Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa ihmisistä tavoittelee itseään tasokkaampaa kumppania, siksi sinkkuja on niin paljon

Vierailija
19.07.2019 |

Ja myönnän, itsekin olen samanlainen. Huomasin tämän, kun laitoin kuviani treffisivustolle ja otin yhteyttä miehiin, jotka kiinnostivat minua. Suurin osa miehistä ei vastannut minulle mitään ja nekin harvat jotka vastasivat vaikuttivat tekevän sen vain kohteliaisuuttaan. Aloin sitten miettiä, että mikäs ihme tuo on, heillä varmasti on valinnanvaraa enkä minä ole heidän silmissään siellä kärkipäässä.
Minuun kyllä otti yhteyttä useitakin miehiä, mutta he taas olivat selkeästi minua alemmalla tasolla, eli hekin luonnollisesti tavoittelivat itseään tasokkaampaa (ja nämä miehet olivat tosiaan lievästi kehitysvammaisia, tai ainakin kirjoitustensa perusteella vähintään ei niin skarppeja tapauksia). Ajattelin, että tässäkö on se mitä saan? Miksi on niin vaikeaa löytää sitä ns. kultaisen keskitien edustajaa, eli ei mitään menestynyttä komeaa lentäjä-sydänkirurgia eikä myöskään mitään elämänkallua, jonka toinen silmä harittaa itään ja toinen länteen?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jokin ongelma? Miksei ihminen saisi tavoitella juuri sitä mitä haluaa? Voiko parisuhde edes kestää, jos on vaan otettu joku satunnainen vastaantulija, joka ei edes kiinnosta pätkän vertaa.

Aina tämä sama besserwisser: "Miksei ihminen saisi tavoitella juuri sitä mitä haluaa?"

Onhan se ongelma, jos kaikki haluaa löytää jonkun, mutta kukaan ei löydä. Se on ongelma kyllä. Tuliko selväksi?

Kenelle se on ongelma ja miksi? Sinä et edes tunne minua, joten miksi sinulle olisi ongelma, jos en olisi löytänyt itselleni elämänkumppania? Miten se olisi sinulta pois?

eri

Ehkä sulle ei ole, mutta näistä sadoista aloituksista päätellen se on yhä useammalle ongelma. Onko se jotenkin vaikea ymmärtää?

On. Minun on vaikea ymmärtää, miksi ihminen ei saisi tavoitella juuri sitä mitä haluaa, ja olla yksin ellei saa haluamaansa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta ryhtyä parisuhteeseen jonkun kanssa.

Vierailija
22/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tapailemani ei ole ollut minua koulutetumpi. Yksi oli melko komea. Yhdenkään en tiedä olleen varakas. Tutustuminen ei ole koskaan alkanut ulkonäköperusteisesti, vaan olen tuntenut heidät muuta kautta. Silti olen törmännyt toistuvasti epärehellisyyteen ja uskottomuuteen suhteissa.

Jos aloittajan väittämä tasoajattelu on nykypäivää, ei edes kunnollinen tutustuminen auta parisuhdeshoppailijoiden välttämisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sulla ja monilla muillakin niin hemmetin vaikeaa. Kyllä teissä täytyy olla jotain perustavanlaatuista vikaa, kun mietitte jotain fuc..ing tasojuttuja. Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia deittailussa. Ensimmäinen poikaystävä 16-vuotiaana, netissä tavattu. Oltiin vuosia yhdessä. 32-vuotiaana Tinderiin. Heti löytyi monta hyvää kumppaniehdokasta, mutta yhdestä tuli se kumppani. Olosuhteiden pakosta erottiin. Uudestaan Tinderiin ja kas, ei tarvinnut montaa kuukautta olla, kun on oma kulta kainalossa. Ja ei, en ole ”tyytynyt” keneenkään.

Toiset ovat sosiaalisempia luonteita, jotka tykkäävät useammista ihmisistä ja useammat ihmiset heistä. Eikä sinulla ole mitään isoa ulkonäkövirhettä oletettavasti. 

En koe olevani sosiaalinen luonne. Olen enemmän introvertti. Mutta omaan normaalit keskustelutaidot. Ulkonäöllisesti ei ole virheitä, mutta en mikään missi/mallityyppikään ole.

Mikä oli koko juttusi pointti? En ole koskaan nähnyt kenenkään väittävän, etteikö Tinderistä ulkonäöltään virheetön nuorehko nainen löytäisi tasokasta ja haluttavaa seuraa vaikka kuinka.

Vierailija
24/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jokin ongelma? Miksei ihminen saisi tavoitella juuri sitä mitä haluaa? Voiko parisuhde edes kestää, jos on vaan otettu joku satunnainen vastaantulija, joka ei edes kiinnosta pätkän vertaa.

Aina tämä sama besserwisser: "Miksei ihminen saisi tavoitella juuri sitä mitä haluaa?"

Onhan se ongelma, jos kaikki haluaa löytää jonkun, mutta kukaan ei löydä. Se on ongelma kyllä. Tuliko selväksi?

Kenelle se on ongelma ja miksi? Sinä et edes tunne minua, joten miksi sinulle olisi ongelma, jos en olisi löytänyt itselleni elämänkumppania? Miten se olisi sinulta pois?

eri

Ehkä sulle ei ole, mutta näistä sadoista aloituksista päätellen se on yhä useammalle ongelma. Onko se jotenkin vaikea ymmärtää?

On. Minun on vaikea ymmärtää, miksi ihminen ei saisi tavoitella juuri sitä mitä haluaa, ja olla yksin ellei saa haluamaansa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta ryhtyä parisuhteeseen jonkun kanssa.

Ei sulle kannata edes yrittää selittää. Realismi on ehkä se sana, johon voisit perehtyä.

Vierailija
25/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään tapailemani ei ole ollut minua koulutetumpi. Yksi oli melko komea. Yhdenkään en tiedä olleen varakas. Tutustuminen ei ole koskaan alkanut ulkonäköperusteisesti, vaan olen tuntenut heidät muuta kautta. Silti olen törmännyt toistuvasti epärehellisyyteen ja uskottomuuteen suhteissa.

Jos aloittajan väittämä tasoajattelu on nykypäivää, ei edes kunnollinen tutustuminen auta parisuhdeshoppailijoiden välttämisessä.

Ei sinun tarvitse puolustella valintojasi. Antaa ap:n nyt yrittää selittää, miksi ihmiset eivät saisi tavoitella sitä, mitä haluavat. Minä olisin mieluummin ollut yksin ellen olisi kohdannut ihmistä, johon rakastuin.

Vierailija
26/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ei sulle kannata edes yrittää selittää. Realismi on ehkä se sana, johon voisit perehtyä.

Okei, sittenhän tämä jäi harvinaisen lyhyeksi ketjuksi, kun et kerran osaa selittää.

Vierailija
27/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sulla ja monilla muillakin niin hemmetin vaikeaa. Kyllä teissä täytyy olla jotain perustavanlaatuista vikaa, kun mietitte jotain fuc..ing tasojuttuja. Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia deittailussa. Ensimmäinen poikaystävä 16-vuotiaana, netissä tavattu. Oltiin vuosia yhdessä. 32-vuotiaana Tinderiin. Heti löytyi monta hyvää kumppaniehdokasta, mutta yhdestä tuli se kumppani. Olosuhteiden pakosta erottiin. Uudestaan Tinderiin ja kas, ei tarvinnut montaa kuukautta olla, kun on oma kulta kainalossa. Ja ei, en ole ”tyytynyt” keneenkään.

Toiset ovat sosiaalisempia luonteita, jotka tykkäävät useammista ihmisistä ja useammat ihmiset heistä. Eikä sinulla ole mitään isoa ulkonäkövirhettä oletettavasti. 

En koe olevani sosiaalinen luonne. Olen enemmän introvertti. Mutta omaan normaalit keskustelutaidot. Ulkonäöllisesti ei ole virheitä, mutta en mikään missi/mallityyppikään ole.

Mikä oli koko juttusi pointti? En ole koskaan nähnyt kenenkään väittävän, etteikö Tinderistä ulkonäöltään virheetön nuorehko nainen löytäisi tasokasta ja haluttavaa seuraa vaikka kuinka.

Se, että yritit heti niputtaa minut johonkin lokeroon. ”Olet varmasti sosiaalinen”. No kun en ole. Eikä kaikki perustu vain ulkonäköön. Pitää osata keskustella vuorovaikutteisesti, olla kiinnostunut ja ns. normaali ihminen.

Vierailija
28/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktoja aina alapeukutetaan. Kysehän on vaihdannasta. Kauppaankin mennessä haluat mahdollisimman laadukkaan tavaran sillä rahalla, mitä sulla on.

Samalla rahalla toinen ostaa maitoa ja toinen piimää. Tai toinen ostaa kinkkuleikettä ja toinen kalkkunaleikettä. Miten sinä pistät nuo paremmuusjärjestykseen?

kaikilla noilla on eri hinnat. esim sisäfile maksaa enemmän kuin kasler ja on siten arvostetumpaa. onko se parempaa on sittem toinen juttu. kaikilla ei ole varaa sisäfileeseen mutta useilla kasleriin.

Vierailija
29/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-90-luvulla oli se sarja "Lentävät Lääkärit" eli lääkäri ja lentäjä samassa laatupaketissa. Näyttelijät ovat varmaan nyt jo rupsahtaneita, joten voisivat kelpuuttaa suomalaisen tinderöijän?

Vierailija
30/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin Ap. Itse ainakin tavoittelen vakiduunia ennenkuin voin perhettä edes ajatella. Epävarmoilla tuloilla ja yksiöillä ei paljoa lapsia hankita.

Vierailija
31/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy näihin selkeästi lisääntyneisiin laccukka-aloituksiin on se, että Úlín äiti on vetäytynyt Valamoon retriittiin, eikä Úlíllá ole nyt ketään joka valmistaisi ruokaa tai viihdyttäisi.

Vierailija
32/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitättekö oikeasti ettei tasoja ole ja ettei olemassa tietynlaisia ihanteita? Löytyykö maailmasta yhtäkään miestä, jonka mielestä isovatsainen, lattapeppuinen ja pienirintainen nainen on kaikkein upein? No, ehkä saattaa joku vähän kummajainen jossain olla, mutta se ei mitätöi sitä, että on olemassa tiettyjä ulkonäköpiirteitä, joita valtaosa tavoittelee sekä omassa ulkonäössä että mahdollisessa kumppanissaan.

Vierailija
33/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitättekö oikeasti ettei tasoja ole ja ettei olemassa tietynlaisia ihanteita? Löytyykö maailmasta yhtäkään miestä, jonka mielestä isovatsainen, lattapeppuinen ja pienirintainen nainen on kaikkein upein? No, ehkä saattaa joku vähän kummajainen jossain olla, mutta se ei mitätöi sitä, että on olemassa tiettyjä ulkonäköpiirteitä, joita valtaosa tavoittelee sekä omassa ulkonäössä että mahdollisessa kumppanissaan.

Ei, ei kukaan väitä etteikö olisi olemassa universaaleja ihanteita. Niitähän muokkaa sekä biologia että kulttuuri. Se ei silti tarkoita, että jotkut ihmiset olisivat korkeampitasoisia kuin toiset. Aivan taatusti maailmasta löytyy mies, jolle isovatsainen, lattapeppuinen ja pienirintainen nainen on maailman ihanin juuri hänelle. Koska se nainen on miljoona muutakin asiaa kuin lattapeppu!

Oma puolisoni on täysi kymppi. Yksikään nuori nainen ei taatusti vilkaisikaan häntä sillä silmällä (paitsi jos naisella on joku isäfiksaatio), mutta minulle hän on kymppi. Ja ilmeisesti aika ihanteellinen monelle muullekin minun ikäluokkani naiselle ottaen huomioon, kuinka innokkaasti he hakeutuvat mieheni juttusille. Sillä ei ole pienintäkään merkitystä, mitä joku naisettomien miesten keskenään kehittämä mittari antaisi hänen tasokseen.

Vierailija
34/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys on ihan hyvää. Liiaksi tasa-arvohöttöön sotkeutuneet naiset ja syrjäytyneet miehet jäävät yksin tai lapsettomaksi. Ne, jotka päätyvät lisääntymään, ovat terveellä arvopohjalla ja kenties heidän lapsensa alkavat taas hankkimaan lapsia samaan tahtiin kuten Suomessa oli vielä tapana 10-15 vuotta sitten. Annetaan luonnon tehdä mikä luonnon kuuluu eli karsia sairaat oksat pois.

Vierailija
35/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse puolustella valintojasi. Antaa ap:n nyt yrittää selittää, miksi ihmiset eivät saisi tavoitella sitä, mitä haluavat. Minä olisin mieluummin ollut yksin ellen olisi kohdannut ihmistä, johon rakastuin.

Tarkoitukseni ei alunperinkään ollut niinkään puolustella valintojani vaan todeta ettei tämä täällä jankutettu "naisille ei kelpaa kuin miehet, jotka x,y,z" päde kaikkien kohdalla. Kyynisesti ajateltuna olisi pitänyt tehdä se mistä kitisee, lopputulos tuskin olisi ollut sen huonompi.

Vierailija
36/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kaikesta näennäisdemokraattisuudesta tasa-arvosta yms huolimatta vallalla monelaisia jaotteluja, luokitteluja, kasteja jo ihan fyysisestä yhteensopivuudesta lähtien. On esimerkiksi erittäin hankalaa elää jos nainen on erittäin pitkä ja mies lyhyt jne-turha muuten alkaa luetella miten joissain erityistapauksissa tällainenkin on onnistunut se ei ole relevanttia-

Henkilökohtaisesti olen jo luopunut halusta löytää elämääni mitään oikeaa naista ja se on kyllä henkisesti vapauttavaa. Tietysti hinta sellaisesta pitää aina maksaa varsinkin jos ei pysty katoamaan suurkaupungin hälinään: olet se outo, epäilyttävä, homo-oletettu, sairas yms ihmisen mielikuvitus on sen suhteen rajaton. Lopulta jopa perhe sukulaiset alkavat karttaa jos ei itse ole aktiivinen ja harvapa meistä heidän kohdallaan onkaan.

Tietenkin se on totta että jotain minussa on pahasti pielessä ja olen epäonnistunut ihmisenä tuskin muuten olisin elämään näin asemoitunut. Lähinnä välillä ihmetyttää kun miettii suurempia mittakaavoja että mikä tarkoitus on henkilökohtaisella elämälläni jos nyt kenekään elämällä on. Mitä järkeä on edes antaa tällaista rajoittunutta kykyä ajatella mokomaa asiaa melko sadistista ehkä olen evoluution harhalaukaus jonka se poistaa jatkumosta haitallisena, melkein onnistui mies vaan ei ihan.

Vierailija
37/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys on ihan hyvää. Liiaksi tasa-arvohöttöön sotkeutuneet naiset ja syrjäytyneet miehet jäävät yksin tai lapsettomaksi. Ne, jotka päätyvät lisääntymään, ovat terveellä arvopohjalla ja kenties heidän lapsensa alkavat taas hankkimaan lapsia samaan tahtiin kuten Suomessa oli vielä tapana 10-15 vuotta sitten. Annetaan luonnon tehdä mikä luonnon kuuluu eli karsia sairaat oksat pois.

Nykyinen kehitys siivoaa pois myös ne naiset, jotka haluaisivat pysyvään parisuhteeseen ilman äärimmilleen vietyä tasa-arvoa. Osa miehistä on lähtenyt mukaan tähän ihmisten kertakäyttökulttuuriin, ja se jos mikä poistaa parisuhdemarkkinoilta siitä poikkeavat yksilöt.

Vierailija
38/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tavalla sulla on valintakriteerit pielessä, jos lopputulos on aina tuo. Kannattaa miettiä onko miehissä yhteisiä piirteitä (ulkoisia tai sisäisiä) muitakin kuin epärehellisyys

Vierailija
39/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain tavalla sulla on valintakriteerit pielessä, jos lopputulos on aina tuo. Kannattaa miettiä onko miehissä yhteisiä piirteitä (ulkoisia tai sisäisiä) muitakin kuin epärehellisyys

Ilmeisesti näin, jännämiespiirteitäkään en ole heistä tietoisesti etsinyt, tai ovat onnistuneet nämä oireet piilottamaan.

Koska en tiedä missä mättää, varmempaa olla yksin. Ei mieluinen ratkaisu, mutta minkäs teet.

Vierailija
40/103 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktoja aina alapeukutetaan. Kysehän on vaihdannasta. Kauppaankin mennessä haluat mahdollisimman laadukkaan tavaran sillä rahalla, mitä sulla on.

Samalla rahalla toinen ostaa maitoa ja toinen piimää. Tai toinen ostaa kinkkuleikettä ja toinen kalkkunaleikettä. Miten sinä pistät nuo paremmuusjärjestykseen?

kaikilla noilla on eri hinnat. esim sisäfile maksaa enemmän kuin kasler ja on siten arvostetumpaa. onko se parempaa on sittem toinen juttu. kaikilla ei ole varaa sisäfileeseen mutta useilla kasleriin.

Ja vegaanille sisäfileen syöminen käy rangaistuksesta vaikka se olisi maailman kallein pala sisäfilettä. Erityisesti silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän