Eniten kohteliaisuuksia keräävä hajuvetesi
Minun on Thierry muglerin Alien eritoten miehet tuntuvan pitävän ks. hajuvedestä.
Miten teillä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Clean: Fresh linens ja warm cotton on molemmat saaneet kehuja. Kuulemma kivan raikas ja puhdas tuoksu, kumpikin.
Mistä kaupasta saa vai pitääkö tilata? :)
Markus kajo kuvasi hienosti hajuvesinarkomanian kehitystä.
"Lopulta tämä kastaa trasselia hajuvesisankoon ja painaa sen naamalleen samalla, kun naapurissa tiivistetään ovia ja ikkunoita ja kirjoitetaan serkulle Seinäjoelle, että laita lisää niitä jatkosodan aikaisia kaasunaamareita tulemaan ja suodattimia myös"
(Sitaatti perustuu muistiin eikä ole tarkka)
Thierry Muglerin Angelia kun laittaa baariin niin miehet juoksevat syliin ja tarjoavat drinkkejä.
Tämä on se monen kauhistustuoksu mutta itse pidän. En tosin päivällä laittaisi vaan nimenomaan juhliin (ja talvella).
Vierailija kirjoitti:
en hirveesti vietä aikaa ihmisten kanssa, mut jonka muistan niin ku mul oli britney spearsin hajuvettä niin joku mies tuli perään ja sano et tuoksut niin hyvältä et oli pakko sanoo ääneen :D
Paras miesmagneettituoksu on ollut munkinpaiston tuoksu. Joskus Vapun alla olin paistanut munkkeja enkä ehtinyt suihkuun, kun kaverit pyysivät mukaan ravintolaan ex tempore. 😂
Anaalirauhasista saa tuoksuja. Ihmiset sitten näitä anaalituotoksia suihkuttelevat iholleen. Mahtavaa.