Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5kk raskaana, mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä

Vierailija
11.05.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 3v. Odotamme esikoistamme. Mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä. Olen koko päivän odottanut, että jossain kohtaa yllättää kukkasilla, kortilla jne. Mutta ei mitään, kai se on tässä kohtaa päivää jo hyväksyttävä. Kiva. 😔

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko #2 exit only?

Vierailija
2/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, incelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä vietät ensimmäistä äitienpäivääsi ensi vuonna. Onneksi olkoon raskaudesta.

Vierailija
4/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää äitienpäivää upea äippä ja jos päätät vaihtaa miestä olen käytettävissä - tuon sitten sinulle kukkia ja kakkua ja teen runon sinulle äitienpäivän kunniaksi :)

Vierailija
5/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma kumppani ei ole tuollainen kusipäävalintojavalintoja

Vierailija
6/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
7/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivää viettävät Äiti ja hänen Lapsensa. Ei Vaimo ja hänen Miehensä !

Vierailija
8/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole äiti vielä.

Vierailija
9/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa ei oikein tiedä, viettääkö vielä äitienpäivää, mutta kun vauva on syntynyt, niin kyllä hän varmaankin ensi vuonna muistaa jotenkin. Onnea teille odotukseen ja hyvää äitienpäivää. 

Vierailija
10/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehesi äiti?

Vierailija
11/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on melkein yhtä hyvä kuin jonain vuonna joku valitti, ettei mies huomioinut häntä, vaikka tunsi olevansa koiransa äiti.

Vierailija
12/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista AP. Minä loukkaantuisin tuollaisesta. Kuten myös jos mieheni heittäisi jotain "sinä et ole miehen vaan lasten äiti" -kommentteja, niinku joku tässä keskustelussa. Meillä mies on aina muistanut minua äitienpäivänä, tänäänkin oli ruusut ja kiva aamupala ja yllätyksenä vielä äitienpäivälounas ravintolassa. 

Vierailija
13/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äiti vasta ensi vuonna äitienpäivänä ja silloin vain, jos se lapsi on syntynyt elossa ja on yhä elossa 10.5.2026, kun on seuraava äitienpäivä.

Vierailija
14/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on just tänään ovulaatio, loukkaannuin kun mies ei onnitellut vaikka eilen harrastettiin seksiä.

Vierailija
15/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt, on ihan viisasta odottaa yhdessä ja kun vauva on syntynyt, olette äiti ja isä. Onnea odotukseen, toivottavasti tulee mahdottoman monta onnellista äidin ja isän päivää

Vierailija
16/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Oletko sinä miehesi äiti eli oman itsesi anoppi ja tulevan lapsesi isoäiti?

Vierailija
17/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel.

Oletko sinä miehesi äiti eli oman itsesi anoppi ja tulevan lapsesi isoäiti?

Niin, eli mitäpä sitä omaa miestäkään muistamaan isänpäivänä, kun lapset ovat pieniä.

Vierailija
18/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä vietät ensimmäistä äitienpäivääsi ensi vuonna. Onneksi olkoon raskaudesta.

Äitiys alkaa raskaaksi tulosta. Sen tuntee kropassaan ja sen tuntee mielessään. Sinähän et siitä mitään tiedä etkä tajua kun olet sukusi viimeinen ja incel. Kiitos luojalle siitä!

Vierailija
19/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvää äitienpäivää upea äippä ja jos päätät vaihtaa miestä olen käytettävissä - tuon sitten sinulle kukkia ja kakkua ja teen runon sinulle äitienpäivän kunniaksi :)

En tiennyt että on olemassa näitä pick me-boytakin. Tai "not like other guys". Toksinen tolvana hänkin.

Vierailija
20/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syntyi 10 päivää äitienpäivän jälkeen eikä juhlittu äitienpäivää mitenkään. Enpä osannut loukkaantua. Ekana äitienpäivänä lapseni oli melkein 1v. Ihan loogista juhlia vasta kun lapsi on syntynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän