Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi tuomita ravintolassa imettävä

Vierailija
24.07.2019 |

äiti? Eikö vauvalla ole oikeus ravintoon, kuten muillakin RAVINTOlassa? Selitä!

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleeko se vauva jos ei sillä samalla sekunnilla saa ruokaa?

Luulis että vanhemmat itse tuntevat vauvansa edes jotenkuten ja osaavat ajoittaa ravintolareissut silloinkun ei tartte imettää .

Vierailija
62/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä lähinnä typerä öyhöttäminen maailman luonnillisimmasta asiasta. Eipä välitetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä syödessäni pissaa, äidinmaitoa, spermaa, sylkeä enkä muitakaan eritteitä eritettävän. Menee ruokahalu.

Miksi lehmän tissimaito pöydässä on ok, mutta ihmismaito ei?

Haluatko nähdä ihmisen imevän lehmän tissiä ravintolassa? Minä en, ja siksi imettäminen onkin varsin yleisesti kielletty.

Missä imettäminen olikaan yleisesti kielletty? En ole koskaan törmännyt missään sellaiseen kieltoon. Missä ravintoloissa olet muuten nähnyt eläviä lehmiä?

Vuosia sitten Miina Äkkijyrkällä oli joku projekti ja hän oli rahdannut kaksi vasikkaa Kappelin terassille.

Vierailija
64/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä syödessäni pissaa, äidinmaitoa, spermaa, sylkeä enkä muitakaan eritteitä eritettävän. Menee ruokahalu.

No sitähän ei sinulta kysytä.

Oletpa sinä hyvätapainen ihminen.

Vierailija
65/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julki-imettäjät ovat öykkäreitä, sen huomaa niiden vastauksistakin. MINÄ MINÄ MINÄ,MINÄ. TEEN MITÄ HUVITTAA,, EI KIINNOSTA YMPÄRISTÖÄÄ HUOMIOIDA!!!

Teini-ikä jääny päälle.

Niinpä! Sen sijaan jankuttaminen eritteistä, runkkaamisesta, pieruista ja imettäjien haukkuminen sen sijaan ei ole yhtään öykkärimäistä käytöstä, kuten ei myöskään se puhe, että vauvojen tai vauvojen vanhempien tuleminen ravintoloihin pitäisi kieltää. Ei, se on sivistyneiden ihmisten kypsää puhetta, jossa huomioidaan muidenkin näkökulma.

Miksi öykkärien näkökulma pitäisi huomioida?

Ravintolassa käyttäydytään asiallisesti, tai ollaan tulematta ravintolaan, piste.

Vierailija
66/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän ei sinulta kysytä.

Oletpa sinä hyvätapainen ihminen.

Tyypillinen tissiöykkäri. Se suonikas utare teelautasen kokoisine nännipihoineen on saatava kaivaa esille missä ja milloin vain, vaikka toisilla nousisi ruoka takaisin suuhun tai juurikin siksi.

Vierailija
67/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lehmän tissimaito pöydässä on ok, mutta ihmismaito ei?

Haluatko nähdä ihmisen imevän lehmän tissiä ravintolassa? Minä en, ja siksi imettäminen onkin varsin yleisesti kielletty.

Menes nyt tarkistamaan lainsäädäntö, imettämistä ei ole kielletty. Sen sijaan haluttiin selvä pykälä imetyksen laillisuudesta, jotta kaltaisillesi pölhöille voitaisiin se pykälä näyttää.

Normaali ihminen ymmärtää käytöstavat ilman että jokainen asia pitää erikseen kieltää.

Missään ei varmasti erikseen kielletä pissaamasta ravintolapöytään, silti normaali ihminen ei sitä tee, koska ymmärtää käytöstapojen päälle.

Vierailija
68/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julki-imettäjiä kutsun tissinatseiksi. Ovat naispuolisia öykkäreitä, jotka katsovat oikeudekseen sabotoida muita. Hakevat huomiota.

Vierailija
69/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna kyllä minuakin ällöttää nähdä suonikas utare, jossa on tassilautasen kokoinen nänni ja sitä lutkuttava vauva. Aikuisena ihmisenä ymmärrän kuitenkin, että vauvojen täytyy syödä usein ja rintamaito on heille parasta ravintoa. Toivoisin, että imetys tapahtuisi mahdollisimman huomaamattomasti, ettei minun tarvitsisi vahingossakaan nähdä paljasta imetintä. Jos semmoinen nyt kuitenkin näkökenttään osuu niin yritän olla katsomatta sitä toista kertaa. Ei tulisi mieleenkään valittaa imettävistä äideistä tai vaatia heitä imettämään vessassa. Minuakin on imetetty ja kiitos äidilleni siitä.

Vierailija
70/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julki-imettäjät ovat aina niitä..... miten tämän nyt mahdollisimman korrektisti sanoisi.... niitä sellaisia "vähemmän kauniita naisia" ???

Hakevat sillä toiminnallaan, ja vauvaa tekosyynä käyttäen, huomiota koska eivät sitä muuten saisi.

Nimittäin itse en ole koskaan nähnyt hyvännäköisen naisen imettävän missään julkisella paikalla. Oletteko te?

Vierailija
71/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näköjään näki 33 -sivuisen ketjun lentokoneimettäjästä. Mites bussissa, hotellin aulassa, kahvilassa jne. imettäminen next ?

Vierailija
72/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap näköjään näki 33 -sivuisen ketjun lentokoneimettäjästä. Mites bussissa, hotellin aulassa, kahvilassa jne. imettäminen next ?

Tottakai mammat haluavat riidellä aiheesta kertaa miljoona.

Vierailija
73/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ällöttävää. Onneksi monet kyllä peittää sen toimituksen jollakin harsolla tai huivilla. 

Viime kesänä yksi äiti istui mua vastapäätä täydellä kahvilanterassilla vauvansa kanssa. Oli hirveä touhu ja tohina kun valmisteltiin lapsi imetykseen ja sitten äiti roikotti paljasta jättimäistä rintaansa kädessään, ennenkuin sai lapsen oikeaan asentoon ja imemään. Hirveä lussutus ja ryystäminen. Oli pakko lähteä,  jäi oma kallis kahvi juomatta. Vanhan kauppahallin terassi, että kiitti vaan jos tunnistit itsesi. 

Vierailija
74/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että vanhemmat itse tuntevat vauvansa edes jotenkuten ja osaavat ajoittaa ravintolareissut silloinkun ei tartte imettää .

Vauvoille mahtuu tosi vähän ruokaa kerralla ja joutuvat siksi tankkaamaan koko ajan.

Vierailija
75/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on ällöttävää. Onneksi monet kyllä peittää sen toimituksen jollakin harsolla tai huivilla. 

Viime kesänä yksi äiti istui mua vastapäätä täydellä kahvilanterassilla vauvansa kanssa. Oli hirveä touhu ja tohina kun valmisteltiin lapsi imetykseen ja sitten äiti roikotti paljasta jättimäistä rintaansa kädessään, ennenkuin sai lapsen oikeaan asentoon ja imemään. Hirveä lussutus ja ryystäminen. Oli pakko lähteä,  jäi oma kallis kahvi juomatta. Vanhan kauppahallin terassi, että kiitti vaan jos tunnistit itsesi. 

Törkeää käytöstä. 

Vierailija
76/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvoille mahtuu tosi vähän ruokaa kerralla ja joutuvat siksi tankkaamaan koko ajan.

Höpö höpö. Vauva pärjää helposti neljä viisi tuntia yhdellä imetyksellä. Jos sulta ei tule maitoa riittävästi niin voit varata tuttelia pulloon mukaan tai näin helteellä vettä.

Vierailija
77/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi julki-imettäjät ovat aina niitä..... miten tämän nyt mahdollisimman korrektisti sanoisi.... niitä sellaisia "vähemmän kauniita naisia" ???

Hakevat sillä toiminnallaan, ja vauvaa tekosyynä käyttäen, huomiota koska eivät sitä muuten saisi.

Nimittäin itse en ole koskaan nähnyt hyvännäköisen naisen imettävän missään julkisella paikalla. Oletteko te?

Olen nähnyt, sillä kauneus ja mielipiteet ja arvot eivät ole sidoksissa toisiinsa.

Vierailija
78/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi julki-imettäjät taitaa pesiä vain isommissa kaupungeissa, täällä 9000 asukkaan "kaupungissa" en ole koskaan nähnyt että kukaan kaupan penkillä tai kylillä imettäisi.

Vierailija
79/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan imettäminen ei haittaa pöydässäkään, kunhan sen tekee hienotunteisesti rinnan ja vauvan pään harsoliinalla peittäen, ei kaikkien nähden keskellä ravintolaa ja sitten valitetaan, kun pervot katsovat. Turhaa tietenkään edes mainita, että muut ovat tulleet ravintolaan syömään eivät katsomaan jotakin imetystapahtumaa tai vielä pahempaa vaipan vaihtoa.

Tama kavi mulle oikeasti muutama kk sitten. Oltiin miehen kanssa elaintarhassa (<3) ja puolivalissa mentiin ravintolan omalle terassille syomaan joku ylihintainen hampurilaisateria. Viereinen poyta oli tyhja, siihen tuli pariskunta pienen vauvansa kanssa + olisikohan ollut jomman kumman anoppi. Nainen/vauvan aiti pisti vauvan potkolleen terassipoydalle ja ALKOI VAIHTAMAAN TALTA VAIPPAA.

Siina vaiheessa sanoin, etta "anteeksi mutta tuolla sisalla on varmaan vaipanvaihtohuone, me ruokaillaan tassa vieressa". Tappavan katseen sain seka mutsilta etta anopilta, ei muuta reaktiota. Mies sentaan alysi nayttaa nololta. 

Kiva seuraaville asiakkaille myos aterioida silla paskapoydalla. 

Vierailija
80/223 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vauva pärjää helposti neljä viisi tuntia yhdellä imetyksellä. Jos sulta ei tule maitoa riittävästi niin voit varata tuttelia pulloon mukaan tai näin helteellä vettä.

Paitsi silloin kun valitetaan kuinka vähän unta saa, koska lapsi riippuu tississä koko ajan :D

Kaikki mukulat eivät juo pullosta. Vauva iästä riippuen syö jopa 12 kertaa vuorokaudessa. Imetysväli ei saa olla liian pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi