Suurin osa ihmisistä tavoittelee itseään tasokkaampaa kumppania, siksi sinkkuja on niin paljon
Ja myönnän, itsekin olen samanlainen. Huomasin tämän, kun laitoin kuviani treffisivustolle ja otin yhteyttä miehiin, jotka kiinnostivat minua. Suurin osa miehistä ei vastannut minulle mitään ja nekin harvat jotka vastasivat vaikuttivat tekevän sen vain kohteliaisuuttaan. Aloin sitten miettiä, että mikäs ihme tuo on, heillä varmasti on valinnanvaraa enkä minä ole heidän silmissään siellä kärkipäässä.
Minuun kyllä otti yhteyttä useitakin miehiä, mutta he taas olivat selkeästi minua alemmalla tasolla, eli hekin luonnollisesti tavoittelivat itseään tasokkaampaa (ja nämä miehet olivat tosiaan lievästi kehitysvammaisia, tai ainakin kirjoitustensa perusteella vähintään ei niin skarppeja tapauksia). Ajattelin, että tässäkö on se mitä saan? Miksi on niin vaikeaa löytää sitä ns. kultaisen keskitien edustajaa, eli ei mitään menestynyttä komeaa lentäjä-sydänkirurgia eikä myöskään mitään elämänkallua, jonka toinen silmä harittaa itään ja toinen länteen?
Kommentit (103)
Kaveri ei millään löytänyt itsensä tasoista miestä, joten hän tyytyi omastakin mielestään selvästi alempitasoiseen vähän joka mittarilla koulutusta ja älykkyyttä myöten. Valitsi sellaisen, joka on kiltti ja jonka kanssa voisi saada toimivan suhteen. Nyt hän arvostaa miestään suuresti ja on todella onnellinen perheenäiti. Jos tasoisista ei löydy sopivaa, kannattaa antaa tilaisuus kiltille alempitasoiselle, sitten toiselle.
Kun 99% naisista on mua tasokkaampia, niin kyllä, jo ihan todennäköisyyksienkin mukaan tavoittelen itseäni parempaa kumppania. En siis voi kokea, että joku nainen olisi mua alempana ja hylätä häntä muka sen perusteella. Ongelmana onkin lähinnä se, että epäilen omaa riittämättömyyttäni ja tämän johdosta epäilen itseäni, lopetan yrittämästä tai en uskalla oma itseni, koska pelkään sen paljastavan mut ja saamaan naisen etsimään itselleen paremmin sopivaa seuraa. Toisaalta en mä voi myöskään mitään hävitä. Tällä hetkellä ei ole mitään ja jos joku nainen, jonka olen etsinnöissäni todennut itselleni mieluisaksi osoittaakin mua kohtaan kiinnostusta niin se on aina nykytilanteeseen verrattuna parannus ja piristys kesään.
Tuosta ei voi vetää yhtään mitään muuta johtopäätöstä kuin että profiilisi ei vetoa fitnesskissoihin. Tuo ei kerro mitään siitä, keiden profiilit heidän kiinnostuksensa herättävät.
Pikkuisen loogista ajattelua kehiin, kiitos!