Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ideologisesti työtön mies ehdoton turn off naisille?

Vierailija
23.07.2019 |

Haluisin siis löytää suhteellisen fiksun tyttöystävän, mitkään elämänkoululaiset eivät houkuta. Onko mahdollisuuksia, jos olen ideologisesti työtön? En halua tukea tätä meidän mätää yhteiskuntaa, jossa poliitikot ja muut hyvävelikerhoon kuuluvat kahmivat kaikki rahat ja edut itselleen. Kaikki myydään ulkomaille ja duunarit saavat palkkaa jolla juuri ja juuri tulee toimeen, vaikka ilman heitä tämä maa lakkaisi nopeasti pyörimästä

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä eläminen käy nykyään työstä. Pitäisi ottaa käyttöön ihmisen elämänraha, jolla saisi kituutella tai juhlia miten taitaa.

Vierailija
22/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää hyväksyä se, että asiat tapahtuvat ilman sinua. Sinulla ei ole varaa harrastaa, joten jonkun muun kanssa kävisin elokuvissa, salilla ja tapahtumissa. Sinulla ei ole varaa lomailla, joten lomailisin yksin tai jonkun muun kanssa. Sinulla ei ole varaa muuttaa yhteen, koska joutuisit maksamaan puolet kuluista, joten asuisin yksin, tai jonkun muun kanssa. Sinulla ei ole mahdollisuutta elättää lasta, joten hankkisin lapsen yksin tai jonkun muun kanssa... Olisit jotenkin ulkopuolinen monissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos teet rahaa muilla keinoin.

Kyse on siis lopultakin vain rahasta. Hyvä, että edes joku kaikkien tekopyhien hurkastelijoiden joukosta poiketen uskaltaa myöntää tämän.

Vierailija
24/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siis lopultakin vain rahasta. Hyvä, että edes joku kaikkien tekopyhien hurkastelijoiden joukosta poiketen uskaltaa myöntää tämän.

Heh heh. No joo. Mitenkä tämä ideologisesti työtön ajatteli elättää itsensä? Siipeilemällä? Ehkä hiukan turn off, ellei ole jotain muuta todella erikoista annettavaa. Ideologisesti työtön taitaa vaan yleensä olla synonyymi laiskuudelle. Muutenhan ihminen määrittelisi itsensä tekemisen kautta: taiteilija, kirjailija, yms. Rikkaat loikoilijat eivät myöskään määrittele itseään työttömiksi.

Vierailija
25/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
26/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää hyväksyä se, että asiat tapahtuvat ilman sinua. Sinulla ei ole varaa harrastaa, joten jonkun muun kanssa kävisin elokuvissa, salilla ja tapahtumissa. Sinulla ei ole varaa lomailla, joten lomailisin yksin tai jonkun muun kanssa. Sinulla ei ole varaa muuttaa yhteen, koska joutuisit maksamaan puolet kuluista, joten asuisin yksin, tai jonkun muun kanssa. Sinulla ei ole mahdollisuutta elättää lasta, joten hankkisin lapsen yksin tai jonkun muun kanssa... Olisit jotenkin ulkopuolinen monissa asioissa.

No jossain Finnkinon elokuvissa en haluaisikaan käydä, koska väärinkäyttävät monopoliasemaansa, mieluummin teatteriin tai balettia katsomaan. Salilla käyn jo tälläkin hetkellä. Matkustelu ei hirveästi kiinnosta, paitsi retkeily luonnonpuistossa ja siihen löytyy varusteet jo. Viihdyn tälläkin hetkellä oikein hyvin hieman reilu 20 neliön yksiössäni. Lasten hankkiminen on kyllä yksi syy mikä saa vielä harkitsemaan töissä käyntiä. Lapsia en hankkisi ellei ole varaa siihen.

Vierailija
27/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta mistä muusta tässä muka olisi kyse kuin rahasta? Onko joku väittänyt muuta? Kyse on nimenomaan siitä, että pyrit tavalla tai toisella rahoittamaan oman elämäsi itse ja säästät tuet niille jotka eivät siihen ilman omaa syytään kykene. Eli et varasta yhteisestä kassasta - tadaa - rahaa.

Vierailija
28/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä olen tätä mieltä se ei tarkoita että kaikki muutkin olisivat...

Vierailija
29/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se vähän riippuu siitä kaikesta muusta, mitä sä sitten teet?

Tuntemani ideologinen työtön ei nostele tukia. Hän tekee satunnaisia puusepän hommia ja korjaushommia, pimeesti.

Hänellä on peritty pieni tila ja siellä viljelee ja kasvattaa muutamaa tuotantoeläintä omiksi tarpeiksi.

Hänellä tuntuis olevan naisia tyrkyllä.

Vierailija
30/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne on puolet teidänkin ukoistanne.

Vierailija
31/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasia ne on puolet teidänkin ukoistanne.

Minulla ei ainakaan ole kuin yksi ukko. Ja hän on ihan kokonaan työssäkäyvä.

Vierailija
32/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olen saanut perintöä  useita kymmeniä miljoonia ja haluan viettää aikaa kartanossani ja vältellä työtä niin naiset hylkäisi minut laiskana ??   

Vierailija
33/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. No joo. Mitenkä tämä ideologisesti työtön ajatteli elättää itsensä? Siipeilemällä?

Ruualla ja vedellä.

Vierailija
34/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologinen työttömyys viestii minulle älyttömyydestä ja järjettömyydestä joten kyllä se on täydellinen turn off.

PAITSI jos kykenet elättämään itsesi täysin ilman sitä yhteiskuntaa jota vastaan kiukuttelet.

Vierailija
35/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se vähän riippuu siitä kaikesta muusta, mitä sä sitten teet?

Tuntemani ideologinen työtön ei nostele tukia. Hän tekee satunnaisia puusepän hommia ja korjaushommia, pimeesti.

Hänellä on peritty pieni tila ja siellä viljelee ja kasvattaa muutamaa tuotantoeläintä omiksi tarpeiksi.

Hänellä tuntuis olevan naisia tyrkyllä.

Siis tekee kolmea eri työtä? Mikä työtön se sellainen on? Vai onko kyse siitä, ettei halua maksaa veroja? Kuitenkin tyytyväisenä hyötyy toisten ylläpitämästä infrastruktuurista ja palveluista. Määritelmä on pummi.

Vierailija
36/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olen saanut perintöä  useita kymmeniä miljoonia ja haluan viettää aikaa kartanossani ja vältellä työtä niin naiset hylkäisi minut laiskana ??   

No lol. Ei se nyt oikeasti noin mene.

Jos sulla on miljoonien omaisuus niin ei ole puhettakanaan näistä "arvoista" ja "moraalista" jotka liittyvät työntekoon. Naisia tyrkyttämässä persettä on tuossa tapauksessa niin pitkä rivi, ettet ehdi kaikkia häätämään pois - ja täällä mainitut "arvot" ja "moraali" eivät tosiaan painaa paskan vertaa, kun on perintömiljoonat tilillä.

Vierailija
37/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonaperijät eivät kutsu itseään ideologisesti työttömiksi. He ovat ihan rehdisti vaan perijöitä ja sellaisille kyllä taatusti riittää naisia. Eri asia sitten minkälaisia. 

Vierailija
38/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ap:n kaltaisia itsenäiseen ajatteluun kykeneviä ihmisiä jotka näkevät millainen suuri kusetus tämä "meidän kaikkien yhteiskunta" on. Raha virtaa pääomasijoittajille ja ihmisten välinen tasa-arvo on pelkkää utopiaa.

Puhutaan kauniisti kuinka kaikilla on samat mahdollisuudet. Mahdollisuudet ehkä mutta ei koskaan lähtökohdat. Tämä yhteiskunta ei kykene auttamaan huonoista oloista ponnistavaa joka lopulta tuupertuu ongelmiensa alle. Sensijaan jo valmiiksi hyvät lähtökohdat saaneen on helppo hyödyntää yhteiskunnan tarjoamia mahdollisuuksia.

Omalla kohdallani olen tehnyt laskelmat eikä viivan alle totisesti jää paljoa. En koe olevani velkaa tälle yhteiskunnalle, se on päinvastoin velkaa minulle. Siksi en aio laittaa enää rikkaa ristiin "yhteisen edun" nimissä.

Vierailija
39/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideologinen työttömyys viestii minulle älyttömyydestä ja järjettömyydestä joten kyllä se on täydellinen turn off.

PAITSI jos kykenet elättämään itsesi täysin ilman sitä yhteiskuntaa jota vastaan kiukuttelet.

Kaikessa on siis lopulta kyse rahasta, jota pitää olla tarpeeksi. Mikä yllätys.

Vierailija
40/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen netissä tavannut kerran miehen, joka aidosti ihmetteli, miksi ihmiset käyvät töissä, mikä se työnteon merkitys on...?

Olin vain, että jahas...

Asuu peräkylillä ja nussii vanhojen mummojen kanssa. Mummoillakin oikeus seksiinsä, en sitä yhtään kiistä. Mutta ihmettelee kun ei saa naisystävää.

Mikä on työnteon merkitys? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi