Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eniten kohteliaisuuksia keräävä hajuvetesi

Vierailija
23.07.2019 |

Minun on Thierry muglerin Alien eritoten miehet tuntuvan pitävän ks. hajuvedestä.
Miten teillä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa vaan selviytyä, maailmasta ei saa millään ilveellä sataprosenttisesti tuoksutonta ja hajutonta. Hajuvesien kieltäminen ei ratkaise mitään, sillä luonto ja ympäristö eivät ole steriilejä kuten jokainen toimivan hajuaistin omistava tietää. Pitää muuttaa Lappiin tai kauas maaseudulle jos tahtoo elää modernin yhteiskunnan tuottamien hajujen ulottumattomissa.

Vierailija
62/87 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana älkää lähtekö niitten myrkkyjen kanssa ulos kodistanne. Kuvottavaa haistaa ihminen joka kävelee 100 metrin päässä.

Noniin, saatiinhan tähänkin ketjuun yksi elämälle allerginen vinkumaan. :D

/12

Kokeilepa allergisena mennä vaikka leffateatteriin, jossa jokainen katsoja on suihkuttanut ihan urakalla sitä ah-niin-ihanaa tuoksua päälleen. Koska minäminäminä.

Missä teatterissa käyt kun ainakaan meilläpäin ei näytöksissä tuoksu muu kuin popcorn. Vähän epäilen väitettäsi, että "jokainen katsoja" suihkuttelisi rankalla kädellä hajuvettä ennen leffaan menoa..

Teatterissa kun käy niin hienojen rouvien parfyymeihin oikeasti kuolee. En uskalla edes haaveilla oopperassa tai baletissa käymisestä ku siellä varmaan tuoksut on potenssiin tuhat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas vahvistui oma mielikuva siitä, että tuoksuallergia on 9/10 tapauksessa korvien välissä eikä todellinen fysiologinen ongelma. Hajuveden käyttö ei todellakaan ole verrattavissa kanssaihmisten pahoinpitelyyn.

Tuoksuille voi herkistyä milloin vaan. Ehkäpä onnetar arpoo tuoksuallergian elämääsi semmoisena kivana kesäbonuksena. Sitten et piipitä enää mistään kun ei henki kulje muutenkaan. Köh köh.

Vierailija
64/87 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan hengenahdistus sentään. Kuitenkin te herkkikset käytte arkisin töissä, ruokakaupassa, harrastuksissa, ravintolassa syömässä jne. kuten me muutkin. Joka paikassako tuntuu siltä, että nyt on astmakohtaus just eikä melkein tuloillaan? Omasta mielestäni suomalaiset käyttävät harkiten ja harvoin hajuvettä, ehkä pari kertaa kuussa leijailee ulkona liikkuessa nenään ohikulkijan parfyymi tai eau de cologne. Harvoin siis. Tupakkaa ja pakokaasuja joutuu sitten haistelemaan senkin edestä. Nekö eivät teitä herkkiksiä sitten häiritse tai aiheuta oireita?

Aamubussi, kun leidit rientävät työpaikoilleen, siellä ei voi hengittää kukaan.

Vierailija
65/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvedet häiritsevät mutta ei lehmuksenkukkien tai syreenien voimakkaat tuoksut? Tai hyasinttien? Tai ruusupensaiden? Melko valikoivaa tuoksuallergiaa ;)

-_- silloni kyseessä on kemikaaliyliherkkyys.

Vierailija
66/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Allure. Sopii ominaistuoksuuni tosi hyvin.

Vierailija
67/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas vahvistui oma mielikuva siitä, että tuoksuallergia on 9/10 tapauksessa korvien välissä eikä todellinen fysiologinen ongelma. Hajuveden käyttö ei todellakaan ole verrattavissa kanssaihmisten pahoinpitelyyn.

Minä sain hajusteista, pesuaineista ja kalustelevyistä oireita erittäin huonon ilmastoinnin takia. Jos olen huonosti ilmastoidussa huoneessa, jossa on voimakas tuoksu niin saatan vieläkin alkaa saada oireita ennen pitkää. Omituista tuossa oli vielä se, että kun oireet oli pahimmillaan, hajuaistini oli todella herkkä ja haistoin todella selvästi vähäisiä tuoksuja, joita muiden nenä tuskin rekisteröi. Siihen loppui epäilyt omalla kohalla.

Vierailija
68/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki.

Vierailija
69/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkin sortin tuoksuyliherkkyys. Rakastan hajuvesiä yli kaiken ja käytän myös niitä. Epämiellyttävinä kokemistani tuoksuista saan migreenikohtauksen. En kuitenkaan vaadi ihmisiä lopettamaan tuoksujensa käyttöä sen takia, vaan pyrin itse välttämään paikkoja, missä kohtauksille voisin altistua.

t. "live and let live"

Vierailija
70/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Muglerin Alien, tosin EDT, koska vahvemmasta saan päänsäryn . Vaihtelen originalin, eau sublimen ja eau extordinairen välillä, riippuen vuodenajasta, tilaisuudesta ja fiiliksestä. On tullut paljon kehuja, etenkin muilta naisilta.

Ovat tuoksultaan aika erikoisia, eivät mitään hirveän kukkaisia, parfyymisia tai makeita. Ehkä jopa androgyynimpiä kuin keskiverto-hajuvedet. Eivät siis sovi ihan kaikille.

Vierailija
71/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana älkää lähtekö niitten myrkkyjen kanssa ulos kodistanne. Kuvottavaa haistaa ihminen joka kävelee 100 metrin päässä.

Valitettavasti ainakin näin helteillä iso osa miehistä ei mitenkään käytä antiperspirantteja. Sen huomaa julkisissa liikennevälineissä iltapäivällä. Kun äijät haisee eri asteisesti ureantuoksuiselle hielle.  En nyt ole kauhean päällekäyvien parfyymienkaan ystävä, mutta luonnollisetkin hajut saattavat olla aika tujuja.

Vierailija
72/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset käyttää usein ylimakeita tuoksuja, joissa on usein feikkivaniljaa ja muutakin epäaitoa. Aistit ei nuorella ole vielä niin kehittyneet kuin vanhemmiten. Samasta syystä nuorille maistuu esanssisiideri, tai se litku jota Suomessa siideriksi sanotaan, vaikka eihän se oikeaa siideriä ole. Vanhemmiten taas arvostaa konjakin, viskin ja punaviinin aromeja, ja tuoksuissa pitää taas enemmän raikkaasta, metsäisestä tai sitruksisesta eikä päällekäyvistä seksipommituoksuista. Itse pidän vihreistä tuoksuista ja puisista tuoksuista.

Miesystäväni haluaisi että käyttäisin Armanin Absoluta (muistinkohan oikein nimen?), mutta se on juuri sellainen yliraskas, makea ja hieman feikki tuoksu jota itse taas en voi sietää. Samaa väärennöksen hajua on Lancomen Hypnosessa. Päätä alkaa särkeä kun haistaa jollain sitä.

Olen huomannut, että miehiin vetoavat juuri nuo makeat tuoksut naisilla. Ehkä heille on syntynyt mieltymys juuri siitä, että nuoret naiset käyttävät noita tuoksuja. Minusta taas juuri ne tuoksut eivät päivätuoksuiksi sovi. Iltatilaisuuksiin kyllä, mutta varoen, vain häivähdys.

Vierailija
73/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen migreeni ja muita herkkyyksiä, jotkut tuoksut vievät kirjaimellisesti jalat alta huh huh mutta ainakin vielä(kopkopkop) pystyn käyttämään hajusteita..mutta pitää olla varovainen,suihkautan ilmaan ja kävelen läpi,tulee pehmeä tuoksu:) 

Joku sanoikin jo Muglerin alien:in ja samaa sarjaa olevan sensuelle,aaah mikä hurmaava tuoksu..burberryn weekendistä moni tuntuu tykkäävän vieläkin:) 

Vierailija
74/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä tuoksutella tuota Thierry Muglerin Alienia, kun sitä on täällä niin hehkutettu. Olen ollut aika ennakkoluuloinen Mugleria kohtaan, sillä eikö juuri Muglerin Angel ole sellainen hattaran tuoksuinen makea, jossa ei ole mitään raikasta tai särmikästä? On siis korjannut kurssiaan, hyvä hyvä.

Vierailija
75/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet on tehty eläinten eritteistä. Hyi saa tana.

Vierailija
76/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muglerin Alien minullakin! Ties kuinka mones pullo menossa.

Vierailija
77/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tädit käyttää hajuvesiä. Siitä haistaa iän.

Vierailija
78/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas ihon tuoksu on houkutellut eniten miehiä. Ihon suuteleminenkin on miellyttävämpää, kun se on vain puhdas eikä maistu kitkerälle hajusteelle.

Vierailija
79/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Hei meidän piti puhua hajuvesistä eikä astmasta. Älä teroile keskustelua.

Olen saanut kehuja Chanelin Coco Mademoisellestä.

Eräs ystäväni sanoi, että miehet tykkäsivät ja kehuivat kovin Yves Rocherin Chevrefeuilleä eli kuusaman tuoksua. Sitä ei enää tehdä, mutta monet sitä kaipaavat.

Se oli muuten hyvä ja erilainen tuoksu - oma mieheni tykkää tosi paljon Yves Rocherin Nature- tuoksusta, jota pidän kyllä vain vessatuoksuna.

Muista kalliimmista hajuvesistäni ei niin pidäkään, sanoo usein, että ne vanhat hajuveteni, joita ei enää saa olivat kaikkein parhaimpia ja olen kyllä pitkälti samaa mieltä.

Vierailija
80/87 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska haisee vielä pidemmälle.