Miten saada aiemmin ikisinkku mies innostumaan yhteenmuutosta?
Olemme seurustelleet reilun vuoden ja haluaisin jo viedä suhdetta eteenpäin ja muuttaa yhteen. Biologinen kello tikittää jne (ikää 35). Mies on ennen minun kanssani seurustelua ollut omasta tahdostaan sinkkuna melkein 10 vuotta, tottunut siis asumaan yksin. Nuorempana kyllä asunut naisen kanssa pitkään. Miten tällaisen miehen saisi innostumaan ajatuksesta asua yhdessä? Edellinen avoliitto ei ollut käsittääkseni huono kokemus, joten kyse on enemmän varmaan siitä, että mies on tottunut yksin olemiseen ja viihtyy niin.
Kommentit (21)
Mieti nyt tarkkaan harkiten kannattaako tähän ikisinkkuun enää käyttää yhtään enempää aikaa?
Esim. Suihin otto heti aamulla kun hän herää. Kahvit, Tuoremehua, leipiä, hierontaa ..
Siitä hyvä aloittaa ..
Ehkä se siitä leppyy
Sinccis
Miksi olisi pakko muuttaa yhteen? Parisuhde voi onnistua myös erillään asuen, jos molemmat haluavat sitä.
Kysy siltä nyt ensin, haluaako se edes lapsia sun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Suihin otto heti aamulla kun hän herää. Kahvit, Tuoremehua, leipiä, hierontaa ..
Siitä hyvä aloittaa ..
Ehkä se siitä leppyy
Sinccis
Leppyy? Miten sä voit olla sekä naisista että miehistä ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pakko muuttaa yhteen? Parisuhde voi onnistua myös erillään asuen, jos molemmat haluavat sitä.
Tiedän että voi. Itse kuitenkin haluan asua mieheni kanssa yhdessä. Ja sanottakoon vielä, että mies ei varsinaisesti ole yhteenmuuttoa vastaan, epäröi ja viivyttelee vain. Enkä minä halua painostaa. Haluaisin saada miehen jollain konstilla oikeasti haluamaan yhteenmuuttoa, en ole valmis tässä iässä odottamaan vuosia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan puhuttu ja mies kyllä sanoo haluavansa joskus lapsia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos mies ei ole kiinnostunut muuttamaan yhteen, ei se välttämättä ole innostunut lisääntymäänkään. Jos ei satu olemaan uudismielinen LAT-suhteen kannattaja perheellistyttyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä tarkoittaa "joskus"? 2 vai 10 vuoden päästä? Ja onko sanonut haluavansa lapsia nimenomaan sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää ikisinkun määritelmää?
Ap on seukannut jännämiesten kanssa, joten tietyn ajan jälkeen seurustelusuhteet käsitetään ensikertalaisuudeksi?
En haluaisi asua yhdessä miehen kanssa joka ei aidosti halua sitä. Mielestäni sun ei auta kuin odottaa tai sitten vaihtaa miestä.
Kannattaa uskoa että ylläpidon ohjeistus on vain tehdä aisankannattaja miehestä.
Ei kannata täällä avautua. Houkuta miestä menemään urheilemaan 4kertaa viikossa sillä ehdoin että teet ruokaa hänelle 4kertaa viikossa jotta saisit parempaa seksiä ja sitä kautta myös paremman kropan itse miehestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä tarkoittaa "joskus"? 2 vai 10 vuoden päästä? Ja onko sanonut haluavansa lapsia nimenomaan sinun kanssasi?
Kyllä se mies minuun on kovasti sitoutunut ja juuri minun kanssa haluaa olla, joten oletan että minun kanssani lapset haluaa tehdä. En ole halunnut tentata tarkkoja aikoja lapsitoiveiden suhteen kun miehellä on muutenkin ollut totuttelua varatun miehen elämään. Olen ajatellut, että ylenpalttinen kuulustelu ja painostaminen ei ainakaan johda mihinkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siitä hyvä aloittaa ..
Ehkä se siitä leppyy
Sinccis
Hei Sinccis, pidä vinkkis.
Miksi noin paljon alapeukkuja tällä aloituksellani? Onko tilanteessa nyt jotain mitä en itse näe? Hämmentää!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä se mies minuun on kovasti sitoutunut ja juuri minun kanssa haluaa olla, joten oletan että minun kanssani lapset haluaa tehdä. En ole halunnut tentata tarkkoja aikoja lapsitoiveiden suhteen kun miehellä on muutenkin ollut totuttelua varatun miehen elämään. Olen ajatellut, että ylenpalttinen kuulustelu ja painostaminen ei ainakaan johda mihinkään.
ap
Voisiko olla niin, ettei mies ole innostunut vielä yhteenmuutosta ihan vain siksi, että sen jälkeen sinä haluaisit taas viedä suhdetta eteenpäin ja hankkia lapsen? Ehkä hän pelkää, että yhteenmuutto tarkoittaisi myös lasten hankkimista lähivuosina? Biologinen kellohan ei vaikuta mitenkään asumisjärjestelyihin, mutta lasten hankintaan vaikuttaa.
Kerro miehelle, että sinä ostat teille omakotitalon/unelma-asunnon ja maksat kaikki asumiseen liittyvät kulut.
Alapeukkuja siksi, että jos aloitus ei ole provo, olet harvinaisen sinisilmäinen ja lapsellinen 35-vuotiaaksi. Ei ole mitään järkeä yrittää taivutella / aivopestä ihmistä yhteenmuuttoon - kannettu vesi ei kaivossa pysy! Vaikka saisit tyypin suostumaan yhteenmuuttoon ja lapsiin, olen 99% varma että parin vuoden päästä itket täällä kun mies ei osallistu, tai kun mies häipyi ja jätti sinut lasten kanssa yksin. Yhteenmuutto ja etenkin lisääntyminen ovat asioita joita ihmisen pitäisi tehdä vain puhtaasta omasta halusta. Muuten ne on tuomittu epäonnistumaan. Tämä on jotain jonka 35-vuotiaan luulisi jo oppineen.
Ps. jo se, ettet USKALLA kysyä miehen lapsiaikataulua, on tosi iso varoitusmerkki. Suhteenne ei todellakaan ole vakaalla, avoimella ja luottavaisella pohjalla.
Et taida ymmärtää ikisinkun määritelmää?