Sairaudet jotka erikoisuudentavoittelu on mitätöinyt
Kerätään tähän sairauksia, jotka ovat todellisia, mutta jotka erikoisuudentavoittelijat ovat pilanneet.
Vakavat allergiat. Pahimmillaan reaktioon voi kuolla.
Keliakia. Lieneekö tämäkin allergia. Tämä jengi voi saada oireita pienen pienistäkin määristä.
Kommentit (112)
ahdh . Ei jokainen villi lapsi joka ei halua istua koulussa ole ahdh.
Masennus. Vakavasti masentuneena vituttaa naisten lehdissä avautuvat kevytmasentuneet, jotka on kokenut 2kk työuupumuksen ja sitten kaikki onkin taas hyvin.
Narsismi. Ei jokainen k-pää ole narsisti.
Migreeni. Se oli tosi yleistä opiskeluaikana. Jännä juttu, että 20 hlön ryhmästä 15 kärsii migreenistä. What are the odds?!
Vierailija kirjoitti:
Migreeni. Se oli tosi yleistä opiskeluaikana. Jännä juttu, että 20 hlön ryhmästä 15 kärsii migreenistä. What are the odds?!
Jos ei syö kunnolla niin se laukaisee migreenin oireet eli ainakin naisvaltaisilla aloilla yleistä . Vai tunnetteko yhtään miestä jolla olisi migreeni?
Migreeni. Aurat vievät ensin näkökyvyn ja kipu lähes halvaannuttaa. Lääkkeet aiheuttavat puheen sammaltamista. Silloin ei puhuta päänsärystä vaan neurologisesta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosin saamiseksi neurologi tekee perusteelliset tutkimukset ja määrää lääkkeet. Ei mikään pissitauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosin saamiseksi neurologi tekee perusteelliset tutkimukset ja määrää lääkkeet. Ei mikään pissitauti.
Ne oli kaikki (muut) itsediagnosoituja :) Mä ainoana "oikeasti" diagnosoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei syö kunnolla niin se laukaisee migreenin oireet eli ainakin naisvaltaisilla aloilla yleistä . Vai tunnetteko yhtään miestä jolla olisi migreeni?
Tunnen. Valot, tuoksut, lämpötilanmuutokset jne voivat toimia triggerinä. Naisilla hormonit aiheuttavat lisäongelmaa ja lisäävät migreenikohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Migreeni on naisilla yleisenpää estrogeenin takia. Minulla on ollut migreeni taipumus murrosiän alusta asti. Isällänikin on migreenk ja äidin puoleisella mummullani.
Vierailija kirjoitti:
Keliakia. Lieneekö tämäkin allergia. Tämä jengi voi saada oireita pienen pienistäkin määristä.
Keliakia EI ole allergia. Kaikki keliaakikot eivät edes saa oireita, mutta kaikki syöty gluteeni vahingoittaa silti suolinukkaa. Kyseessä on vakava sairaus, hoitamaton keliakia voi johtaa syöpään.
Minä oon kans huomannut että monet kutsuu nykyään tavallista päänsärkyä migreeniksi, ilman mitään diagnooseja.
Oksensin kerran kolme päivää migreenissä.
Ei ehkä vielä rantautunut Suomeen täysillä, mutta ocd eli pakko-oireet. Jos olet pikkutarkka jostain asiasta olet vaan pikkutarkka. Pakko-oireet on jo ihan muuta ja vaikeuttavat elämää, jos esim. kädet pitää pedtä 10 kertaa putkeen kynsiharjalla ennen kuin uskoo niiden olevan riittävän puhtaat.
Minulla on lisäkilpirauhasen liikatoiminta. Se on varmaan tuntemattomampi, mutta jotkut tuntuvat pitävän kilpirauhassairauksia hysteeristen hullujen muotijuttuna. Se on seurausta munuaistaudistani, josta johtuu myös anemia eli olen lisäksi ferritiinihullu. Sitten minulla on tähän päälle vielä migreeni eli saikutan keksityn tekosyyn varjolla.
DID. Kukaan jolla se oikeasti on, ei mene sitä esittelemään julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Migreeni on naisilla yleisenpää estrogeenin takia. Minulla on ollut migreeni taipumus murrosiän alusta asti. Isällänikin on migreenk ja äidin puoleisella mummullani.
Eli uskot kaikkia naisia , jotka sanoo , että heillä on migreeni ja ei kuitenkaan mitään lääkitystä siihen?
Vierailija kirjoitti:
DID. Kukaan jolla se oikeasti on, ei mene sitä esittelemään julkisuuteen.
Jaa, mulla on DONE ja se on aina julkisuudessa
Nuorena nättinä naisena katsotaan kieroon, kun pyydän gluteenitonta. Mulla on keliakia, mutta nykymuodin takia ilmeisesti luullaan, että olen linjojani vahtiva trendipelle. Oikeasti oksennan jopa verta, jos syön vahingossa gluteeniviljoja.