5kk raskaana, mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä
Ollaan oltu yhdessä 3v. Odotamme esikoistamme. Mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä. Olen koko päivän odottanut, että jossain kohtaa yllättää kukkasilla, kortilla jne. Mutta ei mitään, kai se on tässä kohtaa päivää jo hyväksyttävä. Kiva. 😔
Kommentit (51)
Niin, sinä vietät ensimmäistä äitienpäivääsi ensi vuonna. Onneksi olkoon raskaudesta.
Oikein hyvää äitienpäivää upea äippä ja jos päätät vaihtaa miestä olen käytettävissä - tuon sitten sinulle kukkia ja kakkua ja teen runon sinulle äitienpäivän kunniaksi :)
Onneksi oma kumppani ei ole tuollainen kusipäävalintojavalintoja
Äitienpäivää viettävät Äiti ja hänen Lapsensa. Ei Vaimo ja hänen Miehensä !
Tässä vaiheessa ei oikein tiedä, viettääkö vielä äitienpäivää, mutta kun vauva on syntynyt, niin kyllä hän varmaankin ensi vuonna muistaa jotenkin. Onnea teille odotukseen ja hyvää äitienpäivää.
Tämä on melkein yhtä hyvä kuin jonain vuonna joku valitti, ettei mies huomioinut häntä, vaikka tunsi olevansa koiransa äiti.
Harmillista AP. Minä loukkaantuisin tuollaisesta. Kuten myös jos mieheni heittäisi jotain "sinä et ole miehen vaan lasten äiti" -kommentteja, niinku joku tässä keskustelussa. Meillä mies on aina muistanut minua äitienpäivänä, tänäänkin oli ruusut ja kiva aamupala ja yllätyksenä vielä äitienpäivälounas ravintolassa.
Olet äiti vasta ensi vuonna äitienpäivänä ja silloin vain, jos se lapsi on syntynyt elossa ja on yhä elossa 10.5.2026, kun on seuraava äitienpäivä.
Mullakin on just tänään ovulaatio, loukkaannuin kun mies ei onnitellut vaikka eilen harrastettiin seksiä.
Älkää nyt, on ihan viisasta odottaa yhdessä ja kun vauva on syntynyt, olette äiti ja isä. Onnea odotukseen, toivottavasti tulee mahdottoman monta onnellista äidin ja isän päivää
Voi kyynel.
Oletko sinä miehesi äiti eli oman itsesi anoppi ja tulevan lapsesi isoäiti?
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.
Oletko sinä miehesi äiti eli oman itsesi anoppi ja tulevan lapsesi isoäiti?
Niin, eli mitäpä sitä omaa miestäkään muistamaan isänpäivänä, kun lapset ovat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä vietät ensimmäistä äitienpäivääsi ensi vuonna. Onneksi olkoon raskaudesta.
Äitiys alkaa raskaaksi tulosta. Sen tuntee kropassaan ja sen tuntee mielessään. Sinähän et siitä mitään tiedä etkä tajua kun olet sukusi viimeinen ja incel. Kiitos luojalle siitä!
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvää äitienpäivää upea äippä ja jos päätät vaihtaa miestä olen käytettävissä - tuon sitten sinulle kukkia ja kakkua ja teen runon sinulle äitienpäivän kunniaksi :)
En tiennyt että on olemassa näitä pick me-boytakin. Tai "not like other guys". Toksinen tolvana hänkin.
Mun lapsi syntyi 10 päivää äitienpäivän jälkeen eikä juhlittu äitienpäivää mitenkään. Enpä osannut loukkaantua. Ekana äitienpäivänä lapseni oli melkein 1v. Ihan loogista juhlia vasta kun lapsi on syntynyt.
Onko #2 exit only?