian.
Elämme 2000-luvulla ja käsittääkseni tasa-arvoisessa maassa. Onko tämä tasa-arvoa? Ja missä se RAKKAUS ja KUNNIOITUS omaa kumppania kohtaan silloin on, kun kuolataan muita?
Mitä teet asialle kun et voi määräillä toisten ihmisten ajatuksia? Varoita edes miestä etukäteen, että voi kiertää sinut kaukaa. Olisi kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuolaaminen on sairassa päässäsi. Mies pikeminkin kokeilee viehätysvoimaansa tai nauttii silmänruuasta kuin ajattelee suoraan seksiä.