Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka vänkäät aina siitä että nelikymppiset naiset "pätkäisee" hiuksensa.

Vierailija
23.07.2019 |

Liity facessa ryhmään Olin teini 80-luvulla. Siellä kaikki neli-viisikymppiset naiset esittelee nuoruuden kuviaan, ja tittididiii! Suurella osalla on lyhyet hiukset aika harvalla on pitkät. Eli ei, me nelikymppiset ei olla "pätkäisty" hiuksia iän takia, vaan sen takia että meille se on täysin normaalia. Jostain syystä meidän tyttäret pitää lähes kaikki pitkiä hiuksia, ja usein meidän äideillä oli nuorena pitkät kun oli se hippiaika 70-luvulla, joten meille se on vanhanaikaista muotia. 80-luvulla oli paljon erilaisia kampauksia, nykyään vain se yksi "verhomalli" joka ei todellakaan sovi kaikille vaikka raukat niin kuvittelee.
Tänä modernina aikakautena on outoa että nuoret naiset haluaa pitää pitkiä hiuksia jotka on olleet "kunnollisen naisen merkki" joskus ammoisina aikoina ja pitkiä hiuksia pidetään miesten mieliksi.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 52v lapaluihin uloittuvat vaaleat pitkät hiukset. En halua lyhkäisiä. Toisille kyllä sopivat.

Vierailija
82/117 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan pitkäksi tukaksi? Onko semmoinen hartiamittainen "pitkä polkka" jo pitkä tukka vai pitääkö olla lapoihin asti? Minun hiuksilleni kaikkein helpoin mitta on tuo hartioihin tai vähän yli, siinä luonnonkihara jaksaa kihartua nätisti mutta tukan saa kiinni huonon hiuspäivän iskiessä. En kyllä tajua miten kukaan voi aina pitää semmoista tosi pitkää tukkaa auki, sehän on hirveän kuuma ja aina tiellä. Lyhyet taas on hankalat kun joutuu leikkaamaan ja laittamaan koko ajan...

Lyhyet just on niin kätevät kun ne on hyvin leikattu ei tarvi ainakaan kahteen kuukauteen tehdä yhtään mitään, pestä shampoolla pari kertaa viikossa, ei tarvi edes hoitoainetta, ei tarvi föönailla kun ne luonnostaan pysyy kuohkeana. En edes tiedä miten omia hiuksiani laittaisin jos joku sanoisi että laita niitä, leikkaus ja väri riittää. Monet, jopa kampaajat, on kyllä luulleet että olen föönannut niitä, mutta ei mulla ainakaan mene koskaan hiukset päätämyöden kuin pitkinä kun ne painaa sit ku synti.

Kyllä kaikki mun tutut lyhythiuksiset joutuu niitä laittamaan, föönaamaan ja käymään vähintään sen 2kk välein kampaajalla (itse kun käyn n. kerran vuodessa). Mut varmaan se riippuu hiuslaadustakin paljon, minulle puolipitkä on se kaikkein helpoin malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä hiuksia pidän mielelläni kiinni usein. Onko lettikampaukset ja nutturat mummomaisia nelikymppisellä? Kertokaahan.

Nutturat ja lettikampaukset on hienoja, paitsi jos on aina se täsmälleen sama kampaus. Sitten se näyttää lähinnä oudolta, päivästä toisen aina se samalla tavalla väännetty nuttura. Lettikampauksia ja nutturoita on monenlaisia, osa on hienoja ja osa ei. Joku omituinen pään päälle sidottu linnunpesä-nuttura ei näytä hyvälle kenelläkään ja kaksi tiukkaa lettiä sopii lähinnä kouluikäisille heppatytöille.

Vierailija
84/117 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no nyt selvisi miksi isäni pitää pitkiä hiuksiani ”vanhanaikaisena”.

Vierailija
85/117 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii puolipitkä parhaiten eli ns. polkka (menee kiinni ja saa kivasti laineita). Sopii siroihin kasvoihin paremmin kuin pitkät. Jännä muuten että huomiota olen saanut eniten tällä polkalla?!

Mulla on ollut kaikkia pituuksia. Joten kokemusta on.

Vierailija
86/117 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti aina kummeksuu jonkun pitkiä valuvia hiuksia. Hänestä ne ovat vanhanaikaiset. Hän on kahdeksankymppisenä sitä ikäluokkaa, jolla oli lapsena aina pitkät hiukset leteillä ja inhosi niitä. Heti kun teininä uskalsi, leikkautti ihailemansa lyhyen mallin. Eikä enää koskaan antanut kasvaa pitkäksi.

Ehkä pitkätukkaisilla nykynuorilla on sitten vanhanakin pitkä letti pitkin selkää tai niskanuttura, taas niin kuin viime vuosisadan alussa. Mihin kukakin nuorena kasvaa, se määrittää usein maun.

Vierailija
87/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miellän itseni pitkätukkaiseksi vaikka oon ollut lyhythiuksinen jo yli kakskyt vuotta.

Aloin harmaantua jo kolmikymppisenä ja oispa kyllä mielenkiintoista tietää, miltä hiukset näyttäis kaiken värjäämis-blondaamisilottelun jälkeen jos ne vielä olis pitkät.

Yläasteella olin pitkine hiuksine poikkeus, muilla paitsi jonkin sortin uskovaisilla ja minulla oli lyhyemmät prrmsnentatu hiukset.

Aikuisena jossain vähävaraisessa vaiheessa hiukset sai kasvaa, kunnes huomasin hevosnaamailmion. Vm65

Vierailija
88/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Omalla lukioluokallani kahdella tytöllä oli pitkät hiukset.

Vain kahdella? Kuulostaa siltä, että lyhyet hiukset ovat siis olleet jonkin sortin ryhmäpaine tuohon aikaan. Vähän niin kuin tuo painostaminen leikkaamaan hiukset lyhyeksi vanhemmalla iällä. Mutta seuraava sukupolvi on suvaitsevampi kuin nuo 80-luvun teinit, jotka haluavat olla samanlaista massaa.

Ja toisin kuin ap väittää, niin kyllähän nykyään monenlaisia kuontaloita löytyy katukuvassa. "Verhohiukset" eivät todellakaan ole se ainut vaihtoehto...

Ei se ollut mikään ryhmäpaine, kyllä myös pitkät hiukset, toki permanentattuna ja isommaksi vielä tupeerattuna tai kreppiraudalla laitetut oli muotia, silloin sai olla minkä pituiset vaan kukin tykkäsi ja kampaukset vaihtui tytöillä joka vuosi. Selasin juuri läpi omat luokkakuvat, niin tosi paljon vaihteli niin että joillain oli kolmannella luokalla lyhyet mutta kuudennelle pitkät ja päinvastoin ja tietysti yläasteella se vaihtelu vaan lisääntyi kun alettiin värjätä ja laittaa permanentteja.

Kukaan ei painosta ketään leikkaamaan hiuksiaan vanhemmalla iällä, se on täyttä puppua. Mun äidillä joka on syntynyt 1954 on pitkät hiukset edelleen ja hänellä on ollut lyhyet vain joskus lapsena olisko yläasteikäisenä, muuten aina vähintään olkapäille asti, kun sanoo ettei hänen kasvoihinsa sovi lyhemmät. Äidillä on paksut ja pitkät hiukset vaikka on jo eläkkeellä, ja varmaan on lopun ikäänsä.

Niin nykyäänkin saa olla. Ihan mene kuule ulos vain, niin näet kyllä naisia eri pituisilla hiuksilla kaikissa ikäryhmissä. Ellei sulla ole kovin valikoiva näkö... 

Jaa ei kukaan painosta leikkaamaan hiuksia vanhemmalla iällä? Kukaan, ikinä, koskaan ole niin tehnyt kenellekään, ja ihan satavarma? :D

Kyllä minä ainakin olen omin korvin kuullut, kun omalle äidilleni on esim. hänen siskonsa tällaista sanonut. Kuulemma myös työpaikalla sai tällaisia kommentteja joiltakin työkavereilta. En näe mitään syytä, miksi äitini valehtelisi asiasta. Enkä näe mitään syytä, miksi muut vanhemmat naiset valehtelisivat samankaltaisista kokemuksistaan. 

Ja moniltahan leikataan viimeistään silloin kun joutuvat hoitokotiin. Vanhat mummut sitten itkevät kun lapsesta asti olleet pitkät hiukset leikataan irti, jotta pesusta ja hiustenhoidosta tulee tehokkaampaa. Kovassa on tuo ajattelu, että ne pitkät hiukset ovat vain miehiä varten ja nainen itse ei niitä pohjimmiltaan halua eikä varsinkaan tarvitse enää vanhana. Samaa potaskaahan tämä aloituskin suoltaa. Rohkeita he, jotka pitävät lyhyitä hiuksia, eivätkä halua miellyttää miehiä. jaadi, jaadi. Tietynlaista painostustahan tuokin on kun haukutaan heitä, joilla on pitkät hiukset vanhahtaviksi hippiaikaan jämähtäneiksi, jotka eivät ole lainkaan "moderneja vahvoja naisia".

No onpa hirveää pitkätukkaisten vainoa maailmassa, jossa melkein kaikilla naisilla on nykyään pitkä tukka 😅 En ole koskaan kuullut tuollaisesta painostuksesta IRL. Mummun hiusten leikkaamiseen, jos sellaista on tapahtunut, on epäilemättä ollut hänen terveyteensä ja hyvinvointiinsa liittyvä syy.

Tehokkuuteen liittyvä syy. Iäkkään vanhuksen hyvinvointia ei todellakaan edistä se, että häneltä riistetään sellainen ulkonäöllinen asia tehokkuussyistä, joka on muodostunut olennaiseksi osaksi hänen identiteettiään ja joka edelleen toisi hänelle iloa ja mielihyvää. 

Jos multa aikanaan joku hoitajanplanttu koettaa leikata hiukset väkisin niin mä nostan kyllä aivan helvetillisen äläkän.

Vierailija
89/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan pohjimmainen syy siinä että naiset tietävät miesten pitävän pitkistä hiuksista? Alkukantaista.

Juu, itse pidän pitkistä hiuksista ja mieskin niitä toivoo. Mieskin pitää partaa omaksi mielekseni. Ollaan hyvin alkukantaisia molemmat ;).

Vierailija
90/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat luonnostaan kullanruskeat, paksut ja kiharat joten annan niiden kasvaa pitkinä, tällä hetkellä ovat puoleen selkään. Kuivahkoa laatua joten liimaletti-ilmiö syntyy vasta jos jätän hiukset pari kolme päivää pesemättä. Yksittäinen hius itsessään on hyvin ohut mutta niitä on aivan jumalaton määrä joten vähän kyllä kuuma on tämä hippitukka kesäisin mutta talvella pitää lämpöä! :D

T. 21v

Vierailija
91/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tähän maailmaan syntynyt toisia miellyttääkseen. Ihan sama, onko pitkät vai lyhyet, vaaleat tai vaikka violetit hiukset, kunhan itse viihtyy omassa kuosissaan. 

Vierailija
92/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt en mieti, mitä miehet tykkäävät minun hiuksista vaan sitä, miten itse pärjään niiden kanssa. Lasimaiset, päätä pitkin menevät ja hyvin helposti rasvoittuvat hiukset eivät näytä missään pituudessa hyviltä, mutta lyhkäisinä niiden kanssa pärjää joten kuten. En ymmärrä, miten pitkät hiukset kestäisi joka päiväistä pesua. Siihen ei riittäisi markettisampoo, joten jos oma mies haluaa minulle pitkät hiukset, hän saa maksaa minulle kampaajan viikottain ja kampaamotason hiustenhoitotuotteet.

Vierailija
93/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Omalla lukioluokallani kahdella tytöllä oli pitkät hiukset.

Vain kahdella? Kuulostaa siltä, että lyhyet hiukset ovat siis olleet jonkin sortin ryhmäpaine tuohon aikaan. Vähän niin kuin tuo painostaminen leikkaamaan hiukset lyhyeksi vanhemmalla iällä. Mutta seuraava sukupolvi on suvaitsevampi kuin nuo 80-luvun teinit, jotka haluavat olla samanlaista massaa.

Ja toisin kuin ap väittää, niin kyllähän nykyään monenlaisia kuontaloita löytyy katukuvassa. "Verhohiukset" eivät todellakaan ole se ainut vaihtoehto...

Ei se ollut mikään ryhmäpaine, kyllä myös pitkät hiukset, toki permanentattuna ja isommaksi vielä tupeerattuna tai kreppiraudalla laitetut oli muotia, silloin sai olla minkä pituiset vaan kukin tykkäsi ja kampaukset vaihtui tytöillä joka vuosi. Selasin juuri läpi omat luokkakuvat, niin tosi paljon vaihteli niin että joillain oli kolmannella luokalla lyhyet mutta kuudennelle pitkät ja päinvastoin ja tietysti yläasteella se vaihtelu vaan lisääntyi kun alettiin värjätä ja laittaa permanentteja.

Kukaan ei painosta ketään leikkaamaan hiuksiaan vanhemmalla iällä, se on täyttä puppua. Mun äidillä joka on syntynyt 1954 on pitkät hiukset edelleen ja hänellä on ollut lyhyet vain joskus lapsena olisko yläasteikäisenä, muuten aina vähintään olkapäille asti, kun sanoo ettei hänen kasvoihinsa sovi lyhemmät. Äidillä on paksut ja pitkät hiukset vaikka on jo eläkkeellä, ja varmaan on lopun ikäänsä.

Niin nykyäänkin saa olla. Ihan mene kuule ulos vain, niin näet kyllä naisia eri pituisilla hiuksilla kaikissa ikäryhmissä. Ellei sulla ole kovin valikoiva näkö... 

Jaa ei kukaan painosta leikkaamaan hiuksia vanhemmalla iällä? Kukaan, ikinä, koskaan ole niin tehnyt kenellekään, ja ihan satavarma? :D

Kyllä minä ainakin olen omin korvin kuullut, kun omalle äidilleni on esim. hänen siskonsa tällaista sanonut. Kuulemma myös työpaikalla sai tällaisia kommentteja joiltakin työkavereilta. En näe mitään syytä, miksi äitini valehtelisi asiasta. Enkä näe mitään syytä, miksi muut vanhemmat naiset valehtelisivat samankaltaisista kokemuksistaan. 

Ja moniltahan leikataan viimeistään silloin kun joutuvat hoitokotiin. Vanhat mummut sitten itkevät kun lapsesta asti olleet pitkät hiukset leikataan irti, jotta pesusta ja hiustenhoidosta tulee tehokkaampaa. Kovassa on tuo ajattelu, että ne pitkät hiukset ovat vain miehiä varten ja nainen itse ei niitä pohjimmiltaan halua eikä varsinkaan tarvitse enää vanhana. Samaa potaskaahan tämä aloituskin suoltaa. Rohkeita he, jotka pitävät lyhyitä hiuksia, eivätkä halua miellyttää miehiä. jaadi, jaadi. Tietynlaista painostustahan tuokin on kun haukutaan heitä, joilla on pitkät hiukset vanhahtaviksi hippiaikaan jämähtäneiksi, jotka eivät ole lainkaan "moderneja vahvoja naisia".

No onpa hirveää pitkätukkaisten vainoa maailmassa, jossa melkein kaikilla naisilla on nykyään pitkä tukka 😅 En ole koskaan kuullut tuollaisesta painostuksesta IRL. Mummun hiusten leikkaamiseen, jos sellaista on tapahtunut, on epäilemättä ollut hänen terveyteensä ja hyvinvointiinsa liittyvä syy.

Tehokkuuteen liittyvä syy. Iäkkään vanhuksen hyvinvointia ei todellakaan edistä se, että häneltä riistetään sellainen ulkonäöllinen asia tehokkuussyistä, joka on muodostunut olennaiseksi osaksi hänen identiteettiään ja joka edelleen toisi hänelle iloa ja mielihyvää. 

Jos multa aikanaan joku hoitajanplanttu koettaa leikata hiukset väkisin niin mä nostan kyllä aivan helvetillisen äläkän.

Jos sinä itse kykenet omat hiuksesi hoitamaan, niin et ole tarpeeksi huonokuntoinen hoitokotiin.

Vierailija
94/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen keski-ikäistynyt huomaan, että hiusteni laatu on huonontunut äkkinäisesti tosi paljon. Hiukset on kuivat hamppumaiset ja katkeilee tyvestä asti.  Varsinkin kuumien kesien jälkeen tarvitaan järeempiä hoitoaineita. Pitäisi varmaan alkaa käyttämään kesäisin hellehattua tai huivia.

Alan ymmärtää miksi jotkut leikkaavat pysyvästi lyhyeksi tässä iässä. Toki minulla oli ala-asteella jo lyhyt tukka ja myös ylä-asteella järkytin kanssa sisaria leikkaamalla pitkäksi kasvaneen tukan lyhyeksi, kun halusin kasvattaa tasapitkät hiukset.

Sillon tällöin olen siis leikannut hiukset aina lyhyeksi tai puolipitkiksi iästä riippumatta ja kasvattanut välillä uudelleen pitkiksi helposti.  Nytkin olen yrittänyt leikata huonokuntoista tukkaa vähän lyhemmäksi ja kasvattaa uutta hiusta tilalle. Ei vaan näytä enää niin helpolta kuin aiempaa. Tuntuu että kasvaako tämä enää siistiksi ja pitkäksi ikinä. Muutamia harmaita näyttää myös jo puskevan eteen ja sivuille. 

Vierailija
95/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturat ja lettikampaukset on hienoja, paitsi jos on aina se täsmälleen sama kampaus. Sitten se näyttää lähinnä oudolta, päivästä toisen aina se samalla tavalla väännetty nuttura. Lettikampauksia ja nutturoita on monenlaisia, osa on hienoja ja osa ei. Joku omituinen pään päälle sidottu linnunpesä-nuttura ei näytä hyvälle kenelläkään ja kaksi tiukkaa lettiä sopii lähinnä kouluikäisille heppatytöille.[/quote]

Päivästä toiseen lyhyt tukka ei näytä yhtään sen paremmalta, tylsäksi käy. Ei mulla silti ole mitään lyhyitä hiuksia vastaan kunhan ne on kivasti leikattu, näin eilen venäläisen vanhemman naisen jolla oli punaiseksi värjätty lyhyt tukka, näytti kivalta eikä yhtään kananpersukselta kun ei ollut pätkitty kummallisesti.

Vierailija
96/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja 80-luvulla äiti pakoitti leikkaamaan poikatukan kun se oli muotia. Inhosin lyhyttä tukkaani aina. Nyt kannan ylpeydellä pitkiä hiuksiani joka enempi oma tyyli. Olkoot muut hiuksistani mitä mieltä vaan niin minä rakastan tälläisenä.

Vierailija
97/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitietoiset miehet (kuten omani) tajuavat, että hiusmallin pitää sopia kantajalleen. Oma mieheni on aina pitänyt lyhyitä hiuksia minulla seksikkäinä. Ei tietenkään ole mitään ikärajaa, jolloin naisen pitäisi leikkauttaa hiuksensa. Jos näin olisi, kai ne sitten katkeaisivat tiettynä päivänä itsestään. Tosiasia vain on se, että hyvin harvalle ikääntyvälle sopivat pitkät hiukset, kun vielä todella moni pitää hiuksiaan jatkuvasti auki. Yli hartiamitan ulottuva, roikkuva tukka vanhentaa, olipa se minkävärinen hyvänsä, ohut tai paksu. Kasvonpiirteet valahtavat hiusten mukana alaspäin. Klassiset, lyhyet mallit (ei siili eikä miesten hiusmallit) ja erilaiset polkkapituudet (riippuen kasvojen mallista) sopivat ihan kaikille ja näyttävät siisteiltä ja tyylikkäiltä silloin kun on jo tullut ryppyjä ja leukalinja on alkanut pehmetä. Jos on pitkät hiukset, ne kannattaa pitää nutturalla tai palmikolla tai niskaponnarilla. Korkea ponnari näyttää myös huvittavalta vanhemmalla naisella. Kaikkein kamalin on puhkiblondattu, epämääräisen pörröinen, harottava pitkä tukka!

