Suurin osa ihmisistä tavoittelee itseään tasokkaampaa kumppania, siksi sinkkuja on niin paljon
Ja myönnän, itsekin olen samanlainen. Huomasin tämän, kun laitoin kuviani treffisivustolle ja otin yhteyttä miehiin, jotka kiinnostivat minua. Suurin osa miehistä ei vastannut minulle mitään ja nekin harvat jotka vastasivat vaikuttivat tekevän sen vain kohteliaisuuttaan. Aloin sitten miettiä, että mikäs ihme tuo on, heillä varmasti on valinnanvaraa enkä minä ole heidän silmissään siellä kärkipäässä.
Minuun kyllä otti yhteyttä useitakin miehiä, mutta he taas olivat selkeästi minua alemmalla tasolla, eli hekin luonnollisesti tavoittelivat itseään tasokkaampaa (ja nämä miehet olivat tosiaan lievästi kehitysvammaisia, tai ainakin kirjoitustensa perusteella vähintään ei niin skarppeja tapauksia). Ajattelin, että tässäkö on se mitä saan? Miksi on niin vaikeaa löytää sitä ns. kultaisen keskitien edustajaa, eli ei mitään menestynyttä komeaa lentäjä-sydänkirurgia eikä myöskään mitään elämänkallua, jonka toinen silmä harittaa itään ja toinen länteen?
Kommentit (103)
Minä olin viiden vuoden ajan sinkkuna, olin 27-32v. Tiesin että haluan kumppanin, joka
- haluaa perheen
- on kiva, ei häiriintynyt ja huonotapainen
- kivannäköinen omiin silmiin
- ei mitään hulluuksia esim urheilun tai muun fanatismin suuntaan
- on kouluttautunut, käy töissä
- tykkää tehdä asioita, mielellään suht samoja kuin minä
- osaa keskustella
Olin useamman kerran nettideiteillä ja viiden vuoden sinkkuuden jälkeen löytyi sopiva. Tätä aiemmin ei vaan natsannut.
Niin no, miten sen nyt ottaa. Mun mielestä on ihan ok, että ihmisellä on toiveita ja tavoitteita. On ihan ok, että - erityisesti työuransa alussa - ottaa sen työpaikan, minkä saa. Ei kuitenkaan tarkoita, että siinä paikassa pitäisi olla eläkeikään asti. On ihan ok, että katselee myös parempia ja itselleen paremmin sopivia työpaikkoja. Ja jos sellaisen saa, on ihan ok vaihtaa työpaikkaa. Näin voi tehdä useita kertoja. Samoin on ihan ok, että ensiasunnokseen ostaa kerrostaloyksiön, jos rahat toiveiden mukaiseen omakotitaloon ei riitä. Ja on ihan ok, että kun on mahdollista, hankkii isomman asunnon. Ei ehkä koskaan ole varaa toiveiden mukaiseen omakotitaloon ja tyytyminen siihen, mihin enimmillään on ollut, on sekin ihan ok. Jossain kun kuitenkin pitää asua.
Kumppanin suhteen mun mielestä tilanne on toinen. Tiedän toki, että on ihmisiä, jotka toimivat kumppanin valinnassa samalla tavalla. Otetaan se, joka nyt saadaan, mutta samaan aikaan katsellaan aidan toiselle puolellekin. Ja vaihdetaan, jos tilaisuus tulee. Olen ehkä vähän vanhanaikainen, koska mun mielestä on parempi pysyä sinkkuna kuin ottaa vaan joku, joka ei nyt suoranaisesti oksetakaan, mutta ei kuitenkaan ole se, jonka kanssa haluaisi vanheta. Omat vanhempani ovat toistensa Suuria Rakkauksia (ensiviikolla viettävätkin jo 67-vuotishääpäiväänsä) ja tapa, millä nämä 90+ vanhukset katsovat toisiaan ja pitävät toisiaan kädestä....en tyytyisi vähempään ja sen vuoksi olenkin ollut sinkkuna lähes koko aikuisikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktoja aina alapeukutetaan. Kysehän on vaihdannasta. Kauppaankin mennessä haluat mahdollisimman laadukkaan tavaran sillä rahalla, mitä sulla on.
Samalla rahalla toinen ostaa maitoa ja toinen piimää. Tai toinen ostaa kinkkuleikettä ja toinen kalkkunaleikettä. Miten sinä pistät nuo paremmuusjärjestykseen?
kaikilla noilla on eri hinnat. esim sisäfile maksaa enemmän kuin kasler ja on siten arvostetumpaa. onko se parempaa on sittem toinen juttu. kaikilla ei ole varaa sisäfileeseen mutta useilla kasleriin.
Sisäfile ei ole hyvä valinta kaikkiin ruokiin. Hyvin haudutettu, murea kassler voittaa mennen tullen liian kuivaksi paistetun sisäfileen. Kasvissyöjä ei huoli kumpaakaan vaikka miten tarjolla olisi kobe-härän filettä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen sinkku siksi koska haluan olla sinkku. Toisin sanottuna en hae seurustelusuhdetta, koska en halua sellaista.
Sekin on aina vaihtoehto, nykypäivänä kun ei ole mitään pakkoa olla suhteessa. Harvoin siitä on mitään hyötyä elämään. Silti voi olla fwb suhde, joissa välillä nautitaan seksuaalisesta yhteydestä vaikka pari kertaa kuussa, mutta olla samaan aikaan ihan sinkkuihminen.
Toi on varmaan ihan hyvä ratkaisu niille, jotka pystyy erottamaan seksin tunteista. Jos ei pysty niin todennäköisesti tulee vaan halpa olo, joten ainoa vaihtoehto sinkkuus.
Ja myös minä Jason Sudeikis lookalike tahdon kauniin naisen 25-30. Itse olen 44-v valkoinen heteromies.
T. Jason S
Vierailija kirjoitti:
Ja myös minä Jason Sudeikis lookalike tahdon kauniin naisen 25-30. Itse olen 44-v valkoinen heteromies.
T. Jason S
Aikuisena ihmisenä saat ihan itse päättää mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
Ja siihen sinulla on täysi oikeus.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Joskus 80-90-luvulla oli se sarja "Lentävät Lääkärit" eli lääkäri ja lentäjä samassa laatupaketissa. Näyttelijät ovat varmaan nyt jo rupsahtaneita, joten voisivat kelpuuttaa suomalaisen tinderöijän?
Höpö höpö. Siinä oli kyllä se lentäjä erikseen. Lääkärit vaan tulivat kyytiin eivätkä itse lentäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
Mutta ei realistisia mahdollisuuksia. Kannattaa valmistautua sinkkuna kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
Mutta ei realistisia mahdollisuuksia. Kannattaa valmistautua sinkkuna kuolemaan.
Hetki sitten tuli match kaunottaren kanssa, joten äläpäs nyt hätäile. Tietysti nyt ensin pitää sopia treffit ja katsotaan sitten. Kyllä Jason Suidekisin lookalike pääsee treffeille kauniin naisen kanssa, niin ja ikää hänellä on 33-v, mutta joustan tuosta 25-30 iästä, koska olen sentään mies, enkä nainen jotka ei omista vaatimuksistaa jousta. Niin ja arvaa mitä? Hänellä on tatuointeja, jotka on minulle ollut aina turn-off, mutta annan senkin anteeksi, koska kyseessä muuten kuuma kissa.
T. Jason S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
Hetki sitten tuli match kaunottaren kanssa, joten äläpäs nyt hätäile. Tietysti nyt ensin pitää sopia treffit ja katsotaan sitten. Kyllä Jason Suidekisin lookalike pääsee treffeille kauniin naisen kanssa, niin ja ikää hänellä on 33-v, mutta joustan tuosta 25-30 iästä, koska olen sentään mies, enkä nainen jotka ei omista vaatimuksistaa jousta. Niin ja arvaa mitä? Hänellä on tatuointeja, jotka on minulle ollut aina turn-off, mutta annan senkin anteeksi, koska kyseessä muuten kuuma kissa.
T. Jason S
Kuinkas kauan sinäkin olet jo täällä roikkunut uikuttamassa :D. No ehkä viimein nyt sitten onnistaa jonkun naisen kanssa. Nauran jo valmiiksi sille mitä tapahtuu kun menet treffeille ja yrität olla möläyttelemättä noita aivopieruja mitä tuossa yllä.
Minä en tavoittele kumppania, mutta olen siitä huolimatta sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
T. Jason S
Kuinkas kauan sinäkin olet jo täällä roikkunut uikuttamassa :D. No ehkä viimein nyt sitten onnistaa jonkun naisen kanssa. Nauran jo valmiiksi sille mitä tapahtuu kun menet treffeille ja yrität olla möläyttelemättä noita aivopieruja mitä tuossa yllä.
Kuule, livenä olen kohtelias herrasmies, netissä minut valtaa pimeä puoli.
T. Jason S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
T. Jason S
T. Jason S
Et pysty estämään sitä että etteikö tämmöiset "MMMMINÄ olen sentään mies enkä nainen joka ei vaatimuksistaan jousta" -höpinät jonain varomattomana hetkenä tihkuisi läpi ja sitten nainen sanoo hitaasti ok ja kohta saat kohteliaan viestin että en näe meillä yhteistä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kehitys on ihan hyvää. Liiaksi tasa-arvohöttöön sotkeutuneet naiset ja syrjäytyneet miehet jäävät yksin tai lapsettomaksi. Ne, jotka päätyvät lisääntymään, ovat terveellä arvopohjalla ja kenties heidän lapsensa alkavat taas hankkimaan lapsia samaan tahtiin kuten Suomessa oli vielä tapana 10-15 vuotta sitten. Annetaan luonnon tehdä mikä luonnon kuuluu eli karsia sairaat oksat pois.
Monet sairaat yksilöt lisääntyvät ja monet kyvykkäät ihmiset taas jättävät lisääntymättä. Tuo eugenistinen aivopierusi ei ole edes paikkansa pitävä. Lapsettomuus kaiken kaikkiaan on paljon yleisempää nykyään, kuin koskaan ennen. Yksi syy on heikko talouspolitiikka, joka ei tue perhe-elämää millään tasolla. Ihmisillä ei kerta kaikkiaan ole varaa hankkia jälkikasvua, hyvä että kykenevät itsensä elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jason S
T. Jason S
T. Jason S
Minä olen Jasonin kanssa samoilla linjoilla. Joustan naisten suhteen tarvittaessa, enkä luule löytäväni jotain täydellistä pakettia, koska heitä ei ole. Heitän vlillä kärkästä kommenttia netissä, mutta livenä käyttäydyn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitys on ihan hyvää. Liiaksi tasa-arvohöttöön sotkeutuneet naiset ja syrjäytyneet miehet jäävät yksin tai lapsettomaksi. Ne, jotka päätyvät lisääntymään, ovat terveellä arvopohjalla ja kenties heidän lapsensa alkavat taas hankkimaan lapsia samaan tahtiin kuten Suomessa oli vielä tapana 10-15 vuotta sitten. Annetaan luonnon tehdä mikä luonnon kuuluu eli karsia sairaat oksat pois.
Monet sairaat yksilöt lisääntyvät ja monet kyvykkäät ihmiset taas jättävät lisääntymättä. Tuo eugenistinen aivopierusi ei ole edes paikkansa pitävä. Lapsettomuus kaiken kaikkiaan on paljon yleisempää nykyään, kuin koskaan ennen. Yksi syy on heikko talouspolitiikka, joka ei tue perhe-elämää millään tasolla. Ihmisillä ei kerta kaikkiaan ole varaa hankkia jälkikasvua, hyvä että kykenevät itsensä elättämään.
On joka tapauksessa hyvä, että liian joustamattomat hedonistit, ja kaikkea liian kalliina pitävät yksilöt jättävät lisääntymättä. Näin on luonto tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, miten sen nyt ottaa. Mun mielestä on ihan ok, että ihmisellä on toiveita ja tavoitteita. On ihan ok, että - erityisesti työuransa alussa - ottaa sen työpaikan, minkä saa. Ei kuitenkaan tarkoita, että siinä paikassa pitäisi olla eläkeikään asti. On ihan ok, että katselee myös parempia ja itselleen paremmin sopivia työpaikkoja. Ja jos sellaisen saa, on ihan ok vaihtaa työpaikkaa. Näin voi tehdä useita kertoja. Samoin on ihan ok, että ensiasunnokseen ostaa kerrostaloyksiön, jos rahat toiveiden mukaiseen omakotitaloon ei riitä. Ja on ihan ok, että kun on mahdollista, hankkii isomman asunnon. Ei ehkä koskaan ole varaa toiveiden mukaiseen omakotitaloon ja tyytyminen siihen, mihin enimmillään on ollut, on sekin ihan ok. Jossain kun kuitenkin pitää asua.
Kumppanin suhteen mun mielestä tilanne on toinen. Tiedän toki, että on ihmisiä, jotka toimivat kumppanin valinnassa samalla tavalla. Otetaan se, joka nyt saadaan, mutta samaan aikaan katsellaan aidan toiselle puolellekin. Ja vaihdetaan, jos tilaisuus tulee. Olen ehkä vähän vanhanaikainen, koska mun mielestä on parempi pysyä sinkkuna kuin ottaa vaan joku, joka ei nyt suoranaisesti oksetakaan, mutta ei kuitenkaan ole se, jonka kanssa haluaisi vanheta. Omat vanhempani ovat toistensa Suuria Rakkauksia (ensiviikolla viettävätkin jo 67-vuotishääpäiväänsä) ja tapa, millä nämä 90+ vanhukset katsovat toisiaan ja pitävät toisiaan kädestä....en tyytyisi vähempään ja sen vuoksi olenkin ollut sinkkuna lähes koko aikuisikäni.
Miksi aina nuo ääripäät? Etkö todella näe mitään tuolta väliltä? Etkä voi koskaan tietää etukäteen, kuinnka kauan suhteesi kestää, vaikka itse päättäisit, että se kestää hautaan saakka.
Miehiä ei noilla kaveripohjalta touhuilla saa.pitää osata flirttailla ja vaatia seurustelua
Minä kyllä olen sinkku siksi koska haluan olla sinkku. Toisin sanottuna en hae seurustelusuhdetta, koska en halua sellaista.
Sekin on aina vaihtoehto, nykypäivänä kun ei ole mitään pakkoa olla suhteessa. Harvoin siitä on mitään hyötyä elämään. Silti voi olla fwb suhde, joissa välillä nautitaan seksuaalisesta yhteydestä vaikka pari kertaa kuussa, mutta olla samaan aikaan ihan sinkkuihminen.