Miten 25-35v ei-tinderöivät naiset hakee miesseuraa? Tai toivoo miehen löytävän hänet?
Siis juttu on niin, että en pidä Tinderistä, ja toivon löytäväni naisen, joka ei myöskään pidä Tinderistä. Mielestäni uskomattoman pinnallinen ja tutustumista vääristävä ja - paremman sanan puutteessa - redusoiva mobiiliappi. Olen vielä IT-alalla, mutta pidän surullisena sitä että kun mitä kaikkea hienoa tietotekniikalla voitaisiin tehdä, niin sitten sitä käytetään tuollaiseen appsiin joka lähinnä rapauttaa yhteiskuntarakennetta.
Kysymys olisi siis tuo aloituksessa mainittu: Jos täällä on 25-35v naisia, jotka ei käytä Tinderiä eivätkä halua käyttää, niin miten tutustutte miehiin? Tai missä ja miten toivoisitte miesten yrittävän tutustua? Netissä vai reaalimaailmassa? Alkoholin vaikutuksenalaisena vai selvinpäin? Ennalta tuttuihin miehiin vai tuntemattomiin?
Jos nyt vielä jäi epäselväksi, niin kysyn tietenkin, koska tuntuu että kaikki naiset on nykyään vaan Tinderissä. Mietin missä voisin tutustua naiseen, joka ei ole, ja joka toivoo toisenlaista tutustumista.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä tinderiä koska en hae seuraa. N26
Miten tyydytät seksuaaliset halusi?
Olen eri kuin edellinen, mutta minäkään en hae seuraa. Seksuaaliset halut tyydyttyvät ihan perinteisesti: runkkaamalla ehkä noin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap järki käteen ja sinne Tinderiin. Siellä ne naiset on! Tai sitten muissa deittipalveluissa. Ei Suomessa livenä tutustuta kehenkään, pidetään vain hulluna.... Sori mutta tää on fakta.
Ihan periaatteesta en mene Tinderiin. Olen nähnyt kun jotkut kaverit sitä käyttää ja naisten kanssa viesteilee, ja nähnyt niitä naisten profiileja ja naisten viestejä, ja se on suunillleen vastakohta sille miten haluaisin naiseen tutustua. Jos ainoa vaihtoehto on tindernainen, niin sitten olen ilman.
AP
Jokainen Tinderissä oleva nainen on erilainen, oma yksilönsä. Mutta jos olet noin jääräpäinen niin istu sitten mieluummin täällä vauva-palstalla vaikka tässäkin ajassa olisit tutustunut jo moniin uusiin naisiin Tinderissä. Jos Tinder on noin kauhea niin koeta sitten vaikka okcupidia.
Eihän kukaan edes tiedä että olet olemassa jos et ole jossain palvelussa! Mieti sitä.
Kaikkien olemassaolosta tietää hyvinkin moni ihminen. Ja ihan ilman sovelluksia.
No sukulaiset ja kaverit joo, muttei potentiaaliset deittikumppanit. Minäkin sopisin varmaan kriteereihisi muttemme tule koskaan kohtaamaan ellet mene johonkin deittipalveluun.
Et sovi kriteereihin, koska haluat tutustua vain deittipalveluissa. Minun ykköskriteerini on, että mies haluaa tutustua kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen N33 enkä ole ikinä ollut Tinderissä. Olen kokeillut muutamia nettideittipalveluita, mutta kovin köyhin tuloksin. Nykyisin toivon törmääväni mieheen livenä jossain. Baareissa käyn toisinaan. Toivoisin miehen tulevan reilusti vaan juttelemaan, vaikka vihanneshyllyllä, jos kiinnostus herää.
No tämähän se olis mutta kuka uskaltaa mennä juttelemaan naiselle elävässä elämässä nykyään? Mielestäni olisi paljon helpompaa jos naiset uskaltaisivat lähestyä miestä, koska miehen lähestyminen voidaan hyvinkin usein kokea jotenkin pelottavaksi. Nainen lähestyy miestä niin mikäs siiä, puhelinnumerot vaihtuu tai on vaihtumatta, sen kummempaa ei tapahdu. Mies lähestyy naista, tai vääränlaista naista niin pervon ahdistelijan maineen voi saada helposti vaikka tarkoitusperät olisivat asialliset ja vilpittömät. Ennen naisen lähestyminen oli ihan ok ja suotavaakin mutta tälläisessä maailmassa elämme nykyään, missä mies on ajettu ahtaalle ja miehenä oleminen on jo kohta itsessään rikos. Naiset olette tämän kehityssuunnan itse halunneet joten pallo on nyt siellä päässä, olkaa aktiivisia ja lähestykää miehiä. Ja ne deittinetti palvelut ja tinderit yms on aivan sieltä ja syvältä. Ne on pelkkiä lihatiskejä missä naamat ja kropat vaan vilisee silmissä.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että nämä #metoo-jutut on tehneet naisten lähestymisestä vielä vaikeampaa.