Vierailija
98/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt en mieti, mitä miehet tykkäävät minun hiuksista vaan sitä, miten itse pärjään niiden kanssa. Lasimaiset, päätä pitkin menevät ja hyvin helposti rasvoittuvat hiukset eivät näytä missään pituudessa hyviltä, mutta lyhkäisinä niiden kanssa pärjää joten kuten. En ymmärrä, miten pitkät hiukset kestäisi joka päiväistä pesua. Siihen ei riittäisi markettisampoo, joten jos oma mies haluaa minulle pitkät hiukset, hän saa maksaa minulle kampaajan viikottain ja kampaamotason hiustenhoitotuotteet.

Itselläni aina ollut pitkät hiukset. Pesen hiukset päivittäin ihan markettishamppoilla ja ovat oikein hyvässä kunnossa. Tämä siis kampaajan mielipide, kysyin viimeksi ;).

Pidän itse pitkistä hiuksista, sekä mies pitää myös. Otan miehen mielipiteen huomioon kyllä, vaikkei se tietysti ratkaisevin olekaan. Viihdyn parhaiten pitkissä hiuksissa itse. 

En kyllä ymmärrä, miksi naiset jotenkin mollaatte ja haukutte pitkiä hiuksia. Onko kyseessä kateus, kun tiedätte pitkien hiusten (noin yleisesti, lyhyissäkin on upeita) olevan kauniimmat ja enemmän miesten mieleen? Olen kuullut niin paljon pitkien hiusten mollausta elämäni aikana naisten taholta, että kyllästyttää jo. Miehet kuitenkin ovat aina kehuneet hiuksiani. Itse en ikinä kommentoi toisten hiuksia, jokainen pitäköön itselleen sopivaa hiusmallia. Voisitte myös jättää meidän pitkät hiukset rauhaan... 

Vierailija
99/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat naisen kruunu!

T: Mies

Näin ON !

Ja kaikki KananPerseTukassa ja / tai KouvolaTukkassa haahuilevat akat pitäisi lain mukaan tuomita suolakaivoksiin kuokkimaan niin kauaksi aikaa, että ne pitkät hiukset kasvaisivat takaisin. Ja heti seuraavasta vastaavasta rikkeestä tulisi tuomion nelinkertaistua, jotta ei tulisi edes mieleenkään tehdä toista kertaa noin julkeaa tekoa, pyhäinhäväistystä. Eikä olisi kyllä mitenkään hirveän väärin jos samaa tuomio-metodia sovellettaisi pukeutumiseen ja normaalipainossa pysymiseen.

Harmaakarvatappura on nyt vaan kiltisti hiljaa.

Vierailija
100/117 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni ovat luonnostaan kullanruskeat, paksut ja kiharat joten annan niiden kasvaa pitkinä, tällä hetkellä ovat puoleen selkään. Kuivahkoa laatua joten liimaletti-ilmiö syntyy vasta jos jätän hiukset pari kolme päivää pesemättä. Yksittäinen hius itsessään on hyvin ohut mutta niitä on aivan jumalaton määrä joten vähän kyllä kuuma on tämä hippitukka kesäisin mutta talvella pitää lämpöä! :D

T. 21v

Hei, mulla on ollu samanlainen rämemajava päässä jo yli nelkyt vuotta. Usko mua, se paranee vain vanhetessaan. Älä vaan leikkaa pois, ku siitä voi sit vanhana huovuttaa majan lapsenlapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän