Tuijottaako miehesi muita naisia?
Jos tuijottaa, niin miksi?
Jos ei tuijota, niin miksi ei tuijota?
Kauanko olette olleet yhdessä?
Kommentit (160)
Mikä tossa on kamalaa?
Itse ajattelen aina seksiä salskean nuorukaisen nähdessäni. Kaipa miehellä on samat oikeudet. Yli 30v en edes vilkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi hyväksyä se, että hänen miehensä tuijottaa muita naisia seksi mielessä? Tuntuu, että suurin osa vastaajista (naisista) vain hyväksyy asian.
Elämme 2000-luvulla ja käsittääkseni tasa-arvoisessa maassa. Onko tämä tasa-arvoa? Ja missä se RAKKAUS ja KUNNIOITUS omaa kumppania kohtaan silloin on, kun kuolataan muita?
Tämä kuolaaminen on sairassa päässäsi. Mies pikeminkin kokeilee viehätysvoimaansa tai nauttii silmänruuasta kuin ajattelee suoraan seksiä.
Kokeilee viehätysvoimaansa oman kumppaninsa läsnäollessa vieraisiin naisiin?
Onko sinulla virallinen narsismidiagnoosi? Saisit sen lennossa.
Se tuijottaa vain rintoja ja jalkoväliä jos näkyisi vaikka cameltoes,
joskus se tuijottaa myös hetken naisen kasvoja jos on kauniit.
Mieheni in myös joskus pisteyttänyt naisen läsnä ollessani. Tuntui pahalta.
Miten te uskallatte antaa miesten katsoa telkkaria tai lukea lehteä? Sieltäkin saattaa tulla naisen kuvia joita sitten ajattelevat kun harrastavat seksiä. 😅
No ei nyt sentään tuijota, koska se on vähemmän fiksua ja kohteliasta, mutta tietenkin katsoo tai vilkuilee. Ei kulje laput silmillä eikä tarvitsekaan, ihan normaalia on katsoa muitakin naisia kuin mua ja varmasti vilkaisee pidempään jos joku näyttää erityisen hyvältä tai erottuu esim. persoonallisuudella. Mäkin teen niin miesten kohdalla ja itseasiassa naistenkin, vaikka hetero olenkin. Joskus jopa voidaan kommentoida toisillemme tyyliin "olipa tosi kaunis myyjä" kun lähdetään pois kaupasta tmv, noin kävi juuri alkuviikosta viimeksi.
Ollaan oltu yhdessä onnellisesti 5 vuotta :)
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi hyväksyä se, että hänen miehensä tuijottaa muita naisia seksi mielessä? Tuntuu, että suurin osa vastaajista (naisista) vain hyväksyy asian.
Elämme 2000-luvulla ja käsittääkseni tasa-arvoisessa maassa. Onko tämä tasa-arvoa? Ja missä se RAKKAUS ja KUNNIOITUS omaa kumppania kohtaan silloin on, kun kuolataan muita?
Tämä kuolaaminen on sairassa päässäsi. Mies pikeminkin kokeilee viehätysvoimaansa tai nauttii silmänruuasta kuin ajattelee suoraan seksiä.
Mitä helvettiä? Onko joku oikeasti naimisissa tuollaisen ”testailijan” kanssa? Ihan on pakko kysyä nyt ikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Onko joku oikeasti naimisissa tuollaisen ”testailijan” kanssa? Ihan on pakko kysyä nyt ikää?
”Se on kuule ihan normaalia!”
M55, Pohjanmaa
Eiköhän kaikkia miehiä kiinnosta vilkuilla kauniita vartaloita, tissejä tai pyllyjä. Se on vähän sellainen sisäänrakennettu apina juttu.
Silti itseäni ihan miehenä kyllä hävettää liikkua niiden pahimpien kyttääjien kanssa. Jostain syystä sellainen vaivihkainen vilkaisu kun ei kaikille riitä, vaan pitää tuijottaa silmät kovana ja pahimmilaan juhlia eleillään kun olisi tehnyt jonkun maalin jääkiekossa. Myötähäpeä iskee niin kovaa. Juuri tuo on pahin, että tyyppi yli elehtien viestittää kaikille näköpiirissä oleville, että perse on nähty ja olo on kuin lottovoittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis, onko niin, että mies ajattelee aina seksiä, kun hän näkee naisen. Sehän on ihan hullua!!! Eikö mies ajattele mitään muuta kuin seksiä???? Miten hän sitten pystyy olemaan yhden, sen oman naisensa kanssa, jos on seksi aina mielessä, kun hän näkee naisen?
Ällöä, sanon minä. Ei, en ole aseksuaali.
Ootko tosissasi? Jos oot niin rauhoitu hyvä nainen :D Voin luvata, että me normaalit miehet ajatellaan muutakin kun seksiä. Myös sillon vaikka nähdään naisia, mahdollisesti omaa silmää miellyttäviäkin jopa.
Ja mies pystyy olemaan uskollinen yhdelle naiselle jos aidosti tahtoo tarpeeks olla eli arvostaa niin uskollisuutta kun sitä omaa naista riittävän paljon. Ei mulle henk.koht. koskaan oo ollut edes vaikeaa, ei vaikka joku kaunis nainen on joskus viihteellä tullut iskemään yms. Mulla on vierelläni mulle paras nainen, jota rakastan ja jonka kanssa on vuosia rakennettu yhteistä elämää, luottamusta ja muuta. Liian arvokasta rikottavaks ihan sama kuinka kuuma nainen tulee vastaan.
M30
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikkia miehiä kiinnosta vilkuilla kauniita vartaloita, tissejä tai pyllyjä. Se on vähän sellainen sisäänrakennettu apina juttu.
Silti itseäni ihan miehenä kyllä hävettää liikkua niiden pahimpien kyttääjien kanssa. Jostain syystä sellainen vaivihkainen vilkaisu kun ei kaikille riitä, vaan pitää tuijottaa silmät kovana ja pahimmilaan juhlia eleillään kun olisi tehnyt jonkun maalin jääkiekossa. Myötähäpeä iskee niin kovaa. Juuri tuo on pahin, että tyyppi yli elehtien viestittää kaikille näköpiirissä oleville, että perse on nähty ja olo on kuin lottovoittajalla.
Normivilkaisun ymmärtävänä miehenä olen tästä samaa mieltä. Se että jonkun tuntemattoman aistii visuaalisesti kauniina/komeana on täysin eri juttu kuin typerä kuolaaminen.
M50
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa on kamalaa?
Itse ajattelen aina seksiä salskean nuorukaisen nähdessäni. Kaipa miehellä on samat oikeudet. Yli 30v en edes vilkaise.
Se että sinä ajattelet seksiä nuorten miesten kanssa, ei tarkoita sitä että miehet ajattelisivat vastaavasti naisia katsellessaan. Jokainen vastaa ihan itse omista tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Miten te uskallatte antaa miesten katsoa telkkaria tai lukea lehteä? Sieltäkin saattaa tulla naisen kuvia joita sitten ajattelevat kun harrastavat seksiä. 😅
Ei minun mieheni katsele lehdistä naisten kuvia vaan laittaa silmät kiinni ja vaihtaa sivua. Olen myös kysynyt että ajatteleeko seksiä muiden naisten kanssa ja ei ajattele. Hän sanoi että häh, kuka, mitä, missä? Onko sellainekin mahdollista että ajettelisi seksiä muiden naisten kanssa, hän taivasteli pilmät pyöreinä.
Kunnon miehiäkin on vielä.
Katsoo kyllä, vaikka yrittää tehdä sen huomaamattomasti. Ennen se häiritsi enemmän, mutta 20 vuoden jälkeen olen todennut ettei mun itsetunto voi olla kiinni siitä. Mun viereen se kuitenkin aina haluaa nukahtaa.
Saan itsekin katseita, joista oma mies minulle kertoo. Likinäköisenä en itse niitä huomaa ja parempi niin. Jätän aina silmälasit laukkuun kaupungilla, niin voin keskittyä vain olennaiseen.
Mies oli kerran ulkona ja sattumalta katselin häntä ikkunasta kun olin keittiössä, yläkerran neitokainen tuli ja meni ohitseen, mies hymyili ja tervehti ja kääntyi sitte katsomaan taakse päin pitkään ja hartaasti perseen. Eipä kovin mukavalta tuntunut minusta.
Miehillä taitaa olla erittäin hyvä itsetunto, jos ei tunnu missään, kun vaimo katselee muita miehiä. Näinkö?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä taitaa olla erittäin hyvä itsetunto, jos ei tunnu missään, kun vaimo katselee muita miehiä. Näinkö?
Ei. Eivät vaan välitä tai rakasta. Mahdollisimman moneen reikään kassientyhjennys - muulla ei ole merkitystä. ”Suhde” on valheellinen keino vakiaukkoon, ”tuneteita” tai ”rakkutta” ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani saa katsoa niin paljon kuin huvittaa. Jos katsoisin että asiat kääntyisi jotenkin noloon suuntaan niin sitten en tietystikkään lähtisi mukaan näihin tilanteisiin. Saisi mennä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eivät vaan välitä tai rakasta. Mahdollisimman moneen reikään kassientyhjennys - muulla ei ole merkitystä. ”Suhde” on valheellinen keino vakiaukkoon, ”tuneteita” tai ”rakkutta” ei ole olemassakaan.
Sekö on rakkautta että piinaa miestään arvostelemalla miehen käytöstä ja että aina mies on jotain paskaa tekemässä. Kyylää miestään herkeämättä? Viittaa enemmän vihaan miestä kohtaan kuin että olisi rakkautta.
Eikö miehen käytös viesti enemmän rakaudesta?
Missä on miehet, jotka osaavat käyttäytyä sivistyneesti naisensa seurassa?
Näitä viidakon lakeja noudattavia kun on joka lähtöön, valioyksilöt harvassa.
P.S. vilkuilen minäkin silmänruokaa, kuten kuka tahansa muukin, mutta huomaamattomasti. On iso ero tehdä se "salaa" kuin kääntyillä niskajumisesti.