AP
Tervetuloa naisten maailmaan. Naiset ovat aina joutuneet miettimään, onko juttusille tuleva mies joku raiskaaja vai kunnon mies.
Aloittaja ei nyt tajua sitä, että selvin päin tuon ikäisen naisen kohtaaminen on epätodellista. Vai kuinka monta romanssia tiedättä syttyneen K-marketin maitotiskillä? Tai kadulla. Me naiset ollaan vähän epäluuloisia jos joku tulee iskemään kadulla selvin päin.
Sulla ei ole kauheesti toivoa, ellei sitten baarissa tai kavereiden kautta käy flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen N33 enkä ole ikinä ollut Tinderissä. Olen kokeillut muutamia nettideittipalveluita, mutta kovin köyhin tuloksin. Nykyisin toivon törmääväni mieheen livenä jossain. Baareissa käyn toisinaan. Toivoisin miehen tulevan reilusti vaan juttelemaan, vaikka vihanneshyllyllä, jos kiinnostus herää.
No tämähän se olis mutta kuka uskaltaa mennä juttelemaan naiselle elävässä elämässä nykyään? Mielestäni olisi paljon helpompaa jos naiset uskaltaisivat lähestyä miestä, koska miehen lähestyminen voidaan hyvinkin usein kokea jotenkin pelottavaksi. Nainen lähestyy miestä niin mikäs siiä, puhelinnumerot vaihtuu tai on vaihtumatta, sen kummempaa ei tapahdu. Mies lähestyy naista, tai vääränlaista naista niin pervon ahdistelijan maineen voi saada helposti vaikka tarkoitusperät olisivat asialliset ja vilpittömät. Ennen naisen lähestyminen oli ihan ok ja suotavaakin mutta tälläisessä maailmassa elämme nykyään, missä mies on ajettu ahtaalle ja miehenä oleminen on jo kohta itsessään rikos. Naiset olette tämän kehityssuunnan itse halunneet joten pallo on nyt siellä päässä, olkaa aktiivisia ja lähestykää miehiä. Ja ne deittinetti palvelut ja tinderit yms on aivan sieltä ja syvältä. Ne on pelkkiä lihatiskejä missä naamat ja kropat vaan vilisee silmissä.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että nämä #metoo-jutut on tehneet naisten lähestymisestä vielä vaikeampaa.
AP
Tervetuloa naisten maailmaan. Naiset ovat aina joutuneet miettimään, onko juttusille tuleva mies joku raiskaaja vai kunnon mies.
Miehetkin joutuvat miettimään koko ajan onko nainen joku harhainen sekopää vai täysjärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Paikkoja, joissa minun ystäväni/kaverini ovat tavanneet miehensä:
Vierailija kirjoitti:
- työpaikka
Voinee onnistua, jos työpaikan sukupuolijakauma on suosiollinen.
Vierailija kirjoitti:
- jäähalli
No jos oikea osuu kohdalle niin miksipä ei onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
- kirjasto
Periaatteessa mahdollista, mutta mitään äänekästä keskustelua ei voi ainakaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
- vaellusretki Lapissa
Jos samanhenkinen ihminen osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
- rippileiri
Ehkä. Mutta kun itse olin riparilla, niin kaikki tunsivat toisensa jo ennestään, kun kaikki kävivät samaa, koko paikkakunnan ainoaa yläastetta. Siellä kaverisuhteet ym. suhteet olivat pitkälle muodostuneet jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
- yliopiston luento
Ehkä. Mutta satojen opiskelijoiden massaluennoilla voi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
- kuoro
Juu, samat kiinnostuksen kohteet voivat yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
- häät
Kyllä, romanttinen tunnelma voi yhdistää.
Nakkikioskilla n. klo. 04.00 yöllä on parhaat miehet
Baarissahan sitä. Sopiva kevyt hiprakka auttaa tutustumaan (kännisyys ei, puolin tai toisin...) ja oletusarvoisesti ihmiset on avoimempia lähestymään toisiaan iltaelämässä. Jos ei onnaa, on kuitenkin kiva ilta kavereiden kanssa.
En pistäis muuallakaan pahakseni, jos joku lähestyy, kirjastot yms ihan ok, treenit ehkä poikkeuksena. Hikisenä ja puhisevana ei todellakaan kiinnosta olla kenenkään jututettavana, joten saleilla ja lenkkipoluilla mieluiten rauha.
Periaatteessa ihmiset voivat kohdata missä vain, ja monet ovatkin tavanneet yllättäen reaalimaailmassa. Mutta, yksi iso mutta: Olemme yksilöitä. Jos jollakin ei esim. päälle kolmikymppisenä ole ainuttakaan suhteen poikasta kehittynyt reaalimaailmasta, niin sitten kannattaa alkaa tosissaan ottaa kaikki keinot käyttöön. Kaikista loogisin paikka löytää seuraa on seuranhakupalvelut, vaikka kuinka olisi niitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kokeilisit tehdä itse aloitteen?
Se oikea löytyy sieltä, mistä on tarkoitettu löytyväksi. Ei siihen mitään erillistä etsintää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ihmiset voivat kohdata missä vain, ja monet ovatkin tavanneet yllättäen reaalimaailmassa. Mutta, yksi iso mutta: Olemme yksilöitä. Jos jollakin ei esim. päälle kolmikymppisenä ole ainuttakaan suhteen poikasta kehittynyt reaalimaailmasta, niin sitten kannattaa alkaa tosissaan ottaa kaikki keinot käyttöön. Kaikista loogisin paikka löytää seuraa on seuranhakupalvelut, vaikka kuinka olisi niitä vastaan.
Millä logiikalla kikkelikuvat ja tekaistut profiilit auttavat parisuhteen muodostumisessa? Niihin olen itse törmännyt noissa mainostamissasi seuranhakupalveluissa. Saatko muuten hyvätkin provikat, kun noin hanakasti niitä mainostat?
Vierailija kirjoitti:
Se oikea löytyy sieltä, mistä on tarkoitettu löytyväksi. Ei siihen mitään erillistä etsintää tarvita.
Itse olen toiminnan mies. Kun haluan jotain, toimin päättäväisesti tavoitteen saavuttamiseksi. Näin löysin naisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on sellainen yksilö, jolle seuranhakupalvelut eivät ole vaihtoehto. Itse kuulun heihin. Jos en muualta löydä seuraa, olen mieluummin yksin kuin menen seuranhakupalveluun. Ei oikein seksinvonkaajat ja varatut kiinnosta, joten pysyttelen reaalimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miehetkin joutuvat miettimään koko ajan onko nainen joku harhainen sekopää vai täysjärkinen.
Mutta yleensä ottaen miehet kookkaimpina ovat turvassa pahoinpitelyltä, raiskaukselta ja tapolta, kun ovat tekemisissä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei nyt tajua sitä, että selvin päin tuon ikäisen naisen kohtaaminen on epätodellista. Vai kuinka monta romanssia tiedättä syttyneen K-marketin maitotiskillä? Tai kadulla. Me naiset ollaan vähän epäluuloisia jos joku tulee iskemään kadulla selvin päin.
Sulla ei ole kauheesti toivoa, ellei sitten baarissa tai kavereiden kautta käy flaksi.
Voin sanoa omakohtaisesti että 2 naiskontaktia lähiaikana on tullut ihan kaupassa ja naisten lähestyessä. Toiselle oli treffit illaksi jo tiedossa joten en ottanut kantaa ja toinen...molemmat huomattavasti nuorempia naisia.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla kikkelikuvat ja tekaistut profiilit auttavat parisuhteen muodostumisessa? Niihin olen itse törmännyt noissa mainostamissasi seuranhakupalveluissa. Saatko muuten hyvätkin provikat, kun noin hanakasti niitä mainostat?
No itse olen mies, jolla on ollut ihan oikea profiili ja yhtään kikkelikuvaa en ole lähettänyt. Olen tapaillut monia naisia ja alkanut myös suhteeseen noiden palvelujen kautta. Kelpaako logiikka? Vai edelleenkö pelkäät täällä jonkun keräävän pennosia mainostamalla nimettömänä nimettömiä palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toiminnan mies. Kun haluan jotain, toimin päättäväisesti tavoitteen saavuttamiseksi. Näin löysin naisenkin.
Hienoa, että löysit. Mutta pointti meni nyt hieman ohi. Tarkoitin, että ennalta ei voi tietää, mistä se oikea löytyy. Se tulee vastaan siellä, missä sopivaksi on katsottu. Itse voi sitten toiminnallaan taata sen, ettei kävele onnensa ohi.
Hei AP,
Olen 31v. sinkku nainen, enkä ole ollut tinderissä. Jos joku mies lähestyisi ihan missä tahansa (selvinpäin) ja kysyisi vaikka kahville, niin en kieltäytyisi.. Kävisin ainakin sen yhden kerran katsomassa :)
Kyllä meitä reaalimaailman ystäviä on ja etsimme toista samanhenkistä!
No sukulaiset ja kaverit joo, muttei potentiaaliset deittikumppanit. Minäkin sopisin varmaan kriteereihisi muttemme tule koskaan kohtaamaan ellet mene johonkin deittipalveluun